0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:446902)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 46
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ 1.1 Баланс, його призначення, структура активу 1.2 Порядок виправлення помилок в бухгалтерському обліку і фінансовій звітності РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ Початкові дані: Таблиця 2.1 Баланс ПАТ «Лідер» на 1 грудня 2019 року Актив Код рядка На початок звітного періоду На кінець звітного періоду 1 2 3 4 I. Необоротні активи Нематеріальні активи 1000 3816 первісна вартість 1001 6960 накопичена амортизація 1002 3144 Незавершені капітальні інвестиції 1005 Основні засоби 1010 534336 первісна вартість 1011 731136 знос 1012 196800 Інвестиційна нерухомість 1015 Довгострокові біологічні активи 1020 Довгострокові фінансові інвестиції: які обліковуються за методом участі в капіталі інших підприємств 1030 інші фінансові інвестиції 1035 22800 Довгострокова дебіторська заборгованість 1040 Відстрочені податкові активи 1045 Інші необоротні активи 1090 Усього за розділом I 1095 560952 II. Оборотні активи Запаси 1100 Поточні біологічні активи 1110 369552 Дебіторська заборгованість за продукцію, товари, роботи, послуги 1125 61680 Дебіторська заборгованість за розрахунками: за виданими авансами 1130 19920 з бюджетом 1135 1296 у тому числі з податку на прибуток 1136 Інша поточна дебіторська заборгованість 1155 Поточні фінансові інвестиції 1160 Гроші та їх еквіваленти 1165 838560 Витрати майбутніх періодів 1170 Інші оборотні активи 1190 Усього за розділом II 1195 1291008 III. Необоротні активи, утримувані для продажу, та групи вибуття 1200 Баланс 1300 1851960 Пасив Код рядка На початок звітного періоду На кінець звітного періоду 1 2 3 4 I. Власний капітал Зареєстрований (пайовий) капітал 1400 1080000 Продовження табл.2.1 Капітал у дооцінках 1405 Додатковий капітал 1410 120000 Резервний капітал 1415 Нерозподілений прибуток (непокритий збиток) 1420 205560 Неоплачений капітал 1425 ( ) Вилучений капітал 1430 ( ) Усього за розділом I 1495 1405560 II. Довгострокові зобов’язання і забезпечення Відстрочені податкові зобов’язання 1500 Довгострокові кредити банків 1510 Інші довгострокові зобов’язання 1515 Довгострокові забезпечення 1520 28800 Цільове фінансування 1525 Усього за розділом II 1595 28800 IІІ. Поточні зобов’язання і забезпечення Короткострокові кредити банків 1600 205200 Поточна кредиторська заборгованість за довгостроковими зобов’язаннями 1610 товари, роботи, послуги 1615 84960 розрахунками з бюджетом 1620 6480 у тому числі з податку на прибуток 1621 розрахунками зі страхування 1625 15600 розрахунками з оплати праці 1630 46320 Поточні забезпечення 1660 Доходи майбутніх періодів 1665 Інші поточні зобов’язання 1690 59040 Усього за розділом IІІ 1695 417600 ІV. Зобов’язання, пов’язані з необ-ми активами, утримуваними для продажу, та групами вибуття 1700 Баланс 1900 1851960 Таблиця 2.2 Журнал реєстрації господарських операцій за грудень 2019 року № операції Дата Зміст операції Сума, грн.. Проводка Дебет Кредит 1. 1.12 Податкова накладна №233 Отримані на центральний склад від КВО «Хімволокно» нитки бавовняні. Дані за накладною: • Кількість (кат.) – 400 • Ціна (грн..) 4,8 400*4,8= 1920 • Транспортні витрати 72 ПДВ (20%) (1920+72)*0,2= 398,4 1920 72 398,4 РАЗОМ 2390,4 Примітка: Заданим видом матеріалів відкрити картку складського обліку № 24 і відбити в ній рух за поточний місяць. Заповнити податкову накладну (реквізити постачальника умовні) 2. 1.12 Прибутковий ордер № 190 Оприбутковано на центральний склад придбане у МП «Гарант» (ідент. код 41350944) полотно трикотажне:  кількість (м) 54  ціна (грн.) 60 54*60=3240 ПДВ 3240*0,2=648 3240 648 РАЗОМ 3888 3. 1.12 Прибутковий ордер № 191 Оприбутковані на склад отримані від агента відділу мат. - техн. Забезпечення (ВМТЗ) Охапкіна А.В. нитки бавовняні: • кількість (кат) 40 • ціна (грн.) 4,8 40*4,8= 192 операція відобразити з урахуванням ПДВ 192*0,2= 38,4 192 38,4 4. 1.12 Звіт касира (Прибутковий касовий ордер № 212). Залишок невикористаної Охапкіним Л.В. суми внесений до каси 264-192-38,4 = 33,6 33,6 5. 2.12 Виписка банку. Оплачена постачальнику вартість комплектуючих виробів, які знаходяться в дорозі. Загальна сума платежу, в т.ч. ПДВ Відсутні дані 6. 2.12 Рахунок - фактура № 17 Акцептований (прийнятий до сплати) рахунок автотранспортної організації за доставку полотна трикотажного на склад, В т. ч. ПДВ 288/6 = 48 288-48= 240 240 48 7. 2.12 Зведена розрахункова відомість Нараховано заробітну плату та інші виплати за лютий місяць: • робочим основних цехів • відпускні робочим за рахунок резерву • загально виробничому персоналу • персоналу заводоуправління • допомога по тимчасовій непрацездатності • премії ІТР 48000 4800 20400 29520 2160 10320 РАЗОМ 115200 Проведенні утримання з нарахуванням виплат: • ПДФО • ВЗ • аліменти 20640 2880 2640 РАЗОМ 26160 8. 2.12 Бухгалтерська довідка. Зроблено відрахування на соціальні заходи від фонду оплати праці: • відрахування до пенсійного фонду ЄСВ 48000*0,22 = 10560 4800*0,22 = 1056 20400*0,22 = 4488 (29520+2160+10320)*0,22 = 9240 10560 1056 4488 9240 9. 5.12 Вимога № 648. Відпущено з центрального складу для загальногосподарських потреб: фарба емалева (номен. № 201322 у к - ті (кг) 100 за ціною 8,4 100*8,4=840 оліфа (ном. № 201323) у к-ті (кг) 20 за ціною 4,8 20*4,8= 96 840 96 Примітка: Скласти вимогу №64 нач. ВКІТІ Тищенко Т.К., матеріал одержав Пасічник ЮТ. з дозволу гол. Інженера Суворова Я. Н. 10. 5.12 Акт прийому на відповідальне зберігання. Вислано відмовлення від акцепту КВО «Хімволокно» за отриману партію шовку (внаслідок невідповідності його якості умовам договору). Матеріал прийнятий на склад на відповідальне зберігання 2688 11. 6.12 Виписка банку з поточного рахунку. Зарахована на поточний рахунок від постачальник сума економічних санкцій за порушення договірних зобов’язань (недотримання термінів поставки) Виставлено акредитив для рахунків з ВО «Азовмаш» згідно з договором про постачання виробничого обладнання Знято банком з рахунку за електронно-касове обслуговування 528 6240 96 12. 7.12 Звіт про використання чеків і п/о №192 Видано чек (з лімітової чекової книжки) в оплату за придбаний господарський інвентар, що оприбуткований на склад, в т.ч. ПДВ 777,6 13. 7.12 Накладні. Здані на склад з цеху № 2 і оприбутковані за ціно. Можливого використання: • зворотні відходи (обрізки матеріалів) • остаточний брак виробу 72 360 14. 7.12 П.Н.№ 195, Акт прийомки - передачі № 21 від 7.12.07 Від ВО «Азовмаш» підприємством отриманий гладильний прес (завод. № 7218, тип ІАІ5), що не потребує монтажу. • Вартість згідно накладної • Транспортні витрати • ПДВ (4560+600)*0,2= 1032 4560 600 1032 15. 9.12 Виписка банку Перераховано ВО «Азовмаш» за поставлене устаткування з акредитивного рахунку (в т.ч. ПДВ) Невикористана сума акредитиву повернута на поточний рахунок (див. оп.11) 4560+600+1032= 6192 6240-6192= 48 6192 48 16. 12.12 ПН № 72, Акт прийомки - передачі № 22 від 12.12.07 Прийнятий до оплати рахунок СП «Укрдобробут» за роботу по капітальному будівництво приміщення складу ПДВ 53520*0,2= 10704 53520 10704 17. 12.12 Акт введення в експлуатацію № 66,67 Введені в експлуатацію і зараховані на баланс основні засоби за первісною вартістю • гладильний прес 4560+600 = 5160 • приміщення складу 5160 53520 18. 12.12 Акти на списання МШП. Списуються МШП, непридатні для використання: А) по цеху № 1: - спецодяг роб./ном № 22102 термін експлуатації 8 місяців /10 од. - спецвзуття/ном. № 22103 і 22104, термін експлуатації 10 місяців 13 і 9 пар відповідно - інструмент виробничий / ном. № 22124, термін експлуатації 1,5 року/ 10 од. Б) по цеху № 2 - інвентар В) МШП загальновиробничого призначення РАЗОМ: 384 540 144 100,8 264 1432,8 19. 12.12 Накладна № 44. Після списання МШП по цеху № 1 Чекмарьовим В.В. зданий на центральний склад утиль за ціною можливого використання: -брухту /ном. № 209441/ у к-ті (кг) 4 За ціною грн. 6 4*6= 24 ганчір’я /ном. № 209442/ у к-ті (кг) 5 за ціною грн. 1,2 5*1,2= 6 Разом: Примітка: за оп.18,19 скласти акт № 18 на списання МШП по цеху №1 (підписаний головою комісії майстром цеху №1 Сокуром О.П. та ін. членами) 24 6 30 20. 12.12 Акт. Підлягає утриманню з винної особи за поломку інструменту, 40,8 21. 12.12 Вимога. Передані зі складу канцелярські товари: на потреби заводоуправління на загальновиробничі потреби 276 360 22. 12.12 Виписка банку; звіт касира. По грошовому чеку АБ № 167703 отримана з поточного рахунку готівка: • для виплати з/плати й ін. нарахувань за лютий (див, оп.7) 115200-26160 = 89040 • на господарські витрати РАЗОМ: Перераховані податки та інші обов’язкові платежі по з/платі 2880+10560+1056+4488+9240 = 28224 89040 600 89640 20640 28224 2640 23. 13.12 Акт прийому матеріалів. Прийняті на склад від трансформатого заводу запасні частини без супутніх документів по обліковій вартості. 888 24. 13.12 Виписка банку. Перераховано з поточного рахунку ПАТ «Лідер» МП «Гарант» за отриманий 1.12. по рах. № 607 матеріал / див оп. 2/. Реквізити одержувача: поточний рахунок № 72101196508004 у Приватбанку МФО 310845 м. Дніпропетровськ 9 в т.ч. ПДВ 3888 25. 13.12 Комерційний акт. Взаємозалік При прийнятті вантажу на залізничній станції /див. оп.5/ виявлено нестачу комплектуючих виробів, на суму якої постачальнику пред'явлена • претензія • ПДВ • Фактична кількість матеріалів оприбуткована на склад • ПДВ по отриманим компл. виробам Відсутні дані по постачальнику оп.5 26. 14.12 Звіт касира/ ви дат. Кас.ордер № 290/ Видана з/пл за лютий працівникам підприємства 86880 27. 14.12 Реєстр невиданої заробітної плати Депонована суму невиплаченої з/плати 89040-86880 = 2160 2160 28. 14.12 Звіт касира /видат. касовий ордер №291/ здана в банк і зарахована на поточний рахунок сума депонованої з/плати 2160 29. 15.12 Рахунок - фактура №370 Від трансформаторного заводу отриманий рахунок по запасним частинам, оприбуткований раніше по обліковій вартості / див. невідфактуровану поставку по оп. 23/ В т.ч. ПДВ Відсутні дані по постачальнику оп.5 Примітка: просторнувати запис облікової вартості і вказати суму згідно з рахунком 30. 15.12 Виписка банку. Зарахована на поточний рахунок короткострокова позичка банку під матеріальні запаси 14400 31. 15.12 ПН № 25, рахунок № ЗО Нарахована орендна плата за складське приміщення, що знаходиться на підприємстві в операційній оренді, В т. ч. ПДВ 2304/6= 384 2304 384 32. 16.12 Розрахункова таблиця. Нарахована амортизація по основним засобам підприємства за поточний місяць загальновиробничого призначення адміністративного призначення 830+1100+771=2701 1625,33 2701 33. 16.12 Рахунок - факгура № 12, довідка бухгалтерії. ВКФ «Стройсервіс» предявлений до сплати рахунок по завершеній реконструкції будинку цеха № 2 ПДВ 196800*0,2= 39360 196800 39360 34. 16.12 Вексель № 6. Для забезпечення заборгованості ВКФ «Стройсервіс» виданий вексель з відстрочкою платежу на 3 місяці під 20% річних. 196800+39360 = 236160 236160 35. 19.12 Авансовий звіт № 80. Наданий в бухгалтерію і затверджений авансовий звіт нач. Цеху № 1 Швєдова К.Л. по підзвітним сумам, виданим на службове відрядження до м. Сімферополя з 1.12. по 16.12.07 згідно з звітом витрати по відрядженню складають: • проїзд залізничним транспортом (вт.ч. ПДВ) • проживання в готелі «Україна» ( в т. ч. ПДВ) • добові • РАЗОМ: 163,2+504+16*372,3 = 6624 6624 36. 19.12 Звіт касира. Ордер № 292/ Відшкодована з каси сума перевитрати Шведову К Л. по авансовому звіту № 80 6684 37. 20.12 Бухгалтерські довідки. Підлягає перерахуванню страховій компанії черговий внесок за страхування майна. Списується дебіторська заборгованість покупців внаслідок закінчення терміну позовної давності. 384 6816 38. 20.12 Інвентаризаційний опис № 18 На підставі наказу директора № 95 від 19.12.01 р. комісією у складі головного бухгалтера, начальника ВМТЗ і МВО менеджера Захарової І.Л. проведена інвентаризація ОЗ відділу МТЗ. Під час інвентаризації встановлено в наявності: • 2 двотумбових столи вартістю 1968 грн.(ін. № 09117, 09118) • 4 однотумбових столи вартістю 1416 грн. (ін.№ 09179- 182) • 2 книжкові шафи вартістю 6480 гри. (ін. № 09050, 09057) • 1 комп'ютер 200 ММХ ІпІеІ вартістю 6480 гри. (ін. № 06025) Виявлено нестачу 1 столу первісною вартістю 1416 грн. знос 252 грн.( ін. № 09183). Вартість нестачі списано на МВО 1416-252= 1164 1164 252 1164 39. 20.12 Звіт касира. Видано під звіт працівникам підприємства на операційно господарські витрати 456 40. 21.12 Вимоги, накладні. Передано зі складу паливо на потреби автопарку підприємства 2352 41. 21.12 Акт № 11 про ліквідацію основних засобів. Через аварійний технічний стан списується з балансу будова складу № 3. відповідно до акту: • первісна вартість об'єкту • знос 15600-11280= 4320 Результати ліквідації наступні: • з/п працівниками по розбиранню будинку • відрахування на соціальні заходи від з/п • рахунок автотранспортної організації за вивезення будівельного сміття з ПДВ 144/6= 24 144-24=120 • вартість оприбуткованих від ліквідації об'єкта матеріалів 4320 11280 408 89,76 120 24 432 42. 22.12 Виписка з банку, рахунки Перераховано з поточного рахунку: 1. плата за електроенергію і комунальні послуги внаслідок утримання: • виробничих споруд • адміністративних приміщень 2. вартість рекламних оголошень у газеті 3. в оплату заборгованості транспортній організації по рах. № 17(вт. ч. ПДВ) 4. страховій компанії сума внеску 5. відсотки по короткостроковому кредиту банка 6. КВО «Хімволокно» за отримані матеріали по ПН № 233 7. (в т. ч. ПДВ) РАЗОМ: 3720 3000 1080 288 384 648 2390.4 11510.4 43. 27.12 Лімітно - забірна картка Списуються відпущені у виробництво на протязі місяця основні і допоміжні матеріали за обліковими цінами в наступній кількості: А) по цеху № 1 ї • пряжа вовняна (кг) 40*67,2 = 2688 • полотно трикотажне (м) 165*60=9900 • ґудзики на загальну суму (грн) 1368 • 7/03 нитки бавовняні (кат) 800*4,8=3840 РАЗОМ: 17796 Б) по цеху № 2 нитки бавовняні (кат) • • 2/03 510*4,8 = 2448 • 12/03 330*4,8=1584 • 23/03 100*4,8= 480 РАЗОМ: 4512 17796 4512 44. 27.12 Бухгалтерська довідка. Списується на витрати частина транспортно - заготівельних витрат, що приходиться на витрачені матеріали 694,44 45. 28.12 Бухгалтерська довідка. Списується на витрати виробництва розподілена частка загально виробничих витрат за грудень місяць (вважати, що всі загальновиробничі витрати є розподілені). 20400+4488+840+96+1432,8+1625,33+6624=35506,13 35506,13 46. 28.12 Здавальні накладні. Бухгалтерська довідка. Випущені з виробництва й оприбутковані на склад готові костюми в кількості /шт/ 810 По плановій собівартості /грн./ 168 Планова виробнича собівартість випуску Фактична виробнича собівартість випуску Списуються відхилення / =% • / 136080 -14235,43 47. 29.12 ПН № 112, рахунок - фактура № 108. Відвантажена зі складу покупцям готова продукція: Виробнича собівартість реалізованої ГП Відпускна ціна продукції ПДВ 134400/6 =22400 134400 22400 69600 48. 29.12 ПН № 69, рахунок № 75 Прийнятий рахунок автотранспортної організації за доставку готової продукції покупцеві В т. ч. ПДВ 1584/6= 264 1584-264=1320 1320 264 49. 30.12 Виписка банку Отримана на поточний рахунок виручка за реалізовану продукцію 134400 50. 30.12 Бухгалтерська довідка Визначена курсова різниця по валютним коштам на поточному рахунку в банку 3360 51. 30.12 Акт списання бланків довіреностей Списана вартість використаних за квартал 10 бланків довіреностей /купівельна вартість 1 бланка - 0.50 грн., номінальна -1.50 грн./ 5,00 52. 30.12 Бухгалтерська довідка Списані доходи і витрати звітного періоду. Визначений і списаний на відповідний рахунок фінансовий результат діяльності підприємства за звітний період. 69600 57025 1320 1164 4937,76 112000 6946,8 15099,96 53. 30.12 Виписка банку. Перерахований до бюджету податок на додану вартість за березень місяць. -398,4-648-38,4-48-1032-10704+384-39360-24+22400-264= -29732,8 - ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ 1.1 Баланс, його призначення, структура активу 1.2 Порядок виправлення помилок в бухгалтерському обліку і фінансовій звітності РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ Початкові дані: Таблиця 2.1 Баланс ПАТ «Лідер» на 1 грудня 2019 року Актив Код рядка На початок звітного періоду На кінець звітного періоду 1 2 3 4 I. Необоротні активи Нематеріальні активи 1000 3816 первісна вартість 1001 6960 накопичена амортизація 1002 3144 Незавершені капітальні інвестиції 1005 Основні засоби 1010 534336 первісна вартість 1011 731136 знос 1012 196800 Інвестиційна нерухомість 1015 Довгострокові біологічні активи 1020 Довгострокові фінансові інвестиції: які обліковуються за методом участі в капіталі інших підприємств 1030 інші фінансові інвестиції 1035 22800 Довгострокова дебіторська заборгованість 1040 Відстрочені податкові активи 1045 Інші необоротні активи 1090 Усього за розділом I 1095 560952 II. Оборотні активи Запаси 1100 Поточні біологічні активи 1110 369552 Дебіторська заборгованість за продукцію, товари, роботи, послуги 1125 61680 Дебіторська заборгованість за розрахунками: за виданими авансами 1130 19920 з бюджетом 1135 1296 у тому числі з податку на прибуток 1136 Інша поточна дебіторська заборгованість 1155 Поточні фінансові інвестиції 1160 Гроші та їх еквіваленти 1165 838560 Витрати майбутніх періодів 1170 Інші оборотні активи 1190 Усього за розділом II 1195 1291008 III. Необоротні активи, утримувані для продажу, та групи вибуття 1200 Баланс 1300 1851960 Пасив Код рядка На початок звітного періоду На кінець звітного періоду 1 2 3 4 I. Власний капітал Зареєстрований (пайовий) капітал 1400 1080000 Продовження табл.2.1 Капітал у дооцінках 1405 Додатковий капітал 1410 120000 Резервний капітал 1415 Нерозподілений прибуток (непокритий збиток) 1420 205560 Неоплачений капітал 1425 ( ) Вилучений капітал 1430 ( ) Усього за розділом I 1495 1405560 II. Довгострокові зобов’язання і забезпечення Відстрочені податкові зобов’язання 1500 Довгострокові кредити банків 1510 Інші довгострокові зобов’язання 1515 Довгострокові забезпечення 1520 28800 Цільове фінансування 1525 Усього за розділом II 1595 28800 IІІ. Поточні зобов’язання і забезпечення Короткострокові кредити банків 1600 205200 Поточна кредиторська заборгованість за довгостроковими зобов’язаннями 1610 товари, роботи, послуги 1615 84960 розрахунками з бюджетом 1620 6480 у тому числі з податку на прибуток 1621 розрахунками зі страхування 1625 15600 розрахунками з оплати праці 1630 46320 Поточні забезпечення 1660 Доходи майбутніх періодів 1665 Інші поточні зобов’язання 1690 59040 Усього за розділом IІІ 1695 417600 ІV. Зобов’язання, пов’язані з необ-ми активами, утримуваними для продажу, та групами вибуття 1700 Баланс 1900 1851960 Таблиця 2.2 Журнал реєстрації господарських операцій за грудень 2019 року № операції Дата Зміст операції Сума, грн.. Проводка Дебет Кредит 1. 1.12 Податкова накладна №233 Отримані на центральний склад від КВО «Хімволокно» нитки бавовняні. Дані за накладною: • Кількість (кат.) – 400 • Ціна (грн..) 4,8 400*4,8= 1920 • Транспортні витрати 72 ПДВ (20%) (1920+72)*0,2= 398,4 1920 72 398,4 РАЗОМ 2390,4 Примітка: Заданим видом матеріалів відкрити картку складського обліку № 24 і відбити в ній рух за поточний місяць. Заповнити податкову накладну (реквізити постачальника умовні) 2. 1.12 Прибутковий ордер № 190 Оприбутковано на центральний склад придбане у МП «Гарант» (ідент. код 41350944) полотно трикотажне:  кількість (м) 54  ціна (грн.) 60 54*60=3240 ПДВ 3240*0,2=648 3240 648 РАЗОМ 3888 3. 1.12 Прибутковий ордер № 191 Оприбутковані на склад отримані від агента відділу мат. - техн. Забезпечення (ВМТЗ) Охапкіна А.В. нитки бавовняні: • кількість (кат) 40 • ціна (грн.) 4,8 40*4,8= 192 операція відобразити з урахуванням ПДВ 192*0,2= 38,4 192 38,4 4. 1.12 Звіт касира (Прибутковий касовий ордер № 212). Залишок невикористаної Охапкіним Л.В. суми внесений до каси 264-192-38,4 = 33,6 33,6 5. 2.12 Виписка банку. Оплачена постачальнику вартість комплектуючих виробів, які знаходяться в дорозі. Загальна сума платежу, в т.ч. ПДВ Відсутні дані 6. 2.12 Рахунок - фактура № 17 Акцептований (прийнятий до сплати) рахунок автотранспортної організації за доставку полотна трикотажного на склад, В т. ч. ПДВ 288/6 = 48 288-48= 240 240 48 7. 2.12 Зведена розрахункова відомість Нараховано заробітну плату та інші виплати за лютий місяць: • робочим основних цехів • відпускні робочим за рахунок резерву • загально виробничому персоналу • персоналу заводоуправління • допомога по тимчасовій непрацездатності • премії ІТР 48000 4800 20400 29520 2160 10320 РАЗОМ 115200 Проведенні утримання з нарахуванням виплат: • ПДФО • ВЗ • аліменти 20640 2880 2640 РАЗОМ 26160 8. 2.12 Бухгалтерська довідка. Зроблено відрахування на соціальні заходи від фонду оплати праці: • відрахування до пенсійного фонду ЄСВ 48000*0,22 = 10560 4800*0,22 = 1056 20400*0,22 = 4488 (29520+2160+10320)*0,22 = 9240 10560 1056 4488 9240 9. 5.12 Вимога № 648. Відпущено з центрального складу для загальногосподарських потреб: фарба емалева (номен. № 201322 у к - ті (кг) 100 за ціною 8,4 100*8,4=840 оліфа (ном. № 201323) у к-ті (кг) 20 за ціною 4,8 20*4,8= 96 840 96 Примітка: Скласти вимогу №64 нач. ВКІТІ Тищенко Т.К., матеріал одержав Пасічник ЮТ. з дозволу гол. Інженера Суворова Я. Н. 10. 5.12 Акт прийому на відповідальне зберігання. Вислано відмовлення від акцепту КВО «Хімволокно» за отриману партію шовку (внаслідок невідповідності його якості умовам договору). Матеріал прийнятий на склад на відповідальне зберігання 2688 11. 6.12 Виписка банку з поточного рахунку. Зарахована на поточний рахунок від постачальник сума економічних санкцій за порушення договірних зобов’язань (недотримання термінів поставки) Виставлено акредитив для рахунків з ВО «Азовмаш» згідно з договором про постачання виробничого обладнання Знято банком з рахунку за електронно-касове обслуговування 528 6240 96 12. 7.12 Звіт про використання чеків і п/о №192 Видано чек (з лімітової чекової книжки) в оплату за придбаний господарський інвентар, що оприбуткований на склад, в т.ч. ПДВ 777,6 13. 7.12 Накладні. Здані на склад з цеху № 2 і оприбутковані за ціно. Можливого використання: • зворотні відходи (обрізки матеріалів) • остаточний брак виробу 72 360 14. 7.12 П.Н.№ 195, Акт прийомки - передачі № 21 від 7.12.07 Від ВО «Азовмаш» підприємством отриманий гладильний прес (завод. № 7218, тип ІАІ5), що не потребує монтажу. • Вартість згідно накладної • Транспортні витрати • ПДВ (4560+600)*0,2= 1032 4560 600 1032 15. 9.12 Виписка банку Перераховано ВО «Азовмаш» за поставлене устаткування з акредитивного рахунку (в т.ч. ПДВ) Невикористана сума акредитиву повернута на поточний рахунок (див. оп.11) 4560+600+1032= 6192 6240-6192= 48 6192 48 16. 12.12 ПН № 72, Акт прийомки - передачі № 22 від 12.12.07 Прийнятий до оплати рахунок СП «Укрдобробут» за роботу по капітальному будівництво приміщення складу ПДВ 53520*0,2= 10704 53520 10704 17. 12.12 Акт введення в експлуатацію № 66,67 Введені в експлуатацію і зараховані на баланс основні засоби за первісною вартістю • гладильний прес 4560+600 = 5160 • приміщення складу 5160 53520 18. 12.12 Акти на списання МШП. Списуються МШП, непридатні для використання: А) по цеху № 1: - спецодяг роб./ном № 22102 термін експлуатації 8 місяців /10 од. - спецвзуття/ном. № 22103 і 22104, термін експлуатації 10 місяців 13 і 9 пар відповідно - інструмент виробничий / ном. № 22124, термін експлуатації 1,5 року/ 10 од. Б) по цеху № 2 - інвентар В) МШП загальновиробничого призначення РАЗОМ: 384 540 144 100,8 264 1432,8 19. 12.12 Накладна № 44. Після списання МШП по цеху № 1 Чекмарьовим В.В. зданий на центральний склад утиль за ціною можливого використання: -брухту /ном. № 209441/ у к-ті (кг) 4 За ціною грн. 6 4*6= 24 ганчір’я /ном. № 209442/ у к-ті (кг) 5 за ціною грн. 1,2 5*1,2= 6 Разом: Примітка: за оп.18,19 скласти акт № 18 на списання МШП по цеху №1 (підписаний головою комісії майстром цеху №1 Сокуром О.П. та ін. членами) 24 6 30 20. 12.12 Акт. Підлягає утриманню з винної особи за поломку інструменту, 40,8 21. 12.12 Вимога. Передані зі складу канцелярські товари: на потреби заводоуправління на загальновиробничі потреби 276 360 22. 12.12 Виписка банку; звіт касира. По грошовому чеку АБ № 167703 отримана з поточного рахунку готівка: • для виплати з/плати й ін. нарахувань за лютий (див, оп.7) 115200-26160 = 89040 • на господарські витрати РАЗОМ: Перераховані податки та інші обов’язкові платежі по з/платі 2880+10560+1056+4488+9240 = 28224 89040 600 89640 20640 28224 2640 23. 13.12 Акт прийому матеріалів. Прийняті на склад від трансформатого заводу запасні частини без супутніх документів по обліковій вартості. 888 24. 13.12 Виписка банку. Перераховано з поточного рахунку ПАТ «Лідер» МП «Гарант» за отриманий 1.12. по рах. № 607 матеріал / див оп. 2/. Реквізити одержувача: поточний рахунок № 72101196508004 у Приватбанку МФО 310845 м. Дніпропетровськ 9 в т.ч. ПДВ 3888 25. 13.12 Комерційний акт. Взаємозалік При прийнятті вантажу на залізничній станції /див. оп.5/ виявлено нестачу комплектуючих виробів, на суму якої постачальнику пред'явлена • претензія • ПДВ • Фактична кількість матеріалів оприбуткована на склад • ПДВ по отриманим компл. виробам Відсутні дані по постачальнику оп.5 26. 14.12 Звіт касира/ ви дат. Кас.ордер № 290/ Видана з/пл за лютий працівникам підприємства 86880 27. 14.12 Реєстр невиданої заробітної плати Депонована суму невиплаченої з/плати 89040-86880 = 2160 2160 28. 14.12 Звіт касира /видат. касовий ордер №291/ здана в банк і зарахована на поточний рахунок сума депонованої з/плати 2160 29. 15.12 Рахунок - фактура №370 Від трансформаторного заводу отриманий рахунок по запасним частинам, оприбуткований раніше по обліковій вартості / див. невідфактуровану поставку по оп. 23/ В т.ч. ПДВ Відсутні дані по постачальнику оп.5 Примітка: просторнувати запис облікової вартості і вказати суму згідно з рахунком 30. 15.12 Виписка банку. Зарахована на поточний рахунок короткострокова позичка банку під матеріальні запаси 14400 31. 15.12 ПН № 25, рахунок № ЗО Нарахована орендна плата за складське приміщення, що знаходиться на підприємстві в операційній оренді, В т. ч. ПДВ 2304/6= 384 2304 384 32. 16.12 Розрахункова таблиця. Нарахована амортизація по основним засобам підприємства за поточний місяць загальновиробничого призначення адміністративного призначення 830+1100+771=2701 1625,33 2701 33. 16.12 Рахунок - факгура № 12, довідка бухгалтерії. ВКФ «Стройсервіс» предявлений до сплати рахунок по завершеній реконструкції будинку цеха № 2 ПДВ 196800*0,2= 39360 196800 39360 34. 16.12 Вексель № 6. Для забезпечення заборгованості ВКФ «Стройсервіс» виданий вексель з відстрочкою платежу на 3 місяці під 20% річних. 196800+39360 = 236160 236160 35. 19.12 Авансовий звіт № 80. Наданий в бухгалтерію і затверджений авансовий звіт нач. Цеху № 1 Швєдова К.Л. по підзвітним сумам, виданим на службове відрядження до м. Сімферополя з 1.12. по 16.12.07 згідно з звітом витрати по відрядженню складають: • проїзд залізничним транспортом (вт.ч. ПДВ) • проживання в готелі «Україна» ( в т. ч. ПДВ) • добові • РАЗОМ: 163,2+504+16*372,3 = 6624 6624 36. 19.12 Звіт касира. Ордер № 292/ Відшкодована з каси сума перевитрати Шведову К Л. по авансовому звіту № 80 6684 37. 20.12 Бухгалтерські довідки. Підлягає перерахуванню страховій компанії черговий внесок за страхування майна. Списується дебіторська заборгованість покупців внаслідок закінчення терміну позовної давності. 384 6816 38. 20.12 Інвентаризаційний опис № 18 На підставі наказу директора № 95 від 19.12.01 р. комісією у складі головного бухгалтера, начальника ВМТЗ і МВО менеджера Захарової І.Л. проведена інвентаризація ОЗ відділу МТЗ. Під час інвентаризації встановлено в наявності: • 2 двотумбових столи вартістю 1968 грн.(ін. № 09117, 09118) • 4 однотумбових столи вартістю 1416 грн. (ін.№ 09179- 182) • 2 книжкові шафи вартістю 6480 гри. (ін. № 09050, 09057) • 1 комп'ютер 200 ММХ ІпІеІ вартістю 6480 гри. (ін. № 06025) Виявлено нестачу 1 столу первісною вартістю 1416 грн. знос 252 грн.( ін. № 09183). Вартість нестачі списано на МВО 1416-252= 1164 1164 252 1164 39. 20.12 Звіт касира. Видано під звіт працівникам підприємства на операційно господарські витрати 456 40. 21.12 Вимоги, накладні. Передано зі складу паливо на потреби автопарку підприємства 2352 41. 21.12 Акт № 11 про ліквідацію основних засобів. Через аварійний технічний стан списується з балансу будова складу № 3. відповідно до акту: • первісна вартість об'єкту • знос 15600-11280= 4320 Результати ліквідації наступні: • з/п працівниками по розбиранню будинку • відрахування на соціальні заходи від з/п • рахунок автотранспортної організації за вивезення будівельного сміття з ПДВ 144/6= 24 144-24=120 • вартість оприбуткованих від ліквідації об'єкта матеріалів 4320 11280 408 89,76 120 24 432 42. 22.12 Виписка з банку, рахунки Перераховано з поточного рахунку: 1. плата за електроенергію і комунальні послуги внаслідок утримання: • виробничих споруд • адміністративних приміщень 2. вартість рекламних оголошень у газеті 3. в оплату заборгованості транспортній організації по рах. № 17(вт. ч. ПДВ) 4. страховій компанії сума внеску 5. відсотки по короткостроковому кредиту банка 6. КВО «Хімволокно» за отримані матеріали по ПН № 233 7. (в т. ч. ПДВ) РАЗОМ: 3720 3000 1080 288 384 648 2390.4 11510.4 43. 27.12 Лімітно - забірна картка Списуються відпущені у виробництво на протязі місяця основні і допоміжні матеріали за обліковими цінами в наступній кількості: А) по цеху № 1 ї • пряжа вовняна (кг) 40*67,2 = 2688 • полотно трикотажне (м) 165*60=9900 • ґудзики на загальну суму (грн) 1368 • 7/03 нитки бавовняні (кат) 800*4,8=3840 РАЗОМ: 17796 Б) по цеху № 2 нитки бавовняні (кат) • • 2/03 510*4,8 = 2448 • 12/03 330*4,8=1584 • 23/03 100*4,8= 480 РАЗОМ: 4512 17796 4512 44. 27.12 Бухгалтерська довідка. Списується на витрати частина транспортно - заготівельних витрат, що приходиться на витрачені матеріали 694,44 45. 28.12 Бухгалтерська довідка. Списується на витрати виробництва розподілена частка загально виробничих витрат за грудень місяць (вважати, що всі загальновиробничі витрати є розподілені). 20400+4488+840+96+1432,8+1625,33+6624=35506,13 35506,13 46. 28.12 Здавальні накладні. Бухгалтерська довідка. Випущені з виробництва й оприбутковані на склад готові костюми в кількості /шт/ 810 По плановій собівартості /грн./ 168 Планова виробнича собівартість випуску Фактична виробнича собівартість випуску Списуються відхилення / =% • / 136080 -14235,43 47. 29.12 ПН № 112, рахунок - фактура № 108. Відвантажена зі складу покупцям готова продукція: Виробнича собівартість реалізованої ГП Відпускна ціна продукції ПДВ 134400/6 =22400 134400 22400 69600 48. 29.12 ПН № 69, рахунок № 75 Прийнятий рахунок автотранспортної організації за доставку готової продукції покупцеві В т. ч. ПДВ 1584/6= 264 1584-264=1320 1320 264 49. 30.12 Виписка банку Отримана на поточний рахунок виручка за реалізовану продукцію 134400 50. 30.12 Бухгалтерська довідка Визначена курсова різниця по валютним коштам на поточному рахунку в банку 3360 51. 30.12 Акт списання бланків довіреностей Списана вартість використаних за квартал 10 бланків довіреностей /купівельна вартість 1 бланка - 0.50 грн., номінальна -1.50 грн./ 5,00 52. 30.12 Бухгалтерська довідка Списані доходи і витрати звітного періоду. Визначений і списаний на відповідний рахунок фінансовий результат діяльності підприємства за звітний період. 69600 57025 1320 1164 4937,76 112000 6946,8 15099,96 53. 30.12 Виписка банку. Перерахований до бюджету податок на додану вартість за березень місяць. -398,4-648-38,4-48-1032-10704+384-39360-24+22400-264= -29732,8 - ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ