0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік на підприємствах малого бізнесу (ID:35552)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 10
Рік виконання: 2012
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
За даними журналу і оборотно-сальдової відомості скласти Фінансовий звіт суб»єкта малого підприємництва та Розрахунок сплати єдиного податку Практичне завдання №1 Залишки на рахунках ПМБ на початок кварталу: (грн.) № рах * Назва рахунку Дебет кредит 10 (104) Основні засоби 30 000 13 (131) Амортизація основних засобів 13 000 14 (142) Інвестиції пов’язаним сторонам 10 000 20 (201) Виробничі запаси 5 500 23 (23) Виробництво 5 200 30 (301) Каса 140 31 (311) Поточний рахунок 15 580 37 (371) Розрахунки за авансами виданими 2 400 40 (40) Статутний капітал 34 000 44 (441) Нерозподілений прибуток 1 970 68 (63) Розрахунки з постачальниками та підрядчиками 3 200 64 (641) Розрахунки по податкам і платежам 2 500 64 (651) Розрахунки по соціальному страхуванні 2000 66 (661) Розрахунки по оплаті праці 5 000 68 (622) Векселі видані 1150 68 (681) Розрахунки за авансами одержаними 6 000 Разом 68820 68 820 * перша цифра – номер рахунку по спрощеному Плану рахунків, в дужках – по повному Плану рахунків. Господарські операції за місяць: 1. Придбано матеріали на 2400 грн., в т.ч. 400 грн. – ПДВ. Аванс за матеріали було сплачено в попередньому періоді. 2. Придбано товари на загальну суму 5400 грн, в т.ч. ПДВ – 900грн., оплата постачальнику відразу після отримання товарів. 3. Товарів реалізовано на 6000 грн, в т.ч. ПДВ – 1000 грн. Відвантаження товарів після отримання авансу. Собівартість (вартість придбання) реалізованих товарів – 3000грн. без ПДВ ( з ПДВ – 3600грн). 4. Відпущено матеріали на виготовлення продукції: для платника 3% - на суму 45000 грн, (для платника 5% - 54000 грн.) 5. Реалізована виготовлена продукція на суму 6000 грн, в т.ч. ПДВ 1000 грн. По цій продукції отримано аванс в попередньому кварталі. 6. Реалізована виготовлена продукція на суму 5700 грн., в т.ч. ПДВ 950 грн. Оплачено замовниками відразу після відвантаження. 7. Собівартість реалізованої готової продукції склала: - для платника податку по ставці 3% - 5000 грн. - для платника податку по ставці 5% - 6100 грн. 8. Оплачено і отримано основний засіб (принтер) за 1200грн, в т.ч. ПДВ – 200грн. 9. Отримано з банку і виплачено працівникам заробітну. плату за попередній період – 5000 грн 10. Перераховано єдиний соціальний внесок до пенсійного фонду – 2000 грн. та податок на доходи фізичних осіб – 700 грн. 11. Сплачено єдиний податок платником, який сплачує податок в розмірі 5% - 1125 грн., (а платником 3% – 800 грн, і податку на додану вартість – 400грн.) 12. Нарахована заробітна плата робітникам - 4000 грн., адмінперсоналу – 2000 грн., разом 6000грн. Утримано податок на доходи фізичних осіб – 720 грн, єдиний соціальний внесок до пенсійного фонду 216 грн.. 13. Нараховано єдиний соціальний внесок на фонд оплати праці в розмірі 37,2%. 14. Нарахована амортизація основних засобів в сумі 840 грн. 15. Скласти журнал операцій і визначити кореспонденцію рахунків. 16. Визначити базу оподаткування і нарахувати єдиний податок. 17. Визначити фінансовий результат 18. Скласти оборотно-сальдову відомість, заповнити «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та Декларацію платника єдиного податку.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: