0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

оренда основних засобів (ID:161753)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………......2 1.Організаційно-економічна характеристика ПАТ " Готель" Прем'єр Палац".…………….……………………………….................................................4 2. Теоретичні основи обліку оренди основних засобів ………………………………..13 3. Особливості обліку операцій з оренди основних засобів.…….…………….17 4. Документальне оформлення й організація обліку основних засобів………23 5. Шляхи вдосконалення обліку оренди основних засобів.……………………25 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………......29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ…………………….31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
окремо і обліковуються ОЗ за інвентарними номерами орендодавця. На кожен прийнятий об΄єкт ОЗ комісією в експлуатаційному призначенні наказом керівника ПАТ " Готель" Прем'єр Палац" складається акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) ОЗ, в якому вказується початкова вартість об’єкта ОЗ, коротка техніко-економічна характеристика та місце експлуатації. До акта додається технічна документація об’єкта ОЗ. Кожному об’єкту ОЗ присвоюється інвентарний номер, який наноситься на об’єкт (стійкою фарбою, прикріплення металевого жетону) та в подальшому проставляється в усіх документах. Які оформляють рух ОЗ. Цей інвентарний номер закріплюється за об’єктом ОЗ на весь термін експлуатації і не змінюється. На кожен об’єкт відкривається інвентарна картка. Вона є реєстром аналітичного обліку. У картці проставляється назва