Зміст
Вступ
1. Теорія та методологія обліку та аналізу фінансових результатів
діяльності промислових підприємств
1.1. Поняття фінансових результатів та порядок їх формування
відповідно до П(С)БО
1.2. Теоретичні основи обліку фінансових результатів діяльності
промислових підприємств
1.3. Завдання, матеріали та методика аналізу фінансових
результатів діяльності підприємств в умовах ринку
2. Практичні аспекти обліку і аналізу фінансових результатів діяльності зат “чшк”
2.1. Організаційно – економічна характеристика зат “чшк”
2.2. Облік фінансових результатів на ЗАТ “ЧШК”
2.3. Аналіз фінансових результатів діяльності ЗАТ “ЧШК
3. Шляхи удосконалення обліку та аналізу фінансових
результатів діяльності ЗАТ “ЧШК”
3.1. Автоматизація обліку і аналізу фінансових результатів
діяльності ЗАТ “ЧШК” як один з шляхів підвищення
його якості та достовірності
3.2. Удосконалення обліку і аналізу фінансових результатів
діяльності за міжнародними стандартами
Висновки
Список використаної літератури
Не зважаючи на те, що в 1999 році прибуток від реалізації перевищував прибуток 1998 року в 8,8 раз, загальний прибуток становив лише 50,6 %. Ще гірша ситуація в 2000 році : прибуток від реалізації зменшився, порівняно з 1999 роком на 2966 тис. грн., а загальним результатом діяльності 2000 року став збиток в 1197 тис. грн. Якщо б підприємство замалося лише виробництвом і реалізацією власної продукції, то аналіз результатів діяльності співпадав би з аналізом виробництва. Однак, прибуток від реалізації продукції власного виробництва 1998 року становив лише 7,4 % загального прибутку, в 1999 році зальний прибуток був менший на 21,9 %, а в 2000 році підприємство мало значні збитки при прибутку від реалізації в 6 разів більшому, ніж в 1998 році.
Така динаміка показників вказує на загалом негативну діяльність товариства. В 1999 році, порівняно з 1998 роком, були досягнуті значні успіхи в сфері реалізації власної продукції, а в 2000 році збитки були по всіх видах діяльності, крім реалізації власної продукції.
Пропозиції :
1) проведення більш детального та науково обгрунтованого аналізу умов діяльності для складання бізнес-планів ;
2) проведення значно глибшого аналізу ринку споживачів продукції підприємства ;
3) аналіз помилок, допущених при діяльності на ринку цінних паперів на протязі останніх років, з метою недопущення під час подібних операцій в майбутньому ;
4) проведення внутрішнього аудиту з метою встановлення причин спаду доходності діяльності, охарактеризованої, як інша реалізація та інші доходи та витрати ;
5) аналіз статей витрат та можливостей їх скорочення
Перелік графічного матеріалу
Рис. 1.2.1 – кореспонденція по рахунку № 75.
Таблиця 1.2.1 - Кореспонденція рахунків з обліку фінансових результатів
(рахунок № 79)
Рис. 1.2.2 Схема проводок, якими відображаються в обліку доходи та
витрати підприємства та визначається фінансовий результат діяльності
Таблиця 1.2.2 Типові кореспонденті рахунків класу 7 "Доходи і результати
діяльності"
Рис. 1.3.1 - Блок схема факторного аналізу балансового прибутку.
Рис. 1.3.2 - Блок схема джерел резервів збільшення прибутку від реалізації продукції.
ТЕХНІКО – ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ АТЗТ “ЧШК” ЗА 3 КВАРТАЛ 2000 РОКУ
АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ.
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ ЗА 1997-1999 РОКИ.
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ.
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ АТЗТ “ЧШК”
Таблиця 2.2.1. Характеристика субрахунків рахунку 79 “Фінансові результати"
Таблиця 2.2.2 - Типові бухгалтерські проводки по рахунку 79 “Фінансові результати”
Рис. 2.2.1. Схема проводок якими відображаються в обліку доходи та витрати підприємства та визначається фінансовий результат діяльності.
Таблиця 2.2.3 Формування і використання нерозподіленого прибутку.
Рис.2.2.2 Структура форми звіту про фінансові результати.
Таблиця 2.2.1.
АНАЛІЗ СКЛАДУ, ДИНАМІКИ БАЛАНСОВОГО ПРИБУТКУ.
Таблиця 2.2.2.
ВИХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ФАКТОРНОГО АНАЛІЗУ ПРИБУТКУ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, Т. ГРН.
Таблиця 2.2.3.
ВПЛИВ СТРУКТУРИ ТОВАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА СУМУ ПРИБУТКУ ВІД ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
Таблиця 2.2.4
АНАЛІЗ ПРИБУТКУ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ.
Таблиця 2.2.5.
ВПЛИВ ЯКОСТІ КОМУФЛЯЖНОЇ ТКАНИНИ НА СЕРЕДНЮ ЦІНУ РЕАЛІЗАЦІЇ.
Таблиця 2.2.6.
ЗМІНА СЕРЕДНЬОЇ ЦІНИ РЕАЛІЗАЦІЇ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД РИНКІВ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ
Таблиця 2.2.7.
ФАКТОРИ ЗМІНИ СЕРЕДНЬОРЕАЛІЗАЦІЙНИХ ЦІН.
Рисунок 3.1.1. МОДЕЛЬ ДИНАМІКИ ОТРИМАННЯ ПРИБУТКУ.
Рисунок 3.1.2. ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ ПО ПОКАЗНИКАМ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ.
Рисунок 3.1.3. МОДЕЛЬ БЕЗЗБИТКОВОСТІ.
Таблиця 3.1.1.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ДОХОДОМ І ОБ’ЄМОМ РЕАЛІЗАЦІЇ.
Рисунок 3.1.4. МОДЕЛЬ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ.
Рисунок 3.1.5. МОДЕЛЬ РОЗРАХУНКУ ОТРИМАННЯ МАКСИМАЛЬНОГО РОЗМІРУ ПРИБУТКУ.
Рисунок 3.1.6. СХЕМА ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ.
Таблиця 3.2.1.
ВИРУЧКА ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
Таблиця 3.2.2.
СТРУКТУРА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
Таблиця 3.2.3.
РОЗРАХУНОК ВПЛИВУ ФАКТОРІВ НА СУМУ ПРИБУТКУ З ВИКОРИСТАННЯМ МАРЖИНАЛЬНОГО ДОХОДУ.