0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:446432)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 11
Рік виконання: 2020
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Таблиця 1 Активи, зобов’язання та власний капітал ТОВ “Антей” станом на 1 жовтня 2019 року № пор. Найменування об’єктів обліку Сума, грн. 1. Зареєстрований капітал (статутний капітал) 70 000 2. Неоплачений капітал 10 000 3. Виробничі запаси (сировина й матеріали) 24 800 4. Грошові кошти в національній валюті, в т.ч.: - каса - поточний рахунок в національній валюті - кошти в дорозі 46 600 100 44900 1600 5. Незавершене виробництво 2 840 6. Готова продукція 16 460 7. Розрахунки з постачальниками та підрядниками 6 800 8. Розрахунки за заробітною платою 12 500 9. Розрахунки з бюджетом 11 400 Таблиця 2 Аналітичні рахунки до синтетичного рахунку 20 "Виробничі запаси" станом на 1 жовтня 2019 р. № Найменування матеріалів Од. виміру Ціна Кількість Сума 1. Підшипники 2201 шт. 20,00 300 6000 2. Штампована сталь (коло) Х12МФ кг 38,00 200 7600 3. Сталь неіржавіюча листова 08-12Х18Н10 кг 56,00 200 11200 РАЗОМ х х х 24800 Таблиця 3 Аналітичні рахунки до синтетичного рахунку 63 "Розрахунки з постачальниками та підрядниками" станом на 1 жовтня 2019 року № Найменування постачальника Сума, грн. 1. ПрАТ «БрендГруп» 3000 2. ТОВ «Ренал-Д» 3800 РАЗОМ 6800 Таблиця 4 Журнал реєстрації господарських операцій ТОВ «Антей» за жовтень 2019р № Документи Зміст господарських операцій 1. Прибутковий касовий ордер № 1, виписка банку за 01.10.2019 Отримано грошові кошти до каси для виплати заробітної плати та проведення господарських витрат у сумі 13000 грн. 2. Видатковий касовий ордер № 1 Виплачена з каси заробітна плата у сумі 12500 грн. 3. Прибутковий касовий ордер № 2 від 16.10.2019 Отримано грошові кошти до каси від засновника Шпирко Є.О. 5000 грн., в погашення заборгованості по внескам до статутного капіталу 4. Видатковий касовий ордер № 2, виписка банку за 17.10.2019 Здано грошові кошти з каси до банку у сумі 5000 грн. 5. Виписка банку за 17.10.2019 Зараховано на поточний рахунок підприємства в банку короткостроковий банківський кредит в сумі 10000 грн. 6. Прибутковий ордер №1 від 20.10.2019 Оприбутковано на склад № 1 отримані від ПрАТ "БрендГруп" підшипники в кількості 600 шт., ціна за одиницю - 20 грн., на загальну суму 12000 грн. Підприємству необхідно сплатити ПрАТ «Брендгруп» 14400 грн. (договірна вартість матеріалів 12000 грн., крім того, податок на додану вартість, 20% - 2400 грн.) 7. Платіжне доручення № 1 від 21.10.2019, Виписка банку за 22.10.2019 Перераховано з поточного рахунку підприємства в погашення заборгованості ПрАТ "БрендГруп" за раніше отримані підшипники 14400 грн. 8. Видатковий касовий ордер № 3 від 24.10.2019 За розпорядженням директора видано з каси головному інженеру Мішко Л.О. кошти на відрядження 500 грн. 9. Прибутковий ордер №2 від 24.10.2019 Оприбутковано на склад № 1 отримані від ТОВ "Ренал-Д" матеріали на загальну суму 41400 грн., в т.ч. : 1) Штампова сталь (коло) в кількості 500 кг , ціна за кілограм - 38 грн., на суму 19000 грн. 2) Сталь неіржавіюча листова в кількості 400 кг, ціна за кілограм - 56 грн., на суму 22400 грн. Підприємству необхідно сплатити ТОВ «Ренал-Д» 26880 грн. (договірна вартість матеріалів 22400 грн., крім того, податок на додану вартість, 20% - 4480 грн.) 10. Накладна-вимога №1 на відпуск матеріалів від 25.10.2019 Відпущено матеріали зі складу № 1 в цех № 2 для виготовлення продукції : - підшипники в кількості 500 шт., ціна за одиницю - 20,00 грн., на загальну суму 1000 грн. - сталь неіржавіюча листова в кількості 500 кг, марка 08-12Х18Н10, ціна за кг - 56 грн., на суму 28000 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Таблиця 1 Активи, зобов’язання та власний капітал ТОВ “Антей” станом на 1 жовтня 2019 року № пор. Найменування об’єктів обліку Сума, грн. 1. Зареєстрований капітал (статутний капітал) 70 000 2. Неоплачений капітал 10 000 3. Виробничі запаси (сировина й матеріали) 24 800 4. Грошові кошти в національній валюті, в т.ч.: - каса - поточний рахунок в національній валюті - кошти в дорозі 46 600 100 44900 1600 5. Незавершене виробництво 2 840 6. Готова продукція 16 460 7. Розрахунки з постачальниками та підрядниками 6 800 8. Розрахунки за заробітною платою 12 500 9. Розрахунки з бюджетом 11 400 Таблиця 2 Аналітичні рахунки до синтетичного рахунку 20 "Виробничі запаси" станом на 1 жовтня 2019 р. № Найменування матеріалів Од. виміру Ціна Кількість Сума 1. Підшипники 2201 шт. 20,00 300 6000 2. Штампована сталь (коло) Х12МФ кг 38,00 200 7600 3. Сталь неіржавіюча листова 08-12Х18Н10 кг 56,00 200 11200 РАЗОМ х х х 24800 Таблиця 3 Аналітичні рахунки до синтетичного рахунку 63 "Розрахунки з постачальниками та підрядниками" станом на 1 жовтня 2019 року № Найменування постачальника Сума, грн. 1. ПрАТ «БрендГруп» 3000 2. ТОВ «Ренал-Д» 3800 РАЗОМ 6800 Таблиця 4 Журнал реєстрації господарських операцій ТОВ «Антей» за жовтень 2019р № Документи Зміст господарських операцій 1. Прибутковий касовий ордер № 1, виписка банку за 01.10.2019 Отримано грошові кошти до каси для виплати заробітної плати та проведення господарських витрат у сумі 13000 грн. 2. Видатковий касовий ордер № 1 Виплачена з каси заробітна плата у сумі 12500 грн. 3. Прибутковий касовий ордер № 2 від 16.10.2019 Отримано грошові кошти до каси від засновника Шпирко Є.О. 5000 грн., в погашення заборгованості по внескам до статутного капіталу 4. Видатковий касовий ордер № 2, виписка банку за 17.10.2019 Здано грошові кошти з каси до банку у сумі 5000 грн. 5. Виписка банку за 17.10.2019 Зараховано на поточний рахунок підприємства в банку короткостроковий банківський кредит в сумі 10000 грн. 6. Прибутковий ордер №1 від 20.10.2019 Оприбутковано на склад № 1 отримані від ПрАТ "БрендГруп" підшипники в кількості 600 шт., ціна за одиницю - 20 грн., на загальну суму 12000 грн. Підприємству необхідно сплатити ПрАТ «Брендгруп» 14400 грн. (договірна вартість матеріалів 12000 грн., крім того, податок на додану вартість, 20% - 2400 грн.) 7. Платіжне доручення № 1 від 21.10.2019, Виписка банку за 22.10.2019 Перераховано з поточного рахунку підприємства в погашення заборгованості ПрАТ "БрендГруп" за раніше отримані підшипники 14400 грн. 8. Видатковий касовий ордер № 3 від 24.10.2019 За розпорядженням директора видано з каси головному інженеру Мішко Л.О. кошти на відрядження 500 грн. 9. Прибутковий ордер №2 від 24.10.2019 Оприбутковано на склад № 1 отримані від ТОВ "Ренал-Д" матеріали на загальну суму 41400 грн., в т.ч. : 1) Штампова сталь (коло) в кількості 500 кг , ціна за кілограм - 38 грн., на суму 19000 грн. 2) Сталь неіржавіюча листова в кількості 400 кг, ціна за кілограм - 56 грн., на суму 22400 грн. Підприємству необхідно сплатити ТОВ «Ренал-Д» 26880 грн. (договірна вартість матеріалів 22400 грн., крім того, податок на додану вартість, 20% - 4480 грн.) 10. Накладна-вимога №1 на відпуск матеріалів від 25.10.2019 Відпущено матеріали зі складу № 1 в цех № 2 для виготовлення продукції : - підшипники в кількості 500 шт., ціна за одиницю - 20,00 грн., на загальну суму 1000 грн. - сталь неіржавіюча листова в кількості 500 кг, марка 08-12Х18Н10, ціна за кг - 56 грн., на суму 28000 грн.