Зміст
Скласти баланс на 31 березня 2018 року та податкову звітність за 1 квартал 2018 року, керуючись наведеними даними.
ТОВ «Аватех» займається оптовою торгівлею промисловими товарами. Адреса підприємства: 02957 м.Київ, вул..Будівельників, 32.
Зареєстроване підприємство у Дніпровському районі у м.Києві державною реєстрацією. Розрахунковий рахунок: 26007800680036
Назва банку: АБ «Український Бізнес Банк» м.Київ, МФО – 380322
Форма власності: колективна Код за ЄДРПОУ: 25487960, за КОАТУУ: 8036600000, за КВЕД: 46.19.
Штатний склад та оклади персоналу
Таб № Посада Прізвище Оклад, грн.
1 директор Горачук М.П. 10500,00
2 головний бухгалтер Петренко О.О. 8600,00
3 менеджер з продажу Кукла О.В. 4750,50
4 секретар Сидоренко Г.З. 2600,00
Баланс станом на 31.12.2017 року відображено в таблиці:
Таблиця – Сальдо рахунків на 31.12.2017
Актив Пасив
рах.105 180000,00 рах.40 2500000,00
рах.281 57000,00 рах.46 (1000,00)
рах.301 150,00 рах.501 45000,00
рах.311 2338000,00 рах.631 31150,00
2575150,00 2575150,00
Перелік господарських операцій за І квартал 2017 року
Січень:
1. 10.01.2018 року закуплений товар на суму 94000,00 грн. (з ПДВ)
2. 13.01.2018 року куплена валюта у сумі 2500$ за курсом 18,09 грн./ $
3. 15.01.2018 року оплачені рекламні послуги рекламному агентству «Нормаль» - 2200 грн. (з ПДВ)
4. 20.01.2018 року видано аванс у сумі 150$ директору для відрядження у Санкт – Петербург на 5 днів з 21.01.2018 року
5. 25.01.2018 року реалізовані товари собівартістю 12000,00 з прибутком 30%
6. 28.01.2018 року закуплено новий спецодяг для продавців на суму 2200,00 грн. (з ПДВ)
7. 31.01.2018 року нарахована і виплачена заробітна плата персоналу за січень 2018 року
8. 31.01.2018 року нараховано і сплачено відсотки по кредиту
Лютий:
1. 10.02.2018 року головний бухгалтер поїхав у відрядження у м.Харків на 3 дні з 15.02.2018 року. Видано аванс у сумі 800 грн.
2. 16.02.2018 року отримано аванс за продукцію – 20000 грн. (з ПДВ)
3. 18.02.2018 року оплачені послуги зв’язку у сумі 300,00 (з ПДВ)
4. 21.02.2018 року здійснена купівля і введення в експлуатацію касового апарату на суму 3950,00 грн. (з ПДВ)
5. 22.02.2018 року видані кошти підзвітній особі для закупки канцтоварів – 350,00 грн.
6. 25.02.2018 року здійснена купівля нового автомобіля ГАЗЕЛЬ за 290000,00 грн. (з ПДВ)
7. 28.02.2018 року нарахована і виплачена заробітна плата персоналу за лютий 2018 року
28.02.2018 року нараховано і сплачено відсотки по кредиту
Березень:
1. 01.03.2018 року реалізовані товари собівартістю 12000,00 із прибутком 27%
2. 05.03.2018 року по безготівковому розрахунку реалізований залишок товару, отриманий у січні з торговою націнкою 25%
3. 05.03.2018 року здійснено продаж автомобіля ГАЗ-52 за 170000,00 (з ПДВ)
4. 31.03.2018 нараховано амортизацію ОВФ кумулятивним методом
5. 31.03.2018 року нарахована, але не виплачена заробітна плата персоналу за березень 2018 року
6. 31.03.2018 року нараховано і сплачено відсотки по кредиту