0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:447840)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 31
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Практичне завдання розроблено на прикладі приватного підприємства «Альфа-Трейд», яке виготовляє для офісів столи і стільці. Директор підприємств – викладач. Головний бухгалтер –студент, який виконує завдання. Касир – Івиненко Марія Іванівна. Адреса підприємства: 61023, м. Харків, вул. ПРАЦІ, 23. Код ЄДРПОУ: 12345678 ПП «Альфа-Трейд» має поточний рахунок № 2546000020 у ВГРУ «Приватбанк» м. Харків, МВО банку 330440. На підприємстві один цех основного виробництва та два склади: склад матеріалів (завідуючий складом Росоха Р.О.) і склад готової продукції (завідуючий складом Петрик Т.А.). у звітному періоду підприємство виготовляє столи і стільці. Головними постачальниками матеріалів є: ПП «Оріон» - код ЄДРПОУ 12334455, п/р 23580017192040 у Харківському відділенні АКБ «Райффайзен банк Аваль», МФО 201356; ДП «Кочетківський лісгосп» - код ЄДРПОУ 11445522, п/р 21580000102307 у Харківському відділенні КБ «Пумб», МФО 245006; ТОВ «Веселка» - код ЄДРПОУ 12557788, п/р 23580000608754 у Харківському відділенні КБ «Укрсиббанк», МФО 224055. Послідовність виконання завдання: 1. Обрати варіанта завдання відповідно до наданого списку. 2. Скласти Баланс (Звіт про фінансовий стан підприємства). Форму №1 станом на 01.01. 20__ р. 3. Скласти журнал реєстрацій господарських операцій за І квартал 20__ р. (дод. 1). 4. Заповнити аналітичні таблиці, наведені в додатках 2-5, бланки первинних документів, позначені «*» (бланки наведені в додатках). 5. Заповнити оборотно-сальдову відомість за І квартал 20__ р. (дод. 6.) на підставі журналу реєстрацій господарських операцій. 6. Скласти Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва. Форми №1-м станом на 31.03.20__ р. (дод. 7). 7. Скласти Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва. Форми № 2-м за І квартал 20__ р. (дод. 8). Вихідні дані: 1. Залишки на рахунках станом на 01.01.20 р. Назва рахунка Номер рахунка Сума, грн Основні засоби 10 2 052 140,00 Розрахунки з вітчизняними постачальниками 631 60 900,00 Сировина і матеріали (відповідно до варіанта) 201 20433 Статутний капітал 40 2234200,00 Напівфабрикати 25 180 000,00 Додатковий капітал 42 3 500,00 Паливо 203 140 000,00 Запчастини 207 38 000,00 Короткострокові позики 601 40 800,00 Розрахунки з вітчизняними покупцями 361 52 000,00 Короткострокові векселі видані 62 85 600,00 Розрахунки з підзвітними особами 372 142,00 Витрати майбутніх періодів 39 2 136,00 Розрахунки за податками 641 120 000,00 Каса в національній валюті 301 200,00 Поточні рахунки в національній валюті 311 300 300,00 Резервний капітал 43 57 900,00 Поточні фінансові інвестиції 35 29 127,00 Розрахунки з оплати праці 661 27 800,00 Нематеріальні активи 12 15 200,00 Розрахунки за виданими авансами 371 15 050,00 Доходи майбутніх періодів 69 3 080,00 Грошові документи в національній валюті 331 940,00 Неоплачений капітал 46 80000,00 Виробництво 23 36 000,00 Довгострокові позики 501 30 000,00 Знос основних засобів 131 132 042,75 Нерозподілений прибуток(непокритий збиток) 44 ? Знос нематеріальних активів 133 2 300,00 2. Аналітичні дані до рахунка 10 «Основні засоби» станом на 01.01.20__р. № Назва об’єкта основних засобів Первісна вартість об’єкта, грн Ліквідаційна вартість об’єкта, грн Строк корисного використання, років 1. Адміністративна будівля 570 000 7800 20 2. Будівля цеху 660 000 9900 20 3. Комп’ютер (у бухгалтерії) 7 000 500 5 4. Автомобіль (Toyota Prado) 152 000 4000 14 5. Станок «Мрія» 450 670 2300 13 6. Верстат «Л-4» 212 470 3450 12 3. Аналітичні дані до рахунка 201 «Сировина і матеріали» станом на 01.01.20_р. № Найменування сировини і матеріалів Одиниця виміру Кількість Ціна, грн Сума, грн. 1 Дошки куб. м 23 762 17526 2 Лак л 36 32 1152 3 Метал кг 45 39 1755 Разом 20433 4. Аналітичні дані до рахунка 372 «Розрахунки з підзвітними особами» станом на 01.01.20 р. № Посада, прізвище та ініціали підзвітної особи Сума, грн 1. Бухгалтер Миронюк С.В. 80,00 2. Начальник цеху Бондар О.В. 30,00 3. Експедитор Коропчук П.А. 32,00 Разом 142 5. Аналітичні дані до рахунка 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» станом на 01.01.20 р. № Назва постачальника Сума, грн. 1. ПП «Оріон» 23 000,00 2. ДП «Кочетківський лісгосп» 15 600,00 3. ПП «Веселка» 8 700,00 4. АТП-12000 13 600,00 Разом 60900 5. Незавершене виробництво станом на 01.01.20__ р.: столи – 24 000,00 стільці – 12 000,00 6. Витяг з наказу про облікову політику ПП «Альфа-Трейд»: 1) підприємство обліковує витрати на рахунках 9-го класу; 2) до основних засобів включають необоротні активи вартістю понад 2500 грн, необоротні активи вартістю до 2500 грн обліковують у складі інших необоротних матеріальних активів; 3) амортизацію основних засобів нараховують із використанням таких методів: прямолінійного – для будівель і споруд, станка «Мрія», верстата «Л-4»; прискореного зменшення залишкової вартості – для комп’ютера та автомобіля. 4) вартість запасів у разу вибуття оцінюють за методом FIFO; 5) усі постачальники є платниками ПДВ; 6) базою розподілу загальновиробничих витрат є прямі матеріальні витрати. Журнал реєстрації господарських операцій за І квартал 20 р. № Дата Зміст господарської операції Сума, грн 1. 11.01 Внесено засновником Міроненком М.П. грошові кошти на поточний рахунок як внесок до статутного капіталу 30300 2. 11.01 Отримано в касу готівку з поточного рахунка 4850 3. 11.01 Оприбутковано деревообробний станок від засновника Пархоменка Т.Р. як внесок до статутного капіталу 36500 4. 11.01 Оприбутковано на складі від ДП «Кочетківський лісгосп» дошки 20 м3 за ціною 763 грн., без ПДВ 20*763 = 15260 15260 5. 11.01 Відображено податковий кредит із ПДВ 15260*0,2 = 3052 3052 6. Внесено залишок підзвітних сум: бухгалтером Миронюк С.В. – 80 грн. начальником цеху Бондарем О.В. – 30,00 експедитором Коропчуком П.А. – 32,00 80 30 32 7. 12.01 Оприбутковано на склад від ПП «Веселка» лак 80 л за ціною 43, без ПДВ. 80*43 = 3440 3440 8. Відображено податковий кредит із ПДВ 3440*0,2 = 688 688 9. Перераховано в погашення заборгованості (врахувати заборгованість на початок періоду): ДП «Кочетківський лісгосп» – 15600+ 15260+3052 = 33912 ПП «Веселка» – 8700+3440+688 = 12828 33912 12828 10. Відпущено дошки зі складу для виробництва: столів – 21 куб.м за ціною (використати метод ФІФО); 21*762 = 16002 стільців – 12 куб.м за ціною (використати метод ФІФО) 2*762+10*763 = 9154 16002 9154 11. 14.01 Відпущено лак зі складу для виробництва: столів 40 л за ціною (використати метод ФІФО); 36*32+ 4*43 = 1324 стільців – 27 л за ціною (використати метод ФІФО). 27*43 = 1161 1324 1161 12. Оприбутковано на склад від ПП «Оріон» метал 35 кг за ціною 66 грн., без ПДВ. 35*66=2310 2310 13. Відображено податковий кредит із ПДВ 2310*0,2= 462 462 14. Прийнято рахунок від Харківенерго за електроенергію, використану для: виробництва столів – 4200 грн; 4200/1,2 = 3500 виробництва стільців – 3900 грн; 3900/1,2=3250 загальновиробничих потреб – 2400 грн; 2400/1,2=2000 загальногосподарських потреб – 1200 грн, у т.ч. ПДВ. 1200/1,2=1000 3500 3250 2000 1000 15. Відображено податковий кредит із ПДВ (4200+3900+2400+1200)/6 = 1650 1650 16. 19.01 Безоплатно отримані дошки від ПП «Сузір’я» 10 куб.м за ціною 714 грн., без ПДВ. 714*10 = 7140 7140 17. Отримано готівку в касу для господарських потреб. 5300 18 Видано під звіт Коропчуку П.А. на господарські потреби. 1350 19 Оприбутковані запасні частини, придбані експедитором Коропчуком П.А., без ПДВ. Вартість придбаних матеріалів необхідно визначити шляхом множення суми, виданої під звіт Коропчуку П.А. на 80%. 1350*0,8 = 1080 1080 20 Відображено податковий кредит із ПДВ 1080*0,2 = 216 216 21 Повернуто в касу Коропчуком П.А. залишок підзвітних сум 1350-1080-216 = 54 54 22 Відпущено метал зі складу для виробництва: столів – 17 кг за ціною (використати метод ФІФО); 17*39 = 663 стільців – 15 кг за ціною (використати метод ФІФО). 15*39 = 585 663 585 23 25.01 Видано під звіт начальнику цеху Бондарю О.В. на господарські потреби 3030 24 Перераховано з поточного рахунка в погашення заборгованості перед постачальниками (погашається вся заборгованість, яка є непогашеною з 01.01.20 р.): ПП «Оріон» - 23000+2310+462 = 25772 Харківенерго – 3500+3250+2000+1000+ 1650 = 11400 25772 11400 25 Зараховано на поточний рахунок короткострокову позику банку (позика взята на 1 рік під 26% річних) 28500 26 Оприбутковано на склад від ПП «Оріон» метал 20кг за ціною 71 грн., без ПДВ. 20*71=1420 1420 27 Відображено податковий кредит із ПДВ 1420*0,2= 284 284 28 27.01 Оприбутковано паливо, придбане начальником цеху Бондаренко О.В., без ПДВ. 1305 29 Відображено податковий кредит із ПДВ 1305*0,2= 261 261 30 Повернуто з виробництва на склад невикористані: для виробництва столів дошки 4 куб.м за ціною (дод. 2), грн; 762*4 = 3048 для виробництва стільців 2 куб.м за ціною (дод. 2), грн. 763*2 = 1526 3048 1526 31 02.02 Прийнято рахунок від водоканалу за воду, використану для: виробництва столів – 5100 грн; 5100/1,2= 4250 виробництва стільців – 4890 грн; 4890/1,2 = 4075 загальновиробничих потреб– 3780грн; 3780/1,2 = 3150 загальногосподарських потреб – 2250 грн,у т.ч. ПДВ. 2250/1,2 = 1875 4250 4075 3150 1875 32 Відображено податковий кредит із ПДВ (5100+4890+3780+2250)/6 = 2670 2670 33 Використано запасні частини для загальновиробничих потреб. Сума складає 20% від вартості придбаних запчастин. 1080*0,2 = 216 216 34 За результатами раптової інвентаризації виявлено нестачу запчастин на суму 200,00 грн і встановлено винну особу – комірник Постунський Р.П. Суму збитку комірник відшкодував шляхом внесення суми в касу. 200 200 200 35 8.02 Отримано безоплатно верстат «М-5» від ПП «Зоря». 13100 36 Нараховано заробітну плату робітникам за виготовлення: столів: Ващуку В.Г. – 3000 грн; Шевченку Д.Л. – 3000 грн. Рудницькому З.Л. – 3000 грн. 3000+3000+3000= 9000 стільців: Кухрачуку Р.А. – 2800 грн. Мухарському О.П. – 2900 грн. Смірнову К.З. – 3000 грн. 2800+2900+3000 = 8700 9000 8700 37 Нараховано заробітну плату: начальнику цехів основного виробництва Ковалевському С.А. – 3500грн. директору підприємства – 7000 грн. менеджеру зі збуту – 5500грн. 3500 7000 5500 38 Проведено нарахування ЄСВ за ставкою 22 % на фонд заробітної плати робітників: занятих на виробництві столів; 9000*0,22 = 1980 зайнятих на виробництві стільців; 8700*0,22 = 1914 загальновиробничого персоналу; 3500*0,22 = 770 адміністративного персоналу; 7000*0,22 = 1540 менеджера зі збуту. 5500*0,22 = 1210 1980 1914 770 1540 1210 39 Проведено утримання ЄСВ за ставкою 3,6% із заробітної плати робітників (на сьогодні дане утримання не проводиться, проводимо утримання військового збору): занятих на виробництві столів; зайнятих на виробництві стільців; загальновиробничого персоналу; адміністративного персоналу; менеджера зі збуту. (9000+8700+3500+7000+5500)*0,015= 505,5 505,4 40 Сплачені до Пенсійного фонду збори ЄСВ. 1980+1914+770+1540+1210 = 7414 7414 41 Утримано податок на доходи фізичних осіб із заробітної плати робітників: занятих на виробництві столів; зайнятих на виробництві стільців; загальновиробничого персоналу; адміністративного персоналу; менеджера зі збуту. (9000+8700+3500+7000+5500)*0,18 = 6066 6066 42 Перераховано до державного бюджету податок на доходи фізичних осіб. 6066 43 Перераховано заробітну плату на розрахункові рахунки робітників підприємства. 9000+8700+3500+7000+5500- 6066- 505,5 = 27128,5 27128,5 44 16.02 Оприбутковано на склад від ПП «Оріон» метал 35 кг за ціною 57 грн., без ПДВ. 35*57 = 1995 1995 45 Відображено податковий кредит із ПДВ 1995*0,2= 399 399 46 Проведено АТП-12000 ремонт автомобіля Toyota Prado, яким користується адміністративний персонал, у т.ч. ПДВ. 4100/1,2= 3416,67 3416,67 47 Відображено податковий кредит із ПДВ 4100/6= 683,33 683,33 48 Перераховано АТП-12000 за ремонт автомобіля, грн. 4100 49 Нараховано амортизацію основних засобів: адміністративної будівлі; будівлі цеху; комп’ютера (в бухгалтерії); автомобіля (Toyota Prado); станка «Мрія» (для виробництва столів); верстата «Л-4» (для виробництва стільців) 7027,5 8126,25 420 4654,48 8619,91 4352,84 50 Розподілено та списано загальновиробничі витрати на: виробничу собівартість столів; виробничу собівартість стільців; 10914,4 6847,85 51 Відпущено з виробництва та оприбутковано на склад за фактичною собівартістю: столи (незавершене виробництво станом на 31.03 20 31.03 20 р. = 400; стільці (незавершене виробництво станом на 31.03 20_р. 580 76805,31 49933,69 52 9.03 Відвантажено покупцям: столи стільці 350100 352600 53 Відображено податкове зобов’язання з ПДВ під час реалізації: столів – ? 350100/6= 58350 стільців – ? 352600/6= 58766,67 58350 58766,67 54 Використано запчастини для збутових потреб. Суму визначити шляхом множення вартості придбаних запчастин на 15% 1080*0,15= 162 162 55 Проведено підписку на газету «Все про бухгалтерський облік»на ІІ квартал 20р., грн., без ПДВ 500 56 18.03 Отримано рахунок від компанії «МТС-Україна» за послуги мобільного зв’язку, грн., у т.ч. ПДВ. 400/1,2 = 333,33 333,33 57 Відображено податковий кредит із ПДВ 400/6= 66,67 66,67 58 Прийнято до оплати рахунок АТП-12000 за перевезення готової продукції до магазину, у т.ч. ПДВ 1500/1,2= 1250 1250 59 Відображено податковий кредит із ПДВ 1500/6= 250 250 60 Платіжне доручення, виписка банку 1500 61 Нараховано відсотки за короткостроковою позикою за І квартал 28500*0,26/4= 1852,5 1852,5 62 Перераховано компанії «МТС- Україна» за послуги мобільного зв’язку 400 63 Отримано рахунок від фірми «Скорпіон» за послуги з охорони підприємства, у т.ч.ПДВ. 5350/1,2= 4458,33 4458,33 64 Відображено податковий кредит із ПДВ 5350/6=891,67 891,67 65 Отримано на поточний рахунок дебіторську заборгованість покупці 350100+352600+52000 = 754700 754700 66 Визначено та сплачено до бюджету податок на додану вартість ПЗ – ПК = -3052-688-462-1650-216-284 -261-2670-399-683,33+58350+58766,67- 66,67-250-891,67 = 105543 105543 67 31.03 Перераховано фірмі «Скорпіон» за надані послуги 5350 68 Погашено частково (20%) (20%) короткострокову позику банку та суму відсотків за І квартал 28500*0,2 = 5700 5700 1852,5 69 Визначено фінансовий результат діяльності підприємства за І квартал, відобразивши його на субрахунках рахунка 79, відобразивши його на субрахунках рахунка 79. 92: 1000+ 1875+ 7000 + 1540 + 3416,67 + 7027,5+ 420+ 4654,48+ 333,33+ 4458,33 = 31725,31 93: 5500 + 1210 + 162+ 1250 = 8122 947: 200 95: 1852,5 701: 350100+ 352600 – 58350- 58766,67 = 585583,33 716: 200 718: 7140 551023,52-99184,23 = 451839,29 585583,33 200 7140 31725,31 8122 200 1852,5 451839,29 70 Визначено та сплачено до бюджету податок на прибуток (якщо підприємство за І квартал отримало прибуток) 585583,33+ 200+ 7140 – 31725,31- 8122- 200- 1852,5 = 551023,52 551023,52*0,18 = 99184,23 99184,23 99184,23 99184,23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практичне завдання розроблено на прикладі приватного підприємства «Альфа-Трейд», яке виготовляє для офісів столи і стільці. Директор підприємств – викладач. Головний бухгалтер –студент, який виконує завдання. Касир – Івиненко Марія Іванівна. Адреса підприємства: 61023, м. Харків, вул. ПРАЦІ, 23. Код ЄДРПОУ: 12345678 ПП «Альфа-Трейд» має поточний рахунок № 2546000020 у ВГРУ «Приватбанк» м. Харків, МВО банку 330440. На підприємстві один цех основного виробництва та два склади: склад матеріалів (завідуючий складом Росоха Р.О.) і склад готової продукції (завідуючий складом Петрик Т.А.). у звітному періоду підприємство виготовляє столи і стільці. Головними постачальниками матеріалів є: ПП «Оріон» - код ЄДРПОУ 12334455, п/р 23580017192040 у Харківському відділенні АКБ «Райффайзен банк Аваль», МФО 201356; ДП «Кочетківський лісгосп» - код ЄДРПОУ 11445522, п/р 21580000102307 у Харківському відділенні КБ «Пумб», МФО 245006; ТОВ «Веселка» - код ЄДРПОУ 12557788, п/р 23580000608754 у Харківському відділенні КБ «Укрсиббанк», МФО 224055. Послідовність виконання завдання: 1. Обрати варіанта завдання відповідно до наданого списку. 2. Скласти Баланс (Звіт про фінансовий стан підприємства). Форму №1 станом на 01.01. 20__ р. 3. Скласти журнал реєстрацій господарських операцій за І квартал 20__ р. (дод. 1). 4. Заповнити аналітичні таблиці, наведені в додатках 2-5, бланки первинних документів, позначені «*» (бланки наведені в додатках). 5. Заповнити оборотно-сальдову відомість за І квартал 20__ р. (дод. 6.) на підставі журналу реєстрацій господарських операцій. 6. Скласти Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва. Форми №1-м станом на 31.03.20__ р. (дод. 7). 7. Скласти Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва. Форми № 2-м за І квартал 20__ р. (дод. 8). Вихідні дані: 1. Залишки на рахунках станом на 01.01.20 р. Назва рахунка Номер рахунка Сума, грн Основні засоби 10 2 052 140,00 Розрахунки з вітчизняними постачальниками 631 60 900,00 Сировина і матеріали (відповідно до варіанта) 201 20433 Статутний капітал 40 2234200,00 Напівфабрикати 25 180 000,00 Додатковий капітал 42 3 500,00 Паливо 203 140 000,00 Запчастини 207 38 000,00 Короткострокові позики 601 40 800,00 Розрахунки з вітчизняними покупцями 361 52 000,00 Короткострокові векселі видані 62 85 600,00 Розрахунки з підзвітними особами 372 142,00 Витрати майбутніх періодів 39 2 136,00 Розрахунки за податками 641 120 000,00 Каса в національній валюті 301 200,00 Поточні рахунки в національній валюті 311 300 300,00 Резервний капітал 43 57 900,00 Поточні фінансові інвестиції 35 29 127,00 Розрахунки з оплати праці 661 27 800,00 Нематеріальні активи 12 15 200,00 Розрахунки за виданими авансами 371 15 050,00 Доходи майбутніх періодів 69 3 080,00 Грошові документи в національній валюті 331 940,00 Неоплачений капітал 46 80000,00 Виробництво 23 36 000,00 Довгострокові позики 501 30 000,00 Знос основних засобів 131 132 042,75 Нерозподілений прибуток(непокритий збиток) 44 ? Знос нематеріальних активів 133 2 300,00 2. Аналітичні дані до рахунка 10 «Основні засоби» станом на 01.01.20__р. № Назва об’єкта основних засобів Первісна вартість об’єкта, грн Ліквідаційна вартість об’єкта, грн Строк корисного використання, років 1. Адміністративна будівля 570 000 7800 20 2. Будівля цеху 660 000 9900 20 3. Комп’ютер (у бухгалтерії) 7 000 500 5 4. Автомобіль (Toyota Prado) 152 000 4000 14 5. Станок «Мрія» 450 670 2300 13 6. Верстат «Л-4» 212 470 3450 12 3. Аналітичні дані до рахунка 201 «Сировина і матеріали» станом на 01.01.20_р. № Найменування сировини і матеріалів Одиниця виміру Кількість Ціна, грн Сума, грн. 1 Дошки куб. м 23 762 17526 2 Лак л 36 32 1152 3 Метал кг 45 39 1755 Разом 20433 4. Аналітичні дані до рахунка 372 «Розрахунки з підзвітними особами» станом на 01.01.20 р. № Посада, прізвище та ініціали підзвітної особи Сума, грн 1. Бухгалтер Миронюк С.В. 80,00 2. Начальник цеху Бондар О.В. 30,00 3. Експедитор Коропчук П.А. 32,00 Разом 142 5. Аналітичні дані до рахунка 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» станом на 01.01.20 р. № Назва постачальника Сума, грн. 1. ПП «Оріон» 23 000,00 2. ДП «Кочетківський лісгосп» 15 600,00 3. ПП «Веселка» 8 700,00 4. АТП-12000 13 600,00 Разом 60900 5. Незавершене виробництво станом на 01.01.20__ р.: столи – 24 000,00 стільці – 12 000,00 6. Витяг з наказу про облікову політику ПП «Альфа-Трейд»: 1) підприємство обліковує витрати на рахунках 9-го класу; 2) до основних засобів включають необоротні активи вартістю понад 2500 грн, необоротні активи вартістю до 2500 грн обліковують у складі інших необоротних матеріальних активів; 3) амортизацію основних засобів нараховують із використанням таких методів: прямолінійного – для будівель і споруд, станка «Мрія», верстата «Л-4»; прискореного зменшення залишкової вартості – для комп’ютера та автомобіля. 4) вартість запасів у разу вибуття оцінюють за методом FIFO; 5) усі постачальники є платниками ПДВ; 6) базою розподілу загальновиробничих витрат є прямі матеріальні витрати. Журнал реєстрації господарських операцій за І квартал 20 р. № Дата Зміст господарської операції Сума, грн 1. 11.01 Внесено засновником Міроненком М.П. грошові кошти на поточний рахунок як внесок до статутного капіталу 30300 2. 11.01 Отримано в касу готівку з поточного рахунка 4850 3. 11.01 Оприбутковано деревообробний станок від засновника Пархоменка Т.Р. як внесок до статутного капіталу 36500 4. 11.01 Оприбутковано на складі від ДП «Кочетківський лісгосп» дошки 20 м3 за ціною 763 грн., без ПДВ 20*763 = 15260 15260 5. 11.01 Відображено податковий кредит із ПДВ 15260*0,2 = 3052 3052 6. Внесено залишок підзвітних сум: бухгалтером Миронюк С.В. – 80 грн. начальником цеху Бондарем О.В. – 30,00 експедитором Коропчуком П.А. – 32,00 80 30 32 7. 12.01 Оприбутковано на склад від ПП «Веселка» лак 80 л за ціною 43, без ПДВ. 80*43 = 3440 3440 8. Відображено податковий кредит із ПДВ 3440*0,2 = 688 688 9. Перераховано в погашення заборгованості (врахувати заборгованість на початок періоду): ДП «Кочетківський лісгосп» – 15600+ 15260+3052 = 33912 ПП «Веселка» – 8700+3440+688 = 12828 33912 12828 10. Відпущено дошки зі складу для виробництва: столів – 21 куб.м за ціною (використати метод ФІФО); 21*762 = 16002 стільців – 12 куб.м за ціною (використати метод ФІФО) 2*762+10*763 = 9154 16002 9154 11. 14.01 Відпущено лак зі складу для виробництва: столів 40 л за ціною (використати метод ФІФО); 36*32+ 4*43 = 1324 стільців – 27 л за ціною (використати метод ФІФО). 27*43 = 1161 1324 1161 12. Оприбутковано на склад від ПП «Оріон» метал 35 кг за ціною 66 грн., без ПДВ. 35*66=2310 2310 13. Відображено податковий кредит із ПДВ 2310*0,2= 462 462 14. Прийнято рахунок від Харківенерго за електроенергію, використану для: виробництва столів – 4200 грн; 4200/1,2 = 3500 виробництва стільців – 3900 грн; 3900/1,2=3250 загальновиробничих потреб – 2400 грн; 2400/1,2=2000 загальногосподарських потреб – 1200 грн, у т.ч. ПДВ. 1200/1,2=1000 3500 3250 2000 1000 15. Відображено податковий кредит із ПДВ (4200+3900+2400+1200)/6 = 1650 1650 16. 19.01 Безоплатно отримані дошки від ПП «Сузір’я» 10 куб.м за ціною 714 грн., без ПДВ. 714*10 = 7140 7140 17. Отримано готівку в касу для господарських потреб. 5300 18 Видано під звіт Коропчуку П.А. на господарські потреби. 1350 19 Оприбутковані запасні частини, придбані експедитором Коропчуком П.А., без ПДВ. Вартість придбаних матеріалів необхідно визначити шляхом множення суми, виданої під звіт Коропчуку П.А. на 80%. 1350*0,8 = 1080 1080 20 Відображено податковий кредит із ПДВ 1080*0,2 = 216 216 21 Повернуто в касу Коропчуком П.А. залишок підзвітних сум 1350-1080-216 = 54 54 22 Відпущено метал зі складу для виробництва: столів – 17 кг за ціною (використати метод ФІФО); 17*39 = 663 стільців – 15 кг за ціною (використати метод ФІФО). 15*39 = 585 663 585 23 25.01 Видано під звіт начальнику цеху Бондарю О.В. на господарські потреби 3030 24 Перераховано з поточного рахунка в погашення заборгованості перед постачальниками (погашається вся заборгованість, яка є непогашеною з 01.01.20 р.): ПП «Оріон» - 23000+2310+462 = 25772 Харківенерго – 3500+3250+2000+1000+ 1650 = 11400 25772 11400 25 Зараховано на поточний рахунок короткострокову позику банку (позика взята на 1 рік під 26% річних) 28500 26 Оприбутковано на склад від ПП «Оріон» метал 20кг за ціною 71 грн., без ПДВ. 20*71=1420 1420 27 Відображено податковий кредит із ПДВ 1420*0,2= 284 284 28 27.01 Оприбутковано паливо, придбане начальником цеху Бондаренко О.В., без ПДВ. 1305 29 Відображено податковий кредит із ПДВ 1305*0,2= 261 261 30 Повернуто з виробництва на склад невикористані: для виробництва столів дошки 4 куб.м за ціною (дод. 2), грн; 762*4 = 3048 для виробництва стільців 2 куб.м за ціною (дод. 2), грн. 763*2 = 1526 3048 1526 31 02.02 Прийнято рахунок від водоканалу за воду, використану для: виробництва столів – 5100 грн; 5100/1,2= 4250 виробництва стільців – 4890 грн; 4890/1,2 = 4075 загальновиробничих потреб– 3780грн; 3780/1,2 = 3150 загальногосподарських потреб – 2250 грн,у т.ч. ПДВ. 2250/1,2 = 1875 4250 4075 3150 1875 32 Відображено податковий кредит із ПДВ (5100+4890+3780+2250)/6 = 2670 2670 33 Використано запасні частини для загальновиробничих потреб. Сума складає 20% від вартості придбаних запчастин. 1080*0,2 = 216 216 34 За результатами раптової інвентаризації виявлено нестачу запчастин на суму 200,00 грн і встановлено винну особу – комірник Постунський Р.П. Суму збитку комірник відшкодував шляхом внесення суми в касу. 200 200 200 35 8.02 Отримано безоплатно верстат «М-5» від ПП «Зоря». 13100 36 Нараховано заробітну плату робітникам за виготовлення: столів: Ващуку В.Г. – 3000 грн; Шевченку Д.Л. – 3000 грн. Рудницькому З.Л. – 3000 грн. 3000+3000+3000= 9000 стільців: Кухрачуку Р.А. – 2800 грн. Мухарському О.П. – 2900 грн. Смірнову К.З. – 3000 грн. 2800+2900+3000 = 8700 9000 8700 37 Нараховано заробітну плату: начальнику цехів основного виробництва Ковалевському С.А. – 3500грн. директору підприємства – 7000 грн. менеджеру зі збуту – 5500грн. 3500 7000 5500 38 Проведено нарахування ЄСВ за ставкою 22 % на фонд заробітної плати робітників: занятих на виробництві столів; 9000*0,22 = 1980 зайнятих на виробництві стільців; 8700*0,22 = 1914 загальновиробничого персоналу; 3500*0,22 = 770 адміністративного персоналу; 7000*0,22 = 1540 менеджера зі збуту. 5500*0,22 = 1210 1980 1914 770 1540 1210 39 Проведено утримання ЄСВ за ставкою 3,6% із заробітної плати робітників (на сьогодні дане утримання не проводиться, проводимо утримання військового збору): занятих на виробництві столів; зайнятих на виробництві стільців; загальновиробничого персоналу; адміністративного персоналу; менеджера зі збуту. (9000+8700+3500+7000+5500)*0,015= 505,5 505,4 40 Сплачені до Пенсійного фонду збори ЄСВ. 1980+1914+770+1540+1210 = 7414 7414 41 Утримано податок на доходи фізичних осіб із заробітної плати робітників: занятих на виробництві столів; зайнятих на виробництві стільців; загальновиробничого персоналу; адміністративного персоналу; менеджера зі збуту. (9000+8700+3500+7000+5500)*0,18 = 6066 6066 42 Перераховано до державного бюджету податок на доходи фізичних осіб. 6066 43 Перераховано заробітну плату на розрахункові рахунки робітників підприємства. 9000+8700+3500+7000+5500- 6066- 505,5 = 27128,5 27128,5 44 16.02 Оприбутковано на склад від ПП «Оріон» метал 35 кг за ціною 57 грн., без ПДВ. 35*57 = 1995 1995 45 Відображено податковий кредит із ПДВ 1995*0,2= 399 399 46 Проведено АТП-12000 ремонт автомобіля Toyota Prado, яким користується адміністративний персонал, у т.ч. ПДВ. 4100/1,2= 3416,67 3416,67 47 Відображено податковий кредит із ПДВ 4100/6= 683,33 683,33 48 Перераховано АТП-12000 за ремонт автомобіля, грн. 4100 49 Нараховано амортизацію основних засобів: адміністративної будівлі; будівлі цеху; комп’ютера (в бухгалтерії); автомобіля (Toyota Prado); станка «Мрія» (для виробництва столів); верстата «Л-4» (для виробництва стільців) 7027,5 8126,25 420 4654,48 8619,91 4352,84 50 Розподілено та списано загальновиробничі витрати на: виробничу собівартість столів; виробничу собівартість стільців; 10914,4 6847,85 51 Відпущено з виробництва та оприбутковано на склад за фактичною собівартістю: столи (незавершене виробництво станом на 31.03 20 31.03 20 р. = 400; стільці (незавершене виробництво станом на 31.03 20_р. 580 76805,31 49933,69 52 9.03 Відвантажено покупцям: столи стільці 350100 352600 53 Відображено податкове зобов’язання з ПДВ під час реалізації: столів – ? 350100/6= 58350 стільців – ? 352600/6= 58766,67 58350 58766,67 54 Використано запчастини для збутових потреб. Суму визначити шляхом множення вартості придбаних запчастин на 15% 1080*0,15= 162 162 55 Проведено підписку на газету «Все про бухгалтерський облік»на ІІ квартал 20р., грн., без ПДВ 500 56 18.03 Отримано рахунок від компанії «МТС-Україна» за послуги мобільного зв’язку, грн., у т.ч. ПДВ. 400/1,2 = 333,33 333,33 57 Відображено податковий кредит із ПДВ 400/6= 66,67 66,67 58 Прийнято до оплати рахунок АТП-12000 за перевезення готової продукції до магазину, у т.ч. ПДВ 1500/1,2= 1250 1250 59 Відображено податковий кредит із ПДВ 1500/6= 250 250 60 Платіжне доручення, виписка банку 1500 61 Нараховано відсотки за короткостроковою позикою за І квартал 28500*0,26/4= 1852,5 1852,5 62 Перераховано компанії «МТС- Україна» за послуги мобільного зв’язку 400 63 Отримано рахунок від фірми «Скорпіон» за послуги з охорони підприємства, у т.ч.ПДВ. 5350/1,2= 4458,33 4458,33 64 Відображено податковий кредит із ПДВ 5350/6=891,67 891,67 65 Отримано на поточний рахунок дебіторську заборгованість покупці 350100+352600+52000 = 754700 754700 66 Визначено та сплачено до бюджету податок на додану вартість ПЗ – ПК = -3052-688-462-1650-216-284 -261-2670-399-683,33+58350+58766,67- 66,67-250-891,67 = 105543 105543 67 31.03 Перераховано фірмі «Скорпіон» за надані послуги 5350 68 Погашено частково (20%) (20%) короткострокову позику банку та суму відсотків за І квартал 28500*0,2 = 5700 5700 1852,5 69 Визначено фінансовий результат діяльності підприємства за І квартал, відобразивши його на субрахунках рахунка 79, відобразивши його на субрахунках рахунка 79. 92: 1000+ 1875+ 7000 + 1540 + 3416,67 + 7027,5+ 420+ 4654,48+ 333,33+ 4458,33 = 31725,31 93: 5500 + 1210 + 162+ 1250 = 8122 947: 200 95: 1852,5 701: 350100+ 352600 – 58350- 58766,67 = 585583,33 716: 200 718: 7140 551023,52-99184,23 = 451839,29 585583,33 200 7140 31725,31 8122 200 1852,5 451839,29 70 Визначено та сплачено до бюджету податок на прибуток (якщо підприємство за І квартал отримало прибуток) 585583,33+ 200+ 7140 – 31725,31- 8122- 200- 1852,5 = 551023,52 551023,52*0,18 = 99184,23 99184,23 99184,23 99184,23