«Аналіз виробничої структури програми підприємства в умовах ринку» Приватне акціонерне товариство «ОБОЛОНЬ» (ID:254623)
Зміст
Вступ
Розділ 1. Техніко-економічна характеристика підприємства
1.1 Історична довідка ПАТ «Оболонь»
1.2 Організація управління ПАТ «Оболонь»
1.3 Виробнича структура ПАТ «Оболонь»
1.4 Облікова політика ПАТ «Оболонь»
1.5 Аналіз основних техніко- економічних показників
Розділ 2. Методичні основи аналізу виробничої програми підприємства
2.1. Значення, завдання, напрямки та інформаційне забезпечення аналізу виробничої програми підприємства в умовах ринку.
2.2. Аналіз обсягів, структури та динаміки виробничої програми підприємства в умовах ринку
2.3 Аналіз якості продукції.
Розділ 3. Аналіз виробничої програми підприємства
3,1 Загальний аналіз асортименту і структури випуску продукції.
3,2 . Аналіз якості продукції.
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Зразок роботи
Для того, щоб правильно сформувати виробничу програ¬му підприємства, у його бізнес-плані необхідно представити таку важливу інформацію, як характеристика пропонованої продукції, оцінка можливих ринків збуту та конкурентів.
Основою обґрунтування плану виробництва і збуту про¬дукції в умовах ринку стає маркетинг.Його значення по¬лягає в тому, що підприємства повинні виробляти те, що потрібно споживачам, а не те, що вони хочуть або можуть виробляти. Для успішного ведення бізнесу служба марке¬тингу всебічно вивчає ринок товарів для визначення опти¬мального асортименту та обсягу продукції. При цьому слід виявляти потреби потенційних споживачів у межах ринко¬вого сегменту. З потенційними споживачами укладаються господарські договори, розробляється виробнича програма.
Крім того, функція маркетингу полягає не лише у вияв¬ленні величини попиту, але й у його формуванні шляхом продукування і виведення на ринок нових видів продукції з новими властивостями. Тут важливу роль відіграє реклама, системи «просування» товару на ринок та ін.
Формування виробничої програми в ринкових умовах має певні особливості, які полягають у тому, що:
• плани виробництва і реалізації продукції орієнтуються на ринкові потреби конкретних споживачів, на своєчасне і якісне виконання договірних зобов'язань;
• в основі виробничої програми лежить договір на по¬ставку певної продукції, при цьому підприємство самостійно вибирає постачальників, споживачів, встановлює ціни та ін.;
• планування виробничої програми повинно бути гнуч¬ким, у поточних і оперативних планах повинні коригува¬тись показники плану виробництва і реалізації продукції з врахуванням змін у поставках сировини, фінансових мож¬ливостях покупців;
• пріоритетними у виробничій програмі підприємства стають натуральні показники і показники якості продукції, саме вони відображають ступінь задоволення ринкових по¬треб з кількісного і якісного боку;
• виробнича програма підприємства повинна формуватись із врахуванням можливостей підприємства, його забезпечення різними видами ресурсів та виробничими потужностями;
• плани виробництва і реалізації продукції повинні бути багатоваріантними і забезпечувати вибір оптимального пла¬ну, реалізація якого дасть можливість одержати високий прибуток.
Метою виконання курсової роботи є формування вмінь та практичних навиків опрацювання економічної інформації, формування висновків на належному рівні, визначення аналізу виробничої програми підприємства в умовах ринку.
Завдання курсової роботи:
- надати загальну характеристику виробничій програмі підприємства;
- визначити поняття виробничої програми;
- з’ясувати структуру виробничої програми;
- обчислити основні економічні показники виробничої програми підприємства;
- проаналізувати ефективність використання основних засобів згідно до діючої виробничої програми підприємства.
Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є ПАТ «Оболонь» котре є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку зі своїм найменуванням, кутовий та інші штампи, розрахунки у установах банків.
Інші роботи з даної категорії: