Зміст
Практика.
Скласти баланс на 29 лютого 2020 року, керуючись нижченаведеними даними.
ТОВ «Декор» займається реалізацією меблів як вітчизняного, так і закордонного виробництва. Адреса підприємства: 05957 м. Київ, вул. Григоренка 6.
Зареєстроване підприємство у Подільському районі у м. Києві державною реєстрацією. Розрахунковий рахунок: 26002445414286
Назва банку: КБ «Експобанк» м. КИЇВ. МФО – 322595
Форма власності: колективна; Код: за ЄДРПОУ: 54579218, за КОАТУУ: 8036200000, за КВЕД: 18.22
Штатний склад та оклади персоналу
Таб
№ Посада Прізвище Оклад, грн.
1 директор Мазур Г.В. 10634,00
2 головний бухгалтер Прокопенко Т.Т. 8504,50
3 продавець Гаревич О.С. 3840,00
4 продавець Григоренко К.Р. 3840,00
5 продавець Дарбор Л.М. 3840,00
6 продавець Портер Д.К. 3840,00
7 продавець Сидоренко Т.В. 3840,00
8 продавець Шакира Т.М. 3840,00
9 вантажник Карпенко В.В. 2440,00
10 прибиральниця Тарасюк Л.Б. 1240,00
11 касир Чухлай О.П. 2450,00
Станом на 31.01.20 року на підприємстві обліковуються торгові прилавки в кількості 1 шт. вартістю 32545,00 грн.; 2 автомобілі «ГАЗЕЛЬ» вартістю 72722,50 грн. кожний, папки у кількості 10 шт. вартістю 44,10 грн. кожна, комплект меблів вартістю 40000,00 грн. та 10 стільців вартістю 141,20 грн. кожний. На підприємстві є два засновники, внески яких до статутного фонду відображаються як 40% / 60%. Короткостроковий кредит передбачає його погашення у березні 2015 року. Також існує борг підприємства перед двома постачальниками в рівних долях. Баланс станом на 31.01.2020 року відображено в таблиці 1.1.
Таблиця 1.1
Сальдо рахунків на 31.01.2020
Актив Пасив
Рах. 104 32 545,00 Рах. 40 101 558,00
Рах. 105 145 445,00 Рах. 46 (44 122,00)
Рах. 22 441,00 Рах. 441 455 523,00
Рах. 281 41 412,00 Рах. 601 55 145,00
Рах. 311 1 446 141,00 Рах. 631 1 097 880,00
1 665 984,00 1 665 984,00
Перелік господарських операцій за лютий 2020 року
Лютий:
1. 05.02.20 року придбаний і введений в експлуатацію ксерокс вартістю 2500,00 грн. (з ПДВ).
2. 10.02.20 року здійснена купівля столів у вітчизняних постачальників на суму 30000, 00 грн. (з ПДВ) в кількості 4 шт.
3. 17.02.20 року реалізовані стільці у кількості 5 шт. з прибутком 25%.
4. 20.02.20 року оприбуткований авансовий звіт директора, здійснено оприбуткування невитрачених у відрядженні коштів, а також нараховані штрафні санкції за несвоєчасне оформлення авансового звіту.
5. 21.02.20 року закуплені канцтовари: ручки у кількості 20 шт. вартістю 12,00 (з ПДВ) кожна та папір у кількості 10 пач. вартістю 45,00 грн. (з ПДВ) кожна.
6. 22.02.20 року закуплені ручки у кількості 10 шт. видані працівникам підприємства для роботи.
7. 28.02.20 року нарахована та виплачена заробітна плата персоналу за лютий 2020 року.
8. 28.02.20 року нараховані і сплачені банку відсотки за користування кредитом.
9. 28.02.20 року нарахована амортизація на торгові прилавки та автомобілі «ГАЗЕЛЬ» кумулятивним методом.