0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обліку та облікової політики на підприємстві (за матеріалами ПАТ "ЮРІЯ") (ID:193338)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 61
Рік виконання: 2017
Вартість: 1500грн
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ЧАСТИНА 1. «ЗБІР, ОПРАЦЮВАННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ПРАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ НА ДИПЛОМНУ РОБОТУ» 1.1. Загальне ознайомлення з підприємством, системою охорони праці 1.2. Фінансово-економічна характеристика підприємства 1.2.1.Аналіз стану основних засобів 1.2.2. Аналіз ефективності використання основних засобів 1.2.3. Аналіз ефективності використання оборотних засобів 1.2.4. Аналіз ефективності використання трудових ресурсів 1.2.5. Аналіз структури операційних витрат 1.2.6. Показники формування чистого прибутку 1.2.7. Аналіз показників рентабельності 1.2.8. Узагальнюючі економічні показники фінансово-господарської діяльності 1.2.9. Аналіз валюти балансу ЧАСТИНА 2 «ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК» 2.1. Організація забезпечення облікового процесу на підприємстві 2.2. Характеристика систем бухгалтерського обліку. Організаційна структура бухгалтерії, принципи розподілу праці, розподіл обов’язків серед співробітників відділу бухгалтерії ЧАСТИНА 3. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Організація підготовчих робіт на підприємстві та в бухгалтерії перед складанням фінансової звітності. Принципи побудови та порядок складання форм фінансової звітності. 3.2. Загальні вимоги до фінансової звітності, бухгалтерський баланс підприємства та його структура. Загальна характеристика звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал. ЧАСТИНА 4. ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК 4.1. Особливості системи оподаткування на підприємстві (загальна, спрощена), перелік податків, що сплачує підприємство. Перелік законодавчих документів, що регулюють справляння цих податків і зборів 4.2. Особливості організації податкового обліку та складання податкової звітності. РОЗДІЛ 5. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 5.1. Ознайомлення із загальною будовою контрольного процесу ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2.1.Аналіз стану основних засобів Таблиця 1 Показники стану основних засобів ПАТ «ЮРІЯ» за 2014-2016 роки Показники Роки Відхилення 2016 р. від 2014 р. 2015 р. 2014 2015 2016 Абсолютне відносне, % Абсолютне відносне, % Первісна вартість, тис. грн. 160002 165262 164741 4739 2,96 -521 -0,32 Знос, тис. грн. 53810 64155 71957 18147 33,72 7802 12,16 Залишкова вартість, тис. грн. 106192 101107 92784 -13408 -12,63 -8323 -8,23 Коефіцієнт зносу, % 33,63 38,82 43,68 10,05 29,88 4,86 12,52 Коефіцієнт придатності, % 66,37 61,18 56,32 -10,05 -15,14 -4,86 -7,94 Коефіцієнт оновлення, % 14,67 4,35 5,59 -9,08 -61,89 1,24 28,51 Коефіцієнт вибуття, % 2,81 1,21 2,70 -0,11 -3,91 1,49 123,14 *- розрахунки здійснені згідно даних Додатків Б, Д, З та Приміток до річної фінансової звітності поданої на офіційному сайті ПАТ «ЮРІЯ». ВИСНОВОК Зростання первісної вартості Основних засобів ПАТ «ЮРІЯ» (на 29,6% за 2014-2016рр) не свідчить про ефективність їх використання. Так як така тенденція призвела до зростання Коефіцієнту зносу ОЗ та зниження Коефіцієнта придатності ОЗ досліджуваного Товариства. Проаналізуємо дану ситуацію детальніше:  в 2016 році Коефіцієнт зносу ОЗ ПАТ «ЮРІЯ» становив 43,68%, що на 29,88% більше ніж в 2014 році та на 12,52% - ніж в 2015 році. Це підтверджує підвищення рівня зношеності Основних засобів ПАТ «ЮРІЯ», збільшення частки ОЗ, списаних на витрати виробництва, та погіршення фізичного стану майна ПАТ «ЮРІЯ»;