Зміст
ЗАВДАННЯ 1. ДАЙТЕ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ:
1. Уніфікація це:
а) розробка єдиних зразків документів для оформлення однотипних господарських операцій;
б) фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій;
в) порядок оформлення документів;
г) друкування стандартних бланків;
2. Помилки можуть бути:
а) локальні;б) локальні і транзитні;
в) тимчасові;г) облікові;
3. За метою здійснення інвентаризації розрізняють:
а) періодичні та разові; б) планові та позапланові;
в) повні та часткові;г) основні, додаткові, контрольні;
4. Для виправлення помилок, допущених при складанні документів, користуються такими способами:
а) коректурним способом;
б) способом додаткових проводок;
в) способом «червоного сторно»;
г) всі відповіді вірні;
5. Простий метод калькуляції застосовується:
а) на підприємствах, де об'єктом калькуляції є замовлення (договір) на виріб, роботу, послугу, що характерно для індивідуального і дрібносерійного виробництва (важке машинобудування, металообробка, сфера послуг, будівельні, ремонтні, науково-технічні роботи, меблеве виробництво);
б) підприємствами, що випускають однорідну продукцію, не мають незавершеного виробництва (виробництво електроенергії, газу, видобуток корисних копалин);
в) застосовується, якщо технологічний процес виробництва складається з декількох стадій (переділів) (металургія, машинобудування, деревообробка, харчова, хімічна промисловість).
6. Головне завдання документообігу:
а) прискорення руху документів;
б) групування документів;
в) опрацювання документів;
г) зберігання документів;
7. Контроль за дотриманням графіка документообігу на підприємстві, в установі здійснюється:
а) головним менеджером;
б) головним бухгалтером;
в) директором підприємства;
г) касиром;
8. Що відноситься до третьої стадії документообігу:
а) надходження первинних документів до бухгалтерії;
б) опрацювання і певна обробка первинних документів на підприємстві до надходження їх до бухгалтерії;
в) запис на документах бухгалтерських проведень;
г) відображення операцій, наведених у документах, в облікових регістрах;
9. Спосіб «червоного сторно» застосовується в тому випадку, якщо:
а) операція рознесена на рахунки, відповідні за економічним змістом, але в більшій сумі;
б) операція рознесена на рахунки, які не відповідають їй за економічним змістом;
в) для виправлення помилок, допущених в первинних документах;
г) вірні відповіді а) і б);
10. Термін «балансова вартість іноземної валюти» означає:
а) вартість іноземної валюти, визначену за офіційним курсом національної валюти до іноземної валюти, на дату здійснення операції;
б) вартість іноземної валюти, визначену за офіційним курсом національної валюти до іноземної валюти, на дату звітного балансу;
в) розмір витрат у грошовій формі як за окремими видами діяльності, по виробничих процесах, структурних підрозділах, так і в цілому по підприємству на виробництво (збут) одиниці виконаних робіт (послуг) за допомогою економічно обґрунтованих методів.
Примітка.Кожна вірна відповідь оцінюється в 1 бал.
Практична частина (20 балів)
ЗАВДАННЯ 2. НЕОБХІДНО НАВЕСТИ НАЗВУ РАХУНКІВ ТА КЛАСИФІКУВАТИ ЇХ ЗА РІЗНИМИ НАПРЯМАМИ (10 балів):
№ Назва рахунку Класифікація за економічним змістом Класифікація відповідно до балансу Класифікація за призначенням та структурою
43
13
20
63
90
48
70
79
82
02
30
91
64
45
23
50
47
ЗАВДАННЯ3. ЗА НАВЕДЕНИМИ ДАНИМИ НЕОБХІДНО ПРОСТАВИТИ КОРЕСПОНДЕНЦІЮ РАХУНКІВ, РОЗРАХУВАТИ СУМИ, РОЗПОДІЛИТИ І СПИСАТИ ТЗВ ТА ЗВВ, ВИЗНАЧИТИ КІНЦЕВИЙ ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (10 балів).
Довідкові дані.
Залишки на початок місяця: - виробничих запасів – 20000,00 грн;
- транспортно-заготівельних витрат – 8000,00 грн.
- незавершеного виробництва продукції А – 12000,00 грн., продукції Б – 10000,00 грн.
Залишок на кінець місяця - незавершеного виробництва продукції А – 4000,00 грн., продукції Б – 3000,00 грн.
Зміст господарської операції Сума, грн. Кореспонденція рахунків
дебет кредит
1. Оприбутковано виробничі запаси від вітчизняного постачальника 12000,00
2. Відображено податковий кредит з ПДВ
12000*0,2 = 2400 2400
3. Отримано рахунок транспортної організації за перевезення придбаних виробничих запасів 1000,00
4. Відображено податковий кредит з ПДВ
1000*0,2 = 200 200
5. Нарховано заробітну плату працівникам підприємства за розвантаження придбаних виробничих запасів 3000,00
6. Нараховано ЄСВ на фонд оплати праці зазначених вище працівників
3000*0,22 = 660 660
7. Списані виробничі запаси на потреби :
- виробництва продукції А 2000,00
- виробництва продукції Б 3200,00
- загальновиробничі цілі 2600,00
Разом 7800
8. Списані ТЗВ, які віднесені до витрачених виробничих запасів:
- виробництва продукції А
Виробничі запаси на початок – 20000 грн.
Виробничі запаси надійшли – 12000 грн.
Разом = 32000 грн.
ТЗВ на початок – 8000 грн
ТЗВ за період 1000+ 3000+ 660 = 4660
Разом = 12660 грн.
% ТЗВ = 12660/32000*100 = 39,5625
2000*0,395625 = 791,25 791,25
- виробництва продукції Б
3200*0,395625 = 1266 1266
- на загальновиробничі витрати
2600*0,395625 = 1028,63 1028,63
Разом 3085,88
9. Нарахована заробітна плата персоналу:
- виробництва продукції А 6000,00
- виробництва продукції Б 8000,00
- загальновиробничого призначення 4000,00
- адмінпризначення 4200,00
Разом 22200
10. Нараховано ЄСВ на фонд оплати праці зазначених вище працівників:
- виробництва продукції А
6000*0,22 = 1320 1320
- виробництва продукції Б
8000*0,22 = 1760 1760
- загальновиробничого призначення
4000*0,22 = 880 880
- адмінпризначення
4200*0,22 = 924 924
Разом 4884
11. Нараховано амортизацію основних засобів:
- виробництва продукції А 800,00
- виробництва продукції Б 600,00
- загальновиробничого призначення 1000,00
- адмінпризначення 400,00
Разом 2800
12. Розподілені пропорційно до бази розподілу та списані ЗВВ на:
- виробництво продукції А
Обираємо базою розподілу заробітну плату
Разом загальновиробничі витрати:
2600+1028,63+4000+880+1000 = 9508,63
6000/(6000+8000)*9508,63 = 4075,13 грн.
8000/(6000+8000)*9508,63 = 5433,5 грн. 4075,13
- виробництво продукції Б 5433,5
Разом 9508,63
13. Оприбутковано готову продукцію з виробництва:
- продукцію А
12000+2000+791,25+6000+1320+800+4075,13-4000 = 22986,38 22986,38
- продукцію Б
10000+3200+1266+8000+1760+600+5433,5-3000 = 27259,35 27259,35
Разом
14. Нараховано дохід від реалізації готової продукції покупцям 36000,00
15. Нараховано податкове зобов’язання з ПДВ
36000/6 = 6000 6000
16. Списана собівартість реалізованої готової продукції 20000,00
17. На рахунок в банку отримані кошти від покупців за реалізовану їм продукцію 36000
18. Списано на фінансовий результат:
- чистий дохід від реалізації
36000-6000 = 30000 30000
- собівартість реалізації 20000
- адміністративні витрати
4200+924+400 = 5524 5524
19. Визначено фінансовий результат до оподаткування
30000-20000-5524 = 4476
20. Нараховано податок на прибуток
4476*0,18 = 805,68 805,68
21. Списано на фінансові результати сума нарахованого податку на прибуток 805,68
22. Визначено і списано чистий фінансовий результат
4476-805,68 = 3670,32 3670,32