0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фінансовий облік (ID:35436)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 19
Рік виконання: 2012
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК У кожній задачі, яку належить виконати студенту необхідно: - заповнити первинні документи відповідно завданню - відобразити в обліку господарські операції, наведені у відповідних задачах, визначивши кореспонденцію рахунків, та представити її у таблиці журналу господарських операцій за такою формою: №, операції Зміст операції Документ Сума, грн. Кореспонденція рахунків Алгоритм розрахунку Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 7 До рішення завдань по можливості необхідно надати первинні документи по наведеним операціям. По однотипним операціям первинні документи досить надати в одному екземплярі як зразок їх заповнення. Якщо не всі реквізити документів вказані в завданні, студент на свій розсуд робить доповнення недостатньої інформації. При недоліку інформації чи помилках в вихідних даних завдань виконати їх по своєму розумінню, вказавши чи уточнивши окремі дані чи інформацію для розрахунків. ЗАВДАННЯ 2.1 Вихідні дані: ВАТ “Промінь”, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 20040800, має поточний рахунок № 280355487 в АКБ “Аваль”, код МФО 340555. Директор ВАТ “Промінь” Осипенко Леонід Іванович, головний бухгалтер – Кравчук Людмила Степанівна, касир – Коваль Анна.Дмитрівна. На початок дня залишок коштів в касі складав 200 грн. Ліміт каси встановлено в сумі 500 грн. Касир підприємства ВАТ “ Промінь” 7 вересня 200Хр. Отримала в АКБ “Аваль” по чеку № 053115 готівку в сумі 5100 грн., з них на заробітну плату 5000 грн. та на поточні витрати 100 грн.. Кошти оприбутковано прибутковим касовим ордером № 35 від 7.09.200Хр. 7 вересня 200Хр. бухгалтер підприємства видала по видатковому касовому ордеру № 12 робітнику Смирнову Сергію Антоновичу на 115 грн. за поточний ремонт устаткування згідно з договором підряду № 15 від 1 вересня 200Хр. Додатком є акт приймання виконаних робіт № 1 від 7 вересня 200Хр. Пред’явлено паспорт МА-УП 678279, виданий 19.09.78р. Мінським ВВС м. Києва. Виплата заробітної плати здійснювалась з 7 по 9 вересня 200Хр. В відповідності з платіжною відомістю №16 за серпень 200Хр. Виплачено 7 вересня – 2800грн., 8 вересня – 1200грн., 9 вересня – 800грн., сума неодержаної зарплати – 200грн. 10 вересня 200Хр. суму невиплаченої заробітної плати повернуто до банку для зарахування на поточний рахунок. Завдання: скласти прибуткові і видаткові касові ордери (досить по одному зразку); заповнити чек на отримання готівки з банку та об‘яву на здачу готівки до банку, заповнити Касову книгу і скласти звіт касира, визначити залишок коштів на кінець періоду; заповнити журнал господарських операцій; скласти Відомість №1 по дебету рах.301“Каса” і журнал-ордер №1 по кредиту рах.301 “Каса” по завданням (можна в комбінованому варіанті: відомість з журналом-ордером) ЗАВДАННЯ 2.4 Протягом дня 18.04.200Хр. підприємство ВАТ “Промінь” здійснило безготівкові розрахунки, які підтверджені випискою банку з поточного рахунку. Рахунок 26000092403201, МФО 320250. Вхідний залишок на початок дня – 16 540 грн. Перераховано передплату ТОВ “Бліц-Інформ” за рекламні послуги 2500 грн. по платіжному дорученню №54 від 17.04.200Хр. відповідно рахунку №112 від 13.04.2004р. та укладеній угоді. Здійснено попередня оплата за офісні меблі ВАТ “Меблі” в сумі 6250 грн. по платіжному дорученню №55 від 17.04.200Хр. і рахунку №289 від 15.04.2004р. Отримано на рахунок повернуті банком кошти з депозитного рахунку в сумі 15000грн. Зараховано на поточний рахунок відсотки по угоді з банком по депозитному рахунку в сумі 125грн. Перераховано по платіжному дорученню №56 від 17.04.200Хр. Правекс-Банку в погашення короткострокової позики – 20000грн. Завдання: визначити кореспонденцію рахунків і заповнити журнал господарських операцій по безготівковим розрахункам; заповнити первинні документи; скласти відомість і журнал-ордер по рахунку “Поточний рахунок” (можна в комбінованому варіанті: відомість з журналом-ордером); визначити залишок коштів на рахунку підприємства ЗАВДАННЯ 4.1. ЗАТ “Планета” придбало 150 акцій ВАТ “Будівельник” за ціною 1,20 грн. за одну акцію. Витрати брокеру по придбанню цінних паперів склали 50 грн. Справедлива вартість акцій ВАТ “Будівельник” на кінець року на фондову ринку дорівнювала 1,90грн. за акцію. При складанні фінансової звітності ЗАТ “Планета” на кінець року акції були дооцінені і в обліку відображені по справедливої вартості. Завдання: Визначити первинні документи, кореспонденцію рахунків і необхідні суми по наведеним операціям з руху фінансових інвестицій та отриманим доходам по ним. ЗАВДАННЯ 6.1. Вказати первинні документи, кореспонденцію рахунків та визначити вартість, за якою оприбутковуються на баланс основні засоби (підприємство – платник ПДВ) на основі даних: ТОВ “Дніпро” придбало верстат від ВАТ “Промінвест” вартістю 7800 грн., в т.ч. ПДВ. За транспортні витрати по доставці верстата сплачено 180 грн, в т.ч. ПДВ. За установку та наладку верстату сплачено постачальнику 240 грн., в т.ч. ПДВ. Нарахувати амортизацію за перший квартал прямолінійним методом, виходячи з встановленого строку служби верстата 10 років і ліквідаційної його вартості 200грн. ЗАВДАННЯ 6.4 Відобразити в бухгалтерському обліку операцію з ліквідації старого комп’ютера, який вийшов з ладу і подальший ремонт його недоцільний, оскільки витрати на ремонт значні і не виправдають себе. Первинна вартість комп’ютера, по якій він обліковується на рахунку 10 - 3600 грн., сума нарахованого зносу на даний час – 2350 грн. Після ліквідації на склад оприбутковано деталей, які можуть бути використані в подальшому для ремонту інших комп’ютерів, на суму 150 грн. ЗАВДАННЯ 9.1 Підприємством здійснена попередня оплата постачальнику за матеріали на суму 9000грн, в т.ч. ПДВ. Надійшли матеріали від постачальника згідно супровідним документам. Транспортні витрати з доставки матеріалів склали і оплачені в сумі 300грн, в т.ч. ПДВ. З отриманих матеріалів за місяць передано до виробництва матеріалів на суму 5000грн. Окрім того, використано на ремонт гуртожитку підприємства матеріалів на суму 1200грн. Транспортно-заготівельні витрати списано пропорційно використаній вартості матеріалів в поточному місяці. В кінці місяця при інвентаризації виявлена нестача на суму 20грн, що в межах природного убутку матеріалів. Зробити розрахунки, відобразити кореспонденцію господарських операцій, вказавши первинні документи; визначити суми руху товарно-матеріальних цінностей по підприємству протягом місяця та їх залишків на кінець місяця. ЗАВДАННЯ 10.1. На початок місяця залишок матеріалів на складі підприємства складає 65500грн. Окрім того, сума транспортно-заготівельних витрат по їх доставці дорівнює 1310 грн. За місяць зі складу відпущено матеріали: в цех на виробництво продукції по замовленню №1 на суму 50000грн, замовленню №2 – 6000грн. та на загальновиробничі потреби – 600грн. В кінці місяця суму транспортно-заготівельних витрат необхідно списати з розрахунку, що середній відсоток транспортно-заготівельних витрат дорівнює 2% до вартості матеріалів. Нарахована заробітна плата робітникам, які виконують замовлення №1 – 4500грн, замовлення №2 – 500грн, службовцям та обслуговуючому персоналу цеху – 1000грн. Нарахувати внески до пенсійного фонду і фондів соціального страхування відповідно діючим ставкам. За місяць нарахована амортизація основних засобів, яка віднесена до загальновиробничих витрат, в сумі 1200грн. Витрати за електроенергію, освітлення, опалення цеху нараховано відповідно пред‘явленим рахункам в сумі 150грн. (сума вже без ПДВ) Загальновиробничі витрати розподілені та списані на замовлення №1 – 90%, замовлення №2 – 10%., тобто пропорційно заробітній платі працівників, зайнятих виготовленням продукції по кожному з замовлень. Залишок незакінченого виробництва на кінець місяця по замовленню №1 визначити з розрахунку, що собівартість готової продукції, яка з цеху здана на склад, становить 52350грн. Замовлення №2 виконано повністю і готова продукція здана на склад підприємства. Визначити кореспонденцію рахунків обліку процесу виробництва та розрахувати собівартість виготовленої продукції чи наданих послуг підприємством, оприбуткувати готову продукцію на склад. Вказати необхідні первинні документи для відображення операцій, вказаних в нижче наведених завданнях .
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову