0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Облік та аналіз товарообороту (ID:114719)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 49
Рік виконання: 2013
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Облік показників реалізації 1.1 Дохід як основний показник реалізації 1.2 Відображення в обліку операцій з реалізації 1.3 Документальне оформлення операцій з реалізації товарів 1.4 Облік ПДВ та торгової націнки Розділ ІІ. Аналіз реалізації і товарообороту 2.1 Поняття і значення товарообороту як основного економічного показника 2.2 Класифікація товарообороту, характеристика його видів 2.3 Характеристика основних факторів, що впливають на обсяг, структуру та перспективи розвитку товарообороту 2.4 Методологічні основи аналізу товарообороту 2.4.1 Значення, задачі і джерела аналізу 2.4.2 Аналіз товарообороту, його динаміки, ритмічності та структури 2.5 Заходи по зростанню товарообороту і покращенню асортиментної структури Висновок Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У практиці оптових торговельних підприємств застосовують дві форми реалізації товарів - зі складів (складський оборот) і транзитом (транзитний оборот). При транзитній реалізації товари споживачам відвантажуються безпосередньо зі складів підприємств-виробників, минаючи проміжні ланки - склади і бази оптових підприємств. Така форма реалізації забезпечує більш швидке просування товарів від виробника до споживача, зменшуються витрати обігу. Проте у випадках, коли необхідно відвантажити товари споживачам у кількості нижче транзитної норми (тобто мінімальної кількості товарів, яка може бути відвантажена у контейнері, вагоні, цистерні тощо) або необхідне комплектування товарів тощо, більш раціональним є складський оборот. До переваг складської форми реалізації належить також можливість обслуговування більшої кількості споживачів при оптимальних товарних запасах. Оптові підприємства реалізують товари, як правило, на підставі договорів купівлі-продажу. При разових поставках або відпуску товарів у незначному обсязі письмовий договір може не складатися. Відпуск товарів у цьому разі здійснюється на підставі належно оформлених накладних рахунків-фактур. У разі доставки оптовим підприємством товарів покупцям (роздрібним та іншим підприємствам) власним або орендованим автотранспортом оформляється товарно-транспортна накладна (ф. № І-ТН). Для проведення розрахунків з покупцями виписуються рахунки-фактури і платіжні документи, в яких вказуються назва, кількість, сорт товарів, ціна виробника або митна вартість, транспортні та інші послуги, що підлягають до оплати, ставка і сума ПДВ, загальна сума до оплати. Якщо покупець зареєстрований як платник ПДВ, то одночасно виписується податкова накладна, оригінал якої надається покупцеві, а копія залишається у оптового підприємства. Для обліку реалізації законодавством встановлено, як відомо, метод нарахування, за яким датою реалізації вважається дата відвантаження (відпуску) товарів, тобто дата передачі права власності на товари покупцям відповідно до базисних умов поставки, визначених сторонами (а для робіт, послуг - дата оформлення документів, які засвідчують їх виконання), незалежно від строку здійснення платежів. Відповідно до Плану рахунків на відпускну вартість відвантажених покупцям товарів у бухгалтерському обліку оптового підприємства робиться запис: Дт рах. 36 "Розрахунки з покупцями і замовниками" Кт рах. 702 "Дохід від реалізації товарів". Одночасно робиться запис на списання вартості відвантажених товарів за обліковими цінами: Дт рах. 902 "Собівартість реалізованих товарів" Кт рах. 281 "Товари на складі". Згідно із Законом України "Про податок на додану вартість" торговельні підприємства, постачальницько-збутові та посередницькі організації сплачують до бюджету 20% загальної суми товарообороту (доходу від реалізації). Звідси на суму податкового зобов'язання по ПДВ складають бухгалтерську проводку: Дт рах. 702 "Дохід від реалізації товарів" Кт рах. 641 "Розрахунки за податками". У міру надходження коштів від покупців за реалізовані товари роблять запис: Дт рах. 31 "Рахунки в банках" Кт рах. 36 "Розрахунки з покупцями і замовниками". Якщо за умовами договору купівлі-продажу передбачена попередня оплата поставок товарів, то в цьому разі оптовим підприємством складаються такі бухгалтерські проводки: № п/п Зміст господарської операції Кореспонденція Дт Кт 1 На суму коштів, одержаних від покупців у порядку передплати за відпускною вартістю товарів (включаючи ПДВ) 31 36 2 Одержані кошти зараховуються в доход від реалізації товарів 36 702 3 Сума сплаченого покупцями ПДВ зараховується до податкових зобов'язань 643 641 4 Списуються за собівартістю відвантажені покупцям попередньо оплачені трвари 902 281 5 Відображається сума податкового зобов'язання по ПДВ, визначена за встановленою ставкою з доходу від реалізації товарів 702 643 6 Наприкінці звітного періоду сума чистого доходу від реалізації товарів (за вирахуванням ПДВ) списується на фінансові результати записом 702 791 7 Наприкінці звітного періоду собівартість реалізованих товарів списується на фінансові результати записом 791 902 Реалізація товарів транзитом може здійснювати двома способами: • з участю оптового підприємства у розрахунках; • без участі у розрахунках. При транзитній реалізації товарів з участю в розрахунках оптове підприємство на підставі договору, заключеного з постачальником і покупцем, виписує наряд постачальнику на відвантаження покупцеві товарів, передбачених договором. Постачальник на відвантажені за нарядом товари виписує відповідні розрахунково-платіжні документи, один комплект яких направляє покупцю, а другий - оптовому підприємству, яке повинно стягнути з покупця належну плату за реалізовані транзитом товари і перерахувати їх постачальнику. За організацію транзитного обороту і проведення розрахунків оптове підприємство нараховує оптово-збутову націнку (винагороду) в розмірі, передбаченому договором, до відпускної вартості товарів.