Зміст
Завдання 2.11
Підприємством придбано три путівки, кожна вартістю 3300 грн., у т.ч. ПДВ- 550 грн., які були надані:
Працівнику Іванову І.І. – безкоштовно одна путівка;
Працівнику Кондратюк С.П. – одна путівка за ціною придбання та одна путівка з частковою компенсацією її вартості у розмірі 30%.
Відобразити ситуацію у фінансовому обліку.
Завдання 3.1
Підприємство на умовах післяплати реалізувало готову продукцію на суму 72000 грн., у т.ч. ПДВ. Була здійснена передача готової продукції, собівартість якої склала 43000 грн.
Відобразити ситуацію у фінансовому обліку.
Завдання 6.4
Підприємство придбало торговельне обладнання вартістю 20000 грн. у вересні 2012 р., строк корисного використання 10 років. Справедлива вартість об’єкта на 31.12.2016р.-16500 грн.
Необхідно:
1) оприбуткувати об’єкт
2) нарахувати амортизацію станом на 31.12.2016 р., використовуючи прямолінійний метод нарахування амортизації
3) виконати переоцінку основних засобів
4) відобразити на рахунках результати переоцінки
Завдання 2.5
Необхідно: вказати кореспонденцію рахунків та первинні документи
Дані для виконання:
№ з/п Зміст операції
1 На поточний рахунок надійшли кошти від дебіторів у погашення довгострокової заборгованості
2 Передано готівку з каси в банк
3 Одержано довгострокову позику банку на поточний рахунок
4 Перераховано з поточного рахунку гроші для придбання валюти
5 Зараховано на поточний рахунок кошти від інкасатора
6 На транзитний валютний рахунок надійшла виручка від іноземних покупців
7 Повернуто з бюджету на рахунок підприємства грошові кошти
8 Оплачено загальновиробничі витрати з поточного рахунку
9 Одержано короткострокову позику банку в іноземній валюті
10 Перераховано валютну виручку з транзитного на поточний валютний рахунок
11 Відкрито акредитив за рахунок власних коштів
12 Проведено розрахунки з постачальником за рахунок виставленого акредитива
Завдання 2.7
Підприємство 1березня 2016 року оформило поновлюваний бланковий (тобто беззаставний) овердрафт строком на 1 рік на поповнення оборотних коштів. Строк погашення кожного транша овердрафту – 30 календарних днів, ліміт кредитування на перший місяць установлено в межах 300000 грн., процентна ставка – 30%. Комісія банку за видачу овердрафту – 300 грн.
Підприємство почало використовувати овердрафт при розрахунках із постачальниками з 2 березня 2016 року. Отже, строк повернення першого транша минає 31 березня 2016 року (через 30 календарних днів). Проте підприємство змогло повністю погасити заборгованість за овердрафтом тільки 4 квітня. За період із 1 по 4 квітня банк нарахував пеню за прострочення в сумі 1444 грн. і проценти за підвищеною ставкою 45%.
Відобразити в обліку отримання і повернення першого транша овердрафту,а також розрахунки за процентами і пенею.
Завдання 6.1
На підприємство надійшло торговельне обладнання.
Дані накладної:
- купівельна вартість обладнання – 5300 грн.
- ПДВ1060,00 грн.
До сплати 6360,00 грн.
Податкова накладна отримана.
Відобразити ситуацію у фінансового обліку.
Завдання 5.10
На 01.04 залишок матеріалу «Д» на складі становив 100 кг по 110 грн. за 1 кг. Протягом місяця відбулись такі надходження:
- 04.04 – 60 кг по 115 грн.за 1 кг
- 15.04 – 40 кг по 118 грн. за 1 кг
- 28.04 – 55 кг по 120 грн.за 1 кг
Відпущено у виробництво у квітні 205 кг матеріалу «Б».
Необхідно: визначити собівартість витрачених матеріалів та їх залишку за різними методами оцінки (ФІФО, метод середньозваженої оцінки).
Завдання 6.12
Первісна вартість основних засобів дорівнює 8050 грн., нарахований знос – 1570 грн. Справедлива вартість 8400 грн.
Необхідно:
1.Визначити вартість основних засобів після переоцінки
2.Вказати кореспонденцію рахунків
Завдання 5.2
Дані товарно-транспортної накладної:
- купівельна вартість – 180000 грн.
- ПДВ, в т.ч. 30000 грн.
- транспортні послуги – 2250 грн.
- ПДВ – 450 грн.
До оплати 180000+2250+450 = 182700 грн.
ТЗВ обліковуються на окремому рахунку. Рахунок страхової компанії на страхування ризику транспортування 2000 грн.
Складений акт на недостачу з вини постачальника за цінами придбання без ПДВ. Постачальникові пред’явлена претензія на 4000 грн.
Відобразити ситуацію у фінансовому обліку
Завдання 5.6
Підприємство придбало в оптового постачальника партію товару «А» (10 шт.) за ціною 180 грн. (у т.ч. ПДВ – 30 грн.), другу партію цього самого товару (10 шт.) за ціною 210 грн. (у т.ч. ПДВ – 35 грн.). Продажну ціну товару «А» встановлено в розмірі 240 грн. з ПДВ. У магазині використовується технологія штрихового кодування товару. За місяць було продано 9 шт.товару із першої партії й 3 шт.товару «А» з другої партії.
Відобразити ситуацію у фінансовому обліку, при цьому підприємство використовує метод вибуття запасів – ідентифікованої собівартості.
Завдання 3.10
Підприємство вирішило відрядити заступника керівника до Харкова на 3 дні (з 06.02.17 р. по 08.02.17 р.) для проведення ділових переговорів.
05.02.2017р. у банку було отримано готівку в сумі 2800 грн. для видачі працівникові авансу на відрядження. У цей самий день із каси підприємства особі видано готівковий аванс.
Згідно з наказом керівника та положенням по відрядження сума добових по Україні не може перевищувати 275 грн. за добу.
Повернувшись вчасно із відрядження, заступник керівника подав до бухгалтерії Звіт, у якому було зазначено такі витрати:
- добові за 3 дні – 825 грн. (275 грн.*3 доби)
- затрати на поїзд (Київ-Харків-Київ) – 940 грн. (без ПДВ)
- витрати на проживання в готелі – 900 грн. (без ПДВ)
Частину коштів, не використаних під час відрядження, повернено до каси підприємства.
Відобразити ситуацію у фінансовому обліку
Завдання 3.18
Співробітникові у ІІ кварталі 2017 р. надано з каси грошову безпроцентну позику в сумі 10000 грн. У IV кварталі 2017 . заборгованість за позикою було анульовано у повному обсязі.
Відобразити ситуацію у фінансовому обліку.