Зміст
1.Документація та інвентаризація як елементи методу бухгалтерського обліку
2.Облік фінансових інвестицій
Задача 1.
Виконати основну процедуру бухгалтерського обліку по наданим нижче даним:
1. За даними про залишки по рахунках (таблиця 1) скласти баланс на 1 –е число місяця і відкрити рахунки (схематично);
2. Господарські операції за поточний місяць, зміст яких наведено у табл. 2, зареєструвати у Журналі і скласти бухгалтерські проведення;
3. Згідно бухгалтерських проведень зробити записи на рахунках;
4. Закрити облікові реєстри і скласти оборотну відомість і кінцевий баланс.
Таблиця 2
Господарські операції за поточний місяць
№п/п Зміст операцій Сума, грн.
1. Одержано безоплатно у порядку спонсорської допомоги виробниче обладнання
2000
2. Одержані безоплатно від спонсора сировина і основні матеріали Х
3. Відвантажена покупцям готова продукція:
За фактичною собівартістю
За продажними цінами (включаючи ПДВ)
(скласти багаторядне проведення і визначити фінансовий результат від реалізації продукції)
1000
1920
?
4. Одержано на поточний рахунок підприємства:
- Від покупців попередня оплата за продукцію, яка підлягає до відвантаження;
- Від дебіторів у рахунок сплати заборгованості.
Х
Х
5 Одержані матеріали від постачальників. Оплата ще не здійснена х
6 Перераховано з поточного рахунку підприємства:
- Постачальникам у рахунок погашення боргу;
- Різним кредиторам;
- У касу на сплату заробітної плати;
- Органам соціального страхування обов”язкові внески
2000
930
1600
470
7 Видана заробітна плата за місяць 1200
8 Своєчасно не сплачена заробітна плата повернена на поточний рахунок до банку ?
Х - значить, що у Вашому варіанті така операція відсутня.
? – значить, що цю суму Вам слід визначити самостійно.
При відображенні операції №3 слід мати на увазі, що згідно з принципами нарахування і відповідності у момент відвантаження продукції визнається доход від реалізації, а у слід за ним витрати, які забезпечили цей доход. Доходи і витрати відображаються на номінальних рахунках, які у кінці періоду слід закрити і визначити фінансовий результат.
Таблиця 1
Залишки по рахунках за станом на 1 квітня
Назва рахунків
Коди
рахунків
Основні засоби 10 2000
Знос основних засобів 13 600
Матеріали 201 6000
Паливо 203 2000
Готова продукція 26 2000
Розрахунки з різними дебіторами 37 1000
Поточний рахунок 311 6000
Статутний капітал 40 ?
Розрахунки з заробітної плати 661 1600
Розрахунки з нарахувань на соціальні заходи 65 470
Розрахунки з постачальниками 63 3000
Розрахунки з різними кредиторами 68 930
Завдання 2
На підставі наведених нижче операцій:
1)скласти бухгалтерські проведення;
2)визначити фактичну собівартість придбаних матеріалів.
Господарські операції:
1. Видана готівка під звіт на відрядження з метою
укладення договору з поставки матеріалів 800
2. Після повернення із відрядження затверджено
авансовий звіт 740
3. Залишок невикористаної суми повернено у касу ?
1. Згідно з договором одержано від постачальника
матеріали 10500
2. Витрати по доставці матеріалів згідно з рахунком
автотранспортного підприємства 340
3. Перераховано з поточного рахунку підприємства:
- постачальнику ?
- автотранспортному підприємству ?
Собівартість придбаних матеріалів:
Список використаних джерел