0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЄУФІМБ, варіант №29, Фінансовий облік, №2458 (ID:15432)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 16
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
30. Первинний, аналітичний і синтетичний облік амортизації 55. Особливості оцінки готової продукції Задача № 20 01.05.200 р. оптовим підприємством "Приклад" відвантажені товари покупцям на суму 100 000 грн., ПДВ – 20 000 грн., собівартість реалізованих товарів – 80 000 грн. Згідно з договором купівлі - продажу товарів оплата здійснюється протягом 30 днів з моменту відвантаження товарів. Крім того умовами договору передбачена 3%-ова знижка за оплату реалізованих товарів протягом перших 10 днів з моменту відвантаження товарів. Підприємством-покупцем проведено розрахунки: 05.05.200 р. – 50 000 грн. 20.05.200 р. – 63 500 грн. 21.05.200 р. – повернені товари, що мають дефект, на суму за цінами реалізації 5 000 грн., їх собівартість – 4 000 грн. Завдання: Відобразити в обліку здійснені операції, пов‘язані з вирахуванням з доходу наданих знижок і повернення товарів та визначити фінансовий результат від реалізації товарів. Задача № 21 Юридичною фірмою укладено договір на консультаційне обслуговування підприємства протягом І півріччя 2008 року. Згідно з умовами договору встановлено місячну оплату в розмірі 1 000 грн., ПДВ – 200 грн.. Виконання консультаційних послуг підтверджується актом приймання-передачі виконаних робіт за кожний місяць. 01.01.2008 р. підприємством (клієнтом) перераховано на поточний рахунок юридичної фірми авансовий платіж у сумі 3 600 грн., у тому числі ПДВ – 600 грн. Решта суми оплачена 01.07.200 р. по закінченні дії договору. Необхідно: визначити дохід за кожний місяць І півріччя. Задача № 23 На підприємстві протягом звітного періоду виконано наступні операції: 1) Нараховано відсотки банку по одержаних кредитах – 1 000 грн.; 2) Сплачено банку за розрахунково-касове обслуговування – 200 грн.; 3) Сплачено постачальнику за доставку матеріалів – 300 грн., ПДВ – 60 грн., усього – 360 грн.; 4) Реалізовано основні засоби: первісна вартість – 4 000 грн., нарахований знос – 3 800 грн., вартість реалізації – 600 грн., у тому числі ПДВ – 100 грн.; 5) Проведено уцінку основних засобів на суму 1 100 грн. На дату уцінки сума додаткового капіталу становить – 400 грн.; 6) Списано інші необоротні активи: первісна вартість – 800 грн., сума нарахованого зносу – 400 грн.; 7) Нараховано витрати від операційної курсової різниці – 100 грн. Необхідно: – відобразити операції на рахунках бухгалтерського обліку; – на підставі наведеного переліку здійснити класифікацію витрат і визначити суму витрат від іншої звичайної діяльності. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову