0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Облік витрат діяльності підприємства (ID:28209)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 48
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи фінансового обліку витрат діяльності 1.1 Теоретична сутність фінансового обліку витрат діяльності 1.2. Огляд нормативно-правової бази з питань фінансового обліку витрат діяльності 1.3. Організаційно-економічна характеристика СТОВ "Дружба" 1.4. Облікова політика СТОВ "Дружба" РОЗДІЛ 2. Фінансовий облік витрат діяльності СТОВ “Дружба” 2.1. Первинний облік витрат діяльності 2.2. Інвентаризація витрат діяльності 2.3. Синтетичний і аналітичний облік витрат діяльності Розділ 3. Напрямки та шляхи удосконалення фінансового обліку витрат діяльності СТОВ “Дружба” Висновок Список використаної літератури Основними завданнями організації обліку витрат діяльності підприємства є забезпечення правильного визначення та достовірної оцінки витрат діяльності, правильного і повного документального оформлення та своєчасного відображення в регістрах обліку витрат діяльності та надання повної, достовірної та неупередженої інформації про витрати діяльності для потреб управління. Основним нормативним документом, який регламентує організацію обліку витрат на підприємстві є Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", затверджений наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 1999 р. № 318. Підприємство може також встановити свій стандарт підприємства (СТП) з обліку витрат, але з дотриманням законодавчих актів. При організації обліку витрат на виробництві рекомендується керуватись концепцією, яка полягає в тому що керівництво повинно створити систему заходів впливу на виконавців, зайнятих у процесі виробництва, та через них на засоби виробництва з найменшими трудовими та матеріальними витратами. Реалізація цієї головної задачі в системі неможлива без оптимізації інформаційних потоків. На досліджуваному підприємстві СТОВ «Дружба» облік витрат регламентується Положенням про облікову політику та Положенням про документообіг. Рух первинних документів з обліку витрат регулює графік документообігу, який затверджується наказом керівника підприємства, установи. Статті витрат підприємство відображує у фінансовій звітності про фінансові результати ф.2 та Примітках до фінансової звітності. Для організації обліку витрат дуже важливе значення має їх класифікація. Класифікація витрат потрібна для визначення вартості продукції та відповідно для ціноутворення. Велике значення класифікації витрат в управлінні ними. Типовими помилками класифікації та віднесення витрат на рахунки бухгалтерського обліку є списання рахунку 91 “Загальновиробничі витрати” в повній сумі в дебет рахунку 901 “Собівартість реалізованої готової продукції” або 23 “Виробництво”; рахунки 92, 93, 94 на деяких підприємствах як і раніше закриваються на рахунок 23; до виробничої собівартості продукції включаються вся сума амортизації основних засобів, відсотки за кредит або деякі витрати взагалі не визнаються і потрапляють на витратні рахунки бухгалтерського обліку. Всі ці проблеми призводять до некоректного визначення собівартості продукції та витрат періоду. Рекомендаціями в цьому випадку є детальне вивчення та дотримання Положення 16 “Витрати” та Плану рахунків і Інструкції щодо його застосування. Що стосується податкового обліку витрат, то він дуже відрізняється від бухгалтерського фінансового. Тому для обліку валових витрат доцільно відкрити окремий рахунок, який закpивається пiсля кожної опеpацiї i не має сальдо. Вiдобpажаючи валові витpати, слiд пам’ятати, що до них вiдносять не всi без винятку опеpацiї з пpидбання товаpiв (pобiт, послуг) та iншi витpати, а лише пеpедбаченi статтею 5 “Валовi витpати” Закону Укpаїни “Пpо оподаткування пpибутку пiдпpиємств”. З цiєю метою тpадицiйнi pеєстpи бухгалтеpського облiку, пpизначенi для облiку витpат виpобництва, потрібно пpистосувати до вiдобpаження валових витpат за такими їх видами, що наводяться у деклаpацiї пpо пpибуток пiдпpиємства. Такий процес дуже трудомісткий, тому для більш раціональної організації податкового обліку доцільно застосувати засоби автоматизації, зокрема механізм обліку витрат для Декларації про прибуток окремо від бухгалтерського обліку реалізований в програмі 1С:Бухгалтерія 7.7 для України. У типовій конфігурації 1С:Бухгалтерії для цього використовуються забалансові рахунки ВД і ВР, реалізованих податковий облік амортизації окремо від бухгалтерського та податковий облік змін запасів на складах. Програма містить внутрішні засоби контролю правильності проведення документів, алгоритми роботи яких використовують дані поточних підсумків, що дуже важливо при перевірці віднесення валових витрат до того чи іншого періоду. Така автоматизація дозволить полегшити роботу з організації обліку валових витрат, бухгалтерських операцій та оперативність їх обліку. Останній момент є дуже проблемних для багатьох підприємств, оскільки від нього залежить і ефективність і раціоналізація управління витратами. Недостатність оперативного обліку полягає в тому, що повні дані про фактичні витрати в цехах можуть бути отримані в бухгалтерії через місяць після звітного. Ці дані на момент їх отримання будуть застарілими. Вони не дозволяють оперативно аналізувати виробничі процеси в цехах і, відповідно, приймати рішення з виникненням проблем. Отже, автоматизація дозволяє не тільки раціонально організувати облік витрат, досягти оптимальної організації документообігу, забезпечити взаємозв’язок регістрів бухгалтерського обліку, звітних форм, але і підвищити ефективність управління витратами на підприємстві.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову