0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКІВ З ПЕРСОНАЛОМ З ОПЛАТИ ПРАЦІ (ID:199599)

Тип роботи: стаття
Сторінок: 3
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Організація оплати праці на підприємстві є однією з найбільш гострих проблем, оскільки в умовах спаду продажів, скорочення чисельності працівників відбуваються зміни в організації праці та її оплати. Багато фахівців висловлюють думку, що заробітна плата, на жаль, перестала виконувати свою відтворювальну та стимулюючу функції і втратила своє соціально-економічне призначення, що стало перепоною для економічного й соціального розвитку суспільства. На думку молодого науковця Ярмішка С. В., процес розрахунку заробітної плати є дуже відповідальною й трудомісткою роботою, яку необхідно виконати за короткий термін. Для цього потрібно до кінця року розробити і затвердити порядок її обліку. Формування обліку заробітної плати вимагає визначення завдань, системи показників, документації й системи рахунків. Організація оплати праці в Україні здійснюється згідно з чинними нормативно-правовими актами, генеральною угодою на державному рівні, галузевими та регіональними угодами, колективними договорами, трудовими договорами, іншими внутрішніми нормативними документами підприємств. Але цей механізм у повному обсязі не спрацьовує, особливо в договірному регулюванні.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову