0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:446995)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 13
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. До наведених господарських операцій скласти бухгалтерські проводки і зробити відповідні розрахунки; 2. Відкрити літачки по кожному рахунку і заповнити їх 3. Скласти оборотно – сальдову відомість 4. Заповнити первинні документи: - прибутковий касовий ордер (операція 1) - видатковий касовий ордер (операція 2) - листок касової книги (операція 1,2,5) - платіжне доручення (операція 19а) - накладну (операція 41) - рахунок (операція 41). Довідкові дані ВАТ “Глорія”, яке виробляє господарські товари, ідентифікаційний код підприємства 14306258. Директор підприємства Дорошенко Ігор Петрович, головний бухгалтер Савіна Галина Андріївна, касир Стецюк Валентина Петрівна. Підприємство має розрахунковий рахунок 26007301680400 в КБ “Приватбанк” МФО банку 303440. На підприємстві діє один цех основного виробництва, два склади: склад матеріалів 1 (завсклад Петренко Володимир Іванович), склад готової продукції 2 (завскладом Гриценко Ольга Іванівна). В звітному періоді на підприємстві виробляли два види продукції – Деталь А-26, Деталь Р-20. Головним постачальником є ВАТ “ЛПЗ”, ідентифікаційний код якого 14036872, поточний рахунок 26007301680528 в ПІБ в м.Київ, МФО 338000. Головним покупцем продукції підприємства є центральний універмаг в м.Луцьку, ідентифікаційний код 14038212, поточний рахунок 26007301681263 і Луцькому відділенні АКБ Укрсоцбанку. МФО 338017. Вихідні дані 1. Відомість залишків по рахунках на 01.01 п.р. шифр рахунку Назва рахунку грн. дебет кредит 10 Основні засоби 800000 131 Знос основних засобів 372500 20 Виробничі запаси (в т.ч. ТЗВ) 50000 (5000) 22 МШП 15000 23 Виробництво 40000 26 Готова продукція 90000 30 Каса 1200 311 Поточні рахунки в національній валюті 150000 313 Інші рахунки в банку в національній валюті 5000 37 Розрахунки з дебіторами 32000 40 Статутний капітал 516000 44 Нерозподілені прибутки 48000 46 Неоплачений капітал 16500 68 Розрахунки з постачальниками та підрядчиками 79200 64 Розрахунки за податками і платежами 50000 65 Розрахунки за страхуванням 24000 66 Розрахунки з оплати праці 40000 79 Фінансові результати 70000 всього 1199700 1199700 2. Виписка із відомості залишків матеріалів на 01.01. п.р. Номенклатурний номер Найменування матеріалу Одиниця виміру Кількість ціна, грн. (без ПДВ) 2010000101 лист стальний особливий 0,55 мм т 2,5 6000 3. Виписка з відомості за грудень п.р. За кредитом рахунку 68 (сальдо заборгованості на 01.01. п.р.) № № рахунку постачальник № приб. Док. вартість матеріальних цінностей, що надійшли за обліковими цінами З Кт рах.68 в Дт рах. Сума акцепту за рахунками 201 207 64 1 1215 МП “Рост” 62,63 42000 50000 16000 13200 79200 всього 42000 50000 16000 13200 79200 4. Розшифровка залишків незавершеного виробництва № п/п Назва і статті витрат на 01.01.п.р. на 01.02.п.р. 1 Сировина і основні матеріали 24000 16000 2 Основна заробітна плата 16000 8000 Разом 40000 24000 5. Залишки по рахунку “Готова продукція” на 01.02. п.р. За фактичною собівартістю – 90000 грн. За цінами реалізації (без ПДВ) – 120000 грн. Журнал реєстрації господарських операцій за березень поточного року № Зміст господарської операції дебет кредит Сума 1 Одержано гроші в касу з поточного рахунку в банку для виплати заробітної плати і на господарські потреби (прибутковий к/о №15 від 2.03.200 р.) 41000 2 Виплачена з каси заробітна плата за лютий місяць (видатковий касовий ордер №19 від 2.03.200 р.) 40000 3 Перераховано з поточного рахунку в погашення: а) Пенсійного фонду б) фонду соціального страхування в) фінансовим органам 22400 1600 50000 4 Безоплатно одержано ксерокс 5250 5 Видано кошти підзвіт Марчуку С.І. для доставки ксерокса (видатковий касовий ордер №20 від 2.03.200 р.) 1000 6 Видано і затверджено авансовий звіт Марчука С.І. в сумі виданого авансу. Витрати по авансовому звіту віднесені на збільшення первісної вартості ксерокса. Введено основні засоби в дію 6250 6250 7 Надійшли гроші на поточний рахунок підприємства за платіжним дорученням №165 від 4.03.200 р. Рахунок №101 від 10.02 від магазину “1000 дрібниць” за реалізовану продукцію 32000 8 Одержано короткострокову позику банку, яку зараховано на поточний рахунок 75000 9 Оприбутковано на склад лист стальний 0,55 мм по прибутковому ордеру №80, одержаний від ВАТ “Київмателопром” згідно рахунку №388, в якому кількість 14 т ціна без ПДВ за 1 т – 5600 грн. сума 78400 грн. ПДВ 15680 грн. ТЗВ 4900 грн. ПДВ 980 грн. Всього до оплати 99960 грн. 78400 15680 4900 980 10 Перераховано з поточного рахунку МП “Рост” 79200 11 Відпущено зі складу матеріали (табл.1) а) лист стальний 0,55 мм на виготовлення виробу, т А-25 (3,0) – 3 (2,5 по 6000 грн. та 0,5 по 5600) 2,5*6000+ 0,5*5600 = 17800 грн. Р-20 (1,5) – 1,5 5600*1,5 = 8400 грн. б) інші матеріали, грн.. - на обслуговування обладнання - на господарські потреби цеху - на потреби заводоуправління - на упакування готової продукції 17800 8400 4200 4800 1020 280 12 Передані зі складу МШП: а) інструменти б) інвентар загально виробничого призначення в) інвентар загальногосподарського призначення 1030 300 550 13 Придбано автомобіль ГАЗ-24 (в т.ч. ПДВ) ПДВ Всього до оплати 25000 20834 4166 25000 14 Нараховано і сплачено збір за реєстрацію автомобіля в МРЕВ 240 240 15 На основі акту придбаний автомобіль зараховано до складу основних засобів 21074 16 Прийнято до оплати рахунок №8 від МП “Каскад” за роботи по капітальному ремонту офісу, які прийняті за актом №12 від 14.03.02. Вартість робіт (без ПДВ) ПДВ Всього 36000 30000 6000 17 Оприбутковано на склад лист стальних 0,55 мм за прибутковим ордером №81 одержаний від ВАТ кількість 5,2 т ціна (без ПДВ), 5800 грн. Сума 30160 грн. ПДВ 6032 грн. Разом 36192 грн. 30160 6032 18 Прийнято до оплати рахунок АТП-1016 за послуги по доставці листа стального (без ПДВ) ПДВ Всього до оплати Оплата проведена чеком з лімітованої чекової книжки 2200 440 2640 19 Перераховано гроші з поточного рахунку: а) за платіжним дорученням №34 від 22.03.200 р. ВАТ “Київметалопром” за одержані б) за платіжним дорученням №35 від 22.03 МП “Каскад” за проведений ремонт в) за платіжним дорученням №36 від 22.03 ВАТ “Ватра” за підписку по акціям 99960 36000 10000 20 Отримано акції ВАТ “Ватра” 10000 21 Оприбутковано на склад лист стальний 0,55 мм за прибутковим ордером №82, одержаний від заводу “Дніпрометалург” згідно рахунку №125, в якому значиться: кількість 5,5 т ціна (без ПДВ) – 3200 грн. сума 17600 грн. ПДВ 3520 грн. Всього до сплати 21120 грн. 17600 3520 22 Прийнято до оплати рахунок АТП – 1016 за послуги по доставці листа стального (без ПДВ) ПДВ Всього до оплати 7200 грн. 6000 1200 23 Видано заводу “Дніпрометалург” короткотерміновий вексель за одержані матеріали (опер.21) 21120 24 Відпущені зі складу запасні частини для поточного ремонту обладнання 3000 25 Прийнято до оплати рахунок енергозбуту за електроенергію використану на: а) обслуговування обладнання б) господарські потреби цеху в) на потреби заводоуправління Всього без ПДВ ПДВ Всього до оплати 400 2000 1200 26 Одержана від МП “Роксолана” за накладною №23 від 26.03 рахунок №75 від 26.03 комп’ютер в обмін на готову продукцію (вироби А-25) 6400/1,2 = 5333,33 ПДВ 6400/6 = 1066,67 Вартість продукції по цінах реалізації, включаючи ПДВ фактична собівартість продукції (табл.7) Зараховано взаємозалік Введено комп’ютер до складу основних засобів 5333,33 1066,67 6400 5333,33 4500 6400 5333,33 27 Одержано легковий автомобіль як внесок до статутного капіталу 16000 28 Відпущено зі складу лист стальний 0,55 мм.на виріб А-2,3 т 2,3*5600 = 12880 виріб Р-20, т 2,1*5600 = 11760 в сумі, 24640 грн. 12880 11760 29 Реалізовано токарний верстат за договірною ціною (без ПДВ) 20000 ПДВ 4000 Всього до оплати 20000+4000 = 24000 Первісна вартість верстату Сума зносу Відображено залишкову вартість реалізованого верстату 13000-4000 = 9000 4000 9000 24000 4000 9000 30 Списано витрати і доходи від операції по реалізації верстату 20000 9000 31 Сплачені відсотки за банківський кредит 3000 32 Одержано на поточний рахунок пеню від постачальника за недотримання умов договору 900 900 33 Нарахована заробітна плата працівникам підприємства а) робітникам за виробництво 75000 виробу А-25 виробу Р-20 б) робітникам, що обслуговують обладнання в) службовцям цеху г) працівникам заводоуправління, в т.ч. Іванчук Р.П. 450 д) працівникам за операції по збуту продукції ж) допомога по тимчасовій непрацездатності (після 5 днів) Всього - 97970 40000 35000 6200 5000 11000 590 180 180 34 Проведені нарахування на заробітну плату за діючим законодавством: а) робітникам за виробництво виробу А-25 40000*0,22 = 8800 виробу Р-20 35000*0,22 = 7700 б) робітникам, що обслуговують обладнання 6200*0,22 = 1364 в) службовцям цеху 5000*0,22 = 1100 г) працівникам заводоуправління, в т.ч. Іванчуку Р.П. 450*0,22 = 99 11000*0,22 = 2420 д) працівникам за операції по збуту готової продукції 590*0,22 = 129,8 Всього 21513,8 8800 7700 1364 1100 2420 129,8 35 Проведено обов’язкові утримання із заробітної плати (використовуємо актуальні ставки податків): а) податок з доходу ФО, в т.ч. із зарплати Іванчука Р.П. 450*0,18 = 81 б) військовий збір 97970*0,015 = 1469,55 в) профвнески 1% 97970*0,01 = 979,7 Всього 18124,25 15675 1469,55 979,7 36 Списані транспортно – заготівельні витрати по матеріалах, які витрачені (табл.3) ТЗВ на початок = 5000 виробничі запаси на початок = 45000 надійшло ТЗВ = 4900+2200+6000 = 13100 надійшло виробничих запасів = 78400+30160+ 17600 = 126160 % ТЗВ = (5000+13100)/ (45000+126160)* 100 = 10,5749 а) виробництво продукції виробу А-25 (17800+12880)*10,5749/100 = 3244,38 виробу Р-20 (8400+11760)*10,5749/100 = 2131,9 б) на обслуговування обладнання 4200*10,5749/100 = 444,15 в) на господарські потреби цеху 4800*10,5749/100 = 507,6 г) на потреби заводоуправління 1020*10,5749/100 = 107,86 д) на упакування готової продукції 280*10,5749/100 = 29,61 е) на поточний ремонт обладнання 3000*10,5749/100 = 317,25 Всього 6782,75 3244,38 2131,9 444,15 507,6 107,86 29,61 317,25 37 Нараховано знос основних засобів (табл.4) а) обладнання б) інструментів в) будівель загально виробничого призначення г) інших об’єктів загально виробничого призначення д) об’єктів загальногосподарського призначення Всього 2010,5 4400 327,33 293,33 584,83 7615,99 38 Списуються розподілені загальновиробничі витрати (табл.5) змінні загально виробничі витрати: 4200+4800+1030+300+ 400+2000+ 6200+5000+ 1364+1100+ 444,15+ 507,6 = 27345,75 27345,75 39 Списуються нерозподілені постійні загально виробничі витрати Постійні загально виробничі витрати: 327,33+293,33 = 620,66 620,66 40 Випущена з виробництва і оприбуткована на склад готова продукція Виріб А-25, 790 шт. Виріб Р-25, 210 шт. Всього за фактичною собівартістю (табл.6) Оскільки відсутня розшифровка незавершеного виробництва на початок і кінець періоду за видами продукції, то суми ділимо навпіл 40000/2 + 17800 + 12880 +40000 +8800 + 3244,38 +2010,5/2+4400/2 +27345,75/2 - 24000/2 = 107602,51 40000/2 + 8400 +11760 +35000 + 7700 + 2131,9+ 2010,5/2+ 4400/2 +27345,75/2 -24000/2 = 89870,02 107602,51 89870,02 41 Відвантажена продукція центрального універмагу за накладною №75 від 28.03 виріб А-25, 660 шт. виріб Р-20. 150 шт. ціна за 1 шт. (без ПДВ), грн. виріб А-25 - 200 виріб Р-20 - 500 Вартість продукції (без ПДВ) виріб А-25 660*200 = 132000 виріб Р-20 150*500 = 75000 Разом: 207000 ПДВ: 41400 Всього до оплати: 248400 248400 41400 42 Надійшла часткова оплата за продукцію від центрального універмагу 140000 43 Одержано вексель від центрального універмагу в рахунок остаточного погашення заборгованості 248400- 140000 = 108400 108400 44 Визначена і списана фактична виробнича собівартість реалізованої продукції 107602,51/790*660 = 89895,77 89870,02/210*150 = 64192,87 89895,77 64192,87 45 Віднесена фактична собівартість реалізованої продукції на фінансовий результат 89895,77+ 64192,87+ 4500+ 620,66 = 159209,3 159209,3 46 Нараховано ПДВ Списаний дохід від реалізованої продукції Відображено дохід 6400-5333,33+248400-41400 = 208066,67 208066,67 47 Списані адміністративні витрати 1020+550+30000+3000+1200+11000+2420+ 107,86+317,25+584,83 = 50199,94 50199,94 48 Списані витрати на збут 280+590+129,8+29,61 = 1029,41 1029,41 49 Списані фінансові витрати 3000 50 Нараховано податок на прибуток за І квартал Прибуток = 70000-9000+20000+900-180-159209,3+ 208066,67-50199,94-1029,41-3000 = 76348,02 76348,02*0,18 = 13742,64 76348,02-13742,64 = 62605,38 13742,64 13742,64 62605,38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. До наведених господарських операцій скласти бухгалтерські проводки і зробити відповідні розрахунки; 2. Відкрити літачки по кожному рахунку і заповнити їх 3. Скласти оборотно – сальдову відомість 4. Заповнити первинні документи: - прибутковий касовий ордер (операція 1) - видатковий касовий ордер (операція 2) - листок касової книги (операція 1,2,5) - платіжне доручення (операція 19а) - накладну (операція 41) - рахунок (операція 41). Довідкові дані ВАТ “Глорія”, яке виробляє господарські товари, ідентифікаційний код підприємства 14306258. Директор підприємства Дорошенко Ігор Петрович, головний бухгалтер Савіна Галина Андріївна, касир Стецюк Валентина Петрівна. Підприємство має розрахунковий рахунок 26007301680400 в КБ “Приватбанк” МФО банку 303440. На підприємстві діє один цех основного виробництва, два склади: склад матеріалів 1 (завсклад Петренко Володимир Іванович), склад готової продукції 2 (завскладом Гриценко Ольга Іванівна). В звітному періоді на підприємстві виробляли два види продукції – Деталь А-26, Деталь Р-20. Головним постачальником є ВАТ “ЛПЗ”, ідентифікаційний код якого 14036872, поточний рахунок 26007301680528 в ПІБ в м.Київ, МФО 338000. Головним покупцем продукції підприємства є центральний універмаг в м.Луцьку, ідентифікаційний код 14038212, поточний рахунок 26007301681263 і Луцькому відділенні АКБ Укрсоцбанку. МФО 338017. Вихідні дані 1. Відомість залишків по рахунках на 01.01 п.р. шифр рахунку Назва рахунку грн. дебет кредит 10 Основні засоби 800000 131 Знос основних засобів 372500 20 Виробничі запаси (в т.ч. ТЗВ) 50000 (5000) 22 МШП 15000 23 Виробництво 40000 26 Готова продукція 90000 30 Каса 1200 311 Поточні рахунки в національній валюті 150000 313 Інші рахунки в банку в національній валюті 5000 37 Розрахунки з дебіторами 32000 40 Статутний капітал 516000 44 Нерозподілені прибутки 48000 46 Неоплачений капітал 16500 68 Розрахунки з постачальниками та підрядчиками 79200 64 Розрахунки за податками і платежами 50000 65 Розрахунки за страхуванням 24000 66 Розрахунки з оплати праці 40000 79 Фінансові результати 70000 всього 1199700 1199700 2. Виписка із відомості залишків матеріалів на 01.01. п.р. Номенклатурний номер Найменування матеріалу Одиниця виміру Кількість ціна, грн. (без ПДВ) 2010000101 лист стальний особливий 0,55 мм т 2,5 6000 3. Виписка з відомості за грудень п.р. За кредитом рахунку 68 (сальдо заборгованості на 01.01. п.р.) № № рахунку постачальник № приб. Док. вартість матеріальних цінностей, що надійшли за обліковими цінами З Кт рах.68 в Дт рах. Сума акцепту за рахунками 201 207 64 1 1215 МП “Рост” 62,63 42000 50000 16000 13200 79200 всього 42000 50000 16000 13200 79200 4. Розшифровка залишків незавершеного виробництва № п/п Назва і статті витрат на 01.01.п.р. на 01.02.п.р. 1 Сировина і основні матеріали 24000 16000 2 Основна заробітна плата 16000 8000 Разом 40000 24000 5. Залишки по рахунку “Готова продукція” на 01.02. п.р. За фактичною собівартістю – 90000 грн. За цінами реалізації (без ПДВ) – 120000 грн. Журнал реєстрації господарських операцій за березень поточного року № Зміст господарської операції дебет кредит Сума 1 Одержано гроші в касу з поточного рахунку в банку для виплати заробітної плати і на господарські потреби (прибутковий к/о №15 від 2.03.200 р.) 41000 2 Виплачена з каси заробітна плата за лютий місяць (видатковий касовий ордер №19 від 2.03.200 р.) 40000 3 Перераховано з поточного рахунку в погашення: а) Пенсійного фонду б) фонду соціального страхування в) фінансовим органам 22400 1600 50000 4 Безоплатно одержано ксерокс 5250 5 Видано кошти підзвіт Марчуку С.І. для доставки ксерокса (видатковий касовий ордер №20 від 2.03.200 р.) 1000 6 Видано і затверджено авансовий звіт Марчука С.І. в сумі виданого авансу. Витрати по авансовому звіту віднесені на збільшення первісної вартості ксерокса. Введено основні засоби в дію 6250 6250 7 Надійшли гроші на поточний рахунок підприємства за платіжним дорученням №165 від 4.03.200 р. Рахунок №101 від 10.02 від магазину “1000 дрібниць” за реалізовану продукцію 32000 8 Одержано короткострокову позику банку, яку зараховано на поточний рахунок 75000 9 Оприбутковано на склад лист стальний 0,55 мм по прибутковому ордеру №80, одержаний від ВАТ “Київмателопром” згідно рахунку №388, в якому кількість 14 т ціна без ПДВ за 1 т – 5600 грн. сума 78400 грн. ПДВ 15680 грн. ТЗВ 4900 грн. ПДВ 980 грн. Всього до оплати 99960 грн. 78400 15680 4900 980 10 Перераховано з поточного рахунку МП “Рост” 79200 11 Відпущено зі складу матеріали (табл.1) а) лист стальний 0,55 мм на виготовлення виробу, т А-25 (3,0) – 3 (2,5 по 6000 грн. та 0,5 по 5600) 2,5*6000+ 0,5*5600 = 17800 грн. Р-20 (1,5) – 1,5 5600*1,5 = 8400 грн. б) інші матеріали, грн.. - на обслуговування обладнання - на господарські потреби цеху - на потреби заводоуправління - на упакування готової продукції 17800 8400 4200 4800 1020 280 12 Передані зі складу МШП: а) інструменти б) інвентар загально виробничого призначення в) інвентар загальногосподарського призначення 1030 300 550 13 Придбано автомобіль ГАЗ-24 (в т.ч. ПДВ) ПДВ Всього до оплати 25000 20834 4166 25000 14 Нараховано і сплачено збір за реєстрацію автомобіля в МРЕВ 240 240 15 На основі акту придбаний автомобіль зараховано до складу основних засобів 21074 16 Прийнято до оплати рахунок №8 від МП “Каскад” за роботи по капітальному ремонту офісу, які прийняті за актом №12 від 14.03.02. Вартість робіт (без ПДВ) ПДВ Всього 36000 30000 6000 17 Оприбутковано на склад лист стальних 0,55 мм за прибутковим ордером №81 одержаний від ВАТ кількість 5,2 т ціна (без ПДВ), 5800 грн. Сума 30160 грн. ПДВ 6032 грн. Разом 36192 грн. 30160 6032 18 Прийнято до оплати рахунок АТП-1016 за послуги по доставці листа стального (без ПДВ) ПДВ Всього до оплати Оплата проведена чеком з лімітованої чекової книжки 2200 440 2640 19 Перераховано гроші з поточного рахунку: а) за платіжним дорученням №34 від 22.03.200 р. ВАТ “Київметалопром” за одержані б) за платіжним дорученням №35 від 22.03 МП “Каскад” за проведений ремонт в) за платіжним дорученням №36 від 22.03 ВАТ “Ватра” за підписку по акціям 99960 36000 10000 20 Отримано акції ВАТ “Ватра” 10000 21 Оприбутковано на склад лист стальний 0,55 мм за прибутковим ордером №82, одержаний від заводу “Дніпрометалург” згідно рахунку №125, в якому значиться: кількість 5,5 т ціна (без ПДВ) – 3200 грн. сума 17600 грн. ПДВ 3520 грн. Всього до сплати 21120 грн. 17600 3520 22 Прийнято до оплати рахунок АТП – 1016 за послуги по доставці листа стального (без ПДВ) ПДВ Всього до оплати 7200 грн. 6000 1200 23 Видано заводу “Дніпрометалург” короткотерміновий вексель за одержані матеріали (опер.21) 21120 24 Відпущені зі складу запасні частини для поточного ремонту обладнання 3000 25 Прийнято до оплати рахунок енергозбуту за електроенергію використану на: а) обслуговування обладнання б) господарські потреби цеху в) на потреби заводоуправління Всього без ПДВ ПДВ Всього до оплати 400 2000 1200 26 Одержана від МП “Роксолана” за накладною №23 від 26.03 рахунок №75 від 26.03 комп’ютер в обмін на готову продукцію (вироби А-25) 6400/1,2 = 5333,33 ПДВ 6400/6 = 1066,67 Вартість продукції по цінах реалізації, включаючи ПДВ фактична собівартість продукції (табл.7) Зараховано взаємозалік Введено комп’ютер до складу основних засобів 5333,33 1066,67 6400 5333,33 4500 6400 5333,33 27 Одержано легковий автомобіль як внесок до статутного капіталу 16000 28 Відпущено зі складу лист стальний 0,55 мм.на виріб А-2,3 т 2,3*5600 = 12880 виріб Р-20, т 2,1*5600 = 11760 в сумі, 24640 грн. 12880 11760 29 Реалізовано токарний верстат за договірною ціною (без ПДВ) 20000 ПДВ 4000 Всього до оплати 20000+4000 = 24000 Первісна вартість верстату Сума зносу Відображено залишкову вартість реалізованого верстату 13000-4000 = 9000 4000 9000 24000 4000 9000 30 Списано витрати і доходи від операції по реалізації верстату 20000 9000 31 Сплачені відсотки за банківський кредит 3000 32 Одержано на поточний рахунок пеню від постачальника за недотримання умов договору 900 900 33 Нарахована заробітна плата працівникам підприємства а) робітникам за виробництво 75000 виробу А-25 виробу Р-20 б) робітникам, що обслуговують обладнання в) службовцям цеху г) працівникам заводоуправління, в т.ч. Іванчук Р.П. 450 д) працівникам за операції по збуту продукції ж) допомога по тимчасовій непрацездатності (після 5 днів) Всього - 97970 40000 35000 6200 5000 11000 590 180 180 34 Проведені нарахування на заробітну плату за діючим законодавством: а) робітникам за виробництво виробу А-25 40000*0,22 = 8800 виробу Р-20 35000*0,22 = 7700 б) робітникам, що обслуговують обладнання 6200*0,22 = 1364 в) службовцям цеху 5000*0,22 = 1100 г) працівникам заводоуправління, в т.ч. Іванчуку Р.П. 450*0,22 = 99 11000*0,22 = 2420 д) працівникам за операції по збуту готової продукції 590*0,22 = 129,8 Всього 21513,8 8800 7700 1364 1100 2420 129,8 35 Проведено обов’язкові утримання із заробітної плати (використовуємо актуальні ставки податків): а) податок з доходу ФО, в т.ч. із зарплати Іванчука Р.П. 450*0,18 = 81 б) військовий збір 97970*0,015 = 1469,55 в) профвнески 1% 97970*0,01 = 979,7 Всього 18124,25 15675 1469,55 979,7 36 Списані транспортно – заготівельні витрати по матеріалах, які витрачені (табл.3) ТЗВ на початок = 5000 виробничі запаси на початок = 45000 надійшло ТЗВ = 4900+2200+6000 = 13100 надійшло виробничих запасів = 78400+30160+ 17600 = 126160 % ТЗВ = (5000+13100)/ (45000+126160)* 100 = 10,5749 а) виробництво продукції виробу А-25 (17800+12880)*10,5749/100 = 3244,38 виробу Р-20 (8400+11760)*10,5749/100 = 2131,9 б) на обслуговування обладнання 4200*10,5749/100 = 444,15 в) на господарські потреби цеху 4800*10,5749/100 = 507,6 г) на потреби заводоуправління 1020*10,5749/100 = 107,86 д) на упакування готової продукції 280*10,5749/100 = 29,61 е) на поточний ремонт обладнання 3000*10,5749/100 = 317,25 Всього 6782,75 3244,38 2131,9 444,15 507,6 107,86 29,61 317,25 37 Нараховано знос основних засобів (табл.4) а) обладнання б) інструментів в) будівель загально виробничого призначення г) інших об’єктів загально виробничого призначення д) об’єктів загальногосподарського призначення Всього 2010,5 4400 327,33 293,33 584,83 7615,99 38 Списуються розподілені загальновиробничі витрати (табл.5) змінні загально виробничі витрати: 4200+4800+1030+300+ 400+2000+ 6200+5000+ 1364+1100+ 444,15+ 507,6 = 27345,75 27345,75 39 Списуються нерозподілені постійні загально виробничі витрати Постійні загально виробничі витрати: 327,33+293,33 = 620,66 620,66 40 Випущена з виробництва і оприбуткована на склад готова продукція Виріб А-25, 790 шт. Виріб Р-25, 210 шт. Всього за фактичною собівартістю (табл.6) Оскільки відсутня розшифровка незавершеного виробництва на початок і кінець періоду за видами продукції, то суми ділимо навпіл 40000/2 + 17800 + 12880 +40000 +8800 + 3244,38 +2010,5/2+4400/2 +27345,75/2 - 24000/2 = 107602,51 40000/2 + 8400 +11760 +35000 + 7700 + 2131,9+ 2010,5/2+ 4400/2 +27345,75/2 -24000/2 = 89870,02 107602,51 89870,02 41 Відвантажена продукція центрального універмагу за накладною №75 від 28.03 виріб А-25, 660 шт. виріб Р-20. 150 шт. ціна за 1 шт. (без ПДВ), грн. виріб А-25 - 200 виріб Р-20 - 500 Вартість продукції (без ПДВ) виріб А-25 660*200 = 132000 виріб Р-20 150*500 = 75000 Разом: 207000 ПДВ: 41400 Всього до оплати: 248400 248400 41400 42 Надійшла часткова оплата за продукцію від центрального універмагу 140000 43 Одержано вексель від центрального універмагу в рахунок остаточного погашення заборгованості 248400- 140000 = 108400 108400 44 Визначена і списана фактична виробнича собівартість реалізованої продукції 107602,51/790*660 = 89895,77 89870,02/210*150 = 64192,87 89895,77 64192,87 45 Віднесена фактична собівартість реалізованої продукції на фінансовий результат 89895,77+ 64192,87+ 4500+ 620,66 = 159209,3 159209,3 46 Нараховано ПДВ Списаний дохід від реалізованої продукції Відображено дохід 6400-5333,33+248400-41400 = 208066,67 208066,67 47 Списані адміністративні витрати 1020+550+30000+3000+1200+11000+2420+ 107,86+317,25+584,83 = 50199,94 50199,94 48 Списані витрати на збут 280+590+129,8+29,61 = 1029,41 1029,41 49 Списані фінансові витрати 3000 50 Нараховано податок на прибуток за І квартал Прибуток = 70000-9000+20000+900-180-159209,3+ 208066,67-50199,94-1029,41-3000 = 76348,02 76348,02*0,18 = 13742,64 76348,02-13742,64 = 62605,38 13742,64 13742,64 62605,38