0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:447289)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 3
Рік виконання: 2021
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Що необхідно зробити: 1. Скласти первинні документи на підставі даних господарських операцій підприємства за жовтень 201Х р. (табл.1) 2. Вказати, які реквізити в цих документах є обов’язковими, а які визначаються характером операцій, що документуються Матеріал для виконання завдання 2: Загальні відомості про підприємство Повна назва юридичної особи Товариство з обмеженою відповідальністю «Антей» Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 314435700 Місцезнаходження вул.Печерська 2/1, м.Київ, 01056 ПІБ керівника Полярченко В.І. ПІБ головного бухгалтера Солтус Т.І. Таблиця 1 Господарські операції ТОВ «Антей» за жовтень 201Х р. № Назва та дата документу Дані для заповнення документу (зміст господарської операції) 1 Прибутковий касовий ордер №2 від 16 жовтня Касиром Юрчук О.С. отримано від Шпірко Є.О. 5000 грн. в погашення заборгованості по внесках до статутного капіталу 2 Видатковий касовий ордер №3 від 24 жовтня За розпорядженням директора №5 від 24 жовтня головному інженеру Мішко Павлу Олексійовичу видано кошти на відрядження у сум 500 грн. При отриманні грошей пред’явлений паспорт на ім’я Мішко П.О. серії СН №236545, виданий Подільським РУГУ МВС Украхни по м.Києву 16 липня 1996 р. 3 Прибутковий ордер №1 від 20 жовтня Оприбутковано на складі №1 отримані від ПрАТ «БрендГруп» підшипники в кількості 600 шт., ціна за одиницю – 20 грн., на загальну суму 12000 грн. Матеріали здав на склад експедитор Іванченко О.С., прийняв зав.складом Купченко О.О. 4 Платіжне доручення №1 від 21 жовтня Перераховано з поточного рахунку підприємства (№260043010016 в ПАТ «Райфайзен Банк Аваль» у м.Києві код банку 300335) ПрАТ «БрендГруп» на рахунок №260091450211 в ПАТ «ВТБ Банк» у м.Києві, код банку 321767 грошові кошти згідно рахунку – фактури №356 від 19 жовтня 201Х р. за отримані підшипники на суму 14400 грн. в т.ч. ПДВ – 2400 грн. 5 Рахунок – фактура №42 від 24 жовтня Платник (покупець): ТОВ «Антей», рахунок №260043010016 в ПАТ «Райфайзен Банк Аваль» у м.Києві, код банку 300335, адреса м.Київ, вул.Печерська 2/1 Постачальник (продавець): ТОВ «Ренал - Д», рахунок №260090000083 в ПАТ «Креди Агриколь Банк» у м.Києві, код банку 300614. адреса – м.Київ, вул..Лагерна, 26 Оплата за: - штампована сталь (коло), марка Х12МФ в кількості 500 кг, ціна за кілограм 38 грн., на суму 19000 грн. - Сталь неіржавіюча листова, марка 09-12Х18Н10 в кількості 400 кг, ціна за кілограм 56 грн., на суму 22400 грн. Крім того, ПДВ 20% - 4480 грн. Рахунок – фактуру підписано директором ТОВ «Ренал - Д» Гринченко О.Б. та головним бухгалтером Посадською Т.Л. Примітка: в навчальних цілях виписати рахунок – фактуру, яку надає постачальник матеріалів 6 Накладна – вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів №1 від 25.10.201Х Відпущено матеріали зі складу №1 в цех №2 для виготовлення продукції: - підшипники в кількості 500 шт., ціна за одиницю – 20,00 грн. на суму 1000 грн. - сталь неіржавіюча листова в кількості 500 кг, марка 08-12Х18Р10, ціна за кг – 56 грн. на суму 28000 грн. Вимогу підписали начальник цеху осика І.О. та нач.відділу постачання Яковенко К.П. Замовлені матеріали відпущено зі складу №1 через робітника цеху №2 Філатова П.П. у замовленій кількості. Матеріали видав зі складу зав.складом Купченко О.О., отримав робітник Філатов П.П.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Що необхідно зробити: 1. Скласти первинні документи на підставі даних господарських операцій підприємства за жовтень 201Х р. (табл.1) 2. Вказати, які реквізити в цих документах є обов’язковими, а які визначаються характером операцій, що документуються Матеріал для виконання завдання 2: Загальні відомості про підприємство Повна назва юридичної особи Товариство з обмеженою відповідальністю «Антей» Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 314435700 Місцезнаходження вул.Печерська 2/1, м.Київ, 01056 ПІБ керівника Полярченко В.І. ПІБ головного бухгалтера Солтус Т.І. Таблиця 1 Господарські операції ТОВ «Антей» за жовтень 201Х р. № Назва та дата документу Дані для заповнення документу (зміст господарської операції) 1 Прибутковий касовий ордер №2 від 16 жовтня Касиром Юрчук О.С. отримано від Шпірко Є.О. 5000 грн. в погашення заборгованості по внесках до статутного капіталу 2 Видатковий касовий ордер №3 від 24 жовтня За розпорядженням директора №5 від 24 жовтня головному інженеру Мішко Павлу Олексійовичу видано кошти на відрядження у сум 500 грн. При отриманні грошей пред’явлений паспорт на ім’я Мішко П.О. серії СН №236545, виданий Подільським РУГУ МВС Украхни по м.Києву 16 липня 1996 р. 3 Прибутковий ордер №1 від 20 жовтня Оприбутковано на складі №1 отримані від ПрАТ «БрендГруп» підшипники в кількості 600 шт., ціна за одиницю – 20 грн., на загальну суму 12000 грн. Матеріали здав на склад експедитор Іванченко О.С., прийняв зав.складом Купченко О.О. 4 Платіжне доручення №1 від 21 жовтня Перераховано з поточного рахунку підприємства (№260043010016 в ПАТ «Райфайзен Банк Аваль» у м.Києві код банку 300335) ПрАТ «БрендГруп» на рахунок №260091450211 в ПАТ «ВТБ Банк» у м.Києві, код банку 321767 грошові кошти згідно рахунку – фактури №356 від 19 жовтня 201Х р. за отримані підшипники на суму 14400 грн. в т.ч. ПДВ – 2400 грн. 5 Рахунок – фактура №42 від 24 жовтня Платник (покупець): ТОВ «Антей», рахунок №260043010016 в ПАТ «Райфайзен Банк Аваль» у м.Києві, код банку 300335, адреса м.Київ, вул.Печерська 2/1 Постачальник (продавець): ТОВ «Ренал - Д», рахунок №260090000083 в ПАТ «Креди Агриколь Банк» у м.Києві, код банку 300614. адреса – м.Київ, вул..Лагерна, 26 Оплата за: - штампована сталь (коло), марка Х12МФ в кількості 500 кг, ціна за кілограм 38 грн., на суму 19000 грн. - Сталь неіржавіюча листова, марка 09-12Х18Н10 в кількості 400 кг, ціна за кілограм 56 грн., на суму 22400 грн. Крім того, ПДВ 20% - 4480 грн. Рахунок – фактуру підписано директором ТОВ «Ренал - Д» Гринченко О.Б. та головним бухгалтером Посадською Т.Л. Примітка: в навчальних цілях виписати рахунок – фактуру, яку надає постачальник матеріалів 6 Накладна – вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів №1 від 25.10.201Х Відпущено матеріали зі складу №1 в цех №2 для виготовлення продукції: - підшипники в кількості 500 шт., ціна за одиницю – 20,00 грн. на суму 1000 грн. - сталь неіржавіюча листова в кількості 500 кг, марка 08-12Х18Р10, ціна за кг – 56 грн. на суму 28000 грн. Вимогу підписали начальник цеху осика І.О. та нач.відділу постачання Яковенко К.П. Замовлені матеріали відпущено зі складу №1 через робітника цеху №2 Філатова П.П. у замовленій кількості. Матеріали видав зі складу зав.складом Купченко О.О., отримав робітник Філатов П.П.