0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Облік субєкта малого підприємництва (ID:446766)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 5
Рік виконання: 2020
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1. Підприємство платник єдиного податку і ПДВ безоплатно отримало від іншого підприємства бункер для зберігання цементу (об'єкт 03). Визначена комісією підприємства з приймання 03 в експлуатацію справедлива вартість бункера становить 6000 грн. Вартість послуг з доставки бункера на підприємство, наданих стороннім автоперевізником, становить 720 грн., у тому числi ПДВ —120 грн. Вартість послуг оплачено постачальнику з поточногo рахунку підприємства. Бункер планується використовувати у виробничій діяльності підприємства для здійснення оподатковуваних ПДВ операцій. Амортизація за перший місяць становить 110 грн., у тому числі 100 грн. справедливої вартості безоплатно отриманого бункера. Здійснити кореспонденцію рахунків. Задача 2. Водія відправлено у відрядження для доставки вантажу від підприємства під ключ. Він отримав суму на відрядження готівкою в розмірі 5000 грн. На території Украіни відбулася несправність авто. Ремонт було здійснено сторонньою організацією. Вартість послуг за ремонт - 9000 грн. (в т. ч. ПДВ 1500 грн.). Водій розрахувався за ремонт платежною карткою. Водій надав авансовий звіт по поверненню з відрядження на суму 15000 грн., в том числе витрати на відрядження (добові, проживання) — 6000 грн. Водієм отримана з каси заборгованість по авансовому звіту в розмірі 1000 грн. Задача 3. Підприємством на умовах попередньої оплати за грошові засоби реалізовано ОЗ первісною вартістю 60000,00 грн. Сума нарахованого зносу 50% вартість реалізації – 24000,00 грн. (в тому числі ПДВ). Відобразити кореспонденцію рахунків. 4. Оберіть метод оцінки вибуття запасів, згідно з пунктом 16 ПСБО 9 "Запаси" для торгівельного підприємства. Задача 5. Пояснити вибір видів економічної діяльності для суб’єктів малого підприємництва (1-3 гр.). Задача 6. Мале підприємство, що працює за спрощеною системою оподаткування, обліку та звітності придбало квіти вартістю 4000 грн. (без ПДВ) на умовах попередньої оплати. Витрати на транспортування склали 360 грн. ( в тому числі ПДВ). Здійснити кореспонденцію рахунків. Задача 7. Ліквідований об’єкт основних засобів первісною вартістю 50000 грн., зносом 5000 грн. Підприємство малого бізнесу, що здійснює діяльність, використовує спрощений план рахунків. Здійснити кореспонденцію рахунків. Задача 8. Відремонтували принтер керівника малого підприємства, юридичної особи, платника ПДВ та єдиного податку. Вартість виконаних робіт – 600 грн (у т.ч. ПДВ – 100 грн). Здійснити кореспонденцію рахунків, використовуючи спрощений план рахунків. Задача 9. Покупець отримав від покупця цеглу силікатну (10000 штук по 2,4 грн. з ПДВ). Під час отримання цегли виявлено цегляний бій в обсязі - 90 штук. Навести кореспонденцію рахунків у випадку, коли сторони домовлялися про попередню оплату за придбання цегли та норми бою. Тобто виставляється претензія постачальнику в розмірі - 216,00 грн. 10. Чи може фізична особа-підприємець, який застосовує спрощену систему оподаткування та обрав другу групу платників єдиного податку, здійснювати господарську діяльність з наданням послуг ( у тому числі побутових) платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства: a) Так; b) Ні; с) інший варіант відповіді 11. Чи може фізична особа — підприємець, який застосовує спрощену систему оподаткування та обрав першу групу платника єдиного податку, здійснювати послуги домашньої прислуги та послуги, пов’язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням. Обгрунтувати відповідь. a) Так; b) Ні; с) інший варіант відповіді 12. Чи діють обмеження щодо вибору видів діяльності (КВЕД) для підприємців, що діють на єдиному податку. Обґрунтувати відповідь. a) Так; b) Ні; с) інший варіант відповіді 13. Чи може неправильне трактування діяльності підприємцем впливати на вибір видів діяльності відповідно КВЕД: a) Так; b) Ні; с) інший варіант відповіді 14. Відповідно до Господарського кодексу, фізична особа-підприємець на єдиному податку є суб’єктом господарювання (ст.55) із зобов’язанням вести первинний облік своєї діяльності (ст. 19). Які первинні документи підтверджують дохід підприємця і види діяльності: a) банківська виписка, товарний чек, розрахункові квитанції, фіскальні чеки касового апарату; b) Ніякі, облік підприємець вести не зобов’язаний; с) інший варіант відповіді 15. Суб’єкт господарювання може самостійно обрати класичний РРО чи програмний РРО залежно від його потреб та фінансових можливостей a) так; b) ні; c) за бажанням. 16. Чи є обов’язковим використання РРО для ФОП з 2020 року? Обґрунтуйте відповідь. 17. Пояснити Порядок установлення ліміту каси СМП. 18 Задача. Мале підприємство, що працює за загальною системою оподаткування, обліку та звітності перерахувало з поточного рахунку за придбання товарів 3000 (в тому числі ПДВ). Фактично оприбутковано товарів на 2100 грн., в тому числі ПДВ 420 грн. На суму нестачі пред’явлено претензію – 480 грн. Здійснити кореспонденцію рахунків, якщо: а) постачальником повернуто гроші в розмірі 480 грн.; б) постачальником здійснено до постачання товарів за претензією. Задача. Реалізовано товари (опт) на суму 42000 грн., в тому числі ПДВ. Собівартість товарів 28000 грн., ТЗВ – 3473 грн. Чи правильною є кореспонденцією рахунків стосовно наведених операцій: Д-т 902 К-т 282 – 28000,00 Д-т 902 К-т 285 – 3473,00 Д-т 361 К-т 702 42000,00 19. Визначити облік розрахунків з дебіторами за допомогою регістрів бухгалтерського обліку, передбачених “Методичними рекомендаціями по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами”, затвердженими наказом Мін. фін. Укр. від 25.06.2003р. №422.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 1. Підприємство платник єдиного податку і ПДВ безоплатно отримало від іншого підприємства бункер для зберігання цементу (об'єкт 03). Визначена комісією підприємства з приймання 03 в експлуатацію справедлива вартість бункера становить 6000 грн. Вартість послуг з доставки бункера на підприємство, наданих стороннім автоперевізником, становить 720 грн., у тому числi ПДВ —120 грн. Вартість послуг оплачено постачальнику з поточногo рахунку підприємства. Бункер планується використовувати у виробничій діяльності підприємства для здійснення оподатковуваних ПДВ операцій. Амортизація за перший місяць становить 110 грн., у тому числі 100 грн. справедливої вартості безоплатно отриманого бункера. Здійснити кореспонденцію рахунків. Задача 2. Водія відправлено у відрядження для доставки вантажу від підприємства під ключ. Він отримав суму на відрядження готівкою в розмірі 5000 грн. На території Украіни відбулася несправність авто. Ремонт було здійснено сторонньою організацією. Вартість послуг за ремонт - 9000 грн. (в т. ч. ПДВ 1500 грн.). Водій розрахувався за ремонт платежною карткою. Водій надав авансовий звіт по поверненню з відрядження на суму 15000 грн., в том числе витрати на відрядження (добові, проживання) — 6000 грн. Водієм отримана з каси заборгованість по авансовому звіту в розмірі 1000 грн. Задача 3. Підприємством на умовах попередньої оплати за грошові засоби реалізовано ОЗ первісною вартістю 60000,00 грн. Сума нарахованого зносу 50% вартість реалізації – 24000,00 грн. (в тому числі ПДВ). Відобразити кореспонденцію рахунків. 4. Оберіть метод оцінки вибуття запасів, згідно з пунктом 16 ПСБО 9 "Запаси" для торгівельного підприємства. Задача 5. Пояснити вибір видів економічної діяльності для суб’єктів малого підприємництва (1-3 гр.). Задача 6. Мале підприємство, що працює за спрощеною системою оподаткування, обліку та звітності придбало квіти вартістю 4000 грн. (без ПДВ) на умовах попередньої оплати. Витрати на транспортування склали 360 грн. ( в тому числі ПДВ). Здійснити кореспонденцію рахунків. Задача 7. Ліквідований об’єкт основних засобів первісною вартістю 50000 грн., зносом 5000 грн. Підприємство малого бізнесу, що здійснює діяльність, використовує спрощений план рахунків. Здійснити кореспонденцію рахунків. Задача 8. Відремонтували принтер керівника малого підприємства, юридичної особи, платника ПДВ та єдиного податку. Вартість виконаних робіт – 600 грн (у т.ч. ПДВ – 100 грн). Здійснити кореспонденцію рахунків, використовуючи спрощений план рахунків. Задача 9. Покупець отримав від покупця цеглу силікатну (10000 штук по 2,4 грн. з ПДВ). Під час отримання цегли виявлено цегляний бій в обсязі - 90 штук. Навести кореспонденцію рахунків у випадку, коли сторони домовлялися про попередню оплату за придбання цегли та норми бою. Тобто виставляється претензія постачальнику в розмірі - 216,00 грн. 10. Чи може фізична особа-підприємець, який застосовує спрощену систему оподаткування та обрав другу групу платників єдиного податку, здійснювати господарську діяльність з наданням послуг ( у тому числі побутових) платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства: a) Так; b) Ні; с) інший варіант відповіді 11. Чи може фізична особа — підприємець, який застосовує спрощену систему оподаткування та обрав першу групу платника єдиного податку, здійснювати послуги домашньої прислуги та послуги, пов’язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням. Обгрунтувати відповідь. a) Так; b) Ні; с) інший варіант відповіді 12. Чи діють обмеження щодо вибору видів діяльності (КВЕД) для підприємців, що діють на єдиному податку. Обґрунтувати відповідь. a) Так; b) Ні; с) інший варіант відповіді 13. Чи може неправильне трактування діяльності підприємцем впливати на вибір видів діяльності відповідно КВЕД: a) Так; b) Ні; с) інший варіант відповіді 14. Відповідно до Господарського кодексу, фізична особа-підприємець на єдиному податку є суб’єктом господарювання (ст.55) із зобов’язанням вести первинний облік своєї діяльності (ст. 19). Які первинні документи підтверджують дохід підприємця і види діяльності: a) банківська виписка, товарний чек, розрахункові квитанції, фіскальні чеки касового апарату; b) Ніякі, облік підприємець вести не зобов’язаний; с) інший варіант відповіді 15. Суб’єкт господарювання може самостійно обрати класичний РРО чи програмний РРО залежно від його потреб та фінансових можливостей a) так; b) ні; c) за бажанням. 16. Чи є обов’язковим використання РРО для ФОП з 2020 року? Обґрунтуйте відповідь. 17. Пояснити Порядок установлення ліміту каси СМП. 18 Задача. Мале підприємство, що працює за загальною системою оподаткування, обліку та звітності перерахувало з поточного рахунку за придбання товарів 3000 (в тому числі ПДВ). Фактично оприбутковано товарів на 2100 грн., в тому числі ПДВ 420 грн. На суму нестачі пред’явлено претензію – 480 грн. Здійснити кореспонденцію рахунків, якщо: а) постачальником повернуто гроші в розмірі 480 грн.; б) постачальником здійснено до постачання товарів за претензією. Задача. Реалізовано товари (опт) на суму 42000 грн., в тому числі ПДВ. Собівартість товарів 28000 грн., ТЗВ – 3473 грн. Чи правильною є кореспонденцією рахунків стосовно наведених операцій: Д-т 902 К-т 282 – 28000,00 Д-т 902 К-т 285 – 3473,00 Д-т 361 К-т 702 42000,00 19. Визначити облік розрахунків з дебіторами за допомогою регістрів бухгалтерського обліку, передбачених “Методичними рекомендаціями по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами”, затвердженими наказом Мін. фін. Укр. від 25.06.2003р. №422.