0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:447847)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 10
Рік виконання: 2021
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Протягом вересня та жовтня 202Х року Товариство з обмеженою відповідальністю «Гламурні меблі» отримало на умовах наступної оплати запаси, оплата за які не була здійснена та у Відомості 3.3 аналітичного обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками (до субрахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками») Журналу 3 за жовтень 202Х року сальдо на кінець місяця складає у сумі 55 200,00 грн по наступним постачальникам: – ПАТ «Дроворуб» за брус дубовий, дата виникнення заборгованості – 22 жовтня 202Х року, товарно-транспортна накладна від 22 жовтня 202Х року № 524, прибутковий ордер (типова форма № М-4) від 22 жовтня 202Х р. № 319, сума 24 000,00 грн (у тому числі ПДВ складає 4 000,00 грн) – договір № 332 від 20 жовтня 202Х року; – ТОВ «Хвойний ліс» за дошки соснові, дата виникнення заборгованості – 24 жовтня 202Х року, накладна на відпуск товарно-матеріальних цінностей від 24 жовтня 202Х року № 324, прибутковий ордер (типова форма № М-4) від 24 жовтня 202Х року № 323, сума 16 800,00 грн (у тому числі ПДВ – 2 800,00 грн) – договір № 330 від 10 жовтня 202Х року; – ПрАТ «Кольорове життя» за лаки та фарби, дата виникнення заборгованості – 29 вересня 202Х року, товарно-транспортна накладна від 27 вересня 202Х року № 342, прибутковий ордер (типова форма № М-4) від 29 вересня 202Х року № 294, сума 14 400 грн (у тому числі ПДВ – 2400,00 грн) – договір № 305 від 16 вересня 202Х року. Платіжним дорученням № 97 від 12 жовтня 201Х року перерахована передплата ТОВ «Хвойний ліс» за кедровий блокгауз, сума 60 000,00 грн (у тому числі ПДВ – 10 000,00 грн) – договір № 317 від 05 жовтня 202Х року. На кінець жовтня 202Х року кедровий блокгауз не отриманий та в Відомості 3.2 аналітичного обліку розрахунків з різними дебіторами (до рахунку 371 «Розрахунки за виданими авансами») Журналу 3 за жовтень 202Х року сальдо на кінець місяця складає у сумі 60 000,00 грн. Сальдо на кінець жовтня 202Х року по ТОВ «Гламурні меблі» за нижченаведеними субрахунками складає: – субрахунок 301 «Готівка в національній валюті» за Відомістю 1.1 Журналу 1 складає 600,00 грн; – субрахунок 311 «Поточні рахунки в національній валюті» за Відомістю 1.2 Журналу 1 складає 81 947,21 грн; – субрахунок 372 «Розрахунки з підзвітними особами» за Відомістю 3.2 Журналу 3 – відсутнє. Ліміт каси на підприємстві встановлений у розмірі 1 500,00 грн. У Журналі реєстрації прибуткових і видаткових касових документів (типова форма № КО-3) за жовтень 202Х року останній зареєстрований номер прибуткового касового ордеру – 39, видаткового касового ордеру – 77. Останній заповнений номер сторінки Касової книги (типова форма № КО-4) – 43. Останній зареєстрований номер Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт – 53. На підприємстві ТОВ «Гламурні меблі» протягом листопада 202Х року мали місце наступні господарські операції, які наведені у таблиці 2.1. Таблиця 2.1 – Господарські операції Товариства з обмеженою відповідальністю «Гламурні меблі» за листопад 202Х року № з/п Дата операції Зміст господарської операції Сума, грн 1 06.11.202Х Видані грошові кошти менеджеру підрозділу ТОВ «Гламурні меблі» на відрядження (з 07.11. по 09.11.202Х) до м. Києва Петрову Павлу Петровичу за наказом підприємства № 43 від 05 листопада 202Х року 1 100,00 2 08.11.202Х Перераховані грошові кошти підприємству ПАТ «Дроворуб» за брус дубовий (договір № 332 від 20.10.202Х) з ПДВ 24 000,00 3 11.11.202Х Наданий до відділу бухгалтерії «Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» Петровим Павлом Петровичем: – проїзд м. Харків – м. Київ (з ПДВ) є квиток 354,00 – проїзд м. Київ – м. Харків (з ПДВ) є квиток 138,00 – проживання в готелі «Турист» (з ПДВ) є квитанція 312,00 – добові 90,00 4 12.11.202Х Здійснена оплата за лаки та фарби ПрАТ «Кольорове життя» (договір № 305 від 16.09.202Х) з ПДВ 14 400,00 5 14.11.202Х Здійснена передплата ПАТ «Дроворуб» за дошки грабові (договір № 368 від 10.11.202Х) 30 000,00 6 18.11.202Х Отриманий кедровий блокгауз від ТОВ «Хвойний ліс» (договір № 317 від 05.10.202Х), з ПДВ 60 000,00 7 20.11.202Х Видана готівка під звіт завідувачу виробничого підрозділу складського господарства Сидорчуку Сергію Семеновичу на господарські потреби (придбання клавіатури для ПК «АSUS») 100,00 8 21.11.202Х Наданий до відділу бухгалтерії «Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» зав. виробничого підрозділу складського господарства Сидорчуком Сергієм Семеновичем, із додаванням фіскального чеку магазину «Атлант», сума з ПДВ (вирахувати самостійно) 120,00 9 21.11.202Х Видана готівка із каси підприємства Сидорчуку Сергію Семеновичу за перевитрати згідно «Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» (осиновий документ: фіскальний чек магазину «Атлант») 20,00 Всі господарські операції, які відбулися на підприємстві відображаються у бухгалтерському обліку методом суцільного і безперервного документування. Завдання: 1 На підставі даних таблиці 2.1 скласти Журнал господарських операцій ТОВ «Гламурні меблі» за зразком таблиці 2.3. 2 На підставі господарських операцій підприємства таблиці 2.3 Журналу господарських операцій заповнити: 2.1 Первинні документи: 2.1.1 платіжні доручення (дані для заповнення реквізитів платіжних документів наведені у табл. 2.2); 2.1.2 прибуткові касові ордери (ПКО) та видаткові касові ордери (ВКО); 2.1.3 Звіти про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт. 2.2 Зведені облікові документи та регістри бухгалтерського обліку: 2.2.1 листки Касової книги та звіти касира; 2.2.2 Журнал 1 та Відомість 1.1 і Відомість 1.2; 2.2.3 Журнал 3 та Відомість 3.2; Відомість 3.3; Відомість 3.6; 2.2.4 листки Головної книги до субрахунків, що наведені нижче: – 301 «Готівка в національній валюті»; – 311 «Поточні рахунки в національній валюті»; – 371 «Рахунки за виданими авансами»; – 372 «Розрахунки з підзвітними особами»; – 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками»; – 641 «Розрахунки за податками». Для бухгалтерського обліку господарських операцій згідно п. 1.3 «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», що затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (поточна редакція – редакція від 03.08.2018), усі первинні документи, облікові регістри, бухгалтерська та інша звітність повинні складатися українською мовою.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Протягом вересня та жовтня 202Х року Товариство з обмеженою відповідальністю «Гламурні меблі» отримало на умовах наступної оплати запаси, оплата за які не була здійснена та у Відомості 3.3 аналітичного обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками (до субрахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками») Журналу 3 за жовтень 202Х року сальдо на кінець місяця складає у сумі 55 200,00 грн по наступним постачальникам: – ПАТ «Дроворуб» за брус дубовий, дата виникнення заборгованості – 22 жовтня 202Х року, товарно-транспортна накладна від 22 жовтня 202Х року № 524, прибутковий ордер (типова форма № М-4) від 22 жовтня 202Х р. № 319, сума 24 000,00 грн (у тому числі ПДВ складає 4 000,00 грн) – договір № 332 від 20 жовтня 202Х року; – ТОВ «Хвойний ліс» за дошки соснові, дата виникнення заборгованості – 24 жовтня 202Х року, накладна на відпуск товарно-матеріальних цінностей від 24 жовтня 202Х року № 324, прибутковий ордер (типова форма № М-4) від 24 жовтня 202Х року № 323, сума 16 800,00 грн (у тому числі ПДВ – 2 800,00 грн) – договір № 330 від 10 жовтня 202Х року; – ПрАТ «Кольорове життя» за лаки та фарби, дата виникнення заборгованості – 29 вересня 202Х року, товарно-транспортна накладна від 27 вересня 202Х року № 342, прибутковий ордер (типова форма № М-4) від 29 вересня 202Х року № 294, сума 14 400 грн (у тому числі ПДВ – 2400,00 грн) – договір № 305 від 16 вересня 202Х року. Платіжним дорученням № 97 від 12 жовтня 201Х року перерахована передплата ТОВ «Хвойний ліс» за кедровий блокгауз, сума 60 000,00 грн (у тому числі ПДВ – 10 000,00 грн) – договір № 317 від 05 жовтня 202Х року. На кінець жовтня 202Х року кедровий блокгауз не отриманий та в Відомості 3.2 аналітичного обліку розрахунків з різними дебіторами (до рахунку 371 «Розрахунки за виданими авансами») Журналу 3 за жовтень 202Х року сальдо на кінець місяця складає у сумі 60 000,00 грн. Сальдо на кінець жовтня 202Х року по ТОВ «Гламурні меблі» за нижченаведеними субрахунками складає: – субрахунок 301 «Готівка в національній валюті» за Відомістю 1.1 Журналу 1 складає 600,00 грн; – субрахунок 311 «Поточні рахунки в національній валюті» за Відомістю 1.2 Журналу 1 складає 81 947,21 грн; – субрахунок 372 «Розрахунки з підзвітними особами» за Відомістю 3.2 Журналу 3 – відсутнє. Ліміт каси на підприємстві встановлений у розмірі 1 500,00 грн. У Журналі реєстрації прибуткових і видаткових касових документів (типова форма № КО-3) за жовтень 202Х року останній зареєстрований номер прибуткового касового ордеру – 39, видаткового касового ордеру – 77. Останній заповнений номер сторінки Касової книги (типова форма № КО-4) – 43. Останній зареєстрований номер Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт – 53. На підприємстві ТОВ «Гламурні меблі» протягом листопада 202Х року мали місце наступні господарські операції, які наведені у таблиці 2.1. Таблиця 2.1 – Господарські операції Товариства з обмеженою відповідальністю «Гламурні меблі» за листопад 202Х року № з/п Дата операції Зміст господарської операції Сума, грн 1 06.11.202Х Видані грошові кошти менеджеру підрозділу ТОВ «Гламурні меблі» на відрядження (з 07.11. по 09.11.202Х) до м. Києва Петрову Павлу Петровичу за наказом підприємства № 43 від 05 листопада 202Х року 1 100,00 2 08.11.202Х Перераховані грошові кошти підприємству ПАТ «Дроворуб» за брус дубовий (договір № 332 від 20.10.202Х) з ПДВ 24 000,00 3 11.11.202Х Наданий до відділу бухгалтерії «Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» Петровим Павлом Петровичем: – проїзд м. Харків – м. Київ (з ПДВ) є квиток 354,00 – проїзд м. Київ – м. Харків (з ПДВ) є квиток 138,00 – проживання в готелі «Турист» (з ПДВ) є квитанція 312,00 – добові 90,00 4 12.11.202Х Здійснена оплата за лаки та фарби ПрАТ «Кольорове життя» (договір № 305 від 16.09.202Х) з ПДВ 14 400,00 5 14.11.202Х Здійснена передплата ПАТ «Дроворуб» за дошки грабові (договір № 368 від 10.11.202Х) 30 000,00 6 18.11.202Х Отриманий кедровий блокгауз від ТОВ «Хвойний ліс» (договір № 317 від 05.10.202Х), з ПДВ 60 000,00 7 20.11.202Х Видана готівка під звіт завідувачу виробничого підрозділу складського господарства Сидорчуку Сергію Семеновичу на господарські потреби (придбання клавіатури для ПК «АSUS») 100,00 8 21.11.202Х Наданий до відділу бухгалтерії «Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» зав. виробничого підрозділу складського господарства Сидорчуком Сергієм Семеновичем, із додаванням фіскального чеку магазину «Атлант», сума з ПДВ (вирахувати самостійно) 120,00 9 21.11.202Х Видана готівка із каси підприємства Сидорчуку Сергію Семеновичу за перевитрати згідно «Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт» (осиновий документ: фіскальний чек магазину «Атлант») 20,00 Всі господарські операції, які відбулися на підприємстві відображаються у бухгалтерському обліку методом суцільного і безперервного документування. Завдання: 1 На підставі даних таблиці 2.1 скласти Журнал господарських операцій ТОВ «Гламурні меблі» за зразком таблиці 2.3. 2 На підставі господарських операцій підприємства таблиці 2.3 Журналу господарських операцій заповнити: 2.1 Первинні документи: 2.1.1 платіжні доручення (дані для заповнення реквізитів платіжних документів наведені у табл. 2.2); 2.1.2 прибуткові касові ордери (ПКО) та видаткові касові ордери (ВКО); 2.1.3 Звіти про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт. 2.2 Зведені облікові документи та регістри бухгалтерського обліку: 2.2.1 листки Касової книги та звіти касира; 2.2.2 Журнал 1 та Відомість 1.1 і Відомість 1.2; 2.2.3 Журнал 3 та Відомість 3.2; Відомість 3.3; Відомість 3.6; 2.2.4 листки Головної книги до субрахунків, що наведені нижче: – 301 «Готівка в національній валюті»; – 311 «Поточні рахунки в національній валюті»; – 371 «Рахунки за виданими авансами»; – 372 «Розрахунки з підзвітними особами»; – 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками»; – 641 «Розрахунки за податками». Для бухгалтерського обліку господарських операцій згідно п. 1.3 «Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», що затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 (поточна редакція – редакція від 03.08.2018), усі первинні документи, облікові регістри, бухгалтерська та інша звітність повинні складатися українською мовою.