0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Задачі з дисципліни "Бухгалтерський облік" (ID:126652)

Тип роботи: інше
Сторінок: 7
Рік виконання: 2016
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗАВДАННЯ 2.2. 14.09.20__р. одержано з поточного рахунку з банку кошти за чеком № 3511184 в сумі 8450 грн., з них на заробітну плату – 7900грн, на відрядження – 550 грн. Виплачено з каси заробітну плату працівникам 14-16.09.20__р. в сумі 7500грн. відповідно платіжній відомості за серпень. Видано на відрядження по видатковому касовому ордеру № 56 від 14.09.20__р. Ткачук Володимиру Івановичу. 550 грн. відповідно наказу директора підприємства №321-03 від 12.09.20__р. 16.09.20__р. оприбутковано в касу підприємства від касира торгового залу магазину Лисенко Н.К. виручку від реалізації товарів в сумі 12300 грн. Одержано в касу від Коваленко Л.П. у рахунок погашення раніше виданої позики 200 грн. Кошти з каси підприємства здано через інкасатора в сумі 12900 грн. для зарахування на поточний рахунок ЗАВДАННЯ 2.5. 6.06.20__р. підприємство ВАТ “Промінь” здійснило безготівкові розрахунки, які підтверджені випискою банку з поточного рахунку. Рахунок 26000092403201, МФО 320250. Вхідний залишок на початок дня – 25448 грн. Перераховано платіжним дорученням №86 від 5.06.20__р. постачальнику ТОВ “Либідь” передплату по рахунку № 3287 від 3.06.20__р. за товари в сумі 4800грн., в т.ч. ПДВ 800грн Отримано на рахунок оплата від замовника “Квант” за надані інформаційні послуги в сумі 2400грн, в т.ч. ПДВ 400грн. Перераховано на рахунок дочірнього підприємства “Омега” внесок до статутного фонду в сумі 5000грн. (платіжне доручення 87 від 5.06.20__р.) Перераховано ЗАТ “Ардо” суму штрафу в задоволення їх претензії по недотриманню умов угоди – 1320 грн. (платіжне доручення 88 від 6.06.20__р.) Отримано аванс від замовника ТОВ “Комета” відповідно угоди по виконанню робіт в сумі 4000грн, в.т.ч. ПДВ Перераховано до бюджету суму ПДВ – 3500грн. та суму пені – 260грн. (відповідно платіжні доручення № 88 і №90 від 6.06.20__р.) Завдання 4.1. ЗАТ “Планета” придбало 150 акцій ВАТ “Будівельник” за ціною 1,20 грн. за одну акцію. Витрати брокеру по придбанню цінних паперів склали 50 грн. Справедлива вартість акцій ВАТ “Будівельник” на кінець року на фондову ринку дорівнювала 1,90 грн. за акцію. При складанні фінансової звітності ЗАТ “Планета” на кінець року акції були дооцінені і в обліку відображені по справедливої вартості. ЗАВДАННЯ 6.2 Визначити вартість основних засобів на підприємстві після проведення переоцінки та проведення інвентаризації їх в кінці року. Вказати кореспонденцію рахунків по операціям переоцінки, нарахувати амортизацію та визначити залишкову вартість основних засобів виходячи з наступних даних : Первісна вартість комп’ютера – 6000грн., нарахований знос 1500грн. справедлива вартість - 3000 грн.,. Первісна вартість принтера - 2500грн., нарахований знос 300грн., справедлива вартість - 1000грн Нарахувати амортизацію комп‘ютера за перший квартал наступного року методом, передбаченим податковим законодавством. Строк експлуатації основних засобів - 5 років і ліквідаційна вартість відповідно комп‘ютера – 300грн., принтера - 100грн. ЗАВДАННЯ 6.3 Вказати кореспонденцію рахунків та первинні документи, визначити вартість, за якою оприбутковуються на баланс ТОВ “Юність” (підприємство – платник ПДВ) основні засоби на основі даних: ТОВ “Юність” придбало у ЗАТ “Асоль” бувший у використанні автомобіль вартістю 10400 грн., в т.ч. ПДВ. Автомобіль по угоді з АТП було відремонтовано і доукомплектовано деталями для поліпшення його якості на суму 3800 грн., в т.ч. ПДВ. Строк корисної експлуатації встановлено 5 років, ліквідаційна вартість – 1000 грн. Нарахувати амортизацію автомобіля за перший квартал після введення в експлуатацію кумулятивним методом. ЗАВДАННЯ 9.2 Залишок товарів на складі оптово-торговельного підприємства ТОВ “Карпати” на початок місяця становив 6000 грн., та сума транспортно-заготівельних витрат по їх придбанню - 120грн. 5.09.10р отримано від постачальника попередньо оплачених товарів на суму 30000грн., в т.ч. ПДВ. Рахунок постачальнику за отриману сировину оплачено до їх надходження 2.09.10р. За доставку цих товарів сплачено постачальнику 300грн, в т.ч.ПДВ. За місяць відвантажено замовникам товарів на суму 26500грн. (облікова вартість) і відповідно списана сума транспортно-заготівельних витрат При інвентаризації виявлена нестача товарів на суму 100грн.. ЗАВДАННЯ 10.3. ТОВ “Турист” надає туристичні послуги. За лютий 20__р. отримано від фізичних осіб в касу і зараховано на поточний рахунок оплату за туристичні путівки до Івано-Франківська в сумі 180000 грн., в т.ч. ПДВ. В лютому відправлено лише дві групи до Івано-Франківська з 3.02.20__. та 18.02.20__р.строком на 10 днів автобусом, замовленим в АТП. По виконанню цих подорожей сплачено за транспортні послуги АТП за поїздку групи №1 – 6000грн, групи №2 – 9000грн., готелю за проживання і харчування туристів по групі №1 - 12000грн і по групі №2 - 15000 грн., страховій компаній відповідно по групам - 5000грн і 5500грн (страхова діяльність не оподатковується ПДВ), сплачено відділенню туристичної фірми “Супутник” в Івано-Франківську за екскурсійне обслуговування туристів групи №1 - 4200грн. і туристів групи №2 -6300грн. Менеджер від фірми супроводжував по черзі обидві групи. Його заробітна плата нарахована відповідно штатного розкладу 1500грн. Нарахований єдиний соціальний внесок до пенсійного фонду в розмірі 38,65%. Визначити собівартість туристичних послуг окремо по кожній групі туристів, при цьому загальновиробничі витрати розподіливши пропорційно до прямих витрат кожної туристичної групи.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову