0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:333738)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 33
Рік виконання: 2020
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ Практичне завдання до самостійної роботи розроблено на прикладі публічного акціонерного товариства «АБВ», яке виготовляє для офісів столи і стільці. Директор підприємств – викладач. Головний бухгалтер –студент, який виконує завдання. Касир – Пєтькова Марія Іванівна. Адреса підприємства: 49000, м. Дніпро, вул. Миру, 11. Код ЄДРПОУ: 123456789 ПАТ «АБВ» має поточний рахунок № 2546000020 у ВГРУ «Приватбанк» м. Дніпро, МВО банку 330440. На підприємстві один цех основного виробництва та два склади: склад матеріалів (завідуючий складом Русс Р.О.) і склад готової продукції (завідуючий складом Коц Т.А.). у звітному періоду підприємство виготовляє столи і стільці. Головними постачальниками матеріалів є: ˗ ПАТ «Меркурій» - код ЄДРПОУ 12334455, п/р 23580017192040 у Дніпровському відділенні АКБ «Райффайзен банк Аваль», МФО 201356; ˗ ДП «Новомосковський лісгосп» 51206, м. Новомосковськ, вул. Червоний Кут, 1 - код ЄДРПОУ 1445522, п/р 21580000102307 у Дніпровському відділенні КБ «Пумб», МФО 245006; ˗ ТОВ «Веселка» - код ЄДРПОУ 12557788, п/р 23580000608754 у Дніпровському відділенні КБ «Укрсиббанк», МФО 224055. Послідовність виконання завдання: 1. Обрати варіант завдання відповідно до номера в журналі. 2. Скласти форму 1 «Баланс» станом на 01.01. 20ХХ р. 3. Скласти журнал реєстрацій господарських операцій за І квартал 20ХХр. (дод. 1). 4. Заповнити аналітичні таблиці, наведені в додатках 2-5, бланки первинних документів, позначені «*» (бланки наведені в додатках). 5. Заповнити оборотно-сальдову відомість за І квартал 20ХХ р. (дод. 6.) на підставі журналу реєстрацій господарських операцій. 6. Скласти форму 1 «Баланс» станом на 31.03.20ХХ р. (дод. 7). 7. Скласти форму 2 «Звіт про фінансові результати» за І квартал 20ХХ р. (дод. 8). Вихідні дані: 1. Залишки на рахунках станом на 01.01.20 р. Назва рахунка Номер рахунка Сума, грн Основні засоби 10 2 052 140,00 Розрахунки з вітчизняними постачальниками 631 60 900,00 Сировина і матеріали (відповідно до варіанта) 201 19685 Статутний капітал 40 2 162 200,00 Напівфабрикати 25 180 000,00 Додатковий капітал 42 3 500,00 Паливо 203 140 000,00 Запчастини 207 38 000,00 Короткострокові позики 601 40 800,00 Розрахунки з вітчизняними покупцями 361 52 000,00 Короткострокові векселі видані 62 85 600,00 Розрахунки з підзвітними особами 372 142,00 Витрати майбутніх періодів 39 2 136,00 Розрахунки за податками 641 120 000,00 Каса в національній валюті 301 200,00 Поточні рахунки в національній валюті 311 300 300,00 Резервний капітал 43 57 900,00 Поточні фінансові інвестиції 35 29 127,00 Розрахунки з оплати праці 661 27 800,00 Нематеріальні активи 12 15 200,00 Розрахунки за виданими авансами 371 15 050,00 Доходи майбутніх періодів 69 3 080,00 Грошові документи в національній валюті 331 940,00 Неоплачений капітал 46 8000,00 Виробництво 23 36 000,00 Довгострокові позики 501 30 000,00 Знос основних засобів 131 132 042,75 Нерозподілений прибуток(непокритий збиток) 44 ? Знос нематеріальних активів 133 2 300,00 2. Аналітичні дані до рахунка 10 «Основні засоби» станом на 01.01.20__р. № Назва об’єкта основних засобів Первісна вартість об’єкта, грн Ліквідаційна вартість об’єкта, грн Строк корисного використання, років 1. Адміністративна будівля 570 000 7800 20 2. Будівля цеху 660 000 9900 20 3. Комп’ютер (у бухгалтерії) 7 000 500 5 4. Автомобіль (Toyota Prado) 152 000 4000 14 5. Станок «Мрія» 450 670 2300 13 6. Верстат «Л-4» 212 470 3450 12 3. Аналітичні дані до рахунка 201 «Сировина і матеріали» станом на 01.01.20_р. № Найменування сировини і матеріалів Одиниця виміру Кількість Ціна, грн Сума, грн. 1 Дошки куб. м 23 715 16445 2 Лак л 36 35 1260 3 Метал кг 45 44 1980 Разом 19685 4. Аналітичні дані до рахунка 372 «Розрахунки з підзвітними особами» станом на 01.01.20 р. № Посада, прізвище та ініціали підзвітної особи Сума, грн 1. Бухгалтер Миронюк С.В. 80,00 2. Начальник цеху Бондар О.В. 30,00 3. Експедитор коропчук П.А. 32,00 Разом 142 5. Аналітичні дані до рахунка 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» станом на 01.01.20 р. № Назва постачальника Сума, грн 1. ПАТ «Меркурій» 23 000,00 2. ДП «Новомосковський лісгосп» 15 600,00 3. ТОВ «Веселка» 8 700,00 4. АТП-12000 13 600,00 Разом 90900 Незавершене виробництво станом на 01.01.20 р.: ˗ столи – 24 000,00 ˗ стільці – 12 000,00 6. Витяг з наказу про облікову політику ПАТ «АБВ»: 1) підприємство обліковує витрати на рахунках 9-го класу; 2) до основних засобів включають необоротні активи вартістю понад 2500 грн, необоротні активи вартістю до 2500 грн обліковують у складі інших необоротних матеріальних активів; 3) амортизацію основних засобів нараховують із використанням таких методів: ˗ прямолінійного – для будівель і споруд, станка «Мрія», верстата «Л-4»; ˗ прискореного зменшення залишкової вартості – для комп’ютера та автомобіля. 4) вартість запасів у разу вибуття оцінюють за методом FIFO; 5) усі постачальники є платниками ПДВ; 6) базою розподілу загальновиробничих витрат є прямі матеріальні витрати. Журнал реєстрації господарських операцій за І квартал 20 р. № Дата Зміст господарської операції Сума, грн 1. 11.01 Внесено засновником Міроненком М.П. грошові кошти на поточний рахунок як внесок до статутного капіталу 30600 30600 2. 11.01 Отримано в касу готівку з поточного рахунка 4630 3. 11.01 Оприбутковано деревообробний станок від засновника Пархоменка Т.Р. як внесок до статутного капіталу 30700-8000 (початковий залишок) = 22700 22700 30700 4. 11.01 Оприбутковано на складі від ДП «Новомосковський лісгосп» дошки 20 м3 за ціною 765 грн., без ПДВ 20*765 = 15300 15300 5. 11.01 Відображено податковий кредит із ПДВ 15300*0,2 = 3060 3060 6. Внесено залишок підзвітних сум: бухгалтером Миронюк С.В. – 80 грн. начальником цеху Бондарем О.В. – 30,00 експедитором Коропчуком П.А. – 32,00 80 30 32 7. 12.01 Оприбутковано на склад від ТОВ «Веселка» лак 80 л за ціною 42, без ПДВ. 80*42 = 3360 3360 8. Відображено податковий кредит із ПДВ 3360*0,2 = 672 672 9. Перераховано в погашення заборгованості (врахувати заборгованість на початок періоду): ДП «Новомосковський лісгосп» – 15600 ТОВ «Веселка» – 8700 15600 8700 10. Відпущено дошки зі складу для виробництва: столів – 21 куб.м за ціною 715 (використати метод ФІФО); 21*715 = 15015 стільців – 12 куб.м за ціною (використати метод ФІФО) 2*715+10*765 = 9080 15015 9080 11. 14.01 Відпущено лак зі складу для виробництва: столів 40 л за ціною (використати метод ФІФО); 36*35+ 4*42 = 1428 стільців – 27 л за ціною (використати метод ФІФО). 27*42 = 1134 1428 1134 12. Оприбутковано на склад від ПАТ «Меркурій» метал 35 кг за ціною 62 грн., без ПДВ. 35*62=2170 2170 13. Відображено податковий кредит із ПДВ 2170*0,2= 434 434 14. Прийнято рахунок від Дніпроенерго за електроенергію, використану для: виробництва столів – 4200 грн; 4200/1,2 = 3500 виробництва стільців – 3900 грн; 3900/1,2=3250 загальновиробничих потреб – 2400 грн; 2400/1,2=2000 загальногосподарських потреб – 1200 грн, у т.ч. ПДВ. 1200/1,2=1000 3500 3250 2000 1000 15. Відображено податковий кредит із ПДВ (4200+3900+2400+1200)/6 = 1650 1650 16. 19.01 Безоплатно отримані дошки від ПП «Сузір’я» 10 куб.м за ціною 711 грн., без ПДВ. 711*10 = 7110 7110 17. Отримано готівку в касу для господарських потреб. 5150 18 Видано під звіт Коропчуку П.А. на господарські потреби. 1310 19 Оприбутковані запасні частини, придбані експедитором Коропчуком П.А., без ПДВ. Вартість придбаних матеріалів необхідно визначити шляхом множення суми, виданої під звіт Коропчуку П.А. на 80%. 1310*0,8 = 1048 1048 20 Відображено податковий кредит із ПДВ 1048*0,2 = 209,6 209,6 21 Повернуто в касу Коропчуком П.А. залишок підзвітних сум 1310-1048-209,6 = 52,4 52,4 22 Відпущено метал зі складу для виробництва: столів – 17 кг за ціною (використати метод ФІФО); 17*44 = 748 стільців – 15 кг за ціною (використати метод ФІФО). 15*44 = 660 748 660 23 25.01 Видано під звіт начальнику цеху Бондарю О.В. на господарські потреби 3050 24 Перераховано з поточного рахунка в погашення заборгованості перед постачальниками (погашається вся заборгованість, яка є непогашеною з 01.01.20 р.): ПАТ «Меркурій» - 2170+434 = 2604 Дніпроенерго – 4200+ 3900+ 2400+ 1200 = 11700 2604 11700 25 Зараховано на поточний рахунок короткострокову позику банку (позика взята на 1 рік під 26% річних) 29200 26 Оприбутковано на склад від ПАТ «Оріон» метал 20кг за ціною 64 грн., без ПДВ. 20*64=1280 1280 27 Відображено податковий кредит із ПДВ 1280*0,2= 256 256 28 27.01 Оприбутковано паливо, придбане начальником цеху Бондаренко О.В., без ПДВ. 1310 29 Відображено податковий кредит із ПДВ 1310*0,2= 262 262 30 Повернуто з виробництва на склад невикористані: для виробництва столів дошки 4 куб.м за ціною (дод. 2), грн; 715*4 = 2860 для виробництва стільців 2 куб.м за ціною (дод. 2), грн. 765*2 = 1530 2860 1530 31 02.02 Прийнято рахунок від водоканалу за воду, використану для: виробництва столів – 5100 грн; 5100/1,2= 4250 виробництва стільців – 4890 грн; 4890/1,2 = 4075 загальновиробничих потреб– 3780грн; 3780/1,2 = 3150 загальногосподарських потреб – 2250 грн,у т.ч. ПДВ. 2250/1,2 = 1875 4250 4075 3150 1875 32 Відображено податковий кредит із ПДВ (5100+4890+3780+2250)/6 = 2670 2670 33 Використано запасні частини для загальновиробничих потреб. Сума складає 20% від вартості придбаних запчастин. 1048*0,2 = 209,6 209,6 34 За результатами раптової інвентаризації виявлено нестачу запчастин на суму 200,00 грн і встановлено винну особу – комірник Постунський Р.П. Суму збитку комірник відшкодував шляхом внесення суми в касу. 200 200 200 35 8.02 Отримано безоплатно верстат «М-5» від ПП «Сузір’я». 13586 36 Нараховано заробітну плату робітникам за виготовлення: столів: Ващуку В.Г. – 3000 грн; Шевченку Д.Л. – 3000 грн. Рудницькому З.Л. – 3000 грн. 3000+3000+3000= 9000 стільців: Кухрачуку Р.А. – 2800 грн. Мухарському О.П. – 2900 грн. Смірнову К.З. – 3000 грн. 2800+2900+3000 = 8700 9000 8700 37 Нараховано заробітну плату: начальнику цехів основного виробництва Ковалевському С.А. – 3500грн. директору підприємства – 7000 грн. менеджеру зі збуту – 5500грн. 3500 7000 5500 38 Проведено нарахування ЄСВ за ставкою 22 % на фонд заробітної плати робітників: занятих на виробництві столів; 9000*0,22 = 1980 зайнятих на виробництві стільців; 8700*0,22 = 1914 загальновиробничого персоналу; 3500*0,22 = 770 адміністративного персоналу; 7000*0,22 = 1540 менеджера зі збуту. 5500*0,22 = 1210 1980 1914 770 1540 1210 39 Проведено утримання із заробітної плати робітників згідно законодавства: занятих на виробництві столів; зайнятих на виробництві стільців; загальновиробничого персоналу; адміністративного персоналу; менеджера зі збуту. (9000+8700+3500+7000+5500)*0,18 = 6066 (9000+8700+3500+7000+5500)*0,015= 505,5 6066 505,5 40 Сплачені до Пенсійного фонду збори ЄСВ. 1980+1914+770+1540+1210 = 7414 7414 41 Сплачені до державного бюджету військовий збір. 505,5 42 Перераховано до державного бюджету податок на доходи фізичних осіб. 6066 43 Перераховано заробітну плату на розрахункові рахунки робітників підприємства. 9000+8700+3500+7000+5500- 6066- 505,5 = 27128,5 27128,5 44 16.02 Оприбутковано на склад від ПАТ «Меркурій» метал 35кг за ціною 55 грн., без ПДВ. 35*55= 1925 1925 45 Відображено податковий кредит із ПДВ 1925*0,2= 385 385 46 Проведено АТП-12000 ремонт автомобіля Toyota Prado, яким користується адміністративний персонал, у т.ч. ПДВ. 4500/1,2= 3750 3750 47 Відображено податковий кредит із ПДВ 4500/6= 750 750 48 Перераховано АТП-12000 за ремонт автомобіля, грн. 4500 49 Нараховано амортизацію основних засобів: адміністративної будівлі; будівлі цеху; комп’ютера (в бухгалтерії); автомобіля (Toyota Prado); станка «Мрія» (для виробництва столів); верстата «Л-4» (для виробництва стільців) 28110 32505 1680 18617,87 34479,65 17411,37 50 Розподілено та списано загальновиробничі витрати на: виробничу собівартість столів; виробничу собівартість стільців; 24645,15 17489,45 51 Відпущено з виробництва та оприбутковано на склад за фактичною собівартістю: столи (незавершене виробництво станом на 31.03 20 31.03 20 р. = 200; стільці (незавершене виробництво станом на 31.03 20_р. 290 115985,8 73893,82 52 9.03 Відвантажено покупцям: столи стільці 350500 249700 53 Відображено податкове зобов’язання з ПДВ під час реалізації: столів – ? 350500/6= 58416,67 стільців – ? 249700/6= 41616,67 58416,67 41616,67 54 Використано запчастини для збутових потреб. Суму визначити шляхом множення вартості придбаних запчастин на 15% 1048*0,15= 157,2 157,2 55 Проведено підписку на газету «Все про бухгалтерський облік»на ІІ квартал 20 р., грн., без ПДВ 320 56 18.03 Отримано рахунок від компанії «МТС-Україна» за послуги мобільного зв’язку, грн., у т.ч. ПДВ. 250/1,2 = 208,33 208,33 57 Відображено податковий кредит із ПДВ 250/6= 41,67 41,67 58 Прийнято до оплати рахунок АТП-12000 за перевезення готової продукції до магазину, у т.ч. ПДВ 1300/1,2= 1083,33 1083,33 59 Відображено податковий кредит із ПДВ 1300/6= 216,67 216,67 60 Платіжне доручення, виписка банку 1300 61 Нараховано відсотки за короткостроковою позикою за І квартал 29200*0,26/4= 1898 1898 62 Перераховано компанії «МТС- Україна» за послуги мобільного зв’язку 250 63 Отримано рахунок від фірми «Леон» за послуги з охорони підприємства, у т.ч.ПДВ. 5400/1,2= 4500 4500 64 Відображено податковий кредит із ПДВ 5400/6=900 900 65 Отримано на поточний рахунок дебіторську заборгованість покупці 350500+249700= 600200 600200 66 Визначено та сплачено до бюджету податок на додану вартість ПЗ – ПК = 58416,67+ 41616,67-3060-672-434-1650-209,6- 256-262-2670-385-750-41,67-216,67-900 = 88526,4 88526,4 67 31.03 Перераховано фірмі «Леон» за надані послуги 5400 68 Погашено частково (20%) (20%) короткострокову позику банку та суму відсотків за І квартал 29200*0,2 = 5840 5840 1898 69 Визначено фінансовий результат діяльності підприємства за І квартал 20 р., відобразивши його на субрахунках рахунка 79. 92: 1000+1875+7000+1540+3750+ 28110+ 1680+ 18617,87+208,33+4500 = 68281,2 93: 5500+1210+157,2+1083,33 = 7950,53 947:200 95: 1898 701: 350500+249700- 58416,67- 41616,67 = 500166,66 716: 200 718: 7110 500166,66+ 200+ 7110- 68281,2 – 7950,53- 200- 1898 = 429146,93 429146,93-77246,45 = 351900,48 500166,66 200 7110 68281,2 7950,53 200 1898 351900,48 70 Визначено та сплачено до бюджету податок на прибуток (якщо підприємство за І квартал отримало прибуток) 429146,93*0,18 = 77246,45 77246,45 77246,45 77246,45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову