СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1230245)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 15
Рік виконання: 2025
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Карпатський національний університет імені Василя Стефаника Спеціальність “Облік і оподаткування” Дисципліна “Фінансовий облік ІІ” Контрольна робота № 1 (частина 1) Загальні пояснення до виконання контрольної роботи (Контрольна робота 2 частина 1 і частина 2 виконуються в одному оформленні до захисту) Замість @@ студент проставляє номер своєї групи – 31 або 32. Замість ** студент проставляє свій порядковий номер. (від 1 до 9 – відповідно 01, 02, 03… а від 10 та решту 10, 11, 12, 13 і т.д.). Критерії оцінювання: будуть подані у частині 2 контрольної роботи 2. На оцінку впливає правильність виконання завдань та захист контрольної роботи (захищають всі студенти) Контрольна робота оформляється: Контрольна робота № 1 з Фінансового обліку ІІ студента (студентки) групи ____ Прізвище ім’я по батькові Порядковий номер ___ Завдання для групи ОО-31 Завдання 1 Умова: за кожен період скласти журнали реєстрації господарських операцій та визначити залишок нерозподіленого прибутку (непокритого збитку) у кінці кожного періоду. 1 період Статутний капітал товариства “Ластівка” становить 7801200 грн. Внески засновників розподілено: А (фізична особа) – 55%, Б (фізична особа) – 5%, В (юридична особа – не є платником ПДВ) – решту. Кожен із них вніс свої частки коштами. В кінці року товариство “Ластівка” отримано прибуток 91120 грн., 40% якого використано для нарахування дивідендів, 7% для формування резервного капіталу. Засновник В використав дивіденди для збільшення частки в статутному капіталі, решту засновників отримали коштами. В кінці звітного періоду прийнято рішення про збільшення статутного капіталу за рахунок внесків нових засновників: Г (юридична особа – платник ПДВ) – 201200 грн., Д (фізична особа) – 71200 грн., Е (юридична особа – платник ПДВ) – 161200 грн. і подано документи на перереєстрацію статутного капіталу. До моменту перереєстрації засновник Д оплатив свою частку коштами. 2 період Перереєстровано статутний капітал. Засновник Г вніс основні засоби вартістю 230000 грн., засновник Е – нематеріальні активи вартістю 171120 грн. Перевищення часток засновників зараховано до збільшення їх часток в статутному капіталі. У кінці звітного періоду товариство “Ластівка” отримало збиток 32120 грн. 3 період Прийнято рішення про збільшення статутного капіталу за рахунок додаткових внесків засновника В на 112000 грн. (вніс основні засоби вартістю 110000 грн.) та засновника Б на 60120 грн. (вніс виробничі запаси вартістю 62000 грн.). Внески здійснено після перереєстрації розміру статутного капіталу. У кінці звітного періоду товариство “Ластівка” отримало прибуток 211200 грн., 7 % якого використано для формування резервного капіталу, 85% для нарахування дивідендів, 4 % для збільшення статутного капіталу. Засновник А за рахунок дивідендів збільшив свою частку в капіталі. Решта засновників дивіденди отримали коштами. 4 період Прийнято рішення про перезарахування перевищення внесених часток засновників В і Б до їх часток у статутному капіталі. У кінці звітного періоду товариство “Ластівка” отримало прибуток 171200 грн. Якого 7 % використано для формування резервного капіталу, 50 % для нарахування дивідендів – всім засновникам дивіденди виплачено коштами. Засновник Е прийняв рішення про вихід із товариства і з ним повністю проведено розрахунок. Завдання 2. Умова: за кожен період скласти журнали реєстрації господарських операцій, сальдово-оборотну відомість та кінцевий баланс. 1 період Товариством оголошено підписку на акції власної емісії 5000 акцій вартістю 3120 грн. кожна. Їх реалізовано: 1500 акцій по 3500 грн., 1000 акцій по 3800 грн., 500 шт. по 3120 грн., решту акцій по 4200 грн. Викуплено акції 612 шт. по 2800 грн., з яких 212 шт. анульовано, 150 шт. повторно реалізовано по 3500 грн., 70 акцій повторно реалізовано по 2750 грн. 2 період Товариством оголошено додаткову підписку на акції власної емісії 2120 акцій, які реалізовано: 1300 акцій по 3800 грн., решта по 4000 грн. Викуплено акції 400 шт. по 3000 грн., з яких 100 шт. анульовано, 70 шт. повторно реалізовано по 2900 грн., 120 акцій повторно реалізовано по 3950 грн. 3 період Товариством оголошено додаткову підписку на акції власної емісії 2120 акцій, які реалізовано: 1300 акцій по 3800 грн., решта по 4000 грн. Викуплено акції 350 шт. по 3140 грн., з яких 65 шт. анульовано, 120 шт.повторно реалізовано по 3360 грн., 40 акцій повторно реалізовано по 3100 грн. 4 період Всі викуплені раніше акції анульовано. Завдання 3. Умова: скласти журнал реєстрації господарських операцій та визначити необхідні коефіцієнти, суми і фінансовий результат діяльності. Підприємство випускає пральні машини та сушильні машини для одягу. У договорах із покупцями підприємство бере на себе зобов'язання протягом одного року безплатно здійснювати гарантійні ремонти або заміну обладнання у випадку виявлення виробничого дефекту. Експертиза проводиться фахівцями сервісного центру й оплачується підприємством-виробником у випадку, якщо поломка сталася через виробничий дефект. Вартість експертизи – 1212 грн. без ПДВ для пральної машини та 812 грн. без ПДВ для сушильної машини. Обліковою політикою підприємства передбачено, що забезпечення формується в кінці кожного місяця шляхом множення доходу від реалізації продукції без урахування ПДВ на відсоток резервування, установлений на звітний рік (для кожного виду продукції обліковується окреме гарантійне забезпечення). Відсоток резервування визначається на підставі інформації про обсяги реалізації продукції, суми витрат на проведення експертизи, гарантійні ремонти та заміни за останні 3 роки (див. табл. 1 та табл. 2). Таблиця 1 Визначення відсотка резервування для пральних машин Рік Загальний обсяг реалізації (без ПДВ) Випадки проведення експертизи за рахунок підприємства Вартість ремонтів Вартість заміни* кількість Вартість експертизи 1 2 3 4 5 6 2020 25120000 27 27*1212 = 32724 753100 101200 2021 22310000 18 18*1212 = 21816 612000 75310 2022 19212000 13 13*1212 = 15756 541200 30000 Разом 66642000 58 70296 1906300 206510 % від підсумку 100 Х *заміна неякісного обладнання на аналогічне. Таблиця 2 Визначення відсотка резервування для сушильних машин Рік Загальний обсяг реалізації (без ПДВ) Випадки проведення експертизи за рахунок підприємства Вартість ремонтів Вартість заміни* кількість Вартість експертизи 1 2 3 4 5 6 2020 24310000 31 31*812 = 25172 501200 209000 2021 22120000 22 22*812 = 17864 443100 151200 2022 19812000 17 17*812 = 13804 312000 95310 Разом 66242000 70 56840 1256300 455510 % від підсумку 100 Х *заміна неякісного обладнання на аналогічне. На виробництво однієї пральної машини здійснюються такі витрати: – списання виробничих запасів загальною вартістю 13120 грн. – заробітна плата 612 грн. – знос виробничого обладнання 115 грн. – списання МШП 70 грн. На виробництво однієї сушильної машини здійснюються такі витрати: – списання виробничих запасів загальною вартістю 18120 грн. – заробітна плата 450 грн. – знос виробничого обладнання 130 грн. – списання МШП 75 грн. Загалом за місяць загальновиробничі витрати, які підлягають розподілу, становлять: – комунальні послуги 27120 грн. – заробітна плата інженера 17120 грн. – знос виробничого приміщення 2120 грн. При визначенні ціни реалізації пральної машини до собівартості її виготовлення встановлюється 31% націнки + ПДВ. При визначенні ціни реалізації сушильної машини до собівартості її виготовлення встановлюється 37% націнки + ПДВ. Впродовж січня виготовлено 131 і реалізовано 112 пральних машин та виготовлено 152 і реалізовано 114 сушильних машин. Щодо використання гарантійних зобов’язань: у січні було 9 звернень щодо пральних машин і 10 звернень щодо сушильних машин, для кожного з них залучались експерти. З них відповідно відбулось 3 заміни пральних та 2 заміни сушильних машин. Щодо гарантійного ремонту по решта зверненнях. Загалом за ремонт пральних машин нарахована заробітна плата працівникам 3000 грн., списано запасів на 51200 грн. Загалом за ремонт сушильних машин нарахована заробітна плата працівникам 4120 грн., списано запасів на 83120 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Карпатський національний університет імені Василя Стефаника Спеціальність “Облік і оподаткування” Дисципліна “Фінансовий облік ІІ” Контрольна робота № 1 (частина 1) Загальні пояснення до виконання контрольної роботи (Контрольна робота 2 частина 1 і частина 2 виконуються в одному оформленні до захисту) Замість @@ студент проставляє номер своєї групи – 31 або 32. Замість ** студент проставляє свій порядковий номер. (від 1 до 9 – відповідно 01, 02, 03… а від 10 та решту 10, 11, 12, 13 і т.д.). Критерії оцінювання: будуть подані у частині 2 контрольної роботи 2. На оцінку впливає правильність виконання завдань та захист контрольної роботи (захищають всі студенти) Контрольна робота оформляється: Контрольна робота № 1 з Фінансового обліку ІІ студента (студентки) групи ____ Прізвище ім’я по батькові Порядковий номер ___ Завдання для групи ОО-31 Завдання 1 Умова: за кожен період скласти журнали реєстрації господарських операцій та визначити залишок нерозподіленого прибутку (непокритого збитку) у кінці кожного періоду. 1 період Статутний капітал товариства “Ластівка” становить 7801200 грн. Внески засновників розподілено: А (фізична особа) – 55%, Б (фізична особа) – 5%, В (юридична особа – не є платником ПДВ) – решту. Кожен із них вніс свої частки коштами. В кінці року товариство “Ластівка” отримано прибуток 91120 грн., 40% якого використано для нарахування дивідендів, 7% для формування резервного капіталу. Засновник В використав дивіденди для збільшення частки в статутному капіталі, решту засновників отримали коштами. В кінці звітного періоду прийнято рішення про збільшення статутного капіталу за рахунок внесків нових засновників: Г (юридична особа – платник ПДВ) – 201200 грн., Д (фізична особа) – 71200 грн., Е (юридична особа – платник ПДВ) – 161200 грн. і подано документи на перереєстрацію статутного капіталу. До моменту перереєстрації засновник Д оплатив свою частку коштами. 2 період Перереєстровано статутний капітал. Засновник Г вніс основні засоби вартістю 230000 грн., засновник Е – нематеріальні активи вартістю 171120 грн. Перевищення часток засновників зараховано до збільшення їх часток в статутному капіталі. У кінці звітного періоду товариство “Ластівка” отримало збиток 32120 грн. 3 період Прийнято рішення про збільшення статутного капіталу за рахунок додаткових внесків засновника В на 112000 грн. (вніс основні засоби вартістю 110000 грн.) та засновника Б на 60120 грн. (вніс виробничі запаси вартістю 62000 грн.). Внески здійснено після перереєстрації розміру статутного капіталу. У кінці звітного періоду товариство “Ластівка” отримало прибуток 211200 грн., 7 % якого використано для формування резервного капіталу, 85% для нарахування дивідендів, 4 % для збільшення статутного капіталу. Засновник А за рахунок дивідендів збільшив свою частку в капіталі. Решта засновників дивіденди отримали коштами. 4 період Прийнято рішення про перезарахування перевищення внесених часток засновників В і Б до їх часток у статутному капіталі. У кінці звітного періоду товариство “Ластівка” отримало прибуток 171200 грн. Якого 7 % використано для формування резервного капіталу, 50 % для нарахування дивідендів – всім засновникам дивіденди виплачено коштами. Засновник Е прийняв рішення про вихід із товариства і з ним повністю проведено розрахунок. Завдання 2. Умова: за кожен період скласти журнали реєстрації господарських операцій, сальдово-оборотну відомість та кінцевий баланс. 1 період Товариством оголошено підписку на акції власної емісії 5000 акцій вартістю 3120 грн. кожна. Їх реалізовано: 1500 акцій по 3500 грн., 1000 акцій по 3800 грн., 500 шт. по 3120 грн., решту акцій по 4200 грн. Викуплено акції 612 шт. по 2800 грн., з яких 212 шт. анульовано, 150 шт. повторно реалізовано по 3500 грн., 70 акцій повторно реалізовано по 2750 грн. 2 період Товариством оголошено додаткову підписку на акції власної емісії 2120 акцій, які реалізовано: 1300 акцій по 3800 грн., решта по 4000 грн. Викуплено акції 400 шт. по 3000 грн., з яких 100 шт. анульовано, 70 шт. повторно реалізовано по 2900 грн., 120 акцій повторно реалізовано по 3950 грн. 3 період Товариством оголошено додаткову підписку на акції власної емісії 2120 акцій, які реалізовано: 1300 акцій по 3800 грн., решта по 4000 грн. Викуплено акції 350 шт. по 3140 грн., з яких 65 шт. анульовано, 120 шт.повторно реалізовано по 3360 грн., 40 акцій повторно реалізовано по 3100 грн. 4 період Всі викуплені раніше акції анульовано. Завдання 3. Умова: скласти журнал реєстрації господарських операцій та визначити необхідні коефіцієнти, суми і фінансовий результат діяльності. Підприємство випускає пральні машини та сушильні машини для одягу. У договорах із покупцями підприємство бере на себе зобов'язання протягом одного року безплатно здійснювати гарантійні ремонти або заміну обладнання у випадку виявлення виробничого дефекту. Експертиза проводиться фахівцями сервісного центру й оплачується підприємством-виробником у випадку, якщо поломка сталася через виробничий дефект. Вартість експертизи – 1212 грн. без ПДВ для пральної машини та 812 грн. без ПДВ для сушильної машини. Обліковою політикою підприємства передбачено, що забезпечення формується в кінці кожного місяця шляхом множення доходу від реалізації продукції без урахування ПДВ на відсоток резервування, установлений на звітний рік (для кожного виду продукції обліковується окреме гарантійне забезпечення). Відсоток резервування визначається на підставі інформації про обсяги реалізації продукції, суми витрат на проведення експертизи, гарантійні ремонти та заміни за останні 3 роки (див. табл. 1 та табл. 2). Таблиця 1 Визначення відсотка резервування для пральних машин Рік Загальний обсяг реалізації (без ПДВ) Випадки проведення експертизи за рахунок підприємства Вартість ремонтів Вартість заміни* кількість Вартість експертизи 1 2 3 4 5 6 2020 25120000 27 27*1212 = 32724 753100 101200 2021 22310000 18 18*1212 = 21816 612000 75310 2022 19212000 13 13*1212 = 15756 541200 30000 Разом 66642000 58 70296 1906300 206510 % від підсумку 100 Х *заміна неякісного обладнання на аналогічне. Таблиця 2 Визначення відсотка резервування для сушильних машин Рік Загальний обсяг реалізації (без ПДВ) Випадки проведення експертизи за рахунок підприємства Вартість ремонтів Вартість заміни* кількість Вартість експертизи 1 2 3 4 5 6 2020 24310000 31 31*812 = 25172 501200 209000 2021 22120000 22 22*812 = 17864 443100 151200 2022 19812000 17 17*812 = 13804 312000 95310 Разом 66242000 70 56840 1256300 455510 % від підсумку 100 Х *заміна неякісного обладнання на аналогічне. На виробництво однієї пральної машини здійснюються такі витрати: – списання виробничих запасів загальною вартістю 13120 грн. – заробітна плата 612 грн. – знос виробничого обладнання 115 грн. – списання МШП 70 грн. На виробництво однієї сушильної машини здійснюються такі витрати: – списання виробничих запасів загальною вартістю 18120 грн. – заробітна плата 450 грн. – знос виробничого обладнання 130 грн. – списання МШП 75 грн. Загалом за місяць загальновиробничі витрати, які підлягають розподілу, становлять: – комунальні послуги 27120 грн. – заробітна плата інженера 17120 грн. – знос виробничого приміщення 2120 грн. При визначенні ціни реалізації пральної машини до собівартості її виготовлення встановлюється 31% націнки + ПДВ. При визначенні ціни реалізації сушильної машини до собівартості її виготовлення встановлюється 37% націнки + ПДВ. Впродовж січня виготовлено 131 і реалізовано 112 пральних машин та виготовлено 152 і реалізовано 114 сушильних машин. Щодо використання гарантійних зобов’язань: у січні було 9 звернень щодо пральних машин і 10 звернень щодо сушильних машин, для кожного з них залучались експерти. З них відповідно відбулось 3 заміни пральних та 2 заміни сушильних машин. Щодо гарантійного ремонту по решта зверненнях. Загалом за ремонт пральних машин нарахована заробітна плата працівникам 3000 грн., списано запасів на 51200 грн. Загалом за ремонт сушильних машин нарахована заробітна плата працівникам 4120 грн., списано запасів на 83120 грн.