0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:447406)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 29
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. Облік процесу постачання. 1. Відкрити синтетичні та аналітичні рахунки та записати на них залишки на 01.03.20___р. (табл. 1.2, 1.3). 2. Записати господарські операції в реєстраційний журнал (табл. 1.1). 3. Відобразити господарські операції на рахунках, додатково відкривши рахунки 23 «Виробництво», 91 «Загальновиробничі витрати». 4. При складанні господарських операцій з ціллю доступності засвоєння матеріалу та спрощення розрахунків в завдання не застосовується ПДВ (податок на додану вартість). 5. Скласти розрахунок розподілення траспортно-заготівельних витрат. 6. Підрахувати обороти та вивести залишки по відкритим рахункам на 01.04.20___р. Умови до завдання 1 1. Залишки на синтетичних рахунках на 01.03.2021 р. (в грн.) № Наймененування рахунків Варіант 10 1 Поточний рахунок в національній валюті 65000 2 Розрахунки з постачальниками та підрядчиками (К-т) 8600 3 Сировина та матеріали 23070 2. Залишки на аналітичних рахунках по рахунку 201 «Сировина та матеріали» № Наймен. матеріалів Од.виміру Ціна Варіанти 10 1 Матеріал «А» Шт. 25 540 2 Матеріал «Б» Шт. 15 310 3 Матеріал «В» Шт. 40 45 4 Транспортно – заготівельні витрати грн. Х 3120 Примітка: Суми по видам матеріалів визначити самостійно 3. Господарські операції за березень 2021р. № Зміст господарських операцій Варіанти 10 1 Зараховані на склад матеріали від постачальників (кількість по ціні за одиницю) А 25 грн. Б 15 грн. В 40 грн. (суму визначити самостійно) 600 380 150 2 Нараховано підрядній організації за погрузку придбаних матеріалів 720 3 Нараховано автотранспортному об’єднанню за доставку матеріалів 2010 4 Перераховано з поточного рахунку в банку постачальникам та підрядникам 40300 5 Відпущенні у виробництво матеріали (кількість по ціні за одиницю) А 25 грн. Б 15 грн. В 40 грн. Всього (суму визначити) 650 350 85 6 Відпущені матеріали в підрозділ допоміжного виробництва (загально виробничі витрати) А 25 грн. Б 15 грн. В 40 грн. Всього (суму визначити самостійно) 110 55 40 7 Віднесена відповідно сума транспортно – заготівельних витрат на: а) виробництво б) загально виробничі витрати Всього (суму визначити, розрахунок) 24900 5175 30075 Завдання 2. Облік процесу виробництва. 1. Записати господарські операції в реєстраційний журнал. 2. Відкрити синтетичні рахунки 23 «Виробництво», 26 «Готова продукція», 91 «Загальновиробничі витрати». 3. Відкрити аналітичні рахунки: «Виробництво продукції А», «Виробництво продукції Б», «Готова продукція А», «Готова продукція Б». 4. Відобразити господарські операції на відкритих синтетичних та аналітичних рахунках, підрахувати обороти та вивести залишок на 01.04.20___р. 5. Скласти відомість розподілення загальновиробничих витрат пропорційно сумі прямих витрат. 6. Адміністративні витрати не розподіляти. 7. Скласти калькуляцію фактичної собівартості одиниці кожного виду продукції. 8. Скласти розрахунок калькуляційних різниць по кожному виду продукції. 9. Записи в реєстраційний журнал здійснювати без використання рахунків класу 8 (всі непрямі витрати відображають на рахунках 9 класу, прямі витрати – на рахунку 23). Умови до завдання 2 Таблиця 2.1 № Зміст господарських операцій Варіанти 10 1 Нараховано знос засобів, які використовувались при: а) виробництві продукції А продукції Б б) для цехів інших підрозділів; в) для основних засобів адміністративного призначення. ВСЬОГО: 5450 5000 2300 1980 14730 2 Нараховані матеріали по фактичний собівартості: а) на виробництво продукції А продукції Б б) для цехів інших підрозділів; в) для адміністративного призначення. ВСЬОГО: 13400 10750 3071 1490 28710 3 Нарахована заробітна плата: а) робітникам зайнятим при виробництві продукції А продукції Б б) робітникам цехів; в) робітникам адміністративно-управлінського персоналу (АУП); ВСЬОГО: (суму визначити самостійно) 9000 7800 3200 2000 4 Нараховано до єдиний соціальний внесок від суми заробітної плати (відносяться на витрати): а) робітників зайнятих при виробництві продукції А продукції Б б) робітникам цехів; в) робітникам АУП; ВСЬОГО: 2880 2496 1024 640 7040 5 Отримано в касу з поточного рахунку в банку на заробітну плату 19600 6 Видано з каси заробітна плата робітникам та службовцям 19600 7 Нараховано ОблЕнерго за відпуск електропостачання: а) для виробництва продукції А продукції Б б) для потреб цехів; в) для потреб адміністративного персоналу ВСЬОГО 1530 1260 600 400 3790 8 Перераховано ОблЕнерго за постачання електроенергії з поточного рахунку в банку 3790 9 Оприбуткована готова продукція по плановій собівартості (кількість за одиницю): а) 40 грн. б) 25 грн. ВСЬОГО: (суму визначити) 900 1450 10 Визначена фактична собівартість, одержаної готової продукції А і Б, та списана різниця між фактичною та повною собівартістю продукції (методом додаткових проводок чи «червоне сторно»). 11 Примітка: Залишки незавершеного виробництва на 01.03.20___р. виробництво А виробництво Б ВСЬОГО: 477 723 1170 Завдання 3. Облік процесу реалізації. 1. Відкрити синтетичні та аналітичні рахунки та записати на них залишки. 2. Крім того відкрити синтетичні рахунки 93 «Витрати на збут», 90 «Собівартість реалізації», 70 «Доходи від реалізації», «Доходи від реалізації продукції А», «Доходи від реалізації продукції Б», 79 «Фінансові результати». 3. На підставі господарських операцій скласти реєстраційний журнал. 4. Визначити фінансові результати від реалізації. 5. Підрахувати обороти та вивести залишки по відкритим рахункам синтетичного та аналітичного обліку. Умови до виконання завдання 3 1. Залишки по синтетичним рахункам Таблиця 3.1 № Зміст господарських операцій Варіант 10 1 Готова продукція 26450 2 Поточний рахунок в банку 11000 3 Розрахунки по податкам та платежам (К-т) 1290 4 Розрахунки з іншими кредиторами (К-т) 1850 5 Розрахунки по оплаті праці (К-т) 16000 6 Розрахунки по страхуванню (К-т) 10000 7 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки кредити) (К-т) 49000 8 Адміністративні витрати 1160 9 Розрахунки з підзвітними особами(Д-т) 255 2. Залишки по аналітичним рахункам до рахунку «Готова продукція» Таблиця 3.2 Одиниця виміру Фактична собівартість Варіанти - кількість виробів 10 Вироби А Вироби Б Шт. Шт. 50 45 340 210 Суму визначити: 26450 3. Господарські операції за місяць Таблиця 3.3 № Зміст господарських операцій Варіанти 10 1 Відвантажена покупцям готова продукція (кількість шт. по фактичній собівартості) виріб А 50 грн. виріб Б 45 грн. Всього: (суму визначити) 240 132 2 Описані затрати на відрядження пов’язані з реалізацією продукції. 105 3 Нараховано АТП-70256 за транспортування реалізованої продукції 660 4 Нарахована заробітна плата робітникам відділу збуту та складів 740 5 Здійснено нарахування єдиного соціального внеску на фонд оплати праці працівників відділу збуту 237 6 Нарахована амортизація по основним засобам відділу збуту, складів 96 7 Отримана на поточний рахунок в банку виручка за реалізовані: Вироби А Вироби Б УСЬОГО: 18240 10560 28800 8 Нарахований ПДВ в розмірі 20% від продажної вартості реалізованої продукції. по виробам А по виробам Б УСЬОГО: 3040 1760 4800 9 Перераховано з поточного рахунку: Держказначейству ПДВ автотранспортному підприємству УСЬОГО: 4800 660 5460 10 Списана виробнича собівартість реалізованої продукції: вироби А вироби Б УСЬОГО: 12000 5940 17940 11 Списуються в кінці місяця на фінансові результати: 11.1 Списуються в кінці місяця адміністративні витрати 1160 11.2 Списуються витрати, пов’язані із збутом готової продукції (суму визначити) 11.3 Списується сума доходу від реалізованої продукції (суму визначити) виробу А виробу Б УСЬОГО: Завдання 4. Складання балансу. Скласти бухгалтерський баланс на 01____20____р. по наступній схемі. При складанні керуватися П (С) БО 2 «Баланс» БАЛАНС Актив Пасив Розділи та статті балансу Сума грн. Розділи та статті балансу Суму грн. 1 2 3 4 1. Необоротні активи Усього за розділом І ІІ. Оборотні активи Усього за розділом ІІ ІІІ. Витрати майбутніх періодів Усього за розділом ІІІ 1. Власний капітал Усього за розділом І ІІ. Забезпечення наступних витрат та платежів Усього за розділом ІІ ІІІ. Довгострокові зобов’язання Усього за розділом ІІІ ІV. Поточні зобов’язання Усього за розділом IV. V. Доходи майбутніх періодів Усього за розділом V Баланс Баланс Умови до складання балансу № Зміст господарських операцій Варіанти 10 1 Каса 120 2 Поточні рахунки в національній валюті 24700 3 Акредитиви 2200 4 Будинки та споруди 28000 5 Знос основних засобів 27000 6 Витрати на формування основного стада 1200 7 Капітальне будівництво 24000 8 Готова продукція 7300 9 Насіння 8200 10 Корма 12640 11 Молодняк тварин на вирощування 9260 12 Заборгованість постачальникам 8400 13 Нафтопродукти 9280 14 Заборгованість робітникам та службовцям 4670 15 Заборгованість по податкам і платежам 6830 16 Заборгованість органам соціального страхування 1170 17 Мінеральні добрива 7960 18 Короткострокові позики банків 43000 19 Доходи майбутніх періодів 3880 20 Будівельні матеріали 4340 21 Довгострокові векселя видані 3420 22 Права користування природними ресурсами 2000 23 Заборгованість покупців та замовників 2940 24 Зобов’язання з фінансової оренди 5400 25 Розрахунки з іншими кредиторами 2400 26 Розрахунки з іншими дебіторами 2400 27 Транспортні засоби 87000 28 Багаторічні насадження 12740 29 Статутний капітал 100000 30 Резервний капітал 8000 31 Пайовий капітал 12000 32 Прибутковий нерозподілений 4000 33 Запасні частини 2800 34 Малоцінні та швидкозношувальні предмети 740 35 Відстрочені податкові зобов’язання (П) 7200 36 Робоча та продуктивна худоба 1949 37 Знос нематеріальних активів 340 38 Інвентарна тара 110 39 Цільове фінансування 25000 40 Витрати майбутніх періодів 40 Завдання 5. Складання облікових регістрів 1. На підставі господарських операцій скласти журнал реєстрації та проставити кореспонденції рахунків. 2. Відкрити рахунки в Головній книзі та записати залишки на 1.03.20__р. в Головній книзі по формі. 3. Відкрити журнал–ордер №1 та відомості №1.1, №1.2. Перераховані регістри відкрити по формі. 4. Скласти відомість по рахунку 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками» лінійно–позиційним способом (в розрізі аналітичних рахунків). 5. Скласти відомість по рахунку 372 «Розрахунки з підзвітними особами» по кожній підзвітній особі. 6. Відобразити в журналах–ордерах і відомостях господарські операції по дебету та кредиту рахунків 30 «Каса в національній валюті», 31 «Розрахунки в банках», 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», 372 «Розрахунки з підзвітними особами». 7. Підрахувати підсумки записів в журналах–ордерах та відомостях та записати їх в Головну книгу. 8. Вивести та записати в Головну книгу залишки по рахункам 30 «Каса в національній валюті», 31 «Розрахунки в банках», 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», 372 «Розрахунки з підзвітними особами»на 1.04.20___р. Умови до виконання завдання 5 а) на 1.03 20__р. підприємство має слідуючи залишки на бухгалтерських рахунках (грн.) № Зміст господарських операцій Варіанти 1 Каса в національні валюті 9000 2 Поточний рахунок в національній валюті 3 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредит) 2870 4 Розрахунки з підзвітними особами (дебет) 60 б) залишки на аналітичних рахунках 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками» № Зміст господарських операцій Варіанти 1 «Облгропостач» 1820 2 «Агрохімпостач» 1050 3 Усього: 2870 в) Залишки на аналітичних рахунках 372 «Розрахунки з підзвітними особами» № Зміст господарських операцій Варіанти 1 Дебітори: 2 Рожко М.Ф. 30 3 Семенов І.М. 30 4 Усього: 60 г) Господарські операції за квітень 20____р. (в грн.) № Найменування документів Зміст операції Варіант 10 1 Прибутковий касовий ордер (ПКО) № 125 від 01.04 Внесена до каси виручка від реалізації 2 Прибутковий касовий ордер №1258 від 02.04 Внесені до каси невикористані підзвітні суми Семенова І.М. 24 3 ПКО № 129 від 04.04 Отримано в касу з поточного рахунку в банку на витрати по відрядженню та господарські витрати 290 4 Видатковий касовий ордер (ВКО) № 115 від 05.04 Видано підзвіт Афанасьєва Н.М. на витрати по відрядженню 260 5 Авансовий звіт №6 від 06.04 Податкова накладна Оприбутковані малоцінні та швидкозношуючі предмети (без ПДВ), які придбала підзвітна особа Рожко М.Ф. 30 Відображена сума ПДВ 6 6 ПКО №130 від 07.04 Отримано в касу з поточного рахунку в банку 7 Платіжна відомість №4 Виплачена з каси заробітна плата робітникам та службовцям 8210 8 Авансований звіт №7 від 10.04 Списуються на адміністративні витрати підзвітні суми гол. Агронома Н.М. Афанасьєва при відрядженні 245 9 ПКО №131 Внесені в касу невикористані підзвітні суми Афанасьєва Н.М. 20 10 ВКО №116 Видано з каси підзвіт Рожко М.Ф. на господарські витрати 52 11 Виписка з поточного рахунку в банку 10.04 Отримана на поточний рахунок в банку короткострокова позика 17800 12 Виписка банку 14.04 Перерахована з поточного рахунку заборгованість Агрохімпостач 13 Рахунок – фактура №108 15.04., ТТН №110 Податкова накладна Отримані від Нафтобази паливно – мастильні матеріали (без ПДВ) (оплата не проведена) Відображений ПДВ Усього: 3000 14 ТТН №114 від 16.04 рахунок №121 Отримані від Облгропостач сировина і матеріали (оплата не проведена) Відображений ПДВ. 12000 2400 15 ТТН №119 від 24.04 рахунок №125 Податкова накладна Отримані від Облгропостач запасні частини (плата не проведена) Відображений ПДВ 4050 Усього: 4860 16 Рахунок – фактура № 205 від 25.04 Податкова накладна Нараховано Трансавто за доставку сировини та матеріалів. Відображений ПДВ 470 94 Усього: 564 17 Виписка банку Отримані на поточний рахунок грошові кошти від покупців за реалізацію продукції 40300 18 Виписка банку 27.04 Перерахована з поточного рахунку заборгованість по короткостроковій позиці. 4000 19 Авансовий звіт №8 28.04 податкова накладна Оприбутковані малоцінні та швидкозношувані предмети від Рожко М.Ф. Відображений ПДВ 40 8 20 Виписка з поточного рахунку платіжне доручення № 40 від 29.04 Перерахована з поточного рахунку погашення заборгованість за минулий місяць Облагропостач по пред’явленому рахунку №212 по пред’явленому рахунку №125 Усього: 21 Виписка банку платіжне доручення №42 від 30.04 Перераховано з поточного рахунку Транс авто по рахунку №205 від 25.04 Завдання 6. Складання первинної документації Заповнити первинні документи відповідно до варіанту. Реквізити підприємства та інші реквізити документа, не вказані в умові, визначати самостійно. Умови для виконання завдання 6 Варіант №10 1)товарний чек Працівнику відділу збуту Симоненку С.О. 10.03 ц.р. було видано аванс в сумі 120 грн. для придбання канцелярських приладів. В цей же день він відзвітувався та надав товарний чек за придбання 6 пачок паперу за ціною 20 грн., в т.ч. ПДВ. 2) платіжне доручення платіжне доручення № 17 від 25.05 ц.р. на перерахування ПП "Зоря" м. Нова Каховка з рахунку №2610125684136 в обласному відділенні АКБ "Промінвестбанк", код банку 311056, ідентифікаційний код 00824537, на рахунок № 26365485396589 магазину "Меблі" м. Херсон в банку "Форум", код банку 206784, ідентифікаційний код 01836527 за рахунком № 214 від 24.05 ц.р. як попередня оплата за офісне обладнання в сумі 500 грн. Перший примірник доручення підписаний директором Кротовим К.В, головним бухгалтером Лисичкіним Л.Н. та завірений печаткою підприємства.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 1. Облік процесу постачання. 1. Відкрити синтетичні та аналітичні рахунки та записати на них залишки на 01.03.20___р. (табл. 1.2, 1.3). 2. Записати господарські операції в реєстраційний журнал (табл. 1.1). 3. Відобразити господарські операції на рахунках, додатково відкривши рахунки 23 «Виробництво», 91 «Загальновиробничі витрати». 4. При складанні господарських операцій з ціллю доступності засвоєння матеріалу та спрощення розрахунків в завдання не застосовується ПДВ (податок на додану вартість). 5. Скласти розрахунок розподілення траспортно-заготівельних витрат. 6. Підрахувати обороти та вивести залишки по відкритим рахункам на 01.04.20___р. Умови до завдання 1 1. Залишки на синтетичних рахунках на 01.03.2021 р. (в грн.) № Наймененування рахунків Варіант 10 1 Поточний рахунок в національній валюті 65000 2 Розрахунки з постачальниками та підрядчиками (К-т) 8600 3 Сировина та матеріали 23070 2. Залишки на аналітичних рахунках по рахунку 201 «Сировина та матеріали» № Наймен. матеріалів Од.виміру Ціна Варіанти 10 1 Матеріал «А» Шт. 25 540 2 Матеріал «Б» Шт. 15 310 3 Матеріал «В» Шт. 40 45 4 Транспортно – заготівельні витрати грн. Х 3120 Примітка: Суми по видам матеріалів визначити самостійно 3. Господарські операції за березень 2021р. № Зміст господарських операцій Варіанти 10 1 Зараховані на склад матеріали від постачальників (кількість по ціні за одиницю) А 25 грн. Б 15 грн. В 40 грн. (суму визначити самостійно) 600 380 150 2 Нараховано підрядній організації за погрузку придбаних матеріалів 720 3 Нараховано автотранспортному об’єднанню за доставку матеріалів 2010 4 Перераховано з поточного рахунку в банку постачальникам та підрядникам 40300 5 Відпущенні у виробництво матеріали (кількість по ціні за одиницю) А 25 грн. Б 15 грн. В 40 грн. Всього (суму визначити) 650 350 85 6 Відпущені матеріали в підрозділ допоміжного виробництва (загально виробничі витрати) А 25 грн. Б 15 грн. В 40 грн. Всього (суму визначити самостійно) 110 55 40 7 Віднесена відповідно сума транспортно – заготівельних витрат на: а) виробництво б) загально виробничі витрати Всього (суму визначити, розрахунок) 24900 5175 30075 Завдання 2. Облік процесу виробництва. 1. Записати господарські операції в реєстраційний журнал. 2. Відкрити синтетичні рахунки 23 «Виробництво», 26 «Готова продукція», 91 «Загальновиробничі витрати». 3. Відкрити аналітичні рахунки: «Виробництво продукції А», «Виробництво продукції Б», «Готова продукція А», «Готова продукція Б». 4. Відобразити господарські операції на відкритих синтетичних та аналітичних рахунках, підрахувати обороти та вивести залишок на 01.04.20___р. 5. Скласти відомість розподілення загальновиробничих витрат пропорційно сумі прямих витрат. 6. Адміністративні витрати не розподіляти. 7. Скласти калькуляцію фактичної собівартості одиниці кожного виду продукції. 8. Скласти розрахунок калькуляційних різниць по кожному виду продукції. 9. Записи в реєстраційний журнал здійснювати без використання рахунків класу 8 (всі непрямі витрати відображають на рахунках 9 класу, прямі витрати – на рахунку 23). Умови до завдання 2 Таблиця 2.1 № Зміст господарських операцій Варіанти 10 1 Нараховано знос засобів, які використовувались при: а) виробництві продукції А продукції Б б) для цехів інших підрозділів; в) для основних засобів адміністративного призначення. ВСЬОГО: 5450 5000 2300 1980 14730 2 Нараховані матеріали по фактичний собівартості: а) на виробництво продукції А продукції Б б) для цехів інших підрозділів; в) для адміністративного призначення. ВСЬОГО: 13400 10750 3071 1490 28710 3 Нарахована заробітна плата: а) робітникам зайнятим при виробництві продукції А продукції Б б) робітникам цехів; в) робітникам адміністративно-управлінського персоналу (АУП); ВСЬОГО: (суму визначити самостійно) 9000 7800 3200 2000 4 Нараховано до єдиний соціальний внесок від суми заробітної плати (відносяться на витрати): а) робітників зайнятих при виробництві продукції А продукції Б б) робітникам цехів; в) робітникам АУП; ВСЬОГО: 2880 2496 1024 640 7040 5 Отримано в касу з поточного рахунку в банку на заробітну плату 19600 6 Видано з каси заробітна плата робітникам та службовцям 19600 7 Нараховано ОблЕнерго за відпуск електропостачання: а) для виробництва продукції А продукції Б б) для потреб цехів; в) для потреб адміністративного персоналу ВСЬОГО 1530 1260 600 400 3790 8 Перераховано ОблЕнерго за постачання електроенергії з поточного рахунку в банку 3790 9 Оприбуткована готова продукція по плановій собівартості (кількість за одиницю): а) 40 грн. б) 25 грн. ВСЬОГО: (суму визначити) 900 1450 10 Визначена фактична собівартість, одержаної готової продукції А і Б, та списана різниця між фактичною та повною собівартістю продукції (методом додаткових проводок чи «червоне сторно»). 11 Примітка: Залишки незавершеного виробництва на 01.03.20___р. виробництво А виробництво Б ВСЬОГО: 477 723 1170 Завдання 3. Облік процесу реалізації. 1. Відкрити синтетичні та аналітичні рахунки та записати на них залишки. 2. Крім того відкрити синтетичні рахунки 93 «Витрати на збут», 90 «Собівартість реалізації», 70 «Доходи від реалізації», «Доходи від реалізації продукції А», «Доходи від реалізації продукції Б», 79 «Фінансові результати». 3. На підставі господарських операцій скласти реєстраційний журнал. 4. Визначити фінансові результати від реалізації. 5. Підрахувати обороти та вивести залишки по відкритим рахункам синтетичного та аналітичного обліку. Умови до виконання завдання 3 1. Залишки по синтетичним рахункам Таблиця 3.1 № Зміст господарських операцій Варіант 10 1 Готова продукція 26450 2 Поточний рахунок в банку 11000 3 Розрахунки по податкам та платежам (К-т) 1290 4 Розрахунки з іншими кредиторами (К-т) 1850 5 Розрахунки по оплаті праці (К-т) 16000 6 Розрахунки по страхуванню (К-т) 10000 7 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки кредити) (К-т) 49000 8 Адміністративні витрати 1160 9 Розрахунки з підзвітними особами(Д-т) 255 2. Залишки по аналітичним рахункам до рахунку «Готова продукція» Таблиця 3.2 Одиниця виміру Фактична собівартість Варіанти - кількість виробів 10 Вироби А Вироби Б Шт. Шт. 50 45 340 210 Суму визначити: 26450 3. Господарські операції за місяць Таблиця 3.3 № Зміст господарських операцій Варіанти 10 1 Відвантажена покупцям готова продукція (кількість шт. по фактичній собівартості) виріб А 50 грн. виріб Б 45 грн. Всього: (суму визначити) 240 132 2 Описані затрати на відрядження пов’язані з реалізацією продукції. 105 3 Нараховано АТП-70256 за транспортування реалізованої продукції 660 4 Нарахована заробітна плата робітникам відділу збуту та складів 740 5 Здійснено нарахування єдиного соціального внеску на фонд оплати праці працівників відділу збуту 237 6 Нарахована амортизація по основним засобам відділу збуту, складів 96 7 Отримана на поточний рахунок в банку виручка за реалізовані: Вироби А Вироби Б УСЬОГО: 18240 10560 28800 8 Нарахований ПДВ в розмірі 20% від продажної вартості реалізованої продукції. по виробам А по виробам Б УСЬОГО: 3040 1760 4800 9 Перераховано з поточного рахунку: Держказначейству ПДВ автотранспортному підприємству УСЬОГО: 4800 660 5460 10 Списана виробнича собівартість реалізованої продукції: вироби А вироби Б УСЬОГО: 12000 5940 17940 11 Списуються в кінці місяця на фінансові результати: 11.1 Списуються в кінці місяця адміністративні витрати 1160 11.2 Списуються витрати, пов’язані із збутом готової продукції (суму визначити) 11.3 Списується сума доходу від реалізованої продукції (суму визначити) виробу А виробу Б УСЬОГО: Завдання 4. Складання балансу. Скласти бухгалтерський баланс на 01____20____р. по наступній схемі. При складанні керуватися П (С) БО 2 «Баланс» БАЛАНС Актив Пасив Розділи та статті балансу Сума грн. Розділи та статті балансу Суму грн. 1 2 3 4 1. Необоротні активи Усього за розділом І ІІ. Оборотні активи Усього за розділом ІІ ІІІ. Витрати майбутніх періодів Усього за розділом ІІІ 1. Власний капітал Усього за розділом І ІІ. Забезпечення наступних витрат та платежів Усього за розділом ІІ ІІІ. Довгострокові зобов’язання Усього за розділом ІІІ ІV. Поточні зобов’язання Усього за розділом IV. V. Доходи майбутніх періодів Усього за розділом V Баланс Баланс Умови до складання балансу № Зміст господарських операцій Варіанти 10 1 Каса 120 2 Поточні рахунки в національній валюті 24700 3 Акредитиви 2200 4 Будинки та споруди 28000 5 Знос основних засобів 27000 6 Витрати на формування основного стада 1200 7 Капітальне будівництво 24000 8 Готова продукція 7300 9 Насіння 8200 10 Корма 12640 11 Молодняк тварин на вирощування 9260 12 Заборгованість постачальникам 8400 13 Нафтопродукти 9280 14 Заборгованість робітникам та службовцям 4670 15 Заборгованість по податкам і платежам 6830 16 Заборгованість органам соціального страхування 1170 17 Мінеральні добрива 7960 18 Короткострокові позики банків 43000 19 Доходи майбутніх періодів 3880 20 Будівельні матеріали 4340 21 Довгострокові векселя видані 3420 22 Права користування природними ресурсами 2000 23 Заборгованість покупців та замовників 2940 24 Зобов’язання з фінансової оренди 5400 25 Розрахунки з іншими кредиторами 2400 26 Розрахунки з іншими дебіторами 2400 27 Транспортні засоби 87000 28 Багаторічні насадження 12740 29 Статутний капітал 100000 30 Резервний капітал 8000 31 Пайовий капітал 12000 32 Прибутковий нерозподілений 4000 33 Запасні частини 2800 34 Малоцінні та швидкозношувальні предмети 740 35 Відстрочені податкові зобов’язання (П) 7200 36 Робоча та продуктивна худоба 1949 37 Знос нематеріальних активів 340 38 Інвентарна тара 110 39 Цільове фінансування 25000 40 Витрати майбутніх періодів 40 Завдання 5. Складання облікових регістрів 1. На підставі господарських операцій скласти журнал реєстрації та проставити кореспонденції рахунків. 2. Відкрити рахунки в Головній книзі та записати залишки на 1.03.20__р. в Головній книзі по формі. 3. Відкрити журнал–ордер №1 та відомості №1.1, №1.2. Перераховані регістри відкрити по формі. 4. Скласти відомість по рахунку 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками» лінійно–позиційним способом (в розрізі аналітичних рахунків). 5. Скласти відомість по рахунку 372 «Розрахунки з підзвітними особами» по кожній підзвітній особі. 6. Відобразити в журналах–ордерах і відомостях господарські операції по дебету та кредиту рахунків 30 «Каса в національній валюті», 31 «Розрахунки в банках», 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», 372 «Розрахунки з підзвітними особами». 7. Підрахувати підсумки записів в журналах–ордерах та відомостях та записати їх в Головну книгу. 8. Вивести та записати в Головну книгу залишки по рахункам 30 «Каса в національній валюті», 31 «Розрахунки в банках», 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками», 372 «Розрахунки з підзвітними особами»на 1.04.20___р. Умови до виконання завдання 5 а) на 1.03 20__р. підприємство має слідуючи залишки на бухгалтерських рахунках (грн.) № Зміст господарських операцій Варіанти 1 Каса в національні валюті 9000 2 Поточний рахунок в національній валюті 3 Розрахунки з постачальниками та підрядниками (кредит) 2870 4 Розрахунки з підзвітними особами (дебет) 60 б) залишки на аналітичних рахунках 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками» № Зміст господарських операцій Варіанти 1 «Облгропостач» 1820 2 «Агрохімпостач» 1050 3 Усього: 2870 в) Залишки на аналітичних рахунках 372 «Розрахунки з підзвітними особами» № Зміст господарських операцій Варіанти 1 Дебітори: 2 Рожко М.Ф. 30 3 Семенов І.М. 30 4 Усього: 60 г) Господарські операції за квітень 20____р. (в грн.) № Найменування документів Зміст операції Варіант 10 1 Прибутковий касовий ордер (ПКО) № 125 від 01.04 Внесена до каси виручка від реалізації 2 Прибутковий касовий ордер №1258 від 02.04 Внесені до каси невикористані підзвітні суми Семенова І.М. 24 3 ПКО № 129 від 04.04 Отримано в касу з поточного рахунку в банку на витрати по відрядженню та господарські витрати 290 4 Видатковий касовий ордер (ВКО) № 115 від 05.04 Видано підзвіт Афанасьєва Н.М. на витрати по відрядженню 260 5 Авансовий звіт №6 від 06.04 Податкова накладна Оприбутковані малоцінні та швидкозношуючі предмети (без ПДВ), які придбала підзвітна особа Рожко М.Ф. 30 Відображена сума ПДВ 6 6 ПКО №130 від 07.04 Отримано в касу з поточного рахунку в банку 7 Платіжна відомість №4 Виплачена з каси заробітна плата робітникам та службовцям 8210 8 Авансований звіт №7 від 10.04 Списуються на адміністративні витрати підзвітні суми гол. Агронома Н.М. Афанасьєва при відрядженні 245 9 ПКО №131 Внесені в касу невикористані підзвітні суми Афанасьєва Н.М. 20 10 ВКО №116 Видано з каси підзвіт Рожко М.Ф. на господарські витрати 52 11 Виписка з поточного рахунку в банку 10.04 Отримана на поточний рахунок в банку короткострокова позика 17800 12 Виписка банку 14.04 Перерахована з поточного рахунку заборгованість Агрохімпостач 13 Рахунок – фактура №108 15.04., ТТН №110 Податкова накладна Отримані від Нафтобази паливно – мастильні матеріали (без ПДВ) (оплата не проведена) Відображений ПДВ Усього: 3000 14 ТТН №114 від 16.04 рахунок №121 Отримані від Облгропостач сировина і матеріали (оплата не проведена) Відображений ПДВ. 12000 2400 15 ТТН №119 від 24.04 рахунок №125 Податкова накладна Отримані від Облгропостач запасні частини (плата не проведена) Відображений ПДВ 4050 Усього: 4860 16 Рахунок – фактура № 205 від 25.04 Податкова накладна Нараховано Трансавто за доставку сировини та матеріалів. Відображений ПДВ 470 94 Усього: 564 17 Виписка банку Отримані на поточний рахунок грошові кошти від покупців за реалізацію продукції 40300 18 Виписка банку 27.04 Перерахована з поточного рахунку заборгованість по короткостроковій позиці. 4000 19 Авансовий звіт №8 28.04 податкова накладна Оприбутковані малоцінні та швидкозношувані предмети від Рожко М.Ф. Відображений ПДВ 40 8 20 Виписка з поточного рахунку платіжне доручення № 40 від 29.04 Перерахована з поточного рахунку погашення заборгованість за минулий місяць Облагропостач по пред’явленому рахунку №212 по пред’явленому рахунку №125 Усього: 21 Виписка банку платіжне доручення №42 від 30.04 Перераховано з поточного рахунку Транс авто по рахунку №205 від 25.04 Завдання 6. Складання первинної документації Заповнити первинні документи відповідно до варіанту. Реквізити підприємства та інші реквізити документа, не вказані в умові, визначати самостійно. Умови для виконання завдання 6 Варіант №10 1)товарний чек Працівнику відділу збуту Симоненку С.О. 10.03 ц.р. було видано аванс в сумі 120 грн. для придбання канцелярських приладів. В цей же день він відзвітувався та надав товарний чек за придбання 6 пачок паперу за ціною 20 грн., в т.ч. ПДВ. 2) платіжне доручення платіжне доручення № 17 від 25.05 ц.р. на перерахування ПП "Зоря" м. Нова Каховка з рахунку №2610125684136 в обласному відділенні АКБ "Промінвестбанк", код банку 311056, ідентифікаційний код 00824537, на рахунок № 26365485396589 магазину "Меблі" м. Херсон в банку "Форум", код банку 206784, ідентифікаційний код 01836527 за рахунком № 214 від 24.05 ц.р. як попередня оплата за офісне обладнання в сумі 500 грн. Перший примірник доручення підписаний директором Кротовим К.В, головним бухгалтером Лисичкіним Л.Н. та завірений печаткою підприємства.