0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:598894)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 16
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Практична частина Для виконання практичних завдань інформація щодо реквізитів умовного підприємства є однаковою для всіх варіантів (табл. 2). Таблиця 2 – Реквізити ТОВ «Алька-сервіс» № з/п Найменування Інформація ТОВ «Алька-сервіс» Товариство з обмеженою відповідальністю «Алька-сервіс» 1 Код за ЄДРПОУ 33496725 2 Юридична адреса 03097, м. Київ, вул. Огієнка, 19, тел. 0445916108 3 Обслуговуючий банк ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК” в м. Києві 4 Номер рахунку UA223052990000002600000490052 5 Індивідуальний податковий номер 33 49 67 25 84 42 6 Ставка єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (згідно чинного законодавства) 22 % 7 Основний вид діяльності Виробництво взуття; виробництво шкіряних виробів; виробництво ортопедичних устілок 8 Директор Іваненко А.Д. 9 Головний бухгалтер Марченко О.П. 10 Касир Кривенко О.І. Блок 1. Завдання 1 до теми «Облік грошових коштів» Методичні вказівки до виконання завдання: Для проведення розрахунків: Ліміт готівки в касі – 250,00 грн. 1) Відобразити операції з надходження та видачі готівкових грошових коштів та грошових коштів на поточному рахункуу банку на рахунках бухгалтерського обліку (табл. 3). 2) Скласти за операцією з надходження готівки в касу прибутковий касовий ордер та з видачі гоівки з каси видатковий касовий ордер за _____ вересня 2019 р. – відповідно до номера варіанту контрольної роботи. 3) За даними прибуткових та видаткових касових ордерів скласти аркуш Касової книги (№ 45), визначити обороти за день та залишок на кінець дня за субрахунком 301 «Готівка в національній валюті». 4) Вказати первинні документи, що підтверджують виконання кожної господарської операції (прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, платіжне доручення, виписка банку).   Таблиця 3 – Господарські операції з обліку грошових коштівТОВ «Алька-сервіс» № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 5 6 Варіант 20 Залишок в касі на початок дня 250.00 128 28.09 Одержано від Пономаренко А.В. грошові кошти в погашення нестачі матеріалів 750,00 129 28.09 Одержано від Іваненко А.Д. залишок невикористаної підзвітної суми 160,00 130 28.09 Одержано готівку від Руденко О.В.(одного із засновників) як внесок до статутного капіталу підприємства (згідно рішення засновників) 5000,00 131 28.09 Видано Рубанець К.В. грошові кошти в підзвіт на господарські потреби 420,00 132 28.09 Внесено касиром на поточний рахунок в банку понадлімітну готівку 250+750+160+5000 -420 – 250 = 5490 133 28.09 Оплачено путівки до санаторно-курортних установ м. Миргород згідно рах. 5456 від 25.09.19 р., в т.ч. ПДВ – 7000,00 з поточного рахунку 42000,00 134 28.09 Надійшла на поточний рахунок оплата (часткова) за шкіряні устілки згідно рах. №685 від 24.09.19 р., в т.ч. ПДВ – 4800/6 = 800 4800,00 Після заповнення журналу реєстрації господарських операцій з обліку грошових коштів згідно обраного номера варіанту необхідно заповнити Прибутковий касовий ордер (КО-1) та Видатковий касовий ордер (КО-2) за однією із операцій з надходження готівки в касу та видачі готівки з каси. Типові форми касових ордерів представлені нижче. За даними господарських операцій згідно номера варіанту скласти аркуш Касової книги. Блок 2. Завдання 2 до теми «Облік необоротних активів». Умова до завдання 2 до теми «Облік необоротних активів» 04.09.2019р. на умовах наступної оплати у ТОВ «РОЗЕТКА» придбано швейну машину для пошиття виробів із шкіри за договірною вартістю (в т.ч. ПДВ) (табл.4) 04.09.2019р. Отримано від ТОВ «РОЗЕТКА» документи на оплату послуг з доставки швейної машини для виготовлення шкіряного взуття на суму (в т.ч. ПДВ) (табл.4). Таблиця 4 – Дані для розрахунку первісної вартості швейної машини для виготовлення шкіряного взуття(за номерами варіантів, що були обрані на початку виконання практичної частини) Варіант Договірна вартість Вартість транспортних послуг 20 26360 660 05.09.2019р. з поточного рахунку в банку перераховано оплату (повну) ТОВ «РОЗЕТКА» за отриману швейну машину для виготовлення шкіряного взуття та за послуги доставки. 05.09.2019 р. Отриману промислову швейну машину для виготовлення шкіряного взуття введено в експлуатацію (в обліку визнано як об’єкт основних засобів). 31.10.2019 р. нараховано амортизацію нашвейну машина длявиготовлення шкіряного взуття (за перший місяць експлуатації) – суму визначити самостійно. Примітка:первісна вартість швейної машина для виготовлення шкіряного взуття – визначити самостійно; ліквідаційна вартість – (дані в табл. 5) грн.;строк корисного використання – (дані в табл. 5), років.Метод нарахування амортизації – прямолінійний. Таблиця 5– Дані для розрахунку амортизації швейної машини для виготовлення шкіряного взуття (за номерами варіантів, що були обрані на початку виконання практичної частини) Варіант Ліквідаційна вартість Строк корисного використання 20 1460 8 Швейна машина для виготовлення шкіряного взуття – є об’єктом основних засобів виробничого призначення. Необхідно занести господарські операції з придбання об’єкта основних засобів в журнал реєстрації господарських операцій (табл. 6). Таблиця 6 –Журнал реєстрації господарськихї операцій з придбання швейної машини для виготовлення шкіряного взуття № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 7 1 04.09 Накладна, рахунок ТОВ «РОЗЕТКА» Отримано від ТОВ «РОЗЕТКА» швейну машину для виготовлення шкіряного взуття 26360/1,2 = 21966,67 21966,67 2 04.09 Податкова накладна ТОВ «РОЗЕТКА» Відображено податковий кредит з ПДВ в складі отриманоїшвейної машини для шкіри 26360/6 = 4393,33 4393,33 3 04.09 Акт приймання-здачі виконаних робіт ТОВ «РОЗЕТКА» Відображено послуги з доставки швейної машина длявиготовлення шкіряного взуття 660/1,2 = 550 550 4 03.09 Податкова накладна ТОВ «РОЗЕТКА» Відображено податковий кредит з ПДВ в складі отриманих послуг 660/6 = 110 110 5 05.09 Платіжне доручення, Виписка банку Перераховано з поточного рахунку в банку оплату ТОВ «РОЗЕТКА» за отриману швейну машину для шкіри та послуги доставки 26360 6 05.09 Акт приймання-передачі основних засобів (форма ОЗ-1) Введено в експлуатацію придбаний об’єкт основних (швейну машину для виготовлення шкіряного взуття) 21966,67+ 550 = 22516,67 22516,67 7 31.10 Відомість нарахування амортизації Нараховано амортизацію об’єкта основних засобів (швейна машина длявиготовлення шкіряного взуття) (22516,67-1460)/8 років / 12 місяців = 219,34 219,34 ТОВ «Алька-сервіс»08.09.2019 р. прийняло рішення реалізувати ТОВ «ОРІОН» об’єкт основних засобів (станок для обробки шкіри) за договірною вартістю 52800 (в т.ч. ПДВ). Первісна вартість станка – (дані в табл. 7), грн., накопичений знос – (дані в табл. 7), грн. Таблиця 7 –Дані для визначення вартісних показників з продажу об’єкта основних засобів Варіант Первісна вартість Накопичений знос 20 56360 26360 23.09.2019 р. реалізовано покупцеві об’єкт основних засобів та визнано дохід від реалізації. 24.09.2019 р. отримано на поточний рахунок в банку оплату (50%) від покупця. 27.09.19 р. отримано на поточний рахунок в банку оплату (кінцеву) від покупця(суму визначити самостійно згідно номера варіанту). Господарські операції з реалізації станка занести в Журнал реєстрації господарських операцій, вказати первинні документи та визначити відповідні вартісні показники (табл.8). Таблиця 8 –Журнал реєстрації господарських операцій з обліку вибуття (внаслідок реалізації) об’єкта основних засобів № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 7 1 08.09. 2019 Прийнято рішення про продаж об’єкту основних засобів та переведено його до складу активів, які утримуються для продажу 56360-26360 = 30000 30000 2 23.09. 2019 Списано нарахований знос по об’єкту основних засобів, який утримується для продажу 26360 3 23.09. 2019 Реалізовано покупцеві об’єкт основних засобів та визнано дохід від реалізації 52800 4 23.09. 2019 Податкові зобов’язання з ПДВ в складі реалізованого об’єкту 52800/6 = 8800 8800 5 23.09. 2019 Відображено собівартість реалізованого об’єкту основних засобів 30000 6 24.09. 2019 Отримано від ТОВ «ОРІОН» на поточний рахунок в банку оплату (часткову) за реалізований об’єкт 52800/2 = 26400 26400 7 27.09 Отримано від ТОВ «ОРІОН» на поточний рахунок в банку оплату (кінцеву) за реалізований об’єкт 26400 Наступні господарські операції занести до Журналу реєстрації господарських операцій, вказати первинні документи та вихначитии вартісні показники (табл.10). 15.09.2019 р. від ТОВ «ОРТОПЕДІЯ» отримано безоплатно право на використання торговельної марки (в обліку визнано в складі нематеріальних активів). Справедлива вартість одержаного об’єкту (згідно акту експертної оцінки) складає (дані в табл. 9), грн. 31.10 ___р. Нараховано амортизацію на отриманий об’єкт нематеріальних активів та визнано суму доходу від безоплатно одержаних активів Примітка:суму нарахованої амортизації відображено в складі адміністративних витрат. Метод нарахування амортизації – прямолінійний; термін корисного використання – 14 років; ліквідаційна вартість – 0,00 грн.) Таблиця9 – Справедлива вартість торговельної марки за номерами варіантів Варіант Справедлива вартість 20 38200 Таблиця 10–Журнал реєстрації господарських операцій з обліку надходження нематеріальних активів № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 15.09.2019 Відображено вартість безоплатно отриманого об’єкту нематеріальних активів (право на використання торговельної марки) 38200 2 31.10.2019 Нараховано амортизацію на отриманий об’єкт нематеріальних активів 38200/14/12 місяців = 227,38 227,38 3 31.10.2019 Визнано суму доходу від безоплатно одержаного активу (дохід визнається в сумі нарахованої амортизації) 227,38 Блок 3. Завдання до теми «Облік запасів та витрат виробництва» Умова: На ТОВ «Алька-сервіс» згідно договору купівлі-продажу № 24606 01.10.19 р. з поточного рахунку в банку перераховано попередню оплату (часткову) ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» в сумі 24 600 грн. (в т.ч. ПДВ). 04.10.19 р. за накладною отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: шкіру в рулонах – 400 м. за ціною 445,50 грн. за 1 м. + ПДВ (20%). 06.10.19 р. за накладною отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: нитки в котушках – 200 шт. за ціною 10,50 грн. за 1 шт. + ПДВ (20%). 08.10.19 р. перераховано з поточного рахунку в банку кінцеву оплату ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» за отримані шкіру та котушки ниток (суму визначити). На ТОВ «Алька-сервіс» 10.10.2019 р. відпущено зі складу на виробництво шкіряних рюкзаків: шкіру, котушки ниток. Примітка: Для оцінки вибуття запасів (відпуск у виробництво) використовується метод ФІФО. Розрахунок провести в табл. 14-15. За звітний місяць на виготовлення 90 шт. шкіряних рюкзаків відпущено зі складу підприємства такі матеріали:  шкіру (код 20101) – дані в табл. 12.  котушки ниток (код 20102) – дані в табл.12. Таблиця 12 – Відпущено зі складу матеріали Варіант Відпущено на виробництво Шкіру, м Котушки ниток, шт. 11, 20 300 145 Фактично за звітний місяць виготовлено – 80 шт. шкіряних рюкзаків. Згідно із Наказом «Про облікову політику ТОВ «Алька-сервіс» для нарахування амортизації виробничих основних засобів використовується виробничий метод. Первісна вартість виробничих основних засобів – 76 500 грн., ліквідаційна вартість – 1900 грн. Очікувана кількість виробів готової продукції за весь період експлуатації основних засобів – 55 000 од. Для нарахування амортизації основних засобів загальновиробничого призначення застосовується прямолінійний метод.Первісна вартість основних засобів – 117 000 грн.; ліквідаційна вартість – 7000 грн.; термін корисного використання – 15 років. Умовні показники для розрахунку розподілу загальновиробничих витрат (розрахунки провести у табл. 17):  база розподілу при нормальній потужності (обсяг виробництва) – 120 шт.;  загальновиробничі витрати при нормальній потужності 12 550,00 грн., із них: змінні – 550,00 грн., постійні – 12000,00 грн. Залишку незавершеного виробництва на 01.10.19 р. на ТОВ «Алька-сервіс» не було. Для оцінки залишків незавершеного виробництва ТОВ «Алька-сервіс» використовує метод середньозваженої собівартості. За даними проведеної інвентаризації незавершеного виробництва (10 шт. шкіряних рюкзаків) станом на 31.10.19 р. встановлено відсоток їх готовності:  для матеріальних витрат– 100 %;  для витрат на оплату праці та відрахування ЄСВ, амортизацію виробничих основних засобів, загальновиробничих витрат – 35 %. 31.10.2019 р. нараховано заробітну плату працівникам, які займалися пошиттям шкіряних рюкзаків в сумі 76 000 грн. Згідно чинного законодавства здійснено нарахування ЄСВ на заробітну плату працівників основного виробництва (визначити самостійно). 31.10.2019 р. нараховано заробітну плату загальновиробничому персоналу (начальнику цеху, бригадиру, майстру) в сумі 65 000. Здійснено нарахування ЄСВ на заробітну плату загальновиробничого персоналу (визначити самостійно). 31.10.2019 р. нараховано амортизацію на станки та обладнання виробничого призначення. 31.10.2019 р. відображено вартість послуг з електропостачання, наданих ДТЕК «Київенерго» для загальновиробничих потреб – 3640,00 грн. (в т.ч. ПДВ - ?) 31.10.2019р. відображено списання загальновиробничих витрат підприємства (табл. 17). 31.10.2019 р. відображено фактичну виробничу собівартість готової продукції (шкіряних рюкзаків) (табл. 20), За даними умови завдання необхідно: 1) заповнити Журнал реєстрації господарських операцій; 2) провести розрахунок собівартості витрачених на виробництво матеріалів (табл. 14-15). 3) скласти Зведену відомість обліку загальновиробничих витрат (табл. 16) та зробити розрахунок їх розподілу (табл. 17). 4) провести розрахунок оцінки залишків незавершеного виробництва (табл. 18). 5) скласти Відомість (картку) обліку витрат виробництва (табл. 19), визначити виробничу собівартість готової продукції (шкіряних рюкзаків) та собівартість 1-ці продукції. 1. За даними умови скласти Журнал реєстрації господарських операцій (табл.13). Таблиця 13 – Журнал реєстрації господарських операцій ТОВ «Алька-сервіс» за жовтень 2018 р. № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 7 1 01.10. 2019 Згідно договору купівлі-продажу № 24606 01.10.19 р. з поточного рахунку в банку перераховано попередню оплату (часткову) ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» 24600/6 = 4100 24600 4100 2 04.10.19 За накладною № 345 отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: шкіру в рулонах 400*445,5 = 178200 178200*0,2 = 35640 178200 4100 31540 24600 3 06.10.19 За накладною № 346 отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: нитки в котушках 200*10,5 = 2100 2100*0,2 = 420 2100 420 4 08.10.19 Перераховано з поточного рахунку в банку кінцеву оплату ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» за отримані шкіру та котушки ниток 178200+35640+2100+420 – 24600 = 191760 191760 5 Протягом місяця Відпущено зі складу та передано у виробництво для виготовлення шкіряних рюкзаків: шкіру 133020 6 Протягом місяця Котушки ниток 1482,5 7 31.10. 2019 Нараховано заробітну плату працівникам основного виробництва 76000 8 31.10. 2019 Нараховано ЄСВ на заробітну плату працівників основного виробництва 76000*0,22 = 16720 16720 9 31.10. 2,19 Нараховано заробітну плату загальновиробничому персоналу 65000 10 31.10.2019 Нараховано ЄСВна заробітну плату загальновиробничого персоналу 65000*0,22 = 14300 14300 11 31.10. 2019 Нараховано амортизаційні відрахування на основні засоби виробничого призначення (76500-1900)/55000*80 = 108,51 (117000-7000)/15/12 місяців= 611,11 108,51 611,11 12 31.10.2019 Відображено вартість комунальних послуг (за електроенергію) 3640/1,2 = 3033,33 3033,33 13 31.10.2019 Відображено податковий кредит з ПДВ 3640/6 = 606,67 606,67 14 31.10.2019 Віднесено до складу виробничої собівартості змінні та постійні розподілені загальновиробничі витрати 366,4 8000 15 31.10.2019 Віднесено до складу собівартості реалізованої готової продукції постійні нерозподілені загальновиробничі витрати 74578,04 16 31.10.2019 Відображено виробничу собівартість виготовлених шкіряних рюкзаків 217099,71 2) зробити розрахунок собівартості витрачених на виробництво матеріалів (табл. 14-15).   Таблиця 14 – Розрахунок собівартості матеріалів витрачених на виробництво (шкіра, м) Дата Придбання Витрачання Залишок к-ть ціна вартість к-ть ціна вартість к-ть ціна вартість Залишок на 01.10 х х х х х х 140 441,00 61740,00 Придбання 04.10 Витрачання 10.10 Разом Таблиця 15 – Розрахунок собівартості матеріалів витрачених на виробництво (котушки ниток, шт.) Дата Придбання Витрачання Залишок к-ть ціна вартість к-ть ціна вартість к-ть ціна вартість Залишок на 01.10 Придбання 06.10 Витрачання 10.10 Разом 3) скласти Зведену відомість обліку загальновиробничих витрат (табл. 16) та провести розрахунок їх розподілу (табл. 17). Таблиця 16 – Зведена відомість обліку загальновиробничих витрат Об’єкти обліку витрат Витрати на оплату праці Відрахування ЄСВ Амортизація Інші операційні витрати Всього витрат 661 651 131 685 Згідно даних умови провести розрахунок розподілу загальновиробничих витрат (табл. 17). Таблиця 17 – Розрахунок розподілу загальновиробничих витрат № з/п Показники Всього На одиницю бази розподілу (1 шт.) Віднесення загальновиробничих витрат до витрат на виробництво продукції (рахунок 23 “Виробництво”), грн. собівартості реалізованої продукції (рахунок 901 “Собівартість реалізованої продукції), грн. 1 База розподілу за нормальною потужністю (обсяг виробництва), шт. Загальновиробничі витрати при нормальній потужності – всього, грн., із них: 2 змінні 3 (ряд. 2 гр.3 : ряд.1 гр. 3) = ряд.3 гр.4 (коефіцієнт розподілу) 4 постійні 5 (ряд.4 гр.3 : ряд. 1 гр.3) = ряд.5 гр.4 (коефіцієнт розподілу) 6 База розподілу за фактичною потужністю (за звітний місяць), шт. 7 Фактичні загальновиробничі витрати за звітний місяць - всього, грн., із них: 8 змінні(ряд.6 гр.3 х ряд. 3 гр. 4) 9 постійні – усього (ряд.7 гр.3 – ряд.8 гр.3): у тому числі: 9.1 постійні розподілені (ряд.6 гр.3 х ряд.5 гр.4) 9.2 постійні нерозподілені (ряд.9 гр.3 – ряд. 9.1 гр.3) 4) провести розрахунок оцінки залишків незавершеного виробництва (табл. 18). Таблиця 18 – Оцінка залишку незавершеного виробництва № з/п Статті калькулювання Виробничі витрати, грн. Кількість готової продукції фактично виготовлено за місяць, шт Кількість еквівалентних одиниць готової продукції в незавершеному виробництві, шт (кількість готової продукціїx % готовності*) Собівартість однієї еквівалентної одиниці готової продукції (гр.3 / (гр.4 + гр.5)) Собівартість залишку незавершеного виробництва станом на 31.10.19 р. (гр.6 x гр.5) 1 2 3 4 5 6 7 1 Сировина і матеріали 3 Витрати на оплату праці 4 Відрахування на ЄСВ 5 Амортизація виробничого обладнання 6 Загальновиробничі витрати Виробнича собівартість * Відсоток готовностідив. табл. 19. Таблиця 19 – Відсоток (%) готовності шкіряних рюкзаків Варіант % 20 42 5) скласти Відомість (картку) обліку витрат виробництва (табл. 20), визначити виробничу собівартість готової продукції (шкіряних рюкзаків) та собівартість 1-ці продукції. Таблиця 20 – Відомість (картка) обліку витрат виробництва Статті витрат (калькулювання) Залишок незавершеного вироб-ництва на 01.10.19 р., грн. Витрати за звітний місяць, грн. Списано з виробництва, грн. Залишок незавершеного виробництва на 31.10.19 р., грн. брак кінцевий нестачі НВ соб/сть виготовле-ної продукції 1 2 3 4 5 6=2+3-4-5-7 7 1. Сировина і матеріали 3. Витрати на оплату праці 4. Відрахування на соціальні заходи 5. Амортизація виробничого обладнання 6. ЗВВ Виробнича собівартість Визначити собівартість 1 шт. шкіряного рюкзака
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практична частина Для виконання практичних завдань інформація щодо реквізитів умовного підприємства є однаковою для всіх варіантів (табл. 2). Таблиця 2 – Реквізити ТОВ «Алька-сервіс» № з/п Найменування Інформація ТОВ «Алька-сервіс» Товариство з обмеженою відповідальністю «Алька-сервіс» 1 Код за ЄДРПОУ 33496725 2 Юридична адреса 03097, м. Київ, вул. Огієнка, 19, тел. 0445916108 3 Обслуговуючий банк ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК” в м. Києві 4 Номер рахунку UA223052990000002600000490052 5 Індивідуальний податковий номер 33 49 67 25 84 42 6 Ставка єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (згідно чинного законодавства) 22 % 7 Основний вид діяльності Виробництво взуття; виробництво шкіряних виробів; виробництво ортопедичних устілок 8 Директор Іваненко А.Д. 9 Головний бухгалтер Марченко О.П. 10 Касир Кривенко О.І. Блок 1. Завдання 1 до теми «Облік грошових коштів» Методичні вказівки до виконання завдання: Для проведення розрахунків: Ліміт готівки в касі – 250,00 грн. 1) Відобразити операції з надходження та видачі готівкових грошових коштів та грошових коштів на поточному рахункуу банку на рахунках бухгалтерського обліку (табл. 3). 2) Скласти за операцією з надходження готівки в касу прибутковий касовий ордер та з видачі гоівки з каси видатковий касовий ордер за _____ вересня 2019 р. – відповідно до номера варіанту контрольної роботи. 3) За даними прибуткових та видаткових касових ордерів скласти аркуш Касової книги (№ 45), визначити обороти за день та залишок на кінець дня за субрахунком 301 «Готівка в національній валюті». 4) Вказати первинні документи, що підтверджують виконання кожної господарської операції (прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, платіжне доручення, виписка банку).   Таблиця 3 – Господарські операції з обліку грошових коштівТОВ «Алька-сервіс» № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 5 6 Варіант 20 Залишок в касі на початок дня 250.00 128 28.09 Одержано від Пономаренко А.В. грошові кошти в погашення нестачі матеріалів 750,00 129 28.09 Одержано від Іваненко А.Д. залишок невикористаної підзвітної суми 160,00 130 28.09 Одержано готівку від Руденко О.В.(одного із засновників) як внесок до статутного капіталу підприємства (згідно рішення засновників) 5000,00 131 28.09 Видано Рубанець К.В. грошові кошти в підзвіт на господарські потреби 420,00 132 28.09 Внесено касиром на поточний рахунок в банку понадлімітну готівку 250+750+160+5000 -420 – 250 = 5490 133 28.09 Оплачено путівки до санаторно-курортних установ м. Миргород згідно рах. 5456 від 25.09.19 р., в т.ч. ПДВ – 7000,00 з поточного рахунку 42000,00 134 28.09 Надійшла на поточний рахунок оплата (часткова) за шкіряні устілки згідно рах. №685 від 24.09.19 р., в т.ч. ПДВ – 4800/6 = 800 4800,00 Після заповнення журналу реєстрації господарських операцій з обліку грошових коштів згідно обраного номера варіанту необхідно заповнити Прибутковий касовий ордер (КО-1) та Видатковий касовий ордер (КО-2) за однією із операцій з надходження готівки в касу та видачі готівки з каси. Типові форми касових ордерів представлені нижче. За даними господарських операцій згідно номера варіанту скласти аркуш Касової книги. Блок 2. Завдання 2 до теми «Облік необоротних активів». Умова до завдання 2 до теми «Облік необоротних активів» 04.09.2019р. на умовах наступної оплати у ТОВ «РОЗЕТКА» придбано швейну машину для пошиття виробів із шкіри за договірною вартістю (в т.ч. ПДВ) (табл.4) 04.09.2019р. Отримано від ТОВ «РОЗЕТКА» документи на оплату послуг з доставки швейної машини для виготовлення шкіряного взуття на суму (в т.ч. ПДВ) (табл.4). Таблиця 4 – Дані для розрахунку первісної вартості швейної машини для виготовлення шкіряного взуття(за номерами варіантів, що були обрані на початку виконання практичної частини) Варіант Договірна вартість Вартість транспортних послуг 20 26360 660 05.09.2019р. з поточного рахунку в банку перераховано оплату (повну) ТОВ «РОЗЕТКА» за отриману швейну машину для виготовлення шкіряного взуття та за послуги доставки. 05.09.2019 р. Отриману промислову швейну машину для виготовлення шкіряного взуття введено в експлуатацію (в обліку визнано як об’єкт основних засобів). 31.10.2019 р. нараховано амортизацію нашвейну машина длявиготовлення шкіряного взуття (за перший місяць експлуатації) – суму визначити самостійно. Примітка:первісна вартість швейної машина для виготовлення шкіряного взуття – визначити самостійно; ліквідаційна вартість – (дані в табл. 5) грн.;строк корисного використання – (дані в табл. 5), років.Метод нарахування амортизації – прямолінійний. Таблиця 5– Дані для розрахунку амортизації швейної машини для виготовлення шкіряного взуття (за номерами варіантів, що були обрані на початку виконання практичної частини) Варіант Ліквідаційна вартість Строк корисного використання 20 1460 8 Швейна машина для виготовлення шкіряного взуття – є об’єктом основних засобів виробничого призначення. Необхідно занести господарські операції з придбання об’єкта основних засобів в журнал реєстрації господарських операцій (табл. 6). Таблиця 6 –Журнал реєстрації господарськихї операцій з придбання швейної машини для виготовлення шкіряного взуття № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 7 1 04.09 Накладна, рахунок ТОВ «РОЗЕТКА» Отримано від ТОВ «РОЗЕТКА» швейну машину для виготовлення шкіряного взуття 26360/1,2 = 21966,67 21966,67 2 04.09 Податкова накладна ТОВ «РОЗЕТКА» Відображено податковий кредит з ПДВ в складі отриманоїшвейної машини для шкіри 26360/6 = 4393,33 4393,33 3 04.09 Акт приймання-здачі виконаних робіт ТОВ «РОЗЕТКА» Відображено послуги з доставки швейної машина длявиготовлення шкіряного взуття 660/1,2 = 550 550 4 03.09 Податкова накладна ТОВ «РОЗЕТКА» Відображено податковий кредит з ПДВ в складі отриманих послуг 660/6 = 110 110 5 05.09 Платіжне доручення, Виписка банку Перераховано з поточного рахунку в банку оплату ТОВ «РОЗЕТКА» за отриману швейну машину для шкіри та послуги доставки 26360 6 05.09 Акт приймання-передачі основних засобів (форма ОЗ-1) Введено в експлуатацію придбаний об’єкт основних (швейну машину для виготовлення шкіряного взуття) 21966,67+ 550 = 22516,67 22516,67 7 31.10 Відомість нарахування амортизації Нараховано амортизацію об’єкта основних засобів (швейна машина длявиготовлення шкіряного взуття) (22516,67-1460)/8 років / 12 місяців = 219,34 219,34 ТОВ «Алька-сервіс»08.09.2019 р. прийняло рішення реалізувати ТОВ «ОРІОН» об’єкт основних засобів (станок для обробки шкіри) за договірною вартістю 52800 (в т.ч. ПДВ). Первісна вартість станка – (дані в табл. 7), грн., накопичений знос – (дані в табл. 7), грн. Таблиця 7 –Дані для визначення вартісних показників з продажу об’єкта основних засобів Варіант Первісна вартість Накопичений знос 20 56360 26360 23.09.2019 р. реалізовано покупцеві об’єкт основних засобів та визнано дохід від реалізації. 24.09.2019 р. отримано на поточний рахунок в банку оплату (50%) від покупця. 27.09.19 р. отримано на поточний рахунок в банку оплату (кінцеву) від покупця(суму визначити самостійно згідно номера варіанту). Господарські операції з реалізації станка занести в Журнал реєстрації господарських операцій, вказати первинні документи та визначити відповідні вартісні показники (табл.8). Таблиця 8 –Журнал реєстрації господарських операцій з обліку вибуття (внаслідок реалізації) об’єкта основних засобів № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 7 1 08.09. 2019 Прийнято рішення про продаж об’єкту основних засобів та переведено його до складу активів, які утримуються для продажу 56360-26360 = 30000 30000 2 23.09. 2019 Списано нарахований знос по об’єкту основних засобів, який утримується для продажу 26360 3 23.09. 2019 Реалізовано покупцеві об’єкт основних засобів та визнано дохід від реалізації 52800 4 23.09. 2019 Податкові зобов’язання з ПДВ в складі реалізованого об’єкту 52800/6 = 8800 8800 5 23.09. 2019 Відображено собівартість реалізованого об’єкту основних засобів 30000 6 24.09. 2019 Отримано від ТОВ «ОРІОН» на поточний рахунок в банку оплату (часткову) за реалізований об’єкт 52800/2 = 26400 26400 7 27.09 Отримано від ТОВ «ОРІОН» на поточний рахунок в банку оплату (кінцеву) за реалізований об’єкт 26400 Наступні господарські операції занести до Журналу реєстрації господарських операцій, вказати первинні документи та вихначитии вартісні показники (табл.10). 15.09.2019 р. від ТОВ «ОРТОПЕДІЯ» отримано безоплатно право на використання торговельної марки (в обліку визнано в складі нематеріальних активів). Справедлива вартість одержаного об’єкту (згідно акту експертної оцінки) складає (дані в табл. 9), грн. 31.10 ___р. Нараховано амортизацію на отриманий об’єкт нематеріальних активів та визнано суму доходу від безоплатно одержаних активів Примітка:суму нарахованої амортизації відображено в складі адміністративних витрат. Метод нарахування амортизації – прямолінійний; термін корисного використання – 14 років; ліквідаційна вартість – 0,00 грн.) Таблиця9 – Справедлива вартість торговельної марки за номерами варіантів Варіант Справедлива вартість 20 38200 Таблиця 10–Журнал реєстрації господарських операцій з обліку надходження нематеріальних активів № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 15.09.2019 Відображено вартість безоплатно отриманого об’єкту нематеріальних активів (право на використання торговельної марки) 38200 2 31.10.2019 Нараховано амортизацію на отриманий об’єкт нематеріальних активів 38200/14/12 місяців = 227,38 227,38 3 31.10.2019 Визнано суму доходу від безоплатно одержаного активу (дохід визнається в сумі нарахованої амортизації) 227,38 Блок 3. Завдання до теми «Облік запасів та витрат виробництва» Умова: На ТОВ «Алька-сервіс» згідно договору купівлі-продажу № 24606 01.10.19 р. з поточного рахунку в банку перераховано попередню оплату (часткову) ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» в сумі 24 600 грн. (в т.ч. ПДВ). 04.10.19 р. за накладною отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: шкіру в рулонах – 400 м. за ціною 445,50 грн. за 1 м. + ПДВ (20%). 06.10.19 р. за накладною отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: нитки в котушках – 200 шт. за ціною 10,50 грн. за 1 шт. + ПДВ (20%). 08.10.19 р. перераховано з поточного рахунку в банку кінцеву оплату ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» за отримані шкіру та котушки ниток (суму визначити). На ТОВ «Алька-сервіс» 10.10.2019 р. відпущено зі складу на виробництво шкіряних рюкзаків: шкіру, котушки ниток. Примітка: Для оцінки вибуття запасів (відпуск у виробництво) використовується метод ФІФО. Розрахунок провести в табл. 14-15. За звітний місяць на виготовлення 90 шт. шкіряних рюкзаків відпущено зі складу підприємства такі матеріали:  шкіру (код 20101) – дані в табл. 12.  котушки ниток (код 20102) – дані в табл.12. Таблиця 12 – Відпущено зі складу матеріали Варіант Відпущено на виробництво Шкіру, м Котушки ниток, шт. 11, 20 300 145 Фактично за звітний місяць виготовлено – 80 шт. шкіряних рюкзаків. Згідно із Наказом «Про облікову політику ТОВ «Алька-сервіс» для нарахування амортизації виробничих основних засобів використовується виробничий метод. Первісна вартість виробничих основних засобів – 76 500 грн., ліквідаційна вартість – 1900 грн. Очікувана кількість виробів готової продукції за весь період експлуатації основних засобів – 55 000 од. Для нарахування амортизації основних засобів загальновиробничого призначення застосовується прямолінійний метод.Первісна вартість основних засобів – 117 000 грн.; ліквідаційна вартість – 7000 грн.; термін корисного використання – 15 років. Умовні показники для розрахунку розподілу загальновиробничих витрат (розрахунки провести у табл. 17):  база розподілу при нормальній потужності (обсяг виробництва) – 120 шт.;  загальновиробничі витрати при нормальній потужності 12 550,00 грн., із них: змінні – 550,00 грн., постійні – 12000,00 грн. Залишку незавершеного виробництва на 01.10.19 р. на ТОВ «Алька-сервіс» не було. Для оцінки залишків незавершеного виробництва ТОВ «Алька-сервіс» використовує метод середньозваженої собівартості. За даними проведеної інвентаризації незавершеного виробництва (10 шт. шкіряних рюкзаків) станом на 31.10.19 р. встановлено відсоток їх готовності:  для матеріальних витрат– 100 %;  для витрат на оплату праці та відрахування ЄСВ, амортизацію виробничих основних засобів, загальновиробничих витрат – 35 %. 31.10.2019 р. нараховано заробітну плату працівникам, які займалися пошиттям шкіряних рюкзаків в сумі 76 000 грн. Згідно чинного законодавства здійснено нарахування ЄСВ на заробітну плату працівників основного виробництва (визначити самостійно). 31.10.2019 р. нараховано заробітну плату загальновиробничому персоналу (начальнику цеху, бригадиру, майстру) в сумі 65 000. Здійснено нарахування ЄСВ на заробітну плату загальновиробничого персоналу (визначити самостійно). 31.10.2019 р. нараховано амортизацію на станки та обладнання виробничого призначення. 31.10.2019 р. відображено вартість послуг з електропостачання, наданих ДТЕК «Київенерго» для загальновиробничих потреб – 3640,00 грн. (в т.ч. ПДВ - ?) 31.10.2019р. відображено списання загальновиробничих витрат підприємства (табл. 17). 31.10.2019 р. відображено фактичну виробничу собівартість готової продукції (шкіряних рюкзаків) (табл. 20), За даними умови завдання необхідно: 1) заповнити Журнал реєстрації господарських операцій; 2) провести розрахунок собівартості витрачених на виробництво матеріалів (табл. 14-15). 3) скласти Зведену відомість обліку загальновиробничих витрат (табл. 16) та зробити розрахунок їх розподілу (табл. 17). 4) провести розрахунок оцінки залишків незавершеного виробництва (табл. 18). 5) скласти Відомість (картку) обліку витрат виробництва (табл. 19), визначити виробничу собівартість готової продукції (шкіряних рюкзаків) та собівартість 1-ці продукції. 1. За даними умови скласти Журнал реєстрації господарських операцій (табл.13). Таблиця 13 – Журнал реєстрації господарських операцій ТОВ «Алька-сервіс» за жовтень 2018 р. № з/п Дата Первинний документ Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 7 1 01.10. 2019 Згідно договору купівлі-продажу № 24606 01.10.19 р. з поточного рахунку в банку перераховано попередню оплату (часткову) ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» 24600/6 = 4100 24600 4100 2 04.10.19 За накладною № 345 отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: шкіру в рулонах 400*445,5 = 178200 178200*0,2 = 35640 178200 4100 31540 24600 3 06.10.19 За накладною № 346 отримано від ТОВ «ТЕКСТИЛЬ»: нитки в котушках 200*10,5 = 2100 2100*0,2 = 420 2100 420 4 08.10.19 Перераховано з поточного рахунку в банку кінцеву оплату ТОВ «ТЕКСТИЛЬ» за отримані шкіру та котушки ниток 178200+35640+2100+420 – 24600 = 191760 191760 5 Протягом місяця Відпущено зі складу та передано у виробництво для виготовлення шкіряних рюкзаків: шкіру 133020 6 Протягом місяця Котушки ниток 1482,5 7 31.10. 2019 Нараховано заробітну плату працівникам основного виробництва 76000 8 31.10. 2019 Нараховано ЄСВ на заробітну плату працівників основного виробництва 76000*0,22 = 16720 16720 9 31.10. 2,19 Нараховано заробітну плату загальновиробничому персоналу 65000 10 31.10.2019 Нараховано ЄСВна заробітну плату загальновиробничого персоналу 65000*0,22 = 14300 14300 11 31.10. 2019 Нараховано амортизаційні відрахування на основні засоби виробничого призначення (76500-1900)/55000*80 = 108,51 (117000-7000)/15/12 місяців= 611,11 108,51 611,11 12 31.10.2019 Відображено вартість комунальних послуг (за електроенергію) 3640/1,2 = 3033,33 3033,33 13 31.10.2019 Відображено податковий кредит з ПДВ 3640/6 = 606,67 606,67 14 31.10.2019 Віднесено до складу виробничої собівартості змінні та постійні розподілені загальновиробничі витрати 366,4 8000 15 31.10.2019 Віднесено до складу собівартості реалізованої готової продукції постійні нерозподілені загальновиробничі витрати 74578,04 16 31.10.2019 Відображено виробничу собівартість виготовлених шкіряних рюкзаків 217099,71 2) зробити розрахунок собівартості витрачених на виробництво матеріалів (табл. 14-15).   Таблиця 14 – Розрахунок собівартості матеріалів витрачених на виробництво (шкіра, м) Дата Придбання Витрачання Залишок к-ть ціна вартість к-ть ціна вартість к-ть ціна вартість Залишок на 01.10 х х х х х х 140 441,00 61740,00 Придбання 04.10 Витрачання 10.10 Разом Таблиця 15 – Розрахунок собівартості матеріалів витрачених на виробництво (котушки ниток, шт.) Дата Придбання Витрачання Залишок к-ть ціна вартість к-ть ціна вартість к-ть ціна вартість Залишок на 01.10 Придбання 06.10 Витрачання 10.10 Разом 3) скласти Зведену відомість обліку загальновиробничих витрат (табл. 16) та провести розрахунок їх розподілу (табл. 17). Таблиця 16 – Зведена відомість обліку загальновиробничих витрат Об’єкти обліку витрат Витрати на оплату праці Відрахування ЄСВ Амортизація Інші операційні витрати Всього витрат 661 651 131 685 Згідно даних умови провести розрахунок розподілу загальновиробничих витрат (табл. 17). Таблиця 17 – Розрахунок розподілу загальновиробничих витрат № з/п Показники Всього На одиницю бази розподілу (1 шт.) Віднесення загальновиробничих витрат до витрат на виробництво продукції (рахунок 23 “Виробництво”), грн. собівартості реалізованої продукції (рахунок 901 “Собівартість реалізованої продукції), грн. 1 База розподілу за нормальною потужністю (обсяг виробництва), шт. Загальновиробничі витрати при нормальній потужності – всього, грн., із них: 2 змінні 3 (ряд. 2 гр.3 : ряд.1 гр. 3) = ряд.3 гр.4 (коефіцієнт розподілу) 4 постійні 5 (ряд.4 гр.3 : ряд. 1 гр.3) = ряд.5 гр.4 (коефіцієнт розподілу) 6 База розподілу за фактичною потужністю (за звітний місяць), шт. 7 Фактичні загальновиробничі витрати за звітний місяць - всього, грн., із них: 8 змінні(ряд.6 гр.3 х ряд. 3 гр. 4) 9 постійні – усього (ряд.7 гр.3 – ряд.8 гр.3): у тому числі: 9.1 постійні розподілені (ряд.6 гр.3 х ряд.5 гр.4) 9.2 постійні нерозподілені (ряд.9 гр.3 – ряд. 9.1 гр.3) 4) провести розрахунок оцінки залишків незавершеного виробництва (табл. 18). Таблиця 18 – Оцінка залишку незавершеного виробництва № з/п Статті калькулювання Виробничі витрати, грн. Кількість готової продукції фактично виготовлено за місяць, шт Кількість еквівалентних одиниць готової продукції в незавершеному виробництві, шт (кількість готової продукціїx % готовності*) Собівартість однієї еквівалентної одиниці готової продукції (гр.3 / (гр.4 + гр.5)) Собівартість залишку незавершеного виробництва станом на 31.10.19 р. (гр.6 x гр.5) 1 2 3 4 5 6 7 1 Сировина і матеріали 3 Витрати на оплату праці 4 Відрахування на ЄСВ 5 Амортизація виробничого обладнання 6 Загальновиробничі витрати Виробнича собівартість * Відсоток готовностідив. табл. 19. Таблиця 19 – Відсоток (%) готовності шкіряних рюкзаків Варіант % 20 42 5) скласти Відомість (картку) обліку витрат виробництва (табл. 20), визначити виробничу собівартість готової продукції (шкіряних рюкзаків) та собівартість 1-ці продукції. Таблиця 20 – Відомість (картка) обліку витрат виробництва Статті витрат (калькулювання) Залишок незавершеного вироб-ництва на 01.10.19 р., грн. Витрати за звітний місяць, грн. Списано з виробництва, грн. Залишок незавершеного виробництва на 31.10.19 р., грн. брак кінцевий нестачі НВ соб/сть виготовле-ної продукції 1 2 3 4 5 6=2+3-4-5-7 7 1. Сировина і матеріали 3. Витрати на оплату праці 4. Відрахування на соціальні заходи 5. Амортизація виробничого обладнання 6. ЗВВ Виробнича собівартість Визначити собівартість 1 шт. шкіряного рюкзака