0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, варіант №3, Бухгалтерський облік на підприємствах малого бізнесу (ПМБ), №2092 (ID:14895)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 22
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Організація обліку розрахунків з різними дебіторами, з постачальниками та підрядниками 2. Склад виробничих запасів їх загальна характеристика, оцінка 3. Організація документального оформлення та порядку нарахування основної та додаткової оплати праці 4. Задача № 3 МП "ПРОГРЕС' придбало у ТОВ "Еліта" програмне забезпечення «1С: Бухгалтерія 7.7» вартістю 600 дол. США, в т.ч. ПДВ. Курс НБУ на дату здійснення операції - 5,6 грн. за один дол.. США. Крім того було сплачено 720 грн., в т.ч. ПДВ, за навчання бухгалтера користування даним програмним забезпечення. Термін корисного використання програмного забезпечення – 4 роки. Щоквартально МП «Прогрес» сплачує фірмі "Еліта" 3000 грн. за сервісне обслуговування цієї програми, в т.ч. ПДВ. МП "Прогрес" нараховує амортизацію програмного забезпечення прямолінійним методом. Завдання: Відобразити господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку та визначити відповідні суми Рішення: Визначаємо вартість програмного забезпечення у гривневому еквіваленті: В = 600 * 5,6 = 3360 грн. Визначаємо балансову вартість програмного забезпечення: БВ = 3360 + 720 + 3000 = 7080 грн. Розраховуємо суму щорічних амортизаційних відрахувань: А = 7080 : 4 = 1770 грн. Таблиця 4 Журнал господарських операцій № on. Зміст господарської операції Кореспондуючі рахунки Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 1 Відображено придбання у ТОВ "Еліта" програмного забезпечення 10 68 3360 2 Включено суму ПДВ до податкового кредиту 64 70 672 4 Відображено податкові розрахунки з ПДВ 70 37 672 Відображено вартість навчання персоналу роботі з програмою 85 30 720 Відображено вартість сервісного обслуговування 15 68 3000 Відображено податковий кредит з ПДВ 64 68 600 Оплачено вартість сервісного обслуговування 68 31 3000 Введено в експлуатацію комп'ютерну програму 10 15 7080 Визначено дохід за сумою амортизації нематеріального активу одночасно з її нарахуванням 40 70 1770 Нараховано амортизацію на нематеріальний актив 85 13 1770 Віднесено на фінансові результати основної діяльності в кінці звітного періоду суму нарахованої амортизації 79 85 1770 5. Задача № 8 Проведена інвентаризаційною комісією інвентаризації на складі підприємства «ТДК». При перевірці виявлена загальна сума нестач (витрат від псування ТМЦ) на суму – 123000 грн. (списано нестачі: за рахунок лишків пересортиці – 10000 грн.; в межах природного убутку – 13000 грн.; на винних осіб за обліковими цінами – 50000 грн. (ПДВ – 10000 грн); цінностей понад норми природного убутку у випадку не встановленого винуватця – 50000 грн.). Суму нестачі в розмірі 60000 грн. було сплачено матеріально-відповідальною особою в касу (на розрахунковий рахунок, з заробітної плати) Завдання: Відкрити журнал реєстрації господарських операцій та відобразити господарські операції в проводках Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову