Зміст
Працівникам ТОВ «Ефект» вила видана з каси підприємства готівка (аванси) на відрядження та придбання матеріальних цінностей (задача 1 практичного заняття 9). Після завершення операцій вони склали звіти про використання коштів і додали до них документи, що підтверджують їх витрати.
Протягом поточного місяця були отримані від постачальників товарно – матеріальні цінності. На підставі інформації про дані операції (таблиця) необхідно виконати такі завдання:
1)Визначити витрати по відрядженнях
2)скласти бухгалтерські проводки по операціях, наведених у таблиці
3) за залишками по аналітичних рахунках у відомостях №3.2, 3.3 і складеними кореспонденціями рахунків господарських операцій у таблицях 9.1 і 9.2 практичного заняття №9 та таблиці 10.5 необхідно заповнити відомості аналітичного обліку розрахунків з дебіторами і кредиторами (№3.2, 3.3), журналу – ордеру №3.
Вихідна інформація до виконання завдання 10.2
Зміст операцій по розрахунках з підзвітними особами Кореспонденція рахунків Сума, грн.
Дт Кт
1.Затвердженого авансовий звіт №1 від 13.01 Соколенко Т.А. і оприбутковано на склад №1 голки для пошивочних машин (№5) – 13 упаковок по 100 шт.
Крім того ПДВ 20% 130
26
2. Затверджено авансовий звіт №2 від 25.01 по відрядженню директора підприємства Туманова К.С. на підставі даних до звіту документів (вирішувались загальногосподарські питання):
- квиток залізничний до м.Київа від 21.01.0_р. на суму 51 грн. (в т.ч. ПДВ 8,5)
- квитанція на постільну білизну у поїзді на 7 грн. (в т.ч. ПДВ 1,17)
- квитанція на проживання у готелі з дворазовим харчуванням на суму 562,8 грн. (в т.ч. ПДВ – 93,80)
- квиток залізничний до м.Дн-ська від 24.01.0_р. 58,80 грн. (в т.ч. ПДВ 9,8)
- квитанція на постільну білизну у поїзді на 9 грн. (в т.ч. ПДВ 1,28)
- добові
- віднесено ПДВ до податкового кредиту (на загальну суму податку)
Добові з 21.01 по 24.01 - 4 доби. Добові в 2021 році – 600 грн./доба
Загальногосподарські витрати:
51-8,5+ 7-1,17+ 562,8-93,8+ 58,8-9,8+ 9-1,28 + 600*4 = 2974,05
Податковий кредит з ПДВ:
8,5+ 1,17+ 93,8+ 9,8+ 1,28 = 114,55 2974,05
114,55
3. Затверджено авансовий звіт №4 від 31.01 по відрядженню начальника пошив очного цеху Давидова М.С. (вирішувались загальновиробничі питання).
Крім того віднесено до податкового кредиту з ПДВ 20% 500
100
4. Отримано від ВАТ «Силует» сировину і матеріали по накл..№6 від 06.01 на суму 18120 грн. (в т.ч. ПДВ)
18120/1,2 = 15100
18120/6 = 3020
- накл.№18 від 13.01 на суму 37800 грн. (в т.ч. ПДВ)
37800/1,2 = 31500
37800/6 = 6300 15100
3020
31500
6300
5.Отримано від бази «Плутон» малоцінні швидкозношувальні предмети по накл.№15 від 20.01 на суму 9534 (в т.ч. ПДВ)
9534/1,2 = 7945
9534/6 = 1589 7945
1589
6.Оприбутковано від заводу «Промінь» верстат по накл.№25 від 28.01 на суму 9600 грн. (в т.ч. ПДВ)
9600/1,2 = 8000
9600/6= 1600 8000
1600
Завдання 11.2
Протягом поточного місяця на складі виробничих запасів підприємства «Темп» здійснені такі операції з цементом (табл.11.3)
Необхідно:
1.Визначити вартість списаного цементу за напрямками його використання із застосуванням різних методів оцінки собівартості 1 т:
- методу ФІФО
- методу середньозваженої собівартості одиниці запасів
2. Скласти бухгалтерські проводки за наведеними операціями
Таблиця 11.3
Відомість руху запасів методом ФІФО
Зміст операцій Од.виміру Кі-ть Факт.с/с одиниці, грн. Вартість, грн.
Залишок цементу М-400 т 18 250,00 4500,00
Надійшло на склад від постачальників
05.11
11.11
15.11
26.11
т
т
т
т
20
40
60
30
230
270
245
300
4600
10800
14700
9000
Вибуло зі складу за напрямками:
06.11 – на виробництво продукції
11.11- на виробництво
- на ремонт підлоги в офісі підприємства
16.11 – на виробництво
- на ремонт будівлі складу готової продукції
20.11 – на будівництво столової
21.11 – на виробництво
т
т
т
т
т
т
т
30
25
1
40
3
5
30
250
230
230
270
270
270
245
245
245
245