0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:446482)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 41
Рік виконання: 2020
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
1.Види господарського обліку та їх характеристика. Характерні відмінності бухгалтерського обліку та вимоги до нього 2.Логіко-математичні моделі визначення сальдо на рахунках 3.Характеристика інвентаризації як елементу методу бухгалтерського обліку ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Завдання 1. Відображення в обліку операцій процесу заготівлі. За умовою завдання 1 необхідно: 1. Записати господарські операції в журнал реєстрації за кореспондуючими рахунками. 2. Відкрити відповідні синтетичні рахунки, субрахунки і аналітичні рахунки, записати на них залишки на 1 квітня 20___ року. 3. Відобразити господарські операції на відповідних рахунках бухгалтерського обліку. 4. Скласти розрахунок розподілу транспортно-заготівельних витрат. 5. Підрахувати обороти і визначити залишки на відповідних синтетичних рахунках, субрахунках і аналітичних рахунках станом на 30 квітня 20__року. Вихідні дані: Таблиця 1 Залишки на синтетичних рахунках на 1 квітня 20___р., грн № Назва рахунків 2 1 Рахунки в банках 84350 2 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредитове сальдо) 8900 3 Виробничі запаси 21836 Таблиця 2 Залишки на аналітичних рахунках до субрахунку «Сировина й матеріали» № Назва рахунків Ціна за одиницю, грн кількість, од. загальна вартість, грн. 1 Матеріали «А», шт. 20 290 5800 2 Матеріали «Б», шт. 30 420 12600 3 Матеріали «В», шт. 40 55 2200 4 Транспортно-заготівельні витрати, грн * 1236 21836 Примітка: Суми за видами матеріалів визначити самостійно. Таблиця 4 Господарські операції з обліку процесу заготівлі за квітень 20__р. № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Оприбутковані сировина і матеріали, які надійшли від постачальника (кількість, ціною за одиницю), шт.: «А» – 20 грн 380*20 = 7600 7600 «Б» – 30 грн 290*30 = 8700 8700 «В» – 40 грн 180*40 = 7200 7200 Разом: (суми визначити) 23500 Відображено ПДВ (20%) за придбані матеріали (суму визначити) 23500*0,2 = 4700 4700 2 Нараховано підрядній організації за навантаження придбаних матеріалів 507,5 Відображено ПДВ (20%) за отримані послуги (суму визначити) 507,5*0,2 = 101,5 101,5 3 Нараховано автотранспортному об’єднанню за доставку матеріалів 1645 Відображено ПДВ(20%) за отримані послуги (суму визначити) 1645*0,2 = 329 329 4 Перераховано з поточного рахунку в погашення заборгованості постачальникам і підрядникам 34900 5 Віднесено вартість послуг експедитора на витрати, пов’язані з придбанням і доставкою матеріалів у підприємство 40 6 Списані на виробництво матеріали (кількість, ціною за одиницю) «А» – 20 грн 390*20 = 7800 7800 «Б» – 30 грн 580*30 = 17400 17400 «В» – 40 грн 125*40 = 5000 5000 Разом: (суму визначити) 30200 7 Відпущені матеріали для капітального будівництва (кількість ціною за одиницю) «А» – 20 грн 20*65 = 1300 1300 «Б» – 30 грн 115*30 = 3450 3450 «В» – 40 грн 35*40 = 1400 1400 Разом: (суму визначити) 6150 8 Віднесено відповідну суму транспортно-заготівельних витрат на: а) виробництво 2347,87 б) капітальне будівництво 478,13 Разом : 2826 Завдання 2. Відображення в обліку процесу виробництва За умовою завдання 2 необхідно: 1. Записати господарські операції в журналі реєстрації за кореспондуючими рахунками. 2. Відкрити синтетичні рахунки: «Виробництво», «Готова продукція», «Загальновиробничі витрати», «Адміністративні витрати». 3. Відкрити аналітичні рахунки: «Виробництво продукції «А», «Виробництво продукції «Б», «Готова продукція «А», «Готова продукція «Б». 4. Відобразити господарські операції на відкритих синтетичних і аналітичних рахунках, підрахувати обороти, вказавши залишки на 31 травня 20___р. 5. Скласти розрахунок розподілу загальновиробничих витрат. Визначити фактичну собівартість кожного виду продукції і списати різницю між фактичною та плановою собівартістю кожного виду продукції. Вихідні дані: Таблиця 5 Господарські операції з обліку процесу виробництва за травень 20___р., грн. (без застосування рахунків класу 8 «Витрати за елементами») № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Нараховано амортизацію основних засобів: а) які використані безпосередньо на виготовленні продукції: «А» 5450 «Б» 4750 Разом: 10200 б) загальновиробничого призначення 2460 в)загальногосподарського (адміністративного) призначення 1890 Всього: 14550 2 Списані матеріали за фактичною собівартістю: а) на виробництво продукції: «А» 12150 «Б» 9600 Разом: 21750 б) на витрати по обслуговуванню виробництва 2670 в) на загальногосподарські (адміністративні) потреби 1480 Всього: 25900 3 Нараховано заробітну плату: а) робітникам, зайнятим у виробництві продукції: «А» 22120 «Б» 22450 Разом: 44570 б) апарату управління цехами 6240 в) адміністративному персоналу 3160 Всього: 53970 4 Здійснено нарахування єдиного соціального внеску (37,19%) на фонд оплати праці (використовуємо актуальну ставку 22%): а)робітників, зайнятих у виробництві продукції: «А» 22120*0,22 = 4866,4 4866,4 «Б» 22450*0,22 = 4939 4939 Разом: 9805,4 б) управлінського персоналу цехів 6240*0,22 = 1372,8 1372,8 в)адміністративного персоналу 3160*0,22 = 695,2 695,2 Всього: (суми визначити) 11873,4 5 Одержано з рахунку в банку кошти і оприбутковано в касу 51940 6 Видано з каси заробітну плату робітникам та службовцям 50430 7 Нараховано постачальникам за використану електроенергію для: а) виробництва продукції: «А» 1690 «Б» 1470 Разом: 3160 б) потреб виробничих приміщень 610 в) адміністративних потреб 560 Всього: 4330 8 Оприбуткована продукція, одержана з виробництва (кількість по плановій собівартості за одиницю) «А» – 50 грн 1170*50 = 58500 58500 «Б» – 30 грн 1490*30 = 44700 44700 Разом:(суму визначити) 103200 9 Перераховано в погашення заборгованості постачальнику за отриману електроенергію 4330 10 Розподіляються і списуються загальновиробничі витрати за призначенням на: -змінні: «А» 4417,98 «Б» 4483,89 - постійні розподілені: «А» 1656,74 «Б» 1681,46 - постійні нерозподілені 1112,73 Разом : (суми визначити, розрахунок привести в додатку до завдання 2) 13352,8 11 Списуються адміністративні витрати на фінансові результати (суму визначити) 1890+1480+3160+695,2+560 = 7785,2 7785,2 12 Визначити фактичну собівартість одержаної готової продукції та відобразити різницю між фактичною та плановою собівартістю продукції: «А» 5450+12150+22120+4866,4+1690+4417,98+1656,74 – 58500-4000 = -10148,88 «червоне сторно» 10148,88 «Б» 4750+9600+22450+4939+1470+4483,89+1681,46-44700-1900=2774,35 2774,35 Примітка: залишки незавершеного виробництва на 31 травня 20__р.: «А» 4000 «Б» 1900 Разом: 5900 *Примітка: При розподілі загальновиробничих витрат необхідно врахувати, що за нормальною потужністю загальновиробничі витрати (умовно) поділяються на: - змінні (2/3), - постійні (1/3). Постійні витрати в свою чергу поділяються на: - постійні розподілені (3/4), - постійні нерозподілені (1/4) База розподілу загальновиробничих витрат – пряма заробітна плата основних виробничих робітників. Завдання 3. Відображення в обліку процесу реалізації За умовою завдання 3 необхідно: 1. Записати в журнал реєстрації за кореспондуючими рахунками господарські операції за травень 20___р. 2. Відкрити синтетичні рахунки: «Нерозподілені прибутки (непокриті збитки)»; «Дохід від реалізації»; «Фінансові результати»; «Собівартість реалізації»; «Адміністративні витрати» «Витрати на збут», «Податок на прибуток». 3. Відобразити на відкритих рахунках і субрахунках господарські операції. 4. Визначити фінансовий результат від реалізації продукції і списати його за призначенням. Вихідні дані: Таблиця 6 Журнал реєстрації господарських операцій по підприємству за травень 20__р., грн. № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Відображено дохід від реалізації продукції покупцям, включаючи ПДВ, вартість якої не оплачено 30000 2 Нараховано податкове зобов’язання з ПДВ у звітному періоді (суму визначити) 30000/6 = 5000 5000 3 Відображається собівартість реалізованої продукції 11000 4 Віднесено за призначенням суму нерозподілених загальновиробничих витрат (операція 12 завдання 2) 1112,73 5 Погашено покупцями заборгованість за придбану ними продукцію 30000 6 Списано пакувальні матеріали, використані на реалізацію 80 7 Прийнято до оплати платіжне доручення транспортної організації за доставку продукції до місця реалізації 102 8 Списана з начальника відділу збуту підприємства підзвітна сума, яка витрачена на службове відрядження по реалізації продукції 85 9 Нарахована рекламному агентству оплата послуг за рекламу продукції, яку реалізують 140 10 Віднесено суму витрат на збут на фінансові результати підприємства (суму визначити) 80+ 102+85+140 = 407 407 11 Списана собівартість реалізованої продукції на фінансові результати (суму визначити) 11000+1112,73 = 12112,73 12112,73 12 Віднесено суму адміністративних витрат на зменшення фінансового результату (операція 13 завдання 2) 7785,2 7785,2 13 Нараховано податок на прибуток у розмірі 18 % (суму визначити)* 30000-5000- 407- 12112,73-7785,2 = 4695,07 4695,07*18/100 = 845,11 845,11 14 Віднесена сума податку на прибуток на фінансові результати (суму визначити) 845,11 15 Віднесена сума доходів від реалізації готової продукції на фінансові результати (суму визначити) 30000-5000 = 25000 25000 16 Списано фінансовий результат звітного періоду за призначенням (суму визначити) 4695,07-845,11 = 3849,96 3849,96 *Примітка: Для розрахунку податку на прибуток, необхідно визначити абсолютну суму прибутку від реалізації продукції (без зазначення кореспонденції рахунків). Завдання 4. Відображення господарських операцій в регістрах синтетичного обліку 1. Відкрити регістри синтетичного обліку по рахунках 30 «Каса», 31 «Рахунки в банках», 63 «Розрахунки з постачальниками і підрядниками», субрахунку 372 «Розрахунки з підзвітними особами» і записати залишки станом на 1 травня в Головній книзі за наступною формою: 2. Визначити і вказати в журналі господарських операцій за травень кореспонденцію рахунків за приведеними операціями. 3. Зробити необхідні записи в журналах-ордерах № 1 с.-г. (рахунки 30, 31), № 3 А с.-г. (субрахунок 372), № 3 В с.-г. (рахунок 63) на підставі господарських операцій за травень. 4. Підсумки записів журналів-ордерів записати в Головну книгу. 5. Визначити залишки по рахунках у Головній книзі. Вихідні дані для виконання завдання 4. Таблиця 7 Залишки на рахунках підприємства станом на 1 травня 20___року, грн № Назва рахунків і субрахунків 2 1 Каса 345 2 Рахунки в банку 99350 3 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредитове сальдо) 3190 4 Розрахунки з підзвітними особами 89 Таблиця 8 Залишки на аналітичних рахунках до синтетичного рахунку «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», грн. № Назва аналітичних рахунків 2 1 АТ «Автосервіс» 2430 2 ВАТ «Агрохімія» 760 Разом: 3190 Таблиця 9 Залишки по аналітичних рахунках до субрахунку «Розрахунки з підзвітними особами» станом на 1.05.20___р, грн № Назва рахунків 2 1 Дебітори: Петров А.М. 35 2 Самойлов А.І. 21 3 Лапко М.П. 33 Разом 89 Таблиця 10 Господарські операції за травень 20__року, грн. № Назва документів Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Прибутковий касовий ордер №150 від 4 травня Оприбуткований в касу залишок невикористаної підзвітної суми Лапко М. П. згідно звіту про використання коштів № 19 33 2 Прибутковий касовий ордер № 146 від 3 травня Одержана готівка в касу з рахунку в банку 189 3 Звіт про використання коштів №22 від 4 травня Оприбутковані малоцінні швидкозношувані предмети, придбані Петровим А.М. 35 4 Прибутковий касовий ордер №151 від 5 травня Самойловим А.І. внесена в касу невикористана підзвітна сума 21 5 Видатковий касовий ордер №106 від 6 травня Видано в підзвіт Соколову І.О. на відрядження 35 6 Прибутковий касовий ордер №156 від 6 травня Одержано з поточного рахунку в банку по чеку на виплату заробітної плати 70200 7 Видатковий касовий ордер №109 від 6 травня Виплачена з каси заробітна плата робітникам і службовцям 69900 8 Звіт про використання коштів №25 від 6 травня Списана на адміністративні витрати підзвітна сума Соколова І.О. 35 9 Видатковий касовий ордер №162 від 11 травня Видана з каси готівка Петрову А.М. на господарські потреби 40 10 Виписка з поточного рахунку від 10-15 травня Надійшла на поточний рахунок в банку короткострокова позика 17600 11 Платіжне доручення №21 від 14 травня Перерахована з поточного рахунку заборгованість ВАТ «Агрохімія» 760 12 Рахунок - фактура №101 від 19 травня Надійшов і оприбуткований від АТ «Автосервіс» бензин за обліковою вартістю. 720 Відображено ПДВ (суму визначити) 720*20/100= 144 144 13 Рахунок - фактура №108 від 20 травня Отримані і оприбутковані від АТ «Автосервіс» запчастини за обліковою вартістю. 18700 Відображено ПДВ (суму визначити) 18700*0,2 = 3740 3740 14 Виписка з поточного рахунку від 25-30 травня Перераховано з поточного рахунку в банку заборгованість за короткострокову позику 4200 15 Звіт про використання коштів №29 від 19 травня Оприбутковані малоцінні швидкозношувані предмети, придбані Петровим А.М. 35 16 Прибутковий касовий ордер №164 від 21 травня Одержані в касу кошти від покупців 260 17 Видатковий касовий ордер №165 від 21 травня Видано аванс на службове відрядження Лапко М.П. 150 18 Виписка з поточного рахунку від 25-30 травня Частково погашена заборгованість з поточного рахунку: АТ «Автосервіс» за запчастини – рахунок-фактура №108 від 20травня за бензин – рахунок - фактура №101 від 19 травня 17700 710 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.Види господарського обліку та їх характеристика. Характерні відмінності бухгалтерського обліку та вимоги до нього 2.Логіко-математичні моделі визначення сальдо на рахунках 3.Характеристика інвентаризації як елементу методу бухгалтерського обліку ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Завдання 1. Відображення в обліку операцій процесу заготівлі. За умовою завдання 1 необхідно: 1. Записати господарські операції в журнал реєстрації за кореспондуючими рахунками. 2. Відкрити відповідні синтетичні рахунки, субрахунки і аналітичні рахунки, записати на них залишки на 1 квітня 20___ року. 3. Відобразити господарські операції на відповідних рахунках бухгалтерського обліку. 4. Скласти розрахунок розподілу транспортно-заготівельних витрат. 5. Підрахувати обороти і визначити залишки на відповідних синтетичних рахунках, субрахунках і аналітичних рахунках станом на 30 квітня 20__року. Вихідні дані: Таблиця 1 Залишки на синтетичних рахунках на 1 квітня 20___р., грн № Назва рахунків 2 1 Рахунки в банках 84350 2 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредитове сальдо) 8900 3 Виробничі запаси 21836 Таблиця 2 Залишки на аналітичних рахунках до субрахунку «Сировина й матеріали» № Назва рахунків Ціна за одиницю, грн кількість, од. загальна вартість, грн. 1 Матеріали «А», шт. 20 290 5800 2 Матеріали «Б», шт. 30 420 12600 3 Матеріали «В», шт. 40 55 2200 4 Транспортно-заготівельні витрати, грн * 1236 21836 Примітка: Суми за видами матеріалів визначити самостійно. Таблиця 4 Господарські операції з обліку процесу заготівлі за квітень 20__р. № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Оприбутковані сировина і матеріали, які надійшли від постачальника (кількість, ціною за одиницю), шт.: «А» – 20 грн 380*20 = 7600 7600 «Б» – 30 грн 290*30 = 8700 8700 «В» – 40 грн 180*40 = 7200 7200 Разом: (суми визначити) 23500 Відображено ПДВ (20%) за придбані матеріали (суму визначити) 23500*0,2 = 4700 4700 2 Нараховано підрядній організації за навантаження придбаних матеріалів 507,5 Відображено ПДВ (20%) за отримані послуги (суму визначити) 507,5*0,2 = 101,5 101,5 3 Нараховано автотранспортному об’єднанню за доставку матеріалів 1645 Відображено ПДВ(20%) за отримані послуги (суму визначити) 1645*0,2 = 329 329 4 Перераховано з поточного рахунку в погашення заборгованості постачальникам і підрядникам 34900 5 Віднесено вартість послуг експедитора на витрати, пов’язані з придбанням і доставкою матеріалів у підприємство 40 6 Списані на виробництво матеріали (кількість, ціною за одиницю) «А» – 20 грн 390*20 = 7800 7800 «Б» – 30 грн 580*30 = 17400 17400 «В» – 40 грн 125*40 = 5000 5000 Разом: (суму визначити) 30200 7 Відпущені матеріали для капітального будівництва (кількість ціною за одиницю) «А» – 20 грн 20*65 = 1300 1300 «Б» – 30 грн 115*30 = 3450 3450 «В» – 40 грн 35*40 = 1400 1400 Разом: (суму визначити) 6150 8 Віднесено відповідну суму транспортно-заготівельних витрат на: а) виробництво 2347,87 б) капітальне будівництво 478,13 Разом : 2826 Завдання 2. Відображення в обліку процесу виробництва За умовою завдання 2 необхідно: 1. Записати господарські операції в журналі реєстрації за кореспондуючими рахунками. 2. Відкрити синтетичні рахунки: «Виробництво», «Готова продукція», «Загальновиробничі витрати», «Адміністративні витрати». 3. Відкрити аналітичні рахунки: «Виробництво продукції «А», «Виробництво продукції «Б», «Готова продукція «А», «Готова продукція «Б». 4. Відобразити господарські операції на відкритих синтетичних і аналітичних рахунках, підрахувати обороти, вказавши залишки на 31 травня 20___р. 5. Скласти розрахунок розподілу загальновиробничих витрат. Визначити фактичну собівартість кожного виду продукції і списати різницю між фактичною та плановою собівартістю кожного виду продукції. Вихідні дані: Таблиця 5 Господарські операції з обліку процесу виробництва за травень 20___р., грн. (без застосування рахунків класу 8 «Витрати за елементами») № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Нараховано амортизацію основних засобів: а) які використані безпосередньо на виготовленні продукції: «А» 5450 «Б» 4750 Разом: 10200 б) загальновиробничого призначення 2460 в)загальногосподарського (адміністративного) призначення 1890 Всього: 14550 2 Списані матеріали за фактичною собівартістю: а) на виробництво продукції: «А» 12150 «Б» 9600 Разом: 21750 б) на витрати по обслуговуванню виробництва 2670 в) на загальногосподарські (адміністративні) потреби 1480 Всього: 25900 3 Нараховано заробітну плату: а) робітникам, зайнятим у виробництві продукції: «А» 22120 «Б» 22450 Разом: 44570 б) апарату управління цехами 6240 в) адміністративному персоналу 3160 Всього: 53970 4 Здійснено нарахування єдиного соціального внеску (37,19%) на фонд оплати праці (використовуємо актуальну ставку 22%): а)робітників, зайнятих у виробництві продукції: «А» 22120*0,22 = 4866,4 4866,4 «Б» 22450*0,22 = 4939 4939 Разом: 9805,4 б) управлінського персоналу цехів 6240*0,22 = 1372,8 1372,8 в)адміністративного персоналу 3160*0,22 = 695,2 695,2 Всього: (суми визначити) 11873,4 5 Одержано з рахунку в банку кошти і оприбутковано в касу 51940 6 Видано з каси заробітну плату робітникам та службовцям 50430 7 Нараховано постачальникам за використану електроенергію для: а) виробництва продукції: «А» 1690 «Б» 1470 Разом: 3160 б) потреб виробничих приміщень 610 в) адміністративних потреб 560 Всього: 4330 8 Оприбуткована продукція, одержана з виробництва (кількість по плановій собівартості за одиницю) «А» – 50 грн 1170*50 = 58500 58500 «Б» – 30 грн 1490*30 = 44700 44700 Разом:(суму визначити) 103200 9 Перераховано в погашення заборгованості постачальнику за отриману електроенергію 4330 10 Розподіляються і списуються загальновиробничі витрати за призначенням на: -змінні: «А» 4417,98 «Б» 4483,89 - постійні розподілені: «А» 1656,74 «Б» 1681,46 - постійні нерозподілені 1112,73 Разом : (суми визначити, розрахунок привести в додатку до завдання 2) 13352,8 11 Списуються адміністративні витрати на фінансові результати (суму визначити) 1890+1480+3160+695,2+560 = 7785,2 7785,2 12 Визначити фактичну собівартість одержаної готової продукції та відобразити різницю між фактичною та плановою собівартістю продукції: «А» 5450+12150+22120+4866,4+1690+4417,98+1656,74 – 58500-4000 = -10148,88 «червоне сторно» 10148,88 «Б» 4750+9600+22450+4939+1470+4483,89+1681,46-44700-1900=2774,35 2774,35 Примітка: залишки незавершеного виробництва на 31 травня 20__р.: «А» 4000 «Б» 1900 Разом: 5900 *Примітка: При розподілі загальновиробничих витрат необхідно врахувати, що за нормальною потужністю загальновиробничі витрати (умовно) поділяються на: - змінні (2/3), - постійні (1/3). Постійні витрати в свою чергу поділяються на: - постійні розподілені (3/4), - постійні нерозподілені (1/4) База розподілу загальновиробничих витрат – пряма заробітна плата основних виробничих робітників. Завдання 3. Відображення в обліку процесу реалізації За умовою завдання 3 необхідно: 1. Записати в журнал реєстрації за кореспондуючими рахунками господарські операції за травень 20___р. 2. Відкрити синтетичні рахунки: «Нерозподілені прибутки (непокриті збитки)»; «Дохід від реалізації»; «Фінансові результати»; «Собівартість реалізації»; «Адміністративні витрати» «Витрати на збут», «Податок на прибуток». 3. Відобразити на відкритих рахунках і субрахунках господарські операції. 4. Визначити фінансовий результат від реалізації продукції і списати його за призначенням. Вихідні дані: Таблиця 6 Журнал реєстрації господарських операцій по підприємству за травень 20__р., грн. № Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Відображено дохід від реалізації продукції покупцям, включаючи ПДВ, вартість якої не оплачено 30000 2 Нараховано податкове зобов’язання з ПДВ у звітному періоді (суму визначити) 30000/6 = 5000 5000 3 Відображається собівартість реалізованої продукції 11000 4 Віднесено за призначенням суму нерозподілених загальновиробничих витрат (операція 12 завдання 2) 1112,73 5 Погашено покупцями заборгованість за придбану ними продукцію 30000 6 Списано пакувальні матеріали, використані на реалізацію 80 7 Прийнято до оплати платіжне доручення транспортної організації за доставку продукції до місця реалізації 102 8 Списана з начальника відділу збуту підприємства підзвітна сума, яка витрачена на службове відрядження по реалізації продукції 85 9 Нарахована рекламному агентству оплата послуг за рекламу продукції, яку реалізують 140 10 Віднесено суму витрат на збут на фінансові результати підприємства (суму визначити) 80+ 102+85+140 = 407 407 11 Списана собівартість реалізованої продукції на фінансові результати (суму визначити) 11000+1112,73 = 12112,73 12112,73 12 Віднесено суму адміністративних витрат на зменшення фінансового результату (операція 13 завдання 2) 7785,2 7785,2 13 Нараховано податок на прибуток у розмірі 18 % (суму визначити)* 30000-5000- 407- 12112,73-7785,2 = 4695,07 4695,07*18/100 = 845,11 845,11 14 Віднесена сума податку на прибуток на фінансові результати (суму визначити) 845,11 15 Віднесена сума доходів від реалізації готової продукції на фінансові результати (суму визначити) 30000-5000 = 25000 25000 16 Списано фінансовий результат звітного періоду за призначенням (суму визначити) 4695,07-845,11 = 3849,96 3849,96 *Примітка: Для розрахунку податку на прибуток, необхідно визначити абсолютну суму прибутку від реалізації продукції (без зазначення кореспонденції рахунків). Завдання 4. Відображення господарських операцій в регістрах синтетичного обліку 1. Відкрити регістри синтетичного обліку по рахунках 30 «Каса», 31 «Рахунки в банках», 63 «Розрахунки з постачальниками і підрядниками», субрахунку 372 «Розрахунки з підзвітними особами» і записати залишки станом на 1 травня в Головній книзі за наступною формою: 2. Визначити і вказати в журналі господарських операцій за травень кореспонденцію рахунків за приведеними операціями. 3. Зробити необхідні записи в журналах-ордерах № 1 с.-г. (рахунки 30, 31), № 3 А с.-г. (субрахунок 372), № 3 В с.-г. (рахунок 63) на підставі господарських операцій за травень. 4. Підсумки записів журналів-ордерів записати в Головну книгу. 5. Визначити залишки по рахунках у Головній книзі. Вихідні дані для виконання завдання 4. Таблиця 7 Залишки на рахунках підприємства станом на 1 травня 20___року, грн № Назва рахунків і субрахунків 2 1 Каса 345 2 Рахунки в банку 99350 3 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредитове сальдо) 3190 4 Розрахунки з підзвітними особами 89 Таблиця 8 Залишки на аналітичних рахунках до синтетичного рахунку «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», грн. № Назва аналітичних рахунків 2 1 АТ «Автосервіс» 2430 2 ВАТ «Агрохімія» 760 Разом: 3190 Таблиця 9 Залишки по аналітичних рахунках до субрахунку «Розрахунки з підзвітними особами» станом на 1.05.20___р, грн № Назва рахунків 2 1 Дебітори: Петров А.М. 35 2 Самойлов А.І. 21 3 Лапко М.П. 33 Разом 89 Таблиця 10 Господарські операції за травень 20__року, грн. № Назва документів Зміст Сума, грн. Кореспонденція рахунків Д-т К-т 1 Прибутковий касовий ордер №150 від 4 травня Оприбуткований в касу залишок невикористаної підзвітної суми Лапко М. П. згідно звіту про використання коштів № 19 33 2 Прибутковий касовий ордер № 146 від 3 травня Одержана готівка в касу з рахунку в банку 189 3 Звіт про використання коштів №22 від 4 травня Оприбутковані малоцінні швидкозношувані предмети, придбані Петровим А.М. 35 4 Прибутковий касовий ордер №151 від 5 травня Самойловим А.І. внесена в касу невикористана підзвітна сума 21 5 Видатковий касовий ордер №106 від 6 травня Видано в підзвіт Соколову І.О. на відрядження 35 6 Прибутковий касовий ордер №156 від 6 травня Одержано з поточного рахунку в банку по чеку на виплату заробітної плати 70200 7 Видатковий касовий ордер №109 від 6 травня Виплачена з каси заробітна плата робітникам і службовцям 69900 8 Звіт про використання коштів №25 від 6 травня Списана на адміністративні витрати підзвітна сума Соколова І.О. 35 9 Видатковий касовий ордер №162 від 11 травня Видана з каси готівка Петрову А.М. на господарські потреби 40 10 Виписка з поточного рахунку від 10-15 травня Надійшла на поточний рахунок в банку короткострокова позика 17600 11 Платіжне доручення №21 від 14 травня Перерахована з поточного рахунку заборгованість ВАТ «Агрохімія» 760 12 Рахунок - фактура №101 від 19 травня Надійшов і оприбуткований від АТ «Автосервіс» бензин за обліковою вартістю. 720 Відображено ПДВ (суму визначити) 720*20/100= 144 144 13 Рахунок - фактура №108 від 20 травня Отримані і оприбутковані від АТ «Автосервіс» запчастини за обліковою вартістю. 18700 Відображено ПДВ (суму визначити) 18700*0,2 = 3740 3740 14 Виписка з поточного рахунку від 25-30 травня Перераховано з поточного рахунку в банку заборгованість за короткострокову позику 4200 15 Звіт про використання коштів №29 від 19 травня Оприбутковані малоцінні швидкозношувані предмети, придбані Петровим А.М. 35 16 Прибутковий касовий ордер №164 від 21 травня Одержані в касу кошти від покупців 260 17 Видатковий касовий ордер №165 від 21 травня Видано аванс на службове відрядження Лапко М.П. 150 18 Виписка з поточного рахунку від 25-30 травня Частково погашена заборгованість з поточного рахунку: АТ «Автосервіс» за запчастини – рахунок-фактура №108 від 20травня за бензин – рахунок - фактура №101 від 19 травня 17700 710 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ