0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практична робота з дисципліни "Бухгалерський облік" (ID:276711)

Тип роботи: розрахункова робота
Сторінок: 17
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Блок 1. Завдання 1 до теми «Облік грошових коштів» Методичні вказівки до виконання завдання: Для проведення розрахунків: Ліміт готівки в касі – 250,00 грн. 1) Відобразити операції з надходження та видачі готівкових грошових коштів та грошових коштів на поточному рахунку у банку на рахунках бухгалтерського обліку (табл. 3). 2) Скласти за операцією з надходження готівки в касу прибутковий касовий ордер та з видачі гоівки з каси видатковий касовий ордер за _____ вересня 2018 р. – відповідно до номера варіанту контрольної роботи. 3) За даними прибуткових та видаткових касових ордерів скласти аркуш Касової книги (№ 45), визначити обороти за день та залишок на кінець дня за субрахунком 301 «Готівка в національній валюті». 4) Вказати первинні документи, що підтверджують виконання кожної господарської операції (прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, платіжне доручення, виписка банку). Блок 2. Завдання 2 до теми «Облік необоротних активів». Умова до завдання 2 до теми «Облік необоротних активів» 04.09.2018 р. на умовах наступної оплати у ТОВ «РОЗЕТКА» придбано швейну машину для пошиття виробів із шкіри за договірною вартістю (в т.ч. ПДВ) (табл. 4 ) 04.09.2018 р. Отримано від ТОВ «РОЗЕТКА» документи на оплату послуг з доставки швейної машини для виготовлення шкіряного взуття на суму (в т.ч. ПДВ) (табл.4). Таблиця 4 – Дані для розрахунку первісної вартості швейної машини для виготовлення шкіряного взуття (за номерами варіантів, що були обрані на початку виконання практичної частини) Варіант Договірна вартість Вартість транспортних послуг Варіант Договірна вартість Вартість транспортних послуг 5 22300 310 20 26360 660 05.09.2018р. з поточного рахунку в банку перераховано оплату (повну) ТОВ «РОЗЕТКА» за отриману швейну машину для виготовлення шкіряного взуття та за послуги доставки. 05.09.2018р. Отриману промислову швейну машину для виготовлення шкіряного взуття введено в експлуатацію (в обліку визнано як об’єкт основних засобів). 31.10.2018 р. нараховано амортизацію на швейну машина для виготовлення шкіряного взуття (за перший місяць експлуатації) – суму визначити самостійно. Примітка: первісна вартість швейної машина для виготовлення шкіряного взуття – визначити самостійно; ліквідаційна вартість – (дані в табл. 5) грн.; строк корисного використання – (дані в табл. 5), років. Метод нарахування амортизації – прямолінійний. Таблиця 5 – Дані для розрахунку амортизації швейної машини для виготовлення шкіряного взуття (за номерами варіантів, що були обрані на початку виконання практичної частини) Варіант Ліквідаційна вартість Строк корисного використання Варіант Ліквідаційна вартість Строк корисного використання 5 1800 8 20 1460 8 Швейна машина для виготовлення шкіряного взуття – є об’єктом основних засобів виробничого призначення. Необхідно занести господарські операції з придбання об’єкта основних засобів в журнал реєстрації господарських операцій (табл. 6). ТОВ «Алька-сервіс» 08.09.2018р. прийняло рішення реалізувати ТОВ «ОРІОН» об’єкт основних засобів (станок для обробки шкіри) за договірною вартістю 62500 (в т.ч. ПДВ). Первісна вартість станка – (дані в табл. 7), грн., накопичений знос – (дані в табл. 7), грн. Таблиця 7 – Дані для визначення вартісних показників з продажу об’єкта основних засобів Варіант Первісна вартість Накопичений знос Варіант Первісна вартість Накопичений знос 5 32300 2300 20 56360 26360 23.09.2018р. реалізовано покупцеві об’єкт основних засобів та визнано дохід від реалізації. 24.09.2018р. отримано на поточний рахунок в банку оплату (часткову) від покупця в сумі 15 500,00 грн. 27.09.18 р. отримано на поточний рахунок в банку оплату (кінцеву) від покупця (суму визначити самостійно згідно номера варіанту). Господарські операції з реалізації станка занести в Журнал реєстрації господарських операцій, вказати первинні документи та визначити відповідні вартісні показники (табл.8). 15.09.2018р. від ТОВ «ОРТОПЕДІЯ» отримано безоплатно право на використання торговельної марки (в обліку визнано в складі нематеріальних активів). Справедлива вартість одержаного об’єкту (згідно акту експертної оцінки) складає (дані в табл. 9), грн. 31.10 ___р. Нараховано амортизацію на отриманий об’єкт нематеріальних активів та визнано суму доходу від безоплатно одержаних активів Примітка: суму нарахованої амортизації відображено в складі адміністративних витрат. Метод нарахування амортизації – прямолінійний; термін корисного використання – 14 років; ліквідаційна вартість – 0,00 грн.) Блок 3. Завдання до теми «Облік запасів та витрат виробництва» Умова: На ТОВ «Алька-сервіс» згідно договору купівлі-продажу № 24606 01.10.18 р. з поточного рахунку в банку перераховано попередню оплату (часткову) ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» в сумі 30 600 грн. (в т.ч. ПДВ). 04.10.18 р. за накладною отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: шкіру в рулонах – 400 м. за ціною 245,50 грн. за 1 м. + ПДВ (20%). 06.10.18 р. за накладною отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: нитки в котушках – 200 шт. за ціною 4,50 грн. за 1 шт. + ПДВ (20%). 08.10.18 р. перераховано з поточного рахунку в банку кінцеву оплату ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» за отримані шкіру та котушки ниток (суму визначити). На ТОВ «Алька-сервіс» 10.10.2018 р. відпущено зі складу на виробництво шкіряних рюкзаків: шкіру, котушки ниток. Примітка: Для оцінки вибуття запасів (відпуск у виробництво) використовується метод ФІФО. Розрахунок провести в табл. 14-15. За звітний місяць на виготовлення 90 шт. шкіряних рюкзаків відпущено зі складу підприємства такі матеріали:  шкіру (код 20101) – дані в табл. 12.  котушки ниток (код 20102) – дані в табл.12. Таблиця 12 – Відпущено зі складу матеріали Варіант Відпущено на виробництво Шкіру, м Котушки ниток, шт. 5, 26 200 140 Фактично за звітний місяць виготовлено – 80 шт. шкіряних рюкзаків. Згідно із Наказом «Про облікову політику ТОВ «Алька-сервіс» для нарахування амортизації виробничих основних засобів використовується виробничий метод. Первісна вартість виробничих основних засобів – 36 500 грн., ліквідаційна вартість – 1900 грн. Очікувана кількість виробів готової продукції за весь період експлуатації основних засобів – 35 000 од. Для нарахування амортизації основних засобів загальновиробничого призначення застосовується прямолінійний метод. Первісна вартість основних засобів – 105 000 грн.; ліквідаційна вартість – 4000 грн.; термін корисного використання – 15 років. Умовні показники для розрахунку розподілу загальновиробничих витрат (розрахунко провести у табл. 17):  база розподілу при нормальній потужності (обсяг виробництва) – 150 шт.;  загальновиробничі витрати при нормальній потужності 12 550,00 грн., із них: змінні – 550,00 грн., постійні – 12000,00 грн. Залишку незавершеного виробництва на 01.10.18 р. на ТОВ «Алька-сервіс» не було. Для оцінки залишків незавершеного виробництва ТОВ «Алька-сервіс» використовує метод середньозваженої собівартості. За даними проведеної інвентаризації незавершеного виробництва (10 шт. шкіряних рюкзаків) станом на 31.10.18 р. встановлено відсоток їх готовності:  для матеріальних витрат – 100 %;  для витрат на оплату праці та відрахування ЄСВ, амортизацію виробничих основних засобів, загальновиробничих витрат – 25 %. 31.10.2018 р. нараховано заробітну плату робітникам, які займалися пошиттям шкіряних рюкзаків в сумі 56 000 грн. Згідно чинного законодавства здійснено нарахування ЄСВ на заробітну плату робітників основного виробництва (визначити самостійно). 31.10.2018 р. нараховано заробітну плату загальновиробничому персоналу (начальнику цеху, бригадиру, майстру) в сумі 35 000. Здійснено нарахування ЄСВ на заробітну плату загальновиробничого персоналу (визначити самостійно). 31.10.2018р. нараховано амортизацію на станки та обладнання виробничого призначення. 31.10.2018р. відображено вартість послуг з електропостачання, наданих ДТЕК «Київенерго» для загальновиробничих потреб – 1580,00 грн. (в т.ч. ПДВ - ?) 31.10.2018р. відображено списання загальновиробничих витрат підприємства (табл. 17). 31.10.2018р. відображено фактичну виробничу собівартість готової продукції (шкіряних рюкзаків) (табл. 20), За даними умови завдання необхідно: 1) заповнити Журнал реєстрації господарських операцій; 2) провести розрахунок собівартості витрачених на виробництво матеріалів (табл. 14-15). 3) скласти Зведену відомість обліку загальновиробничих витрат (табл. 16) та зробити розрахунок їх розподіл (табл. 17). 4) провести розрахунок оцінки залишків незавершеного виробництва (табл. 18). 5) скласти Відомість (картку) обліку витрат виробництва (табл. 19), визначити виробничу собівартість готової продукції (шкіряних рюкзаків) та собівартість 1-ці продукції. 1. За даними умови скласти Журнал реєстрації господарських операцій (табл.13).
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову