Зміст
Протягом вересня та жовтня 202Х року Товариство з обмеженою відповідальністю «Гламурні меблі» отримало на умовах наступної оплати запаси, оплата за які не була здійснена та у Відомості 3.3 аналітичного обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками (до субрахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками») Журналу 3 за жовтень 202Х року сальдо на кінець місяця складає у сумі 55 200,00 грн по наступним постачальникам:
– ПАТ «Дроворуб» за брус дубовий, дата виникнення заборгованості – 22 жовтня 202Х року, товарно-транспортна накладна від 22 жовтня 202Х року № 524, прибутковий ордер (типова форма № М-4) від 22 жовтня 202Х р. № 319, сума 24 000,00 грн (у тому числі ПДВ складає 4 000,00 грн) – договір № 332 від 20 жовтня 202Х року;
– ТОВ «Хвойний ліс» за дошки соснові, дата виникнення заборгованості – 24 жовтня 202Х року, накладна на відпуск товарно-матеріальних цінностей від 24 жовтня 202Х року № 324, прибутковий ордер (типова форма № М-4) від 24 жовтня 202Х року № 323, сума 16 800,00 грн (у тому числі ПДВ – 2 800,00 грн) – договір № 330 від 10 жовтня 202Х року;
– ПрАТ «Кольорове життя» за лаки та фарби, дата виникнення заборгованості – 29 вересня 202Х року, товарно-транспортна накладна від 27 вересня 202Х року № 342, прибутковий ордер (типова форма № М-4) від 29 вересня 202Х року № 294, сума 14 400 грн (у тому числі ПДВ – 2400,00 грн) – договір № 305 від 16 вересня 202Х року.
Платіжним дорученням № 97 від 12 жовтня 201Х року перерахована передплата ТОВ «Хвойний ліс» за кедровий блокгауз, сума 60 000,00 грн (у тому числі ПДВ – 10 000,00 грн) – договір № 317 від 05 жовтня 202Х року. На кінець жовтня 202Х року кедровий блокгауз не отриманий та в Відомості 3.2 аналітичного обліку розрахунків з різними дебіторами (до рахунку 371 «Розрахунки за виданими авансами») Журналу 3 за жовтень 202Х року сальдо на кінець місяця складає у сумі 60 000,00 грн.
Сальдо на кінець жовтня 202Х року по ТОВ «Гламурні меблі» за нижченаведеними субрахунками складає:
– субрахунок 301 «Готівка в національній валюті» за Відомістю 1.1 Журналу 1 складає 600,00 грн;
– субрахунок 311 «Поточні рахунки в національній валюті» за Відомістю 1.2 Журналу 1 складає 81 947,21 грн;
– субрахунок 372 «Розрахунки з підзвітними особами» за Відомістю 3.2 Журналу 3 – відсутнє.
Ліміт каси на підприємстві встановлений у розмірі 1 500,00 грн.
У Журналі реєстрації прибуткових і видаткових касових документів (типова форма № КО-3) за жовтень 202Х року останній зареєстрований номер прибуткового касового ордеру – 39, видаткового касового ордеру – 77.
Останній заповнений номер сторінки Касової книги (типова форма № КО-4) – 43.
Останній зареєстрований номер Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт – 53.
На підприємстві ТОВ «Гламурні меблі» протягом листопада 202Х року мали місце наступні господарські операції, які наведені у таблиці 2.1.
Таблиця 2.1 – Господарські операції Товариства з обмеженою відповідальністю «Гламурні меблі» за листопад 202Х року
№
з/п Дата операції Зміст господарської операції Сума,
грн
1 06.11.202Х Видані грошові кошти менеджеру підрозділу ТОВ «Гламурні меблі» на відрядження (з 07.11. по 09.11.202Х) до м. Києва Петрову Павлу Петровичу за наказом підприємства № 43 від 05 листопада 202Х року 1 100,00
2 08.11.202Х Перераховані грошові кошти підприємству ПАТ «Дроворуб» за брус дубовий (договір № 332 від 20.10.202Х) з ПДВ 24 000,00
3 11.11.202Х Наданий до відділу бухгалтерії «Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» Петровим Павлом Петровичем:
– проїзд м. Харків – м. Київ (з ПДВ) є квиток
354,00
– проїзд м. Київ – м. Харків (з ПДВ) є квиток 138,00
– проживання в готелі «Турист» (з ПДВ) є квитанція 312,00
– добові 90,00
4 12.11.202Х Здійснена оплата за лаки та фарби ПрАТ «Кольорове життя» (договір № 305 від 16.09.202Х) з ПДВ 14 400,00
5 14.11.202Х Здійснена передплата ПАТ «Дроворуб» за дошки грабові (договір № 368 від 10.11.202Х) 30 000,00
6 18.11.202Х Отриманий кедровий блокгауз від ТОВ «Хвойний ліс» (договір № 317 від 05.10.202Х), з ПДВ 60 000,00
7 20.11.202Х Видана готівка під звіт завідувачу виробничого підрозділу складського господарства Сидорчуку Сергію Семеновичу на господарські потреби (придбання клавіатури для ПК «АSUS») 100,00
8 21.11.202Х Наданий до відділу бухгалтерії «Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» зав. виробничого підрозділу складського господарства Сидорчуком Сергієм Семеновичем, із додаванням фіскального чеку магазину «Атлант», сума з ПДВ (вирахувати самостійно)
120,00
9 21.11.202Х Видана готівка із каси підприємства Сидорчуку Сергію Семеновичу за перевитрати згідно «Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» (осиновий документ: фіскальний чек магазину «Атлант») 20,00
Всі господарські операції, які відбулися на підприємстві відображаються у бухгалтерському обліку методом суцільного і безперервного документування.
Завдання:
1 На підставі даних таблиці 2.1 скласти Журнал господарських операцій ТОВ «Гламурні меблі» за зразком таблиці 2.3.
2 На підставі господарських операцій підприємства таблиці 2.3 Журналу господарських операцій заповнити:
2.1 Первинні документи:
2.1.1 платіжні доручення (дані для заповнення реквізитів платіжних документів наведені у табл. 2.2);
2.1.2 прибуткові касові ордери (ПКО) та видаткові касові ордери (ВКО);
2.1.3 Звіти про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт.
2.2 Зведені облікові документи та регістри бухгалтерського обліку:
2.2.1 листки Касової книги та звіти касира;
2.2.2 Журнал 1 та Відомість 1.1 і Відомість 1.2;
2.2.3 Журнал 3 та Відомість 3.2; Відомість 3.3; Відомість 3.6;
2.2.4 листки Головної книги до субрахунків, що наведені нижче:
– 301 «Готівка в національній валюті»;
– 311 «Поточні рахунки в національній валюті»;
– 371 «Рахунки за виданими авансами»;
– 372 «Розрахунки з підзвітними особами»;
– 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками»;
– 641 «Розрахунки за податками».
Для бухгалтерського обліку господарських операцій згідно
п. 1.3 «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», що затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (поточна редакція – редакція від 03.08.2018), усі первинні документи, облікові регістри, бухгалтерська та інша звітність повинні складатися українською мовою.