0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:179044)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 4
Рік виконання: 2017
Вартість: 45
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1 1) вказати кореспонденцію рахунків та первинні документи 2) визначити необхідні суми Дані для виконання: ТзОВ «Пантера» придбало в липні ц.р. партію товару на суму 84000 грн., в т.ч. ПДВ. Залишок товарів на початок липня ц.р. склав 40000 грн., в т.ч. торгова націнка на суму 26000 грн. Протягом липня було реалізовано товари на суму 10800 грн. Нараховані штрафи і неустойки за рішенням суду за поставку неякісного товару 16000 грн. За липень ц.р. продавцям нараховано заробітну плату в розмірі 5000 грн., відрахування на соціальні заходи - ?, витрати по відрядженню склали 1200 грн., витрати на рекламу – 7000 грн. Також за липень ц.р. було нараховано заробітну плату адмінперсоналу – 35000 грн., відрахування на соціальні заходи - ?, витрат на відрядження керівника підприємства – 2800 грн. Протягом липня ц.р. були нараховані штрафи і пені за позовами постачальників в сумі 800 грн. Задача 2. Необхідно: 1) скласти журнал реєстрації господарських операцій ТзОВ «Вікторія», вказати кореспонденцію рахунків та первинні документи; 2) визначити необхідні суми Дані для виконання: Автотранспортне підприємство ТзОВ «Вікторія» придбало у ПАТ «Автозапчастини» мікроавтобус «Газель» вартістю 96000 грн. (в т.ч. ПДВ - 16000) в обмін на продукцію з грошовою доплатою. Вартість переданої продукції склала 90000 грн. (в т.ч. ПДВ – 15000 грн.), сума доплати – 6000 грн. (в т.ч. ПДВ – 1000 грн.). Собівартість переданої продукції становить 80000 грн. Задача 3 Необхідно: 1) вказати кореспонденцію рахунків та первинні документи 2) визначити необхідні суми Дані для виконання: Спеціалізоване будівельне підприємство ТзОВ «Будлайн» уклало договір підряду з ПАТ «Родос» на будівництво приміщення офісу. Нормативний термін будівництва об'єкту – 3 місяці. В процесі будівництва керівництво ПАТ «Родос» прийняло рішення про зміну призначення приміщення та використання його в якості магазину. В зв’язку з цим необхідно провести демонтаж конструктивних елементів будівлі. Виконання даних робіт покладається на підрядника. Для проведення робіт використано будівельних матеріалів на суму 5000 грн., нараховано заробітну плату робітникам 2500 грн., проведено відрахування на соціальні заходи згідно з чинним законодавством. На поточний рахунок ТзОВ «Будлайн» перераховано за роботи некапітального характеру – 34000 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову