0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЧДТУ, Варіант №2, Бухгалтерський облік у торгівлі, №1135 (ID:13734)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 20
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Звітність матеріально відповідальних осіб 2. Особливості обліку в торгівлі на замовлення Завдання №4 Вказати кореспонденцію рахунків та первинні документи, визначити необхідні суми на підставі наведеного реєстру господарських операцій ПП „Колос" 14.08. при поданні заявки для придбання патенту на проведення торговельної діяльності внесено одноразову плату – 240 грн. 19.08. внесено плату за наступний звітний місяць – 240 грн. 19.08. отримано патент на проведення торговельної діяльності терміном на 1 рік. 15.11. підприємець письмово повідомив податкову службу про припинення торговельної діяльності і подав заяву про включення надмірно сплаченої суми за торговий патент до зарахування як внесок податку на прибуток Таблиця № Дата Зміст господарської операції Сума, грн. Кореспонденція рахунків Дт кт 1 14.08. Відображено одноразову плату за патент -240 39 2 19.08. Відображено попередню плату за патент за вересень. 240 39 3 31.08. Списано попередню плату в сумі вартості патенту за звітний період 116,13 64 4 14.09. Відображено попередню плату за патент за жовтень 240 39 5 30.09. Списано частину попередньої плати вартості патенту за звітний період. 240 64 6 14.10. Відображено попередню плату за патент за листопад 240 39 7 31.10. Списано попередню плату вартості патенту за звітний період. 240 64 8 30.11. Списано попередню плату вартості патенту за звітний період. 240 64 9 31.12. Зменшено суму авансового платежу податку на прибуток за січень (залишок понад сплаченої вартості торгового патенту). 240 64 Завдання №8 Підприємство взяло кредит під закупку товарів в сумі 21000 грн. Відсотки за використання кредиту склали – 700 грн Відобразити в обліку отримання кредиту, закупівлю товару у постачальника та оприбуткування фактичної кількості товару, нарахувати та перерахувати відсотки за кредит Завдання №31 Уцінка внаслідок господарської необхідності Балансова вартість товарних запасів, які підлягають уцінці на початок звітного періоду – 2 000 грн. (125 шт. по 16 грн.) Сума уцінки – 800 грн Балансова вартість уцінених товарних запасів на кінець звітного періоду – 1200 грн. (125 шт. по 9,6 грн.) На основі даних про проведену переоцінку комісією був складений опис-акт Відобразити в обліку уцінку товарних запасів та скласти опис-акт уцінки товарів Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову