0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:277011)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 17
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Розділ 1. Вихідні дані Розділ 2. Журнал реєстрації господарських операцій Список використаних джерел Додаток А. Первинні документи Додаток Б. Журнали – ордери Додаток В. Фінансова звітність Додаток Г. Податкова звітність Додаток Д. Повна шахова оборотно-сальдова відомість РОЗДІЛ 1. ВИХІДНІ ДАНІ Таблиця 1 – Вихідні дані щодо елементів облікової політики ТОВ“Едельвейс” Елемент облікової політики Прийнята облікова політика на ТОВ“Едельвейс” База розподілу загальновиробничих витрат Прямі витрати на оплату праці Метод нарахування амортизації основних засобів та нематеріальних активів Для транспортних засобів – кумулятивний. Для інших об’ єктів – прямолінійний Межа розподілу основних засобів та малоцінних необоротних активів 6000 грн Метод нарахування амортизації малоцінних необоротних матеріальних активів 100% при введенні в експлуатацію Забезпечення оплати відпусток 8% фонду оплати праці; Використання рахунків 8 класу Не використовуються Таблиця 2 – Нормативи, що використані в роботі Норматив Значення показника* Єдиний соціальний внесок, нарахування щодо фонду оплати праці 22% Ставки податків і зборів, значення мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму та інші показники беруться відповідно до чинного законодавства станом на 1 березня поточного року Таблиця 3 – Вихідні дані до формування початкового балансу ТОВ “Едельвейс” щодо необоротних активів на 1 березня поточного року** Найменування Рахунок обліку 1 Первісна вартість, грн Накопичений знос, грн Строк корисної експлуатації, років Основні засоби цехового призначення: машини і обладнання цеху № 1 104 21000 7800 10 машини і обладнання цеху № 2 104 18000 3600 10 машини і обладнання цеху № 3 104 19000 4000 10 Основні засоби загальновиробничого призначення: виробнича будівля ( цехи) 103 80000 12000 20 загальновиробниче обладнання (інструменти, перфоратори, прилади тощо) 106 15000 3000 4 Основні засоби збутового призначення: транспортні засоби 105 60000 17143 6 будівля оптового магазину 103 80000 60000 20 будівля роздрібного магазину(операційна оренда) 01 125000 95000 20 Основні засоби адміністративного призначення: адміністративна будівля 103 115040 78000 20 легковий автомобіль LADA Kalina (службовий для головного інженера) 105 70290 42174 5 конторське обладнання та інвентар адмінкорпусу 106 10000 6000 4 легковий автомобіль директора Ford Focus (орендований ТОВ“Едельвейс”, операційна оренда)** 01 160000 96000 5 Нематеріальні активи адміністративного призначення: ліцензія на використання Windows 7 12 2800 300 4 ліцензія на використання програми1С Бухгалтерія 8.2 12 8000 400 4 Малоцінні необоротні активи адміністративного призначення 112 11000 11000 – ** транспортні засоби відділу збуту використовуються 2 рік. Транспортні засоби адміністративного призначення – 3 рік. Таблиця 4 – Вихідні дані щодо виробничих запасів на складах ТОВ “Едельвейс”, грн. Найменування Рахунок обліку Сума 1. Сировина і матеріали 201.1 93000 2. Паливо 203 12000 3. ТЗВ з доставки виробничих запасів 201.0 700 Всього: 105700 Таблиця 5 – Вихідні дані до формування початкового балансу ТОВ “Едельвейс” щодо товарів на складі Найменування Рахунок обліку Первісна собівартість 1 шт., грн Кількість, штук Продажна вартість, грн Товар № 1 28 135 258 180 Таблиця 6 – Вихідні дані до формування початкового баланс ТОВ “Едельвейс” щодо грошових коштів та їх еквівалентів Найменування рахунок обліку сума 1.Залишок коштів на поточному рахунку, грн 311 35000 2. Залишок валюти на рахунку, долари (курс НБУ на дату балансу 25,76 грн. / 1 дол) 312 3200 3. Депозит у банку строком на 10 місяців, грн 313 65000 4. Депозит в банку строком на 1 місяць, грн 313 27580 Таблиця 7 – Вихідні дані до формування початкового балансу ТОВ “Едельвейс” щодо власного капіталу та розрахунків з контрагентами Найменування рахунок обліку сума 1. Заборгованість ТОВ "Едельвейс" за придбану ним у минулому місяці у ТОВ "Колосок" сировину 631 12000 2.Заборгованість ТОВ "Колосок" за придбану ним у минулому місяці у ТОВ "Едельвейс" продукцію 361 13000 3.Заборгованість підприємства бюджету з податку на прибуток 641.3 356 4.Заборгованість підприємства бюджету з ПДВ 641.1 700 5.Заборгованість підприємства АТ "Укртелеком" 631 708 6.Внески засновників 40 300000 7.Резервний капітал 43 97532 8.Додатковий капітал 42 132000 9.Нерозподілений прибуток 441 41143 10. Заборгованість постачальнику, сплачена векселем 621 46636 11. Забезпечення виплат відпусток 471 5180 12. Оплата за орендні послуги, сплачена наперед, які отримує ТОВ “Едельвейс” 39 8000 Таблиця 8 – Дані щодо кількості працівників за підрозділами та їх посадові оклади Підрозділ Кількість працівників Розмір посадового окладу одного працівника Розмір доплати за напруженість та виконання плану, % Робітники: Цех № 1** 6 4215 10 Цех № 2*** 6 4215 8 Цех № 3 7 4215 7 Керівний та обслуговуючий персонал цехів: Начальник виробництва 1 8163 20 Завідуючий складом запасів Сидоров П.К. 1 5049 0 Прибиральник (налагоджувач) 1 4173 0 Персонал по збуту: Менеджер зі збуту**** 1 4590 50 Адміністрація: головний інженер Шевченко С.К. 1 12936 80 головний бухгалтер 1 12936 50 директор 1 17151 100 всього: 26 х ** один із робітників має одну дитину віком до 18 років; *** один із робітників має двох дітей віком до 18 років; **** має трьох дітей віком до 18 років; Таблиця 9 – Вихідні дані про суми виплат по працівникам за березень-лютий 2018-2019, грн.. № Місяць робітники керівний та обслуговуючий персонал цехів менеджер зі збуту головний інженер головний бухгалтер директор МЗП за відповідний місяць начальник виробництва завідуючий складом виробництва прибира-льник (налагод-жувач) 2018 р., минулий рік 1 березень 3723 7446 4468 3723 5585 11169 11169 16754 3723 2 квітень 3723 7446 4468 3723 5585 11169 11169 16754 3723 3 травень 3723 7446 4468 3723 5585 11169 11169 16754 3723 4 червень 3723 7446 4468 3723 5585 11169 11169 24572 3723 5 липень 3723 7446 4468 3723 7446 11169 11169 24572 3723 6 серпень 3723 7446 4468 3723 7446 11169 11169 24572 3723 7 вересень 3723 7446 4468 3723 7632 11169 11169 24572 3723 8 жовтень 3909 7818 4468 4095 7632 11169 11169 21333 3723 9 листопад 3909 7818 4468 4095 7818 11169 11169 21333 3723 10 грудень 3909 7818 4468 4095 8004 10424** 11169 21333 3723 2019 р., поточний рік 11 січень 4590 9181 5008 5008 9389 13562 13562 23911 4173 12 лютий 4590 9181 5008 5008 8763 13562 13562 23911 4173 всього 46968 93938 54696 48362 86470 127645 138814 260371 - ** у тому числі були нараховані лікарняні 350 грн, Шевченко С.К. перебував на лікарняному 5 робочих днів; на підприємстві встановлено 5-денний робочий тиждень; тривалість робочого дня 8 год; РОЗДІЛ 2.ЖУРНАЛ ГОСПОДАРСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ Таблиця 10 – Господарські операції та інші події гсподарського життя ТОВ“Едельвейс” за березень 2016р. Зміст господарської операції Сума 1. ТОВ“Едельвейс” перерахована попередня оплата за сировину ТОВ "Суперцентр", ціна придбання включає ПДВ, грн.. 23611/6= 3935,17 23611 3935,17 2. Оприбуткована сировина, отримана від ТОВ “Суперцентр”, ціна придбання включає ПДВ, грн; проведений взаємозалік заборгованостей 23611*5/6= 19675,83 19675,83 3935,17 23611 3. Відображені транспортно-заготівельні витрати відповідно до ПСБО 9 та оплачений рахунок за транспортні послуги, надані підприємству СПД Петренком О.О. (неплатник ПДВ) за надані послуги з перевезення закупленої у підприємства"Суперцентр" сировини, а також оплата даних послуг, грн 331 331 4. Виписана зі складу сировина для виробництва, грн: продукту № 1 12011 продукту № 2 18011 продукту № 3 5111 5. Списані транспортно-заготівельні витрати, пов'язані з закупівлею сировини (згідно розрахунку, дивись таблицю 11) на собівартість, грн: продукту № 1 99,32 продукту № 2 148,94 продукту № 3 42,27 6. Списані малоцінні необоротні активи у зв'язку з їх непридатністю до подальшої експлуатації, первісна вартість, грн 2011 2011 7. Одержано готівку в банку для видачі під звіт завідуючому складом Сидорову П.К., грн 8011 8. Завідувачу складом Сидорову П.К. видано кошти під звіт для закупівлі будівельних матеріалів, грн 8011 9. Закуплено будівельні матеріали Сидоровим П.К. За готівку та здано на склад, вартість придбання включає ПДВ, грн. 7811*5/6 = 6509,17 7811/6= 1301,83 6509,17 1301,83 10. Сидоров П.К. повернув невитрачені кошти в касу, грн. 8011-7811 = 200 200 11. Виплачений аванс щодо заробітної плати за першу половину місяця (на карткові рахунки працівників) і сплачений ПДФО та ЄСВ за першу половину місяця, грн. 155078,77/2 = 77539,39 33618,26/2= 16809,13 2873,54/2= 1436,77 191570,4*0,22/2= 21072,74 77539,39 16809,13 1436,77 21072,74 12. Оплачено рахунок АТ"Укртелеком" за попередній місяць, грн 708 13. Нараховані витрати за телефонні розмови та користування Internet за поточний місяць, АТ "Укртелеком", у т.ч. ПДВ, грн.. 591*5/6= 492,5 591-492,5=98,5 492,5 98,5 14. Нараховані витрати на мобільний зв'язок за поточний місяць, ТС, у т. ч. ПДВ, грн. 890*5/6= 741,67 890/6= 148,33 741,67 148,33 15. Нараховано зобов'язання щодо орендного платежу за використання директором легкового автомобіля Ford Focus. Орендодавець– неплатник ПДВ 1161 16. Списано перфоратор(електродриль) загальновиробничого призначення у зв'язку непридатністю до подальшого використання первісна вартість, грн. -3111 залишкова вартість, грн. – 3111-2611= 500 500 знос, грн - 2611 2611 17. Списано паливо на обігрів цехів, грн 5511 18. Відряджено директора в м. Київ строком на 3 дні у березні отримані кошти з банку для видачі під звіт 4611 видана під звіт сума 4611 по поверненню списані добові відповідно до діючих норм Податкового кодексу 417,3*3= 1251,9 1251,9 по поверненню списано рахунок по готелю (250 грн/доба, 2 доби) 500 по поверненню списані витрати на проїзд 1461 по поверненню внесено залишок в касу 4611-1251,9-500-1461= 1398,1 1398,1 19. Залишок готівки з каси передано в обслуговуючий банк. Кошти були зараховані на поточний рахунок 1398,1 20. Нарахована заробітна плата робітникам по цехам та здійснені нарахування та утримання пов'язані з нею (таблиця 9), грн. 25496,43 27313,2 31570,35 нарахований ЄСВ 25496,43*0,22 = 5609,21 27313,2*0,22 = 6008,9 31570,35*0,22 = 6945,48 5609,21 6008,9 6945,48 утриманий ПДФО 4828,18+4570,62+5682,67 = 15081,47 15081,47 утриманий військовий збір 402,34+409,68+473,55 = 1285,57 1285,57 21. Нарахована заробітна плата керівному та обслуговуючому персоналу цехів та здійснено інші нарахування та утримання пов'язані з нею (таблиця 9), грн. нарахована заробітня плата 19017,6 нарахований ЄСВ 19017,6*0,22 = 4183,87 4183,87 утриманий ПДФО 3423,17 утриманий військовий збір 285,27 22. Нарахована заробітна плата адміністративному персоналу та здійснені нарахування та утримання пов'язані з нею (таблиця 9), грн. нарахована заробітня плата 76990,8 нарахований ЄСВ 76990,8*0,22 = 16937,98 16937,98 утриманий ПДФО 14392,99 утриманий військовий збір 1199,42 23. Нарахована заробітна плата збутовому персоналу та здійснені нарахування та утримання пов'язані з нею (таблиця 9), грн. нарахована заробітня плата 6885 нарахований ЄСВ 6885*0,22 = 1514,7 1514,7 утриманий ПДФО 720,63 утриманий військовий збір 103,28 24. Нараховані відпускні робітнику цеху 1 Сердюку А.М. (дані щодо заробітної плати за попередні місяці в таблиці 10) та здійснено інші нарахування та утримання пов'язані з ними(бере відпустку на 10 календарних днів підряд, всі дні у березні), грн. Нарахування відпускних за рахунок резерву 1326,78 Нараховано ЄСВ на відпускні за рахунок резерву 1329,78*0,22 = 292,55 292,55 25. Нараховано забезпечення відпусток (10% ФОП) робітників цеху № 1 2628,32 робітників цеху № 2 2731,32 робітників цеху № 3 3157,04 загальновиробничого персоналу 1901,76 збутового персоналу 688,5 адміністративного персоналу 7996,1 26. Нарахована допомога з тимчасової втрати працездатності(лікарняні) головному інженеру Шевченку С.К.(перебував на лікарняному з 01 березня по 12 березня, страховий стаж 7 років), грн. Нараховані ТНВ за перші 5 днів 1237,6 Нарахований ТНВ більше 5 днів 1732,64 Отримано гроші з фонду 1732,64 Нараховано ЄСВ на лікарняні 2970,24*0,22 = 653,45 653,45 27. Нарахована амортизація основних засобів, зайнятих у цехах, грн нарахована амортизація основних засобів цеху №1 175 нарахована амортизація основних засобів цеху №2 150 нарахована амортизація основних засобів цеху №3 158,33 28. Нарахована амортизація загальновиробничих основних засобів, грн 458,33 29. Нарахована амортизація адміністративних основних засобів, грн 1859,16 30. Нарахована амортизація основних засобів, зайнятих у збуті, грн 2627,77 31. Нарахована амортизація нематеріальних активів 225 32. Розподілені загальновиробничі витрати (таблиця 12) 5511+19017,6+4183,87+1901,76+458,33 = 31072,56 по цеху№1 9388,95 по цеху №2 10057,97 по цеху №3 11625,64 33. Оприбуткована на склад готова продукція(згідно розрахунку по виробничій собівартості – таблиця 13): продукт № 1 55408,23 продукт № 2 64421,33 продукт № 3 58610,11 34. На поточний рахунок зараховано кошти з поточного депозитного рахунку(строк 1 місяць) 27580 35. Нараховані банком відсотки за депозитним рахунком та зараховані на поточний рахунок, грн 1011 36. Реалізована готова продукція ТОВ "Колосок" (вартість продажу = повна собівартість + рентабельність + ПДВ), рентабельність реалізації (таблиця 14), реалізація відбулася у повному обсязі % : продукт №1 118585,57 продукт №2 137875,55 продукт №3 125438,27 відображене податкове зобов’язання з ПДВ 63649,9 списано собівартість продукту № 1 55408,23 списано собівартість продукту № 2 64421,33 списано собівартість продукту № 3 58610,11 37. Надійшло оплата за реалізовану готову продукцію на поточний рахунок, грн 231303,35 38. Виплачена заробітна плата (на карткові рахунки працівників), оплачені відпускні та лікарняні, грн. 155078,77-77539,39= 77539,38 77539,38 сплачений ЄСВ 21072,74 сплачений ПДФО 25675,94-12837,97= 12837,97 33618,26 сплачений військовий збір 2199,67-1099,84= 1099,83 1436,77 39. Перерахована заборгованість на рахунок ДКУ на початок періоду по податку на прибуток, грн 356 40. Перерахована заборгованість на початок періоду бюджету по ПДВ на рахунок ДКУ, грн 700 41. Перерахована заборгованість постачальникам сировини (ТОВ “Колосок”), грн 12000 42. СПД Федоренко С.П.(неплатник ПДВ) надав послуги з налаштування бухгалтерської програми 1С та отримав оплату 1311 оплата 1311 43. Визнаний дохід/збиток від курсової різниці: курс долара на останній день звітного періоду, грн/$ -24,8 (24,8-25,76)* 3200= -3072 3072 44. Списані доходи за поточний період на фінансовий результат 118585,57+ 137875,55+ 125438,27- 63649,9 318249,49 1011 45. Списані витрати за поточний період на фінансовий результат 178439,67 112939,11 11715,97 653,45 500 3072 46. Нараховано податок на прибуток за діючою ставкою відповідно до норм Податкового кодексу, списані відповідні витрати на фінансовий результат 318249,49+1011-178439,67- 112939,11- 11715,97- 653,45-500-3072 = 11940,29 11940,29*0,18= 2149,31 2149,31 2149,31 47. Визначено фінансовий результат періоду (прибуток/збиток) 11940,29-2149,31= 9790,98 9790,98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову