0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контрольна робота з дисципліни «Аналіз господарської діяльності» (ID:600918)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 36
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Стор.: 1. Методичні прийоми факторного аналізу (заліковий, елімінування, сальдовий, балансовий)………………………………………………….. 3 2. Система показників та оцінка факторів, що впливають на дохід від реалізації продукції (робіт, послуг). Аналіз маркетингової діяльності підприємства……………………………………………………………. 7 3. Порівняльний та факторний аналіз економічних показників за даними таблиці………………………………………………………... 26 4. Задача. За даними таблиці 1 проаналізувати якість продукції підприємства. Розрахувати коефіцієнт сортності та середньозважену ціну за планом і фактично. Результати аналізу оформити в таблицю 2. Зробити відповідні висновки……………………………………………………………… 34 Список використаної літератури………………………………………… 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Це завдання включає розрахунок показників, побудову аналітичної таблиці, визначення відхилень, процентів, встановлення аналітичної залежності, запис у вигляді формул і визначення впливу факторних показників на результат методами факторного аналізу. Усі показники, що характеризують різні аспекти господарської діяльності, впливають один на один. Ті, що впливають, мають назву факторних, залежні – результативних, причому їх роль у різних взаємозв‘язках може змінюватись. Результативними показниками є випуск продукції, обсяг реалізації, прибуток, рентабельність. На них впливають інші – потужність підприємства, кількість днів роботи, продуктивність праці, фондовіддача, ціна, собівартість та інші факторні показники. Встановивши характер впливу факторних показників на результат за допомогою формули залежності, можна застосувати методи факторного аналізу (ланцюгові підстановки, метод абсолютних різниць, індексний). В контрольній роботі рекомендується проаналізувати зміну обсягу випуску продукції (в тис.грн) від зміни факторів: • добової потужності, коефіцієнту її використання, числа днів роботи, оптової ціни; • зміни вартості основних засобів і фондовіддачі; • зміни чисельності працівників і продуктивності праці. Першу модель доцільно обчислити за допомогою способу ланцюгових підстановок, а другу і третю - способом абсолютних різниць. Результати діяльності оцінюють порівнянням цифрових даних за звітний (вибраний для аналізу) період з даними за минулий (попередній, базовий) або з даними за бізнес-планом, державними замовленнями, розрахунковими, нормативними значеннями. Порівняння дає відхилення в абсолютному значенні із знаком (+) – перевиконання плану, зростання, перевищення досягнутого рівня, чи перевитрати ресурсів, надлишок їх тощо або із знаком (-) – недовиконання, спад, зниження, нестача тощо. Відхилення вже дають змогу зробити попередні висновки, але слід розрахувати ще відсоткові результати (% виконання плану, темпи зростання чи спаду). При цьому будують аналітичні таблиці порівняльного чи статистичного характеру. Порівняльний аналіз Виконаємо порівняльний аналіз показників, при цьому визначимо відносне та аболютне відхилення, результати наведено в таблиці 2. Абсолютне відхилення показує абсолютну величину зміни рівня ряду динаміки за певний час. Відносне відхилення - це відношення абсолютного відхилення до відповідного рівня ряду динаміки у відсотках: