Зміст
За даними журналу і оборотно-сальдової відомості скласти Фінансовий звіт суб»єкта малого підприємництва та Розрахунок сплати єдиного податку
Практичне завдання №1
Залишки на рахунках ПМБ на початок кварталу: (грн.)
№ рах * Назва рахунку Дебет кредит
10 (104) Основні засоби 30 000
13 (131) Амортизація основних засобів 13 000
14 (142) Інвестиції пов’язаним сторонам 10 000
20 (201) Виробничі запаси 5 500
23 (23) Виробництво 5 200
30 (301) Каса 140
31 (311) Поточний рахунок 15 580
37 (371) Розрахунки за авансами виданими 2 400
40 (40) Статутний капітал 34 000
44 (441) Нерозподілений прибуток 1 970
68 (63) Розрахунки з постачальниками та підрядчиками 3 200
64 (641) Розрахунки по податкам і платежам 2 500
64 (651) Розрахунки по соціальному страхуванні 2000
66 (661) Розрахунки по оплаті праці 5 000
68 (622) Векселі видані 1150
68 (681) Розрахунки за авансами одержаними 6 000
Разом 68820 68 820
* перша цифра – номер рахунку по спрощеному Плану рахунків, в дужках – по повному Плану рахунків.
Господарські операції за місяць:
1. Придбано матеріали на 2400 грн., в т.ч. 400 грн. – ПДВ. Аванс за матеріали було сплачено в попередньому періоді.
2. Придбано товари на загальну суму 5400 грн, в т.ч. ПДВ – 900грн., оплата постачальнику відразу після отримання товарів.
3. Товарів реалізовано на 6000 грн, в т.ч. ПДВ – 1000 грн. Відвантаження товарів після отримання авансу. Собівартість (вартість придбання) реалізованих товарів – 3000грн. без ПДВ ( з ПДВ – 3600грн).
4. Відпущено матеріали на виготовлення продукції: для платника 3% - на суму 45000 грн, (для платника 5% - 54000 грн.)
5. Реалізована виготовлена продукція на суму 6000 грн, в т.ч. ПДВ 1000 грн. По цій продукції отримано аванс в попередньому кварталі.
6. Реалізована виготовлена продукція на суму 5700 грн., в т.ч. ПДВ 950 грн. Оплачено замовниками відразу після відвантаження.
7. Собівартість реалізованої готової продукції склала:
- для платника податку по ставці 3% - 5000 грн.
- для платника податку по ставці 5% - 6100 грн.
8. Оплачено і отримано основний засіб (принтер) за 1200грн, в т.ч. ПДВ – 200грн.
9. Отримано з банку і виплачено працівникам заробітну. плату за попередній період – 5000 грн
10. Перераховано єдиний соціальний внесок до пенсійного фонду – 2000 грн. та податок на доходи фізичних осіб – 700 грн.
11. Сплачено єдиний податок платником, який сплачує податок в розмірі 5% - 1125 грн., (а платником 3% – 800 грн, і податку на додану вартість – 400грн.)
12. Нарахована заробітна плата робітникам - 4000 грн., адмінперсоналу – 2000 грн., разом 6000грн. Утримано податок на доходи фізичних осіб – 720 грн, єдиний соціальний внесок до пенсійного фонду 216 грн..
13. Нараховано єдиний соціальний внесок на фонд оплати праці в розмірі 37,2%.
14. Нарахована амортизація основних засобів в сумі 840 грн.
15. Скласти журнал операцій і визначити кореспонденцію рахунків.
16. Визначити базу оподаткування і нарахувати єдиний податок.
17. Визначити фінансовий результат
18. Скласти оборотно-сальдову відомість, заповнити «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та Декларацію платника єдиного податку.