Зміст
Завдання 1
27.03.2018 р. ТОВ «Гармонія» перерахувало підряднику передоплату за роботи з ремонту сходів у офісній будівлі. 05.04.2018р. підрядником була зареєстрована ПН у ЄРПН.
12.04.2018 р. ТОВ «Гармонія» отримало акт виконаних робіт від підрядника, в якому була зазначена сума 12000,00 грн у т.ч. ПДВ.
Необхідно: відобразити на рахунках бухгалтерського обліку дану господарську операцію (табл. 1).
Таблиця 1
№
з/п Зміст господарської операції Первинні
документи Кореспонденція рахунків Сума, грн
Дебет Кредит
1 2 3 4 5 6
1. Перша подія – передоплата
1. 27.03.2018р. Перераховано передоплату (50 %) за роботи з ремонту сходів в офісній будівлі
12000*0,5= 6000
2. 27.03.2018р. Відображено розрахунки з податкового кредиту, не підтвердженого ПН, зареєстрованою в ЄРПН
6000/6 = 1000
3. 05.04.2018р. Отримано ПН, зареєстровану в ЄРПН
4. 05.04.2018 р. Збільшено реєстраційну суму за ПДВ- формулою
5. 12.04.2018 р. Підписано акт виконаних робіт
12000/6*5 = 10000
6. 12.04.2018р. Відображено податковий кредит із ПДВ у межах раніше отриманої передоплати
7. 12.04.2018р. Відображено розрахунки з податкового кредиту, не підтвердженого ПН, зареєстрованою в ЄРПН
8. 12.04.2018р. Отримано ПН, зареєстровану в ЄРПН (дата реєстрації - 12.04.2018р.)
9. 12.04.2018р. Збільшено реєстраційну суму в ПДВ-формулі
10. Проведено зарахування заборгованостей
11. 20.04.2018 р. Проведено остаточну оплату робіт
Завдання 2.
27.04.2018 р. ТОВ «Гармонія» оприбуткувало від постачальника товар на суму 12000,00 грн у т.ч ПДВ.
17.05.2018 р. було отримано ПН, зареєстровано у ЄРПН із перевищенням граничного строку реєстрації (дата реєстрації – 17.05.2018 р).
23.05.2018 р. було проведено оплату за товари постачальнику у розмірі 12000,00 грн.
Необхідно: відобразити на рахунках бухгалтерського обліку дану господарську операцію (табл. 2.).
Таблиця 2
№
з/п Зміст господарської операції Первинні
документи Кореспонденція рахунків Сума, грн
Дебет Кредит
1 2 3 4 5 6
1. Перша подія – отримання товарів, ПН зареєстровано в ЄРПН із порушенням граничного строку реєстрації
1. 27.04.2018 р. Оприбутковано товари, отримані від постачальника
12000/6*5 = 10000
2. 27.04.2018р. Відображено розрахунки з податкового кредиту, не підтвердженого ПН, зареєстрованою в ЄРПН
12000/6 = 2000
3. 17.05.2018 р. Отримано ПН, зареєстровану в ЄРПН із перевищенням граничного строку (дата реєстрації – 17.04.2018 р.)
4. 17.05.2018р. Збільшено реєстраційну суму за ПДВ-формулою
5. 23.05.2018р. Проведено оплату за товари постачальнику
Завдання 3.
Необхідно: визначити розмір ПДВ, який підлягає сплаті ПрАТ «Мобідік» до бюджету за вересень 2017р.
Дані для розрахунку:
Дата Зміст господарської операції ПЗ чи ПК
01.09.
2017 Отримано передоплату від ТОВ «Меркурій» в розмірі 18000,00 грн у т.ч. ПДВ.
ПН була виписано і зареєстрована у ЄРПН
01.09.
2017 Підписано акт наданих послуг із ТОВ «Ребарк» на суму 36000,00 грн у т.ч. ПДВ. ПН було виписано і зареєстровано у ЄРПН того ж дня
02.09.
2017 Отримано зареєстровано ПН від ТОВ «Ельдар», за товари, які були придбані по накладній №12 від 01.08.2017р. Сума ПДВ зазначена у податкові накладній – 3500,00 грн
04.09.
2017 Проведено ліквідацію автомобіля ВАЗ 2109. Первісна вартість становила – 120000,00 грн. Знос – 92%. ПН було виписано і зареєстровано того ж дня.
05.09.
2017 Безоплатно передано запасні частини ТОВ «Аден», вартістю 28000,00 грн. ПН було виписано і зареєстровано того ж дня.
06.09.
2017 Імпортовано товари із Польщі (оформлено МД). Договірна контрактна вартість становила 500 Євро (курс НБУ на дату розмитнення – 30,50 грн за 1 Євро) . Ввізне мито становила 10%.
10.09.
2017 Перераховано нерезиденту в Польщу гроші за імпортований раніше товар
11.09.
2017 Отримано передоплату від ТОВ «Глобус» (покупця) в розмірі 180000,00 грн у т.ч. ПДВ за майбутні поставки товару
12.09.
2017 Підписано акт наданих послуг ТОВ «Меркурій» (покупцем послуг) у розмірі 18000,00 грн. у т.ч. ПДВ.
13.09.
2017 Зареєстровано ПН у ЄРПН для ТОВ «Глобус» у розмірі 180000,00 грн у т.ч. ПДВ
19.09.
2017 Продано ТОВ «Альянс» 200 банок краски зеленої, вартістю 60,00 грн у т.ч. ПДВ за 1 банку.
20.09.
2017 Отримано акт наданих послуг від ФОП «Омельченко» (не платник ПДВ) за послуги з ремонту офісного приміщення на суму 22000,00 грн.
25.09.
2017 Проведено передоплату ТОВ «Чиста Вода» за купівлю 90 літрів питної води по ціні 3,60грн у т.ч. ПДВ за 1 літр. Питна вода відноситься до товарів, які не використовуються у господарські діяльності платника податку
30.09.
2017 Зареєстровано ПН у ЄРПН щодо продажі 20 банок краски зеленої ТОВ «Альянс»
30.09.
2017 Відвантажено ТОВ «Оболонь» по накладній № 24 будівельні матеріали на суму 124 000,00 грн у т.ч. ПДВ. Ціна придбання таких будівельних матеріалів становила 136 000,00 грн .у т.ч. ПДВ. ПрАТ «Мобідік» було виписано і зареєстровано у ЄРПН тільки одну ПН, в якій вказано договірну (контрактну) вартість товару..