Зміст
ЗМІСТ
Особливості обліку у неприбуткових організаціях
1. Сутність і класифікація неприбуткових організацій
2. Оподаткування неприбуткових організацій
3. Особливості ведення обліку у неприбуткових організаціях
4. Звітність неприбуткових організацій
Практична частина
№ з/п Дата Зміст господарської операції Сума, грн.
1 01.08 Надійшла готівка в касу з поточного рахунку на видачу заробітної плати працівникам основного виробництва 2700,00
2 01.08 Видано з каси готівку у підзвіт Василюк В.К, на придбання запасних частин до сільськогосподарської техніки 3800,00
3 02.08 Отримано грошові кошти в касу в рахунок погашення заборгованості Житомирського ХПП 2349,00
4 02.08 Видано з каси заробітну плату працівникам основного виробництва 2700,00
5 02.08 Отримано грошові кошти на поточний рахунок погашення заборгованості заводу “Рудь” 5320,00
6 02.08 Перераховано з поточного рахунку грошові кошти в погашення заборгованості перед ТОВ “Агрохім” 7323,00
7 03.08 Перераховано грошові кошти з поточного рахунку в погашення заборгованості перед:
- бюджетом;
- позабюджетними фондами.
1230,00 1720,00
8 03.08 Нараховано заробітну плату працівникам основного виробництва:
- рослинництва (10 чол. * 1500 грн.);
- тваринництва (15 чол. * 2000 грн.).
15000
30000
9 03.08 Проведено нарахування на заробітну плату працівників основного виробництва:
1. рослинництва – ЄСВ
2. тваринництва – ЄСВ
5580
11160
10 03.08 Проведено утримання із заробітної плати працівників основного виробництва:
- ЄСВ (3,6%)
1500*0,036= 54
2000*0,036= 72
10*1500*0,036 + 15*2000*0,036 = 1620
- прибутковий податок
(1500-54-573,5 (ПСП))*0,15 = 130,88
(2000-72)*0,15= 289,2
130,88*10 + 289,2*15 = 5646,8
1620
5646,8
11
04.08 Списано послуги вантажного автотранспорту на витрати рослинництва 3805,00
12 04.08 Списано паливо на збирання врожаю зернових 1730,00
13 05.08 Оприбутковано зерно пшениці від основного виробництва за плановою собівартістю 32400,00
14 06.08 Оприбутковано молоко від основного стада ВРХ за плановою собівартістю 3720,00
15 06.08 Оприбутковано від підзвітної особи Василюк В.К. придбані нею запасні частини для с.-г. 3000,00
16 06.08. Нараховано ПДВ
3000*0,2= 600 600
17 06.08. Віднесено до каси невикористані підзвітною особою (Василюком В.К.) грошові кошти
3800 – 3000 – 600 = 200 200
18 06.08 Нараховано амортизацію на основні засоби галузі рослинництва 1930,00
19 06.08 Нараховано амортизацію на основні засоби галузі тваринництва 2380,00
20 07.08 Отримано на поточний рахунок короткострокову позику банку 7000,0
21 07.08 Погашено з поточного рахунку частину короткострокової позики банку 2000,0
22 07.08 Переведено короткострокову позику банку до складу довгострокового кредиту банку 5000,00
23 08.08 На поточний рахунок одержано довгострокову позику банку 12400,00
24 08.08 Оприбутковано від АТ “Автотранс” вантажний автомобіль 1730,00
25 08.08 Нараховано ПДВ
1730*0,2 = 346 346
26 09.08 Понесено витрати з доставки автомобіля (доставка проводилась власними силами с/х підприємства) 120,00
27 09.08 Зараховано вантажний автомобіль до складу основних засобів за первісною вартість
1730+120 = 1850 1850
28 10.08 Віднесено до капітальних інвестицій витрати на виготовлення літнього вигону для тварин 520,00
29 10.08 Зараховано літній вигін для тварин до складу тимчасових (нетитульних) споруд 520,00
30 10.08 Придбано дозвіл на користування природними ресурсами 2500,00
31 10.08 Нараховано ПДВ
2500*0,2= 500 500
32 12.08 Зараховано дозвіл на користування природними ресурсами до складу нематеріальних активів 2500
33 12.08 Відображено залишкову вартість ліквідованого трактора ДТ 75 130,00
34 12.08 Списано знос ліквідованого трактора ДТ 75 13740,00
35 13.08 Реалізовано інвентарну тару 2500,00
36 13.08 Списано знос реалізованої інвентарної тари 200,00
37 13.08 Нарахована заборгованість на АТ “Київ буд” за реалізовану інвентарну тару 3600,00
38 13.08 Нараховано ПДВ
3600/6= 600 600
39
14.08 Видано з каси в підзвіт Мащенко О.В. грошові кошти на придбання паливно-мастильних матеріалів 1300,00
40 14.08 Оприбутковано від підзвітної особи придбані ПММ (Мащенко О.В.) 1000,00
41 14.08 Нараховано ПДВ
1000*0,2=200 200
42 14.08 Віднесено до каси невикористані підзвітною особою грошові кошти
1300-1000-200=100 100
43 14.08 Оприбутковано приплід від основного стада ВРХ 12390,00
44 15.08 Оприбутковано приріст теличок до 1 року 15390,00
45 15.08 Переведено з інших ферм та з інших груп теличок до 1 року 4980,00
46 16.08 Придбано у ПП “Селекція” теличок до 1 року 25285,00
47 16.08 Нараховано ПДВ
25285*0,2 = 5057 5057
48 17.08 Переведено в групу теличок старше 1 року теличок до 1 року 27900,00
49 18.08 Переведено на інші ферми теличок до 1 року 2790,00
50 19.08 Реалізовано теличок до 1 року 4500,00
51 19.08 Відображено дохід від реалізації теличок псп “Зубр” 6900,00
52 19.08 Нараховано ПДВ
6900/6= 1150 1150
53 20.08 Відображена недостача теличок до 1 року, виявлена в ході інвентаризації 570,00
54 20.08 Оприбутковано від ТОВ “Агрохім” добрива 2343,00
55 20.08 Нараховано ПДВ
2343*0,2= 468,6 468,6
56 21.08 Витрачено добрива під зимову оранку 930,00
57 21.08 Списано паливо на витрати галузі тваринництва 760,00
58 23.08 Списано медикаменти, використані на лікування тварин основного стада ВРХ 2340,00
59 23.08 Реалізовано молоко за реалізаційними цінами 3720,00
60 23.08 Нараховано дохід від реалізації молока молокозаводу “Рудь” 5160,00
61 23.08 Нараховано ПДВ
5160/6= 860 860
62 24.08 Реалізовано зерно пшениці Житомирському хлібоприймальному пункту 19320,00
63 24.08 Нараховано дохід від реалізації зерна пшениці 24120,00
64 24.08 Нараховано ПДВ
24120/6= 4020 4020
65 26.08 Списано на фінансовий результат:
- собівартість реалізованої готової продукції
4500+3720+19320= 27540
- виявлену недостачу теличок до 1 року
570
- залишкову вартість трактора ДТ 75
130
- вартість реалізованої інвентарної тари
2500
- дохід від реалізації інвентарної тари
3600-600=3000
- дохід від реалізації теличок
6900-1150=5750
- дохід від реалізації готової продукції
5160-860+24120-4020= 24400
27540
570
130
115
3000
5750
24400
66 28.08 Проведено витрати на утримання ЖКГ 11724,00
67
28.08 Відображено заборгованість по квартплаті мешканців квартир 112,40
68 28.08 Проведено оплату мешканцями квартир послуг ЖКГ 112,40
69 28.08 Проведено витрати на утримання дитячих дошкільних закладів 24332,00
70 28.08 Відображено заборгованість по використанню дитячих дошкільних закладів 160,46
71 29.08 Погашено заборгованість за користування послугами дитячих дошкільних закладів 160,46
72 29.08 Погашено з поточного рахунку довгострокову позику банку 2000,00
73 29.08 Погашено заборгованість перед АТ “Автотранс” за рахунок короткострокової позики банку 20760,00
74 29.08 Збільшено розмір статутного капіталу за рішенням засновників:
- за рахунок додаткового капіталу;
- за рахунок резервного капіталу
12000,00 5000,00
75 29.08 Відображено збільшення статутного капіталу за рахунок перерозподіленого прибутку 1230,00
Список використаних джерел