0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Облік необоротних активів (ID:178372)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 24
Рік виконання: 2016
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Сутність необоротних активів 2.Облік необоротних активів 3. Шляхи удосконалення обліку необоротних активів Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Необоротні активи - це матеріальні та нематеріальні ресурси, що належать установі та забезпечують її функціонування і термін корисної експлуатації яких, як очікується, становить більше одного року. Для обліку необоротних активів Планом рахунків передбачено використання рахунків класу 1 «Необоротні активи». Рахунки цього класу призначені для узагальнення інформації про наявність і рух основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів, довгострокових фінансових інвестицій, капітальних інвестицій, довгострокової дебіторської заборгованості та інших необоротних активів, а також зносу необоротних активів. На рахунках цього класу з відповідним веденням аналітичного обліку узагальнюється інформація про наявність і рух необоротних активів, належних підприємству на праві власності, отриманих на праві господарського відання, на праві оперативного управління, отриманих у фінансовий лізинг, у довірче управління чи задоговором оренди цілісного майнового комплексу. Отже, за результатами дослідження можна порадити наступні шляхи удосконалення обліку основних засобів : 1) вибір оптимальної за складом і обягом облікової інформації, яка забеспечить реалізацію тих завдань, які поставлені перед обліком основних засобів. 2) розробка та запровадження раціональних схем документообігу, що дозволяли би своєчасно виконувати поставлені завдання при мінімальних витратах трудових, матеріальних та фінансових ресурсів. 3) удосконалення змісту та складу носіїв інформації з обліку основних засобів.