0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:29450)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 6
Рік виконання: 2011
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Проставити бухгалтерські проведення 1. Від зарубіжного партнера за виконані послуги отримана інвалюта в сумі 10000 дол.США за курсом НБУ 1 дол. – 8 грн. для поповнення коштів в національній валюті. 50% інвалюти продано на МВР за курсом 1 дол. – 8,25. Комісійні банку складають 0,2% від виручки за продану валюту. 2. Від постачальника надійшли основні засоби вартістю 36000 грн. з ПДВ. Транспортні витрати 2400 з ПДВ. Установка обладнання 8400 грн. з ПДВ. Обладнання введено в експлуатацію. Кошти перераховані з поточного рахунку для розрахунків з кредиторами. 3. № госп. опер. Зміст Сума 1 На поточний рахунок надішли кошти 1. Внесок в статутний капітал 2. Кредит на виробничий розвиток під 24% річних 3. Передоплата за товари від ТОВ «Веселка» з ПДВ 20000 100000 36000 2 В рахунок внеску в статутний капітал одним з засновників передана ПЕОМ вартістю 4000 3 Оприбутковане обладнання, яке надійшло від ТОВ «Еталон». Обладнання введено в експлуатацію ПДВ = 45000/6 = 7500 Сума без ПДВ = 45000 – 7500 = 37500 15000 3000 15000 4 Від заводу «Еталон» отримані запасні частини з ПДВ ПДВ = 5400/6 = 900 Сума без ПДВ = 5400 – 900= 4500 4500 900 5 Проведена модернізація ПЕОМ власними силами. Затрачено: 1.Запасні частини 2.Нарахована зарплата О.І.Федоренко 1800 2000 6 Проведені нарахування на заробітну плату відповідно до чинного законодавства (єдиний соціальний внесок) (36,76%) 735,2 7 Визначити суму модернізації та відобразити її на рахунках бухгалтерського обліку відповідно до чинного законодавства Загальна сума модернізації: 1800 + 2000 + 735,2 = 5235,2 4535,2 8 З поточного рахунку отримані кошти на відрядження 4000 9 Кошти з каси видані Бабченко В.П. – на відрядження 4000 10 З поточного рахунку перераховані кошти: 1.ВО «Вікторія» за товари (з ПДВ) 2.АТП за доставку товарів з ПДВ 21000 330 11 З поточного рахунку перераховані кошти, % за кредит за один місяць 200000*0,24*1/12 = 4000 4000 4000 12 В бухгалтерію переданий авансовий звіт Бабченко В.П., який до наказу перебував у відрядженні в Одесі 15 днів. До авансового звіту додані документи: - квиток на проїзд Київ – Одесса – 255 грн. - квиток на проїзд Одесса – Київ – 250 грн. - квитанція про вартість білизни 20 грн. - квитанція про проживання в готелі 125 грн. за добу - добові – 30*15 = 450 грн. 255 + 250 + 20 + 125*15 + 450 = 2850 2850 2850 13 Від ВО «Вікторія» отримано товари відповідно до суми, перерахованої за них Сума без ПДВ: 21000*5/6=17500 ПДВ: 21000/6 = 3500 17500 3500 14 За виконання робіт з реалізації товарів бригаді у складі 3 чоловік нарахована зарплата за відрядною формою оплати 1)Федоренко О.І. – 6 розряд 2)Адаменко В.О. – 5 розряд 3)Адаменко О.В. – 6 розряд За звітний місяць відпрацювали другий і третій – 22 дні, перший – 18 днів. Погодинна тарифна ставка 6 розряду – 6 грн., 5 розряду – 5 грн. Сума заробітної плати за нарядом 4200 грн, 8-ми годинний робочий день Основна зарплата 1 працівника: 18*6*8 = 864 грн. 2 працівника: 22*5*8=880 грн. 3 працівника: 22*6*8= 1056 гр Разом:864+880+1056= 2800 грн. Премії: 4200-2800 = 1400 грн. Премія 1 працівника: 864/2800 * 1400 = 432 грн. Премія 2 працівника: 880/2800*1400 = 440 грн. Премія 3 працівника: 1056/2800*1400 = 528 грн. Разом зарплата: 1 працівника: 864+432 = 1296 2 працівника:880+440=1320 3 працівника:1056+528=1584 1296 1320 1584 15 За контрактом нарахована заробітна плата 1) Бабченко В.П. – директор 4000 грн. 2) Волошко О.М. – гол.бухгалтер – 3500 грн. 4000 4000 3500 3500 16 Визначити і провести утримання із заробітної плати відповідно до чинного законодавства - податок з доходів фізичних осіб (4200+4000+3500-421,2)*0,15 = 1691,82 - єдиний соціальний внесок (3,6%) (4200+4000+3500)*0,036 = 421,2 1691,82 421,2 17 Провести нарахування на оплату праці – єдиний соціальний внесок 4200*0,3676 = 1543,92 (4000+3500)*0,3676 = 2757 1543,92 2757 2757 18 Відвантажені товари ТОВ «Веселка» собівартістю 24200/6 = 4033,33 24200 4033,33 36000 19 Визначити результати фінансово – господарської діяльності підприємства 36000 13107 4000 20166,67 32940,33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову