Зміст
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Спеціальність “Облік і оподаткування”
Дисципліна “Фінансовий облік ІІ”
Контрольна робота
ЧАСТИНА 1
3 курс спеціальність «Облік і оподаткування»
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ
Критерії оцінювання:
Для отримання оцінки:
– “відмінно” необхідним є виконання всіх завдань (частини І і частини ІІ);
– “добре” необхідним є виконання 10 завдань;
– “задовільно” необхідним є виконання 7 завдань.
Примітка: 06 – порядковий номер у журналі (якщо номер порядковий 1, 2, …9 – тоді 01, 02, …09)
Завдання 1.
Підприємство В придбало у підприємства А виробничі запаси вартістю 33060 грн. без ПДВ. Підприємство В реалізувало підприємству Б напівфабрикати вартістю 99060 грн. з ПДВ, за які отримало вексель терміном 05.05-21.05.2024 р. під 16 % річних. Підприємство Б реалізувало підприємству В готову продукцію вартістю 66000 грн., яка для покупця є основними засобами, на умовах попередньої оплати. Собівартість виробничих запасів 28000 грн., готової продукції 41060 грн., напівфабрикатів 52060 грн. Вказати кореспонденції рахунків для підприємств А, Б, В та визначити фінансові результати.
Завдання 2.
Залишок незавершеного виробництва становить 15060 грн. Протягом виробничого циклу здійснено такі витрати: списано виробничі запаси на 456060 грн., нарахована заробітна плата 219060 грн., списано МШП на 40600 грн., нарахований знос виробничого обладнання 1900 грн., загальна сума розподілених загальновиробничих витрат 62060 грн. Залишок незавершеного виробництва на кінець виробничого циклу становив 17000 грн. Отримано з виробництва готову продукцію по виробничій собівартості в кількості 106 одиниць, з якої 73 одиниці реалізовано при торговельній надбавці 37% + ПДВ, отримано за реалізацію кошти. Вказати кореспонденції рахунків і визначити фінансовий результат.
Завдання 3.
Статутний капітал товариства становить 670600 грн. Внески засновників розподілено: А – 45%, Б – 15%, В – решту. Засновник А вніс кошти. Кожен із них внесли свої частки коштами. В кінці року отримано прибуток 85060 грн., 35% якого використано для нарахування дивідендів, 25% для формування резервного капіталу, 5% для збільшення статутного капіталу. Засновник А використав дивіденди для збільшення частки в статутному капіталі, решту засновників отримали коштами. Засновник Б прийняв рішення про вихід із товариства і з ним повністю проведено розрахунок. У наступному році прийнято рішення про збільшення статутного капіталу за рахунок спрямування додатково отриманого від засновника В внеску поточними фінансовими інвестиціями на 21000 грн., та приходу нових засновників Г і Д із внесками виробничими запасами на 13060 грн. та коштами на 45000 грн. відповідно. Вказати кореспонденції рахунків.
Завдання 4.
Товариством оголошено підписку на акції власної емісії 6006 шт. вартістю 500 грн. кожна. Їх реалізовано: 2500 шт. по 550 грн., 1000 шт. по 580 грн., 500 шт. по 600 грн., решту по 530 грн. Викуплено акції 800 шт. по 480 грн., з яких 300 шт. анульовано, 350 шт. повторно реалізовано по 510 грн., решту повторно реалізовано по 470 грн. Викуплено 1506 шт. акцій по 520 грн., з яких 500 шт. анульовано, 600 шт. повторно реалізовано по 510 грн., решту повторно реалізовано по 570 грн. Викуплено 1060 шт. акцій по 500 грн., з яких 450 шт. реалізовано по 530 грн., 206 шт. реалізовано по 495 грн., решту анульовано. Оголошено додаткову підписку на акції 4060 шт., 2000 шт. з яких реалізовано по 520 грн., решту по 606 грн. Вказати кореспонденції рахунків.
Завдання 5.
Згідно облікових даних в кінці кожного року визначено такі фінансові результати діяльності підприємства: 1 рік – прибуток 250600 грн. 2 рік – збиток 18060 грн. 3 рік – збиток 1060 грн. 4 рік – прибуток 8000 грн. 5 рік – прибуток 6060 грн. 6 рік – збиток 23000 грн. 7 рік – збиток 11060 грн. 8 рік – прибуток 10600 грн. Вказати кореспонденції рахунків за кожен рік.
Завдання 6.
У 2019 році прибуток у звітному періоді за даними бухгалтерському обліку становив 10060 грн., за даними податкового обліку – 17000 грн. У 2020 році прибуток у звітному періоді за даним бухгалтерського обліку становив 25000 грн., за даними податкового обліку – 14060 грн. У 2021 році прибуток у звітному періоді за даними бухгалтерському обліку становив 18000 грн., за даними податкового обліку – 10600 грн. У 2022 році прибуток у звітному періоді за даними бухгалтерському обліку становив 9000 грн., за даними податкового обліку – 13000 грн. У 2023 році прибуток у звітному періоді за даними бухгалтерському обліку становив 15060 грн., за даними податкового обліку – 21060 грн. Вказати кореспонденції рахунків.
Завдання 7.
Склад загальновиробничих витрат за квітень місяць:
Постійні загальновиробничі витрати:
• плата праці загальновиробничого персоналу – 40600 грн.;
• нарахований єдиний соціальний внесок на заробітну плату загальновиробничого персоналу – ?;
• оренда виробничих приміщень – 32000 грн. (без ПДВ);
• оплата охоронних послуг сторонньої організації – 11060 грн. (без ПДВ);
• знос виробничого приміщення – 2300 грн.
Змінні загальновиробничі витрати:
• поточний ремонт виробничого обладнання – 23060 грн. (без ПДВ);
• оплата вартості електроенергії – 15700 грн. (без ПДВ).
База розподілу за нормальної потужності одиниць продукції А – 400 одиниць, Б – 700 одиниць, В – 500 одиниць, Г – 650 одиниць. Загальновиробничі витрати за нормальної потужності: – змінні 21000 грн. – постійні 79060 грн. Фактичний обсяг продукції: А – 530 одиниць, Б – 806 одиниць, В – 752 одиниць, Г – 627 одиниць. Вказати кореспонденції рахунків, скласти відомість розподілу постійних загальновиробничих витрат та розподілити загальновиробничі витрати на виробництво видів продукції.
Завдання 8.
Підприємство “Мальва” реалізувало підприємству “Ромашка” МШП вартістю 60600 грн. з ПДВ. Підприємство “Мальва” придбало у підприємства “Пролісок” товари вартістю 34060 грн. без ПДВ, за які видано терміном 7 місяців. Вексель акцептувало підприємство “Ромашка”. Собівартість МШП – 41000 грн., товарів – 23006 грн. Вказати кореспонденції рахунків у кожного підприємства.
Завдання 9.
Підприємство “Авангард” отримало від підприємства “Верес” товари на суму 360600 грн. без ПДВ, за які видало вексель терміном 11 місяців. Вексель авалювало підприємство “Барва” на 349000 грн.. Собівартість товарів 179000 грн. Вказати кореспонденції рахунків у кожного підприємства.
Завдання 10.
Підприємство виробляє 2 види продукції – пральні машини та сушильні машини. Коефіцієнти на основі попередніх років ремонтів гарантійних становлять – для пральних машин – 9,53% – для сушильних машин – 7,38 %. У січні вироблено 110 пральних машин і 140 сушильних. Виробництво 1 пральної машини становить 9060 грн., ціна її реалізації 17400 грн. з ПДВ. Виробництво 1 сушильної машини становить 12060 грн., ціна її реалізації 19200 грн. з ПДВ. Всі пральні та сушильні машини реалізовано. У січні пральних машин через поломку замінено 3 шт., ремонти інших поломок обліковано: – вартість експертизи – 406 грн. без ПДВ однієї, було загалом 9 експертиз; – нарахована заробітна плата працівнику за ремонти планшетів 13060 грн. – ЄСВ ? – списано матеріали (частини для ремонтів) на 22000 грн. У січні сульних машин через поломку замінено 7 шт., ремонти інших поломок обліковано: – вартість експертизи – 500 грн. без ПДВ однієї, було загалом 12 експертиз; – нарахована заробітні плата працівнику за ремонти 18060 грн., – ЄСВ ? – списано запасні частини на 19060 грн. Згідно облікової політики ремонти за гарантіями по пральних та сушильних машинах обліковують на Д-т 24.1 та 24.2 відповідно. Вказати кореспонденції рахунків.