СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1221136)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 21
Рік виконання: 2024
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Завдання 1. Відображення в обліку операцій процесу заготівлі. За умовою завдання 1 необхідно: 1. Записати господарські операції в журнал реєстрації за кореспондуючими рахунками. 2. Відкрити відповідні синтетичні рахунки, субрахунки і аналітичні рахунки, записати на них залишки на 1 квітня 20___ року. 3. Відобразити господарські операції на відповідних рахунках бухгалтерського обліку. 4. Скласти розрахунок розподілу транспортно-заготівельних витрат. 5. Підрахувати обороти і визначити залишки на відповідних синтетичних рахунках, субрахунках і аналітичних рахунках станом на 30 квітня 20__року. Вихідні дані: Таблиця 1 Залишки на синтетичних рахунках на 1 квітня 20___р., грн № Назва рахунків 8 1 Рахунки в банках 80850 2 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредитове сальдо) 9700 3 Виробничі запаси 23156 Таблиця 2 Залишки на аналітичних рахунках до субрахунку «Сировина й матеріали» № Назва рахунків Ціна за одиницю, грн кількість, од. загальна вартість, грн. 1 Матеріали «А», шт. 20 160 3200 2 Матеріали «Б», шт. 30 530 15900 3 Матеріали «В», шт. 40 65 2600 4 Транспортно-заготівельні витрати, грн х 1456 1456 Примітка: Суми за видами матеріалів визначити самостійно. Таблиця 4 Господарські операції з обліку процесу заготівлі за квітень 20__р. № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Оприбутковані сировина і матеріали, які надійшли від постачальника (кількість, ціною за одиницю), шт.: «А» – 20 грн 370*20 = 7400 7400 «Б» – 30 грн 330*30 = 9900 9900 «В» – 40 грн 195*40 = 7800 7800 Разом: (суми визначити) 25100 Відображено ПДВ (20%) за придбані матеріали (суму визначити) 25100*0,2 = 5020 5020 2 Нараховано підрядній організації за навантаження придбаних матеріалів 585 Відображено ПДВ (20%) за отримані послуги (суму визначити) 585*0,2 = 117 117 3 Нараховано автотранспортному об’єднанню за доставку матеріалів 1590 Відображено ПДВ(20%) за отримані послуги (суму визначити) 1590*0,2 = 318 318 4 Перераховано з поточного рахунку в погашення заборгованості постачальникам і підрядникам 37250 5 Віднесено вартість послуг експедитора на витрати, пов’язані з придбанням і доставкою матеріалів у підприємство 44 6 Списані на виробництво матеріали (кількість, ціною за одиницю) «А» – 20 грн 335*20 = 6700 6700 «Б» – 30 грн 760*30 = 22800 22800 «В» – 40 грн 180*40 = 7200 7200 Разом: (суму визначити) 36700 7 Відпущені матеріали для капітального будівництва (кількість ціною за одиницю) «А» – 20 грн 20*45 = 900 900 «Б» – 30 грн 90*30 = 2700 2700 «В» – 40 грн 60*40 = 2400 2400 Разом: (суму визначити) 6000 8 Віднесено відповідну суму транспортно-заготівельних витрат на: а) виробництво 2881,89 б) капітальне будівництво 471,1 Разом : 3352,99 Завдання 2. Відображення в обліку процесу виробництва За умовою завдання 2 необхідно: 1. Записати господарські операції в журналі реєстрації за кореспондуючими рахунками. 2. Відкрити синтетичні рахунки: «Виробництво», «Готова продукція», «Загальновиробничі витрати», «Адміністративні витрати». 3. Відкрити аналітичні рахунки: «Виробництво продукції «А», «Виробництво продукції «Б», «Готова продукція «А», «Готова продукція «Б». 4. Відобразити господарські операції на відкритих синтетичних і аналітичних рахунках, підрахувати обороти, вказавши залишки на 31 травня 20___р. 5. Скласти розрахунок розподілу загальновиробничих витрат. 6. Визначити фактичну собівартість кожного виду продукції і списати різницю між фактичною та плановою собівартістю кожного виду продукції. Вихідні дані: Таблиця 5 Господарські операції з обліку процесу виробництва за травень 20___р., грн. (без застосування рахунків класу 8 «Витрати за елементами») № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Нараховано амортизацію основних засобів: а) які використані безпосередньо на виготовленні продукції: «А» 5250 «Б» 5140 Разом: 10390 б) загальновиробничого призначення 2360 в)загальногосподарського (адміністративного) призначення 1780 Всього: 14530 2 Списані матеріали за фактичною собівартістю: а) на виробництво продукції: «А» 11970 «Б» 9670 Разом: 21640 б) на витрати по обслуговуванню виробництва 3020 в) на загальногосподарські (адміністративні) потреби 1000 Всього: 25660 3 Нараховано заробітну плату: а) робітникам, зайнятим у виробництві продукції: «А» 19980 «Б» 21670 Разом: 41650 б) апарату управління цехами 7260 в) адміністративному персоналу 4170 Всього: 53080 4 Здійснено нарахування єдиного соціального внеску (22%) на фонд оплати праці: а)робітників, зайнятих у виробництві продукції: «А» 19980*0,22 = 4395,6 4395,6 «Б» 21670*0,22 = 4767,4 4767,4 Разом: 9163 б) управлінського персоналу цехів 7260*0,22 = 1597,2 1597,2 в)адміністративного персоналу 4170*0,22 = 917,4 917,4 Всього: (суми визначити) 11677,6 5 Одержано з рахунку в банку кошти і оприбутковано в касу 50930 6 Видано з каси заробітну плату робітникам та службовцям 49450 7 Нараховано постачальникам за використану електроенергію для: а) виробництва продукції: «А» 1520 «Б» 1350 Разом: 2870 б) потреб виробничих приміщень 639 в) адміністративних потреб 715 Всього: 4224 8 Оприбуткована продукція, одержана з виробництва (кількість по плановій собівартості за одиницю) «А» – 50 грн 990*50 = 49500 49500 «Б» – 30 грн 1510*30 = 45300 45300 Разом:(суму визначити) 94800 9 Перераховано в погашення заборгованості постачальнику за отриману електроенергію 4224 10 Розподіляються і списуються загальновиробничі витрати за призначенням на: -змінні: «А» 4757,53 «Б» 5159,94 - постійні розподілені: «А» 1784,07 «Б» 1934,98 - постійні нерозподілені 1239,68 Разом : (суми визначити, розрахунок привести в додатку до завдання 2) 14876,2 11 Списуються адміністративні витрати на фінансові результати (суму визначити) 1780+1000+4170+917,4+715 = 8582,4 8582,4 12 Визначити фактичну собівартість одержаної готової продукції та відобразити різницю між фактичною та плановою собівартістю продукції: «А» 4012,8 «Б» 692,32 Примітка: залишки незавершеного виробництва на 31 травня 20__р.: «А» 4170 «Б» 3700 Разом: 7870 Відобразити господарські операції на відкритих синтетичних і аналітичних рахунках, підрахувати обороти, визначити залишки на 31 травня 20___р. Відкрити аналітичні рахунки: «Виробництво продукції «А», «Виробництво продукції «Б», «Готова продукція «А», «Готова продукція «Б». Скласти розрахунок розподілу загальновиробничих витрат. *Примітка: При розподілі загальновиробничих витрат необхідно врахувати, що за нормальною потужністю загальновиробничі витрати (умовно) поділяються на: - змінні (2/3), - постійні (1/3). Постійні витрати в свою чергу поділяються на: - постійні розподілені (3/4), - постійні нерозподілені (1/4) База розподілу загальновиробничих витрат – пряма заробітна плата основних виробничих робітників. Завдання 3. Відображення в обліку процесу реалізації За умовою завдання 3 необхідно: 1. Записати в журнал реєстрації за кореспондуючими рахунками господарські операції за травень 20___р. 2. Відкрити синтетичні рахунки: «Нерозподілені прибутки (непокриті збитки)»; «Дохід від реалізації»; «Фінансові результати»; «Собівартість реалізації»; «Адміністративні витрати» «Витрати на збут», «Податок на прибуток». 3. Відобразити на відкритих рахунках і субрахунках господарські операції. 4. Визначити фінансовий результат від реалізації продукції і списати його за призначенням. Вихідні дані: Таблиця 6 Журнал реєстрації господарських операцій по підприємству за травень 20__р., грн. № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Відображено дохід від реалізації продукції покупцям, включаючи ПДВ, вартість якої не оплачено 38640 2 Нараховано податкове зобов’язання з ПДВ у звітному періоді (суму визначити) 38640/6 = 6440 6440 3 Відображається собівартість реалізованої продукції 13680 4 Віднесено за призначенням суму нерозподілених загальновиробничих витрат (операція 12 завдання 2) 1239,68 5 Погашено покупцями заборгованість за придбану ними продукцію 38640 6 Списано пакувальні матеріали, використані на реалізацію 72 7 Прийнято до оплати платіжне доручення транспортної організації за доставку продукції до місця реалізації 99 8 Списана з начальника відділу збуту підприємства підзвітна сума, яка витрачена на службове відрядження по реалізації продукції 60 9 Нарахована рекламному агентству оплата послуг за рекламу продукції, яку реалізують 150 10 Віднесено суму витрат на збут на фінансові результати підприємства (суму визначити) 72+99+60+150 = 381 381 11 Списана собівартість реалізованої продукції на фінансові результати (суму визначити) 13680+1239,68 = 14919,68 14919,68 12 Віднесено суму адміністративних витрат на зменшення фінансового результату (операція 13 завдання 2) 8582,4 8582,4 13 Нараховано податок на прибуток у розмірі 18 % (суму визначити)* 32200-14919,68-8582,4-381 = 8316,92 8316,92*0,18 = 1497,05 1497,05 14 Віднесена сума податку на прибуток на фінансові результати (суму визначити) 1497,05 15 Віднесена сума доходів від реалізації готової продукції на фінансові результати (суму визначити) 38640-6440 = 32200 32200 16 Списано фінансовий результат звітного періоду за призначенням (суму визначити) 8316,92-1497,05 = 6819,87 6819,87 *Примітка: Для розрахунку податку на прибуток, необхідно визначити абсолютну суму прибутку від реалізації продукції (без зазначення кореспонденції рахунків). Завдання 4. Відображення господарських операцій в регістрах синтетичного обліку 1. Відкрити регістри синтетичного обліку по рахунках 30 «Каса», 31 «Рахунки в банках», 63 «Розрахунки з постачальниками і підрядниками», субрахунку 372 «Розрахунки з підзвітними особами» і записати залишки станом на 1 травня в Головній книзі 2. Визначити і вказати в журналі господарських операцій за травень кореспонденцію рахунків за приведеними операціями. 3. Зробити необхідні записи в журналах-ордерах № 1 с.-г. (рахунки 30, 31), № 3 А с.-г. (субрахунок 372), № 3 В с.-г. (рахунок 63) на підставі господарських операцій за травень. 4. Підсумки записів журналів-ордерів записати в Головну книгу. 5. Визначити залишки по рахунках у Головній книзі. Вихідні дані для виконання завдання 4. Таблиця 7 Залишки на рахунках підприємства станом на 1 травня 20___року, грн № Назва рахунків і субрахунків 8 1 Готівка 265 2 Рахунки в банку 97330 3 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредитове сальдо) 2580 4 Розрахунки з підзвітними особами 69 Таблиця 8 Залишки на аналітичних рахунках до синтетичного рахунку «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», грн. № Назва аналітичних рахунків 8 1 ПАТ «Автосервіс» 1720 2 ПАТ «Агрохімія» 860 Разом: 2580 Таблиця 9 Залишки по аналітичних рахунках до субрахунку «Розрахунки з підзвітними особами» станом на 1.05.20___р, грн № Назва рахунків 8 1 Дебітори: Петров А.М. 19 2 Самойлов А.І. 15 3 Лапко М.П. 35 Разом 69 Таблиця 10 Господарські операції за травень 20__року, грн. № Назва документів Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Прибутковий касовий ордер №150 від 4 травня Оприбуткований в касу залишок невикористаної підзвітної суми Лапко М. П. згідно звіту про використання коштів № 19 35 2 Прибутковий касовий ордер № 146 від 3 травня Одержана готівка в касу з рахунку в банку 190 3 Звіт про використання коштів №22 від 4 травня Оприбутковані малоцінні швидкозношувані предмети, придбані Петровим А.М. 19 4 Прибутковий касовий ордер №151 від 5 травня Самойловим А.І. внесена в касу невикористана підзвітна сума 15 5 Видатковий касовий ордер №106 від 6 травня Видано в підзвіт Соколову І.О. на відрядження 39 6 Прибутковий касовий ордер №156 від 6 травня Одержано з поточного рахунку в банку по чеку на виплату заробітної плати 70700 7 Видатковий касовий ордер №109 від 6 травня Виплачена з каси заробітна плата робітникам і службовцям 70470 8 Звіт про використання коштів №25 від 6 травня Списана на адміністративні витрати підзвітна сума Соколова І.О. 39 9 Видатковий касовий ордер №162 від 11 травня Видана з каси готівка Петрову А.М. на господарські потреби 44 10 Виписка з поточного рахунку від 10-15 травня Надійшла на поточний рахунок в банку короткострокова позика 17450 11 Платіжне доручення №21 від 14 травня Перерахована з поточного рахунку заборгованість ПАТ «Агрохімія» 860 12 Рахунок - фактура №101 від 19 травня Надійшов і оприбуткований від АТ «Автосервіс» бензин за обліковою вартістю. 710 Відображено ПДВ (суму визначити) 710*20/100= 142 142 13 Рахунок - фактура №108 від 20 травня Отримані і оприбутковані від ПАТ «Автосервіс» запчастини за обліковою вартістю. 19800 Відображено ПДВ (суму визначити) 19800*0,2 = 3960 3960 14 Виписка з поточного рахунку від 25-30 травня Перераховано з поточного рахунку в банку заборгованість за короткострокову позику 4500 15 Звіт про використання коштів №29 від 19 травня Оприбутковані малоцінні швидкозношувані предмети, придбані Петровим А.М. 41 16 Прибутковий касовий ордер №164 від 21 травня Одержані в касу кошти від покупців 212 17 Видатковий касовий ордер №165 від 21 травня Видано аванс на службове відрядження Лапко М.П. 130 18 Виписка з поточного рахунку від 25-30 травня Частково погашена заборгованість з поточного рахунку: ПАТ «Автосервіс» за запчастини – рахунок-фактура №108 від 20травня за бензин – рахунок - фактура №101 від 19 травня 17800 610
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Завдання 1. Відображення в обліку операцій процесу заготівлі. За умовою завдання 1 необхідно: 1. Записати господарські операції в журнал реєстрації за кореспондуючими рахунками. 2. Відкрити відповідні синтетичні рахунки, субрахунки і аналітичні рахунки, записати на них залишки на 1 квітня 20___ року. 3. Відобразити господарські операції на відповідних рахунках бухгалтерського обліку. 4. Скласти розрахунок розподілу транспортно-заготівельних витрат. 5. Підрахувати обороти і визначити залишки на відповідних синтетичних рахунках, субрахунках і аналітичних рахунках станом на 30 квітня 20__року. Вихідні дані: Таблиця 1 Залишки на синтетичних рахунках на 1 квітня 20___р., грн № Назва рахунків 8 1 Рахунки в банках 80850 2 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредитове сальдо) 9700 3 Виробничі запаси 23156 Таблиця 2 Залишки на аналітичних рахунках до субрахунку «Сировина й матеріали» № Назва рахунків Ціна за одиницю, грн кількість, од. загальна вартість, грн. 1 Матеріали «А», шт. 20 160 3200 2 Матеріали «Б», шт. 30 530 15900 3 Матеріали «В», шт. 40 65 2600 4 Транспортно-заготівельні витрати, грн х 1456 1456 Примітка: Суми за видами матеріалів визначити самостійно. Таблиця 4 Господарські операції з обліку процесу заготівлі за квітень 20__р. № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Оприбутковані сировина і матеріали, які надійшли від постачальника (кількість, ціною за одиницю), шт.: «А» – 20 грн 370*20 = 7400 7400 «Б» – 30 грн 330*30 = 9900 9900 «В» – 40 грн 195*40 = 7800 7800 Разом: (суми визначити) 25100 Відображено ПДВ (20%) за придбані матеріали (суму визначити) 25100*0,2 = 5020 5020 2 Нараховано підрядній організації за навантаження придбаних матеріалів 585 Відображено ПДВ (20%) за отримані послуги (суму визначити) 585*0,2 = 117 117 3 Нараховано автотранспортному об’єднанню за доставку матеріалів 1590 Відображено ПДВ(20%) за отримані послуги (суму визначити) 1590*0,2 = 318 318 4 Перераховано з поточного рахунку в погашення заборгованості постачальникам і підрядникам 37250 5 Віднесено вартість послуг експедитора на витрати, пов’язані з придбанням і доставкою матеріалів у підприємство 44 6 Списані на виробництво матеріали (кількість, ціною за одиницю) «А» – 20 грн 335*20 = 6700 6700 «Б» – 30 грн 760*30 = 22800 22800 «В» – 40 грн 180*40 = 7200 7200 Разом: (суму визначити) 36700 7 Відпущені матеріали для капітального будівництва (кількість ціною за одиницю) «А» – 20 грн 20*45 = 900 900 «Б» – 30 грн 90*30 = 2700 2700 «В» – 40 грн 60*40 = 2400 2400 Разом: (суму визначити) 6000 8 Віднесено відповідну суму транспортно-заготівельних витрат на: а) виробництво 2881,89 б) капітальне будівництво 471,1 Разом : 3352,99 Завдання 2. Відображення в обліку процесу виробництва За умовою завдання 2 необхідно: 1. Записати господарські операції в журналі реєстрації за кореспондуючими рахунками. 2. Відкрити синтетичні рахунки: «Виробництво», «Готова продукція», «Загальновиробничі витрати», «Адміністративні витрати». 3. Відкрити аналітичні рахунки: «Виробництво продукції «А», «Виробництво продукції «Б», «Готова продукція «А», «Готова продукція «Б». 4. Відобразити господарські операції на відкритих синтетичних і аналітичних рахунках, підрахувати обороти, вказавши залишки на 31 травня 20___р. 5. Скласти розрахунок розподілу загальновиробничих витрат. 6. Визначити фактичну собівартість кожного виду продукції і списати різницю між фактичною та плановою собівартістю кожного виду продукції. Вихідні дані: Таблиця 5 Господарські операції з обліку процесу виробництва за травень 20___р., грн. (без застосування рахунків класу 8 «Витрати за елементами») № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Нараховано амортизацію основних засобів: а) які використані безпосередньо на виготовленні продукції: «А» 5250 «Б» 5140 Разом: 10390 б) загальновиробничого призначення 2360 в)загальногосподарського (адміністративного) призначення 1780 Всього: 14530 2 Списані матеріали за фактичною собівартістю: а) на виробництво продукції: «А» 11970 «Б» 9670 Разом: 21640 б) на витрати по обслуговуванню виробництва 3020 в) на загальногосподарські (адміністративні) потреби 1000 Всього: 25660 3 Нараховано заробітну плату: а) робітникам, зайнятим у виробництві продукції: «А» 19980 «Б» 21670 Разом: 41650 б) апарату управління цехами 7260 в) адміністративному персоналу 4170 Всього: 53080 4 Здійснено нарахування єдиного соціального внеску (22%) на фонд оплати праці: а)робітників, зайнятих у виробництві продукції: «А» 19980*0,22 = 4395,6 4395,6 «Б» 21670*0,22 = 4767,4 4767,4 Разом: 9163 б) управлінського персоналу цехів 7260*0,22 = 1597,2 1597,2 в)адміністративного персоналу 4170*0,22 = 917,4 917,4 Всього: (суми визначити) 11677,6 5 Одержано з рахунку в банку кошти і оприбутковано в касу 50930 6 Видано з каси заробітну плату робітникам та службовцям 49450 7 Нараховано постачальникам за використану електроенергію для: а) виробництва продукції: «А» 1520 «Б» 1350 Разом: 2870 б) потреб виробничих приміщень 639 в) адміністративних потреб 715 Всього: 4224 8 Оприбуткована продукція, одержана з виробництва (кількість по плановій собівартості за одиницю) «А» – 50 грн 990*50 = 49500 49500 «Б» – 30 грн 1510*30 = 45300 45300 Разом:(суму визначити) 94800 9 Перераховано в погашення заборгованості постачальнику за отриману електроенергію 4224 10 Розподіляються і списуються загальновиробничі витрати за призначенням на: -змінні: «А» 4757,53 «Б» 5159,94 - постійні розподілені: «А» 1784,07 «Б» 1934,98 - постійні нерозподілені 1239,68 Разом : (суми визначити, розрахунок привести в додатку до завдання 2) 14876,2 11 Списуються адміністративні витрати на фінансові результати (суму визначити) 1780+1000+4170+917,4+715 = 8582,4 8582,4 12 Визначити фактичну собівартість одержаної готової продукції та відобразити різницю між фактичною та плановою собівартістю продукції: «А» 4012,8 «Б» 692,32 Примітка: залишки незавершеного виробництва на 31 травня 20__р.: «А» 4170 «Б» 3700 Разом: 7870 Відобразити господарські операції на відкритих синтетичних і аналітичних рахунках, підрахувати обороти, визначити залишки на 31 травня 20___р. Відкрити аналітичні рахунки: «Виробництво продукції «А», «Виробництво продукції «Б», «Готова продукція «А», «Готова продукція «Б». Скласти розрахунок розподілу загальновиробничих витрат. *Примітка: При розподілі загальновиробничих витрат необхідно врахувати, що за нормальною потужністю загальновиробничі витрати (умовно) поділяються на: - змінні (2/3), - постійні (1/3). Постійні витрати в свою чергу поділяються на: - постійні розподілені (3/4), - постійні нерозподілені (1/4) База розподілу загальновиробничих витрат – пряма заробітна плата основних виробничих робітників. Завдання 3. Відображення в обліку процесу реалізації За умовою завдання 3 необхідно: 1. Записати в журнал реєстрації за кореспондуючими рахунками господарські операції за травень 20___р. 2. Відкрити синтетичні рахунки: «Нерозподілені прибутки (непокриті збитки)»; «Дохід від реалізації»; «Фінансові результати»; «Собівартість реалізації»; «Адміністративні витрати» «Витрати на збут», «Податок на прибуток». 3. Відобразити на відкритих рахунках і субрахунках господарські операції. 4. Визначити фінансовий результат від реалізації продукції і списати його за призначенням. Вихідні дані: Таблиця 6 Журнал реєстрації господарських операцій по підприємству за травень 20__р., грн. № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Відображено дохід від реалізації продукції покупцям, включаючи ПДВ, вартість якої не оплачено 38640 2 Нараховано податкове зобов’язання з ПДВ у звітному періоді (суму визначити) 38640/6 = 6440 6440 3 Відображається собівартість реалізованої продукції 13680 4 Віднесено за призначенням суму нерозподілених загальновиробничих витрат (операція 12 завдання 2) 1239,68 5 Погашено покупцями заборгованість за придбану ними продукцію 38640 6 Списано пакувальні матеріали, використані на реалізацію 72 7 Прийнято до оплати платіжне доручення транспортної організації за доставку продукції до місця реалізації 99 8 Списана з начальника відділу збуту підприємства підзвітна сума, яка витрачена на службове відрядження по реалізації продукції 60 9 Нарахована рекламному агентству оплата послуг за рекламу продукції, яку реалізують 150 10 Віднесено суму витрат на збут на фінансові результати підприємства (суму визначити) 72+99+60+150 = 381 381 11 Списана собівартість реалізованої продукції на фінансові результати (суму визначити) 13680+1239,68 = 14919,68 14919,68 12 Віднесено суму адміністративних витрат на зменшення фінансового результату (операція 13 завдання 2) 8582,4 8582,4 13 Нараховано податок на прибуток у розмірі 18 % (суму визначити)* 32200-14919,68-8582,4-381 = 8316,92 8316,92*0,18 = 1497,05 1497,05 14 Віднесена сума податку на прибуток на фінансові результати (суму визначити) 1497,05 15 Віднесена сума доходів від реалізації готової продукції на фінансові результати (суму визначити) 38640-6440 = 32200 32200 16 Списано фінансовий результат звітного періоду за призначенням (суму визначити) 8316,92-1497,05 = 6819,87 6819,87 *Примітка: Для розрахунку податку на прибуток, необхідно визначити абсолютну суму прибутку від реалізації продукції (без зазначення кореспонденції рахунків). Завдання 4. Відображення господарських операцій в регістрах синтетичного обліку 1. Відкрити регістри синтетичного обліку по рахунках 30 «Каса», 31 «Рахунки в банках», 63 «Розрахунки з постачальниками і підрядниками», субрахунку 372 «Розрахунки з підзвітними особами» і записати залишки станом на 1 травня в Головній книзі 2. Визначити і вказати в журналі господарських операцій за травень кореспонденцію рахунків за приведеними операціями. 3. Зробити необхідні записи в журналах-ордерах № 1 с.-г. (рахунки 30, 31), № 3 А с.-г. (субрахунок 372), № 3 В с.-г. (рахунок 63) на підставі господарських операцій за травень. 4. Підсумки записів журналів-ордерів записати в Головну книгу. 5. Визначити залишки по рахунках у Головній книзі. Вихідні дані для виконання завдання 4. Таблиця 7 Залишки на рахунках підприємства станом на 1 травня 20___року, грн № Назва рахунків і субрахунків 8 1 Готівка 265 2 Рахунки в банку 97330 3 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредитове сальдо) 2580 4 Розрахунки з підзвітними особами 69 Таблиця 8 Залишки на аналітичних рахунках до синтетичного рахунку «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», грн. № Назва аналітичних рахунків 8 1 ПАТ «Автосервіс» 1720 2 ПАТ «Агрохімія» 860 Разом: 2580 Таблиця 9 Залишки по аналітичних рахунках до субрахунку «Розрахунки з підзвітними особами» станом на 1.05.20___р, грн № Назва рахунків 8 1 Дебітори: Петров А.М. 19 2 Самойлов А.І. 15 3 Лапко М.П. 35 Разом 69 Таблиця 10 Господарські операції за травень 20__року, грн. № Назва документів Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Прибутковий касовий ордер №150 від 4 травня Оприбуткований в касу залишок невикористаної підзвітної суми Лапко М. П. згідно звіту про використання коштів № 19 35 2 Прибутковий касовий ордер № 146 від 3 травня Одержана готівка в касу з рахунку в банку 190 3 Звіт про використання коштів №22 від 4 травня Оприбутковані малоцінні швидкозношувані предмети, придбані Петровим А.М. 19 4 Прибутковий касовий ордер №151 від 5 травня Самойловим А.І. внесена в касу невикористана підзвітна сума 15 5 Видатковий касовий ордер №106 від 6 травня Видано в підзвіт Соколову І.О. на відрядження 39 6 Прибутковий касовий ордер №156 від 6 травня Одержано з поточного рахунку в банку по чеку на виплату заробітної плати 70700 7 Видатковий касовий ордер №109 від 6 травня Виплачена з каси заробітна плата робітникам і службовцям 70470 8 Звіт про використання коштів №25 від 6 травня Списана на адміністративні витрати підзвітна сума Соколова І.О. 39 9 Видатковий касовий ордер №162 від 11 травня Видана з каси готівка Петрову А.М. на господарські потреби 44 10 Виписка з поточного рахунку від 10-15 травня Надійшла на поточний рахунок в банку короткострокова позика 17450 11 Платіжне доручення №21 від 14 травня Перерахована з поточного рахунку заборгованість ПАТ «Агрохімія» 860 12 Рахунок - фактура №101 від 19 травня Надійшов і оприбуткований від АТ «Автосервіс» бензин за обліковою вартістю. 710 Відображено ПДВ (суму визначити) 710*20/100= 142 142 13 Рахунок - фактура №108 від 20 травня Отримані і оприбутковані від ПАТ «Автосервіс» запчастини за обліковою вартістю. 19800 Відображено ПДВ (суму визначити) 19800*0,2 = 3960 3960 14 Виписка з поточного рахунку від 25-30 травня Перераховано з поточного рахунку в банку заборгованість за короткострокову позику 4500 15 Звіт про використання коштів №29 від 19 травня Оприбутковані малоцінні швидкозношувані предмети, придбані Петровим А.М. 41 16 Прибутковий касовий ордер №164 від 21 травня Одержані в касу кошти від покупців 212 17 Видатковий касовий ордер №165 від 21 травня Видано аванс на службове відрядження Лапко М.П. 130 18 Виписка з поточного рахунку від 25-30 травня Частково погашена заборгованість з поточного рахунку: ПАТ «Автосервіс» за запчастини – рахунок-фактура №108 від 20травня за бензин – рахунок - фактура №101 від 19 травня 17800 610