Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ І АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ…………………………………………………………………………6
1.1 Теоретичні основи організації розрахунків з покупцями і замовниками……………………………………………………………………….………6
1.2 Роль, місце і завдання обліку, аналізу і аудиту розрахунків з покупцями і замовниками……………………………………………………………………………...15
1.3 Науково-нормативне забезпечення обліку, аналізу і аудиту розрахунків з покупцями і замовниками за національними і міжнародними стандартами………...21
1.4 Шляхи забезпечення інформаційної безпеки в бухгалтерському обліку……………………………………………………………………………………..32
1.5 Господарська діяльність ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» та його центри відповідальності, як об'єкт обліку, аналізу та аудиту…………………………………38
Висновки до розділу 1…………………………………………………………….47
РОЗДІЛ 2. ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ………………………………………………………………...48
2.1 Характеристика і класифікація розрахунків з покупцями і замовниками...48
2.2 Оформлення господарських операцій первинними документами для забезпечення облікового процесу на підприємстві……………………………..55
2.3 Узагальнення інформації про розрахунки з покупцями і замовниками на рахунках бухгалтерського обліку………………………………………………..59
2.4 Управлінський облік розрахунків з покупцями і замовниками на підприємстві……………………………………………………………………..64
2.5 Використання в обліковому процесі формування розрахунків з покупцями і замовниками комп'ютеризованих програм……………………………………...68
2.6 Перспективні напрями інтеграції фінансового, податкового, управлінського та статистичного обліку на підприємстві……………………..72
Висновки до розділу 2…………………………………………………………….79
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКОГО КОНТРОЛЮ В УПРАВЛІННІ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ І ЗАМОВНИКАМИ…….81
3.1 Система, види, суб'єкти, об'єкти і процедури внутрішньогосподарського контролю розрахунків з покупцями і замовниками…………………………….81
3.2 Формування нормативів для організації внутрішньогосподарського контролю розрахунків з покупцями і замовниками…………………………….91
3.3 Методика аналізу розрахунків з покупцями і замовниками……………….93
3.4 Методика проведення аудиту розрахунків з покупцями і замовниками….95
3.5 Використання результатів аналізу і аудиту у прийнятті управлінських рішень……………………………………………………………………………...98
Висновки до розділу 3…………………………………………………………...105
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………106
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….108