Зміст
Вступ
1. Класифікація податків
2. Порядок відображення в обліку нарахування та сплати екологічного податку
Практичне завдання
Пропонується така послідовність виконання практичної частини розрахункової роботи:
1. Ознайомитись з вихідними даними та вимогами до вирішення задачі.
2. По кожній господарській операції визначити кореспонденцію рахунків (оформити у вигляді Журналу обліку господарських операції (додаток В)).
3. Скласти звіт про фінансові результати, та податкові декларації з податку на прибуток підприємства та з податку на додану вартість.
Варіант практичної частини розрахункової роботи студента представляє собою вихідні дані, наведені у таблиці 2.1. Всі дані, повинні бути збільшені на дві останні цифри номеру студентського квитка (залікової книжки).
Таблиця 2.1 – Вихідні дані розрахункової роботи, грн
1.Виписано зі складу матеріали для виробництва 10000005
2.Виписано зі складу малоцінні необоротні активи для виробництва 80005
3.Списано малоцінні необоротні активи, що використовувались у виробництві * 12005
4.Від списання малоцінних необоротних активів надійшли на склад матеріали 2005
5.Відпущено під вексель готову продукцію зі складу фірмі “Ватра” (собівартість 5000005 грн.) на суму, вкл. ПДВ 18000005
6.Закуплено матеріали для виробництва продукції Сидоровим за готівку і здано на склад на суму з ПДВ 1205
7.Виявлено нестачу малоцінних необоротних активів на суму (раніше списано знос 50%) і занесено за рахунок винного Іванова І.І 1005
8.Заплачено за поточний ремонт основних засобів з виробничого цеху по рахунку заводу "Ремдеталь", в тому числі ПДВ 1205
9.Заплачено по рахунку Автокомбінату за послуги автотранспорту пов’язані з виробництвом продукції, включаючи ПДВ 1005
10. Нараховано заробітну плату працівникам виробництва 250005
11. Нараховано заробітну плату адмінперсоналу 300005
12. Нараховано заробітну плату працівникам відділу збуту 350005
13. Нараховано заробітну плату працівникам загальновиробничого призначення 100005
14. Списано матеріали на загальновиробничі потреби 5005
15.Оплачено за телефонні переговори 2805
16.Закуплено та введено в експлуатацію у грудні обладнання на суму з ПДВ 60005
17.Закуплено облігації державної позики 20005
18.Покладено на депозитний рахунок в банк на 1 рік під 25 % річних 100005
19.Перераховано на чекову книжку 5005
20.Перераховано заборгованість постачальникам 25005
21.Нараховано амортизацію основних засобів ?
22.Нараховано зобов'язань по фінансовій оренді ( з них відсотки 205 грн) 1205
23.Списано будівлю, первісна вартість 100005
Знос списаної будівлі 88005
24. Здана продукція на склад в сумі витрат ?
25.Відвантажено продукцію зі складу в обсязі виробництва (собівартість + рентабельність (40 %) + ПДВ) ?
26. У першому кварталі нараховано резерв сумнівних боргів 250005
27. У першому кварталі списано безнадійної дебіторської заборгованості 350005
28. У четвертому кварталі нараховано резерв сумнівних боргів 50005
29. Створено забезпечення на виконання гарантійних зобов’язань 160005
30. Протягом року проведено гарантійних ремонтів за рахунок забезпечення 80005
*В розрахунках взяти наступний порядок списання зносу малоцінних необоротних активів: при передачі в експлуатацію 50 % та при списанні — 50%.
Дані щодо складу основних засобів на початок року:
Групи Первісна вартість, грн Строки корисного використання згідно наказу про облікову політику, років
група 1 - земельні ділянки 100005 -
група 3 - будівлі 5000005 25
З них невиробничі основні засоби 400005 25
споруди 1000005 10
передавальні пристрої 100005 8
група 4 - машини та обладнання 150005 5
З них:
електронно-обчислювальні машини 50005 3
група 5 - транспортні засоби 150005 5
група 6 - інструменти, прилади, інвентар, меблі 25005 4
група 9 - інші основні засоби 35005 12
група 11 - малоцінні необоротні матеріальні активи 350005 -
група 14 - інвентарна тара 15005 6
Метод амортизації для цілей обліку прямолінійний, крім транспортних засобів, за якими використовується виробничий метод (сума нарахованої амортизації в обліку за транспортними засобами за рік склала 25000 грн) та групи 11 за якою в обліку використовується метод 50 на 50.
Знос між видами витрат розподілити умовно: виробництво – 80 %; адміністративні – 5% ; збутові – 5%; загально виробничі – 10 %.
Примітка: всі загальновиробничі витрати є розподіленими.
Необхідно:
1) визначити розмір фінансового результату до оподаткування який має бути зазначений у звіті про фінансові результати;
2) здійснити коригування фінансового результату до оподаткування на податкові різниці;
3) визначити суму податку, що підлягає сплаті в бюджет.
Висновки
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ