Зміст
ЗАВДАННЯ 2
Варіант завдання 2 обирається за першою літерою прізвища студента таким чином:
На підставі нижченаведених даних про баланс підприємства на початок звітного періоду і про господарські операції, здійснені на підприємстві за звітний період за варіантами:
- обчислити суму за статтями балансу та його валюту станом на початок періоду;
- вказати первинний документ, який є підставою для відображення господарської операції та вказати кореспонденцію рахунків за наведеними даними (додаток А);
- відкрити синтетичні рахунки, відобразити в них початкові залишки на початок періоду; додатково відкрити рахунки, на яких немає початкового сальдо але є обороти за місяць (додаток Б);
- записати операції за вересень на синтетичних рахунках, вказуючи порядкові номери операцій відповідно до запису в “Журналі реєстрації господарських операцій”;
- розрахувати і записати обороти по дебету і по кредиту рахунків, визначити залишки на кінець періоду;
- скласти “Шахову відомість” за звітний місяць (додаток В);
- скласти “Оборотну відомість по синтетичних рахунках” (додаток Д) за звітний період; звірити підсумки оборотів “Оборотної відомості по синтетичних рахунках” з підсумком “Журналу реєстрації операцій”;
- скласти “Баланс” на кінець періоду.
Варіант 3
На 01 липня поточного року підприємство мало такі залишки господарських засобів та джерел їх утворення в грн.:
1. Вантажний автомобіль 90000
2. Векселі отримані в національній валюті 11600
3. Грошові кошти в касі 600
4. Інший додатковий капітал 1500
5. Кредиторська заборгованість постачальникам 8000
6. Нерозподілений прибуток 30000
7. Паливо та мастильні матеріали 55000
8. Статутний капітал 120000
9. Нематеріальний актив 5800
10. Знос нематеріальних активів 3500
Протягом липня були здійснені такі господарські операції:
1. Здійснено передплату за основні засоби (комп’ютер) в сумі 9000 грн. Отримано від постачальника основний засіб на суму 9000 грн., в т.ч. ПДВ та введено в експлуатацію.
2. Списані на поточний ремонт автомобіля мастила на суму 2000 грн.
3. Нараховані заробітна плата водієві за надання послуг з вантажних перевезень (основний вид діяльності підприємства) в сумі 30000 грн., здійснено обов’язкові утримання і нарахування на соціальні заходи за діючими ставками та податок на доходи фізичних осіб. Утримано аліменти в сумі 2200 грн.
4. Виплачено працівникам з каси заборгованість по оплаті праці (кошти отримано з поточного рахунку). Сплачено податки та внески на заробітну плату. Невиплачена сума зарплати в розмірі 1320 грн. депонована.
5. Нарахована амортизація автомобіля в сумі 3900 грн.
6. В ході здійснення перевезень було використане палива на суму 20000 грн.
7. Замовники сплатили аванс за послуги з перевезень вантажу в сумі 60000 грн., а прийняли надані послуги на суму 84000 грн., в т.ч. ПДВ.
8. Отримано на поточний рахунок заборгованість по векселям отриманим на суму 5000 грн.
9. Реалізовано на підприємстві нематеріальний актив за 3000 грн. Первісна вартість активу (програмне забезпечення) – 5800 грн., нарахований знос – 3500 грн. Оплата за активи отримана після відвантаження.