0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обліку (ID:232938)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 37
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. Розкрити зміст, переваги та недоліки основних форм організації бухгалтерського обліку. Відповідь оформити у вигляді таблиці 1. Таблиця 1 Форми організації бухгалтерського обліку Форма організації бухгалтерського обліку Документальне оформлення відносин Переваги Недоліки Завдання 2. Розкрити сферу використання, навести перелік регістрів обліку для кожної форми ведення бухгалтерського обліку. Відповідь оформити у вигляді таблиці 2. Таблиця 2 Форми ведення бухгалтерського обліку № з/п Форма організації обліку Сфера використання Перелік регістрів обліку Завдання 3 Скласти проект Наказу підприємства про облікову політику (витяг) на 201_ р. У Наказі визначити особливості організації обліку за обраною темою магістерської дипломної роботи. Обсяг витягу 5-8 сторінок, окремі положення за потреби деталізувати у відповідних додатках до Наказу. Наказ має забезпечити незмінність правил ведення бухгалтерського обліку (принцип «послідовності») та включати такі складові облікової політики: - форми організації та форми ведення бухгалтерського обліку; - види діяльності підприємства, технологія виробництва, операційний цикл; - межа суттєвості; - робочий план рахунків, що використовується на підприємстві; - методи оцінювання, обліку та амортизації необоротних активів підприємства; - методи оцінювання та обліку оборотних активів підприємства; - методи оцінювання та обліку капіталу і зобов’язань; - методи обліку витрат і калькулювання собівартості продукції; - порядок створення резервів; - методи розподілу прибутку звітного року. Завдання 4 Розробити робочий план рахунків у відповідності до обраної теми магістерської дипломної роботи та заповнити форму таблиці 3. При виконанні завдання слід керуватися планом рахунків, інструкцією щодо його застосування, формами періодичної та річної звітності, врахувати специфіку економічної діяльності базового підприємства. Завдання 5 Розробити положення про бухгалтерську службу підприємства за структурою, що наведена в таблиці 4. Таблиця 4 Структура та зміст Положення про бухгалтерську службу підприємства № з/п Розділ Перелік питань, що регламентуються 1 2 3 Завдання 6 Використовуючи дані таблиці 5 розробити Посадову інструкцію головного бухгалтера або одного з працівників бухгалтерії за спеціалізаціями професії. Таблиця 5 Структура і зміст Посадової інструкції головного бухгалтера № з/п Розділ Перелік питань, що регламентуються Завдання 7 Розробити індивідуальний графік роботи одного з працівників бухгалтерії за формою, наведеною у таблиці 6. Таблиця 6 Індивідуальний графік роботи бухгалтера з обліку розрахунків Трофімової Т.Б. № з/п Зміст роботи, що виконується Термін виконання Кому передаються дані про виконану роботу Хто заміщує основного працівника дата години Завдання 8 Розробити програму проведення бухгалтерського контролю підприємства згідно з обраною темою магістерської дипломної роботи (табл. 7). Оскільки тема магістерської роботи: «Кодекс етики в професійній діяльності бухгалтера і аудитора» не передбачає бухгалтерського контролю, то виконання завдання передбачається вести за темою «Облік виробництва» Таблиця 7 Програма проведення бухгалтерського контролю по виробництву продукції сільського господарства (назва об’єкта контролю) № з/п Об’єкт контролю Виконавець (посада) Функціональні обов’язки Джерела інформації Завдання 9 Скласти графік проведення річної інвентаризації по підприємству за формою, наведеною у таблиці 8. Таблиця 8 Графік проведення річної інвентаризації (назва підприємства) № з/п Назва об’єкту інвентаризації Відповідальна особа Термін виконання Жовтень: декади Листопад: п’ятиденки Грудень: дні 1-10 11-21 21-30 1-5 6-10 11-15 16-20 21-25 26-30 1 2 3 4 5 і т.д. 31 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Завдання 10 Скласти перелік оптимального технічного забезпечення автоматизованого робочого місця бухгалтера за формою, наведеною у табл. 9. Таблиця 9 Перелік засобів технічного забезпечення АРМ бухгалтера з обліку розрахунків з постачальниками (ділянка обліку) Вид засобів Кількість Ринкова вартість, грн. Призначення Завдання 11 Розрахувати нормативну чисельність працівників бухгалтерського обліку на підприємстві, що є базою для написання магістерської дипломної роботи. Розрахунок подати за формою, наведеною у таблиці 10. Таблиця 10 Розрахунок нормативної чисельності працівників бухгалтерського обліку (назва підприємства) Загальна чисельність працюючих на підприємстві Кількість самостійних структурних підрозділів Питома вага робіт з бухгалтерського обліку та звітності, яка виконується на ПЕОМ Нормативна чисельність працівників бухгалтерського обліку (Н) Поправочний коефіцієнт (КК.П.З) Загальна нормативна чисельність працівників бухгалтерського обліку (НЗ) Завдання 12 Розробити перелік облікових номенклатур первинного обліку з обраної теми магістерської роботи за формою, наведеною у табл. 11. Оскільки тема магістерської роботи: «Кодекс етики в професійній діяльності бухгалтера і аудитора» не передбачає складання облікових номенклатур, то виконання завдання передбачається вести за темою «Облік виробництва» Таблиця 11 Перелік облікових номенклатур первинного обліку виробництва продукції (назва ділянки обліку) № з/п Номенклатурні одиниці обліку Призначення інформації (для чого потрібні дані) Вимірники У яких носіях інформації фіксуються натуральні вартісні 1 2 3 4 5 6 Завдання 13 Скласти схему руху одного із первинних документів на етапі первинного обліку. Схему навести за формою, наведеною у таблиці 12. Таблиця 12 Схема руху прибуткового касового ордера на етапі первинного обліку (назва документа) № з/п Зміст роботи щодо заповнення документа та його руху Період подання документа Місце складання або оформлення Відповідальна особа Час заповнення документа (роботи з документом) 1 2 3 4 5 6 Завдання 14 Використовуючи приклад наведеної Книги (журналу) реєстрації первинних облікових документів (табл. 13), додати у разі потреби колонки з урахуванням специфіки обраної ділянки. Таблиця 13 Книга (журнал) реєстрації первинних документів Дата Порядковий номер операції Документ, що підлягає реєстрації Об’єкт обліку Сума по документу, грн. Кому передано документ для використання (оброблення) назва номер 1 2 3 4 5 6 7 Завдання 15 Скласти графік надходження до бухгалтерії первинних облікових документів з обраної теми магістерської роботи за формою, наведеною у табл. 14. У колонці 5 слід вказати, за яким порядком подається документ: за реєстром, звітом, окремо тощо. Оскільки тема магістерської роботи: «Кодекс етики в професійній діяльності бухгалтера і аудитора» не передбачає складання первинних документів, то виконання завдання передбачається вести за темою «Облік виробництва» Таблиця 14 Графік надходження до бухгалтерії первинних облікових документів з обліку витрат виробництва (назва ділянки обліку) № з/п Назва документа Хто подає Термін подання Порядок подання Кому подається Термін перевірки документів Завдання 16 Скласти графік (схему) документообігу з обраної теми магістерської дипломної роботи за формою, наведеною у табл. 15. Оскільки тема магістерської роботи: «Кодекс етики в професійній діяльності бухгалтера і аудитора» не передбачає складання первинних документів, то виконання завдання передбачається вести за темою «Облік виробництва» Таблиця 15 Графік документообігу за обліком витрат виробництва (назва ділянки обліку) Назва документа № форми Кількість примірників Відповідальний за складання та подання до бухгалтерії Час складання Роботи, що виконуються при складанні документа Дата подання документа до бухгалтерії Відповідальний за приймання, перевірку та оброблення документа Роботи, що виконують в бухгалтерії Регістри і форми, що складаються на підставі документа 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Завдання 17 Скласти зведений графік документообігу по базовому підприємству за формою табл. 16. Таблиця 16 Зведений графік документообігу по обліку витрат виробництва (назва підприємства і ділянки обліку) Назва документа Створення документа Перевірка документа Оброблення документа Передача до архіву Кількість примірників Відповідальний за оформлення Відповідальний за виконання Термін виконання Відповідальний за перевірку Відповідальний за подання Порядок подання документа Термін подання документа Хто виконує Термін виконання Хто виконує Термін виконання Завдання 18 Розробити номенклатуру справ для базового підприємства за формою, наведеною у таблиці 17. Таблиця 17 Номенклатура справ бухгалтерської служби (витяг) (назва підприємства) № справи Найменування справи Строки зберігання справ в архівах Відпо-відальна особа Примітки поточному постійному 1 2 3 4 5 6 Завдання 19 Скласти порівняльну таблицю відповідності рахунків витрат і доходів підприємства за формою, наведеною у таблиці 18. Таблиця 18 Порівняльна таблиця відповідності рахунків витрат і доходів підприємства за видами діяльності № з/п Види діяльності Рахунки витрат Рахунки доходів 1 2 3 4 Завдання 20 Скласти Табель внутрішньої звітності структурних підрозділів підприємства (відділів, складів, бригад, цехів тощо) за формою, наведеною у таблиці 19. Таблиця 19 Табель внутрішньої поточної звітності структурних підрозділів підприємства № з/п Код форми Назва звіту Структурний підрозділ Періодичність подання Термін подання Відповідальний виконавець Кому подається Завдання 21 Розробити Графік складання річної фінансової звітності підприємства за формою, наведеною у таблиці 20. Таблиця 20 Графік складання форм річного фінансового звіту № з/п Номер форми Звіт (розділ) Відповідальний за складання Термін виконання Відмітка про виконання за планом фактично 1 2 3 4 5 6 7 Завдання 22 Розробити порядок ув’язки форм фінансової звітності за формою, наведеною у таблиці 21. При розробці взаємозв’язку врахувати положення нормативних документів. Таблиця 21 Таблиця взаємозв’язку форм фінансової звітності підприємства № з/п Номер форми Рядок Показник Графа Номер форми Рядок Показник Графа Сума 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Завдання 23 Подати у вигляді таблиці 22 критерії надійності системи захисту бухгалтерської інформації у комп’ютерній інформаційній системі підприємства. Таблиця 22 Критерії надійності системи захисту бухгалтерської інформації у комп’ютерній інформаційній системі підприємства Критерії Бухгалтерський продукт Ступінь надійності Завдання 24 Дослідити, обґрунтувати і відобразити види ризиків, які виникають в діяльності підприємства, причини їх виникнення, можливі методи усунення або зниження. Врахувати ризики, які виникають внаслідок невирішеності проблем із забезпеченням прав власності, ризики, що виникають у процесі просування стратегії, ризики постачання тощо (табл. 23). Таблиця 23 Види ризиків, причини їх виникнення та методи усунення № з/п Види ризиків Причини виникнення Методи усунення або зниження ризиків 1 2 3 4 Завдання 25 Проаналізувати та дослідити на основі базового підприємства цілі створення системи інформаційної безпеки облікової інформації за фазами життєвого циклу продукту (табл. 24). Таблиця 24 Процес аналізу систем інформаційної безпеки облікової інформації № з/п Фаза життєвого циклу Метод аналізу систем Оцінка та контроль
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову