СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:830482)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 7
Рік виконання: 2022
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Торгове підприємство займається роздрібним продажем іграшок. Потрібно заповнити журнал операцій, здійснити необхідні розрахунки та заповнити форму 1 Баланс ( звіт про фінансовий стан) та форму 2 ( Звіт про фінансові результати ( Звіт про доходи). Варіант вибирається замість * згідно останньої або двох останніх цифр залікової книжки ( не включається рік поступлення) . Наприклад 23421/17. Дві останні – 21. Обов’язковим є прикладення розшифровки рахунків, оборотів за ними і виведення залишків. Таблиця 1 Показники Продажна вартість, грн. Торгова націнка, грн. ТЗВ 1 Залишок товарів на початок місяця 125000 48000 8300 2 Поступило за місяць 3 Вибуло за місяць реалізовано 1100000 232918,04 15688,95 повернено -3853,71 -994,28 -54,96 інше 1200 254,09 - 4. Залишок товарів на кінець місяця Журнал господарських операцій за місяць № з/п Зміст господарської операції Кореспонденція Сума Дт Кт 1. 02.03. Підприємство отримало: партію дитячого конструктора в кількості 300 уп ПДВ 300000 60000 Партію ляльок «Оксана» в кількості 1050 шт ПДВ 166800*0,2 = 33360 166800 33360 «Набір іграшкових тварин» в кількості 220 уп. ПДВ 430000 86000 2. Нараховано торгову націнку на конструктор дитячий 78300 3. Нараховано торгову націнку на ляльку «Оксана» 58000 4. Нараховано торгову націнку на «Набір іграшкових тварин» 70800 5. Вартість поворотної тари під ляльками «Оксана» 7200 6. Перераховано заставу за тару 7200 7. Тару прийнято на відповідальне зберігання 7200 8. Отримано рахунок за транспортування іграшок ПДВ 8200 1640 9. Нарахована заробітна плата експедитору, який супроводжував вантаж 5760 10. Нараховано єдиний соціальний внесок за оп.9 5760*0,22 = 1267,2 1267,2 11. Отримано рахунок за страхування вантажу 1200 12. Придбано комп’ютерне устаткування торгового залу ( вт.ч. ПДВ) 32000/1,2 = 26666,67 32000/6 = 5333,33 26666,67 5333,33 13. Отримано рахунок за підключення комп’ютерного обладнання ( в т.ч. ПДВ) 1800/1,2 = 1500 1800/6 = 300 1500 300 14. Введено в експлуатацію комп’ютерне устаткування 26666,67+1500 = 28166,67 28166,67 15. Нарахована амортизація по обладнанню торгового залу 920 16. 25.03Списано гривні для придбання 8000 євро. ( курс МВРУ - 38,08 грн.) 8000*38,08 = 304640 + 2500 (комісійна винагорода) 307140 17. 26.03 Зарахована валюта на рахунок ( курс НБУ 38,98) 38,98*8000 = 311840 • Нараховано і оплачено комісійну винагороду банку • Відображено різницю між курсом купівлі валюти МВРУ та курсом НБУ ( курс НБУ – 38,78 грн.) 311840-304640 = 7200 311840 2500 7200 18. 27.03.Оприбутковано ляльку «Барбі» від іноземного постачальника на суму 10000 євро ( курс НБУ 39,28) 10000*39,28 = 392800 392800 19. Нараховано торгову націнку на ляльку «Барбі» 112000 20. Реалізовано товару за готівку за місяць 1100000 21. Нараховано ПДВ по реалізації 1100000/6 = 183333,33 183333,33 22. Списана реалізована торгова націнка Торгова націнка на початок = 48000 Торгова націнка за період = 78300+ 58000+ 70800+112000 = 319100 Разом:367100 Товари на початок – 125000 Товари за період: 300000+ 166800+ 430000+ 78300+ 58000+ 70800+ 392800+ 112000 = 1608700 Разом: 1733700 % ТН = 367100/1733700*100 = 21,174367 1100000*21,174367/100 = 232918,04 232918,04 23. Списано реалізовані товари за собівартістю Розрахунок: 1100000-232918,04 = 867081,96 867081,96 24. Списано ТЗВ на реалізовані товари ТЗВ на початок = 8300 ТЗВ за період = 8200+5760+1267,2+ 1200 = 16427,2 Разом: 24727,2 %ТЗВ = 24727,2/1733700* 100 = 1,426268 1100000*0,01426268 = 15688,95 15688,95 25. 30.03 Було повернено покупцями через виявлений брак 18 ляльок «Оксана» за продажною вартістю (166800+ 58000)/1050*18 = 3853,71 3853,71 26. Відкориговано ПДВ стосовно поверненого товару 3853,71/6 = 642,29 642,29 27. Оприбутковано бракований товар 166800/1050*18 = 2859,43 2859,43 28. Відновлено торгову націнку на повернений бракований товар 58000/1050*18 = 994,28 994,28 29. Відновлено ТЗВ на повернені товари 3853,71*1,426268/100 = 54,96 54,96 30. Виставлена претензія постачальнику за бракований товар 3853,71 31. Нарахована заробітна плата робітникам за спорудження складу товарів 28060 32. Нараховано єдиний соціальний внесок оп.31 28060*0,22 = 6173,2 6173,2 33. Отримано і сплачено рахунок за оренду машин і механізмів, задіяних в процесі будівництва ПДВ 24300+4860 = 29160 24300 4860 29160 34. Оплачено проценти за кредит, взятий для спорудження складу 1450 35. Списано будівельні матеріали на закінчення складу товарів 15000 36. Отримано рахунок від підрядної організації за спорудження складу ПДВ 320000 64000 37. Введено в дію будівлю складу (на 01.03 сума незавершеного будівництва склала 640,0 тис грн.) 640000 + 28060+ 6173,2+ 24300+ 15000+ 320000 – 640000 = 393533,2 393533,2 38. При проведенні інвентаризації виявлено нестачу товару 1200*0,2 = 240 1200 240 14400 39. Сума торгової націнки на товар ,якого не вистачає 1200*21,174367/100 = 254,09 254,09 40. Списано витрати, пов’язані з нестачею товару 1200+240 = 1440 1440 41. Віднесено на винну особу розмір збитку 1440 42. Збиток відшкодовано із заробітної плати 1440 43. Нараховано за електроенергію по торговому залу 1560 44. Нараховано заробітну плату продавцям 36000 45. Проведено відрахування ЄСВ по. 44 36000*0,22 = 7920 7920 46. Нараховано амортизацію за основними засобами адміністративного призначення 1070 47. Нараховано заробітну плату адміністрації 22000 48. Проведено відрахування ЄСВ 22000*0,22 = 4840 4840 49. Списано доходи від реалізації товарів 702:1100000-183333,33 = 916666,67 704:3853,71-642,29 = 3211,42 916666,67 3211,42 50. Списано інші доходи 711:7200 716:1440 7200 1440 51. Списано собівартість реалізованих товарів 867081,96+15688,95 -2859,43 – 54,96 = 879856,52 879856,52 52. Списано адміністративні витрати 2500+1070+22000+4840 = 30410 30410 53. 3 Списано витрати на збут 920+1560+36000+7920 = 46400 46400 54. 3 Списано інші витрати 1440 55. 3 Списано фінансові витрати 95:1450 1450 56. 3 Визначено податок на прибуток 916666,67- 3211,42 + 7200+ 1440 – 879856,52- 30410 – 46400 – 1440- 1450 = -37461,27 - 57. 3 Визначено і списано фінансовий результат діяльності 37461,27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Торгове підприємство займається роздрібним продажем іграшок. Потрібно заповнити журнал операцій, здійснити необхідні розрахунки та заповнити форму 1 Баланс ( звіт про фінансовий стан) та форму 2 ( Звіт про фінансові результати ( Звіт про доходи). Варіант вибирається замість * згідно останньої або двох останніх цифр залікової книжки ( не включається рік поступлення) . Наприклад 23421/17. Дві останні – 21. Обов’язковим є прикладення розшифровки рахунків, оборотів за ними і виведення залишків. Таблиця 1 Показники Продажна вартість, грн. Торгова націнка, грн. ТЗВ 1 Залишок товарів на початок місяця 125000 48000 8300 2 Поступило за місяць 3 Вибуло за місяць реалізовано 1100000 232918,04 15688,95 повернено -3853,71 -994,28 -54,96 інше 1200 254,09 - 4. Залишок товарів на кінець місяця Журнал господарських операцій за місяць № з/п Зміст господарської операції Кореспонденція Сума Дт Кт 1. 02.03. Підприємство отримало: партію дитячого конструктора в кількості 300 уп ПДВ 300000 60000 Партію ляльок «Оксана» в кількості 1050 шт ПДВ 166800*0,2 = 33360 166800 33360 «Набір іграшкових тварин» в кількості 220 уп. ПДВ 430000 86000 2. Нараховано торгову націнку на конструктор дитячий 78300 3. Нараховано торгову націнку на ляльку «Оксана» 58000 4. Нараховано торгову націнку на «Набір іграшкових тварин» 70800 5. Вартість поворотної тари під ляльками «Оксана» 7200 6. Перераховано заставу за тару 7200 7. Тару прийнято на відповідальне зберігання 7200 8. Отримано рахунок за транспортування іграшок ПДВ 8200 1640 9. Нарахована заробітна плата експедитору, який супроводжував вантаж 5760 10. Нараховано єдиний соціальний внесок за оп.9 5760*0,22 = 1267,2 1267,2 11. Отримано рахунок за страхування вантажу 1200 12. Придбано комп’ютерне устаткування торгового залу ( вт.ч. ПДВ) 32000/1,2 = 26666,67 32000/6 = 5333,33 26666,67 5333,33 13. Отримано рахунок за підключення комп’ютерного обладнання ( в т.ч. ПДВ) 1800/1,2 = 1500 1800/6 = 300 1500 300 14. Введено в експлуатацію комп’ютерне устаткування 26666,67+1500 = 28166,67 28166,67 15. Нарахована амортизація по обладнанню торгового залу 920 16. 25.03Списано гривні для придбання 8000 євро. ( курс МВРУ - 38,08 грн.) 8000*38,08 = 304640 + 2500 (комісійна винагорода) 307140 17. 26.03 Зарахована валюта на рахунок ( курс НБУ 38,98) 38,98*8000 = 311840 • Нараховано і оплачено комісійну винагороду банку • Відображено різницю між курсом купівлі валюти МВРУ та курсом НБУ ( курс НБУ – 38,78 грн.) 311840-304640 = 7200 311840 2500 7200 18. 27.03.Оприбутковано ляльку «Барбі» від іноземного постачальника на суму 10000 євро ( курс НБУ 39,28) 10000*39,28 = 392800 392800 19. Нараховано торгову націнку на ляльку «Барбі» 112000 20. Реалізовано товару за готівку за місяць 1100000 21. Нараховано ПДВ по реалізації 1100000/6 = 183333,33 183333,33 22. Списана реалізована торгова націнка Торгова націнка на початок = 48000 Торгова націнка за період = 78300+ 58000+ 70800+112000 = 319100 Разом:367100 Товари на початок – 125000 Товари за період: 300000+ 166800+ 430000+ 78300+ 58000+ 70800+ 392800+ 112000 = 1608700 Разом: 1733700 % ТН = 367100/1733700*100 = 21,174367 1100000*21,174367/100 = 232918,04 232918,04 23. Списано реалізовані товари за собівартістю Розрахунок: 1100000-232918,04 = 867081,96 867081,96 24. Списано ТЗВ на реалізовані товари ТЗВ на початок = 8300 ТЗВ за період = 8200+5760+1267,2+ 1200 = 16427,2 Разом: 24727,2 %ТЗВ = 24727,2/1733700* 100 = 1,426268 1100000*0,01426268 = 15688,95 15688,95 25. 30.03 Було повернено покупцями через виявлений брак 18 ляльок «Оксана» за продажною вартістю (166800+ 58000)/1050*18 = 3853,71 3853,71 26. Відкориговано ПДВ стосовно поверненого товару 3853,71/6 = 642,29 642,29 27. Оприбутковано бракований товар 166800/1050*18 = 2859,43 2859,43 28. Відновлено торгову націнку на повернений бракований товар 58000/1050*18 = 994,28 994,28 29. Відновлено ТЗВ на повернені товари 3853,71*1,426268/100 = 54,96 54,96 30. Виставлена претензія постачальнику за бракований товар 3853,71 31. Нарахована заробітна плата робітникам за спорудження складу товарів 28060 32. Нараховано єдиний соціальний внесок оп.31 28060*0,22 = 6173,2 6173,2 33. Отримано і сплачено рахунок за оренду машин і механізмів, задіяних в процесі будівництва ПДВ 24300+4860 = 29160 24300 4860 29160 34. Оплачено проценти за кредит, взятий для спорудження складу 1450 35. Списано будівельні матеріали на закінчення складу товарів 15000 36. Отримано рахунок від підрядної організації за спорудження складу ПДВ 320000 64000 37. Введено в дію будівлю складу (на 01.03 сума незавершеного будівництва склала 640,0 тис грн.) 640000 + 28060+ 6173,2+ 24300+ 15000+ 320000 – 640000 = 393533,2 393533,2 38. При проведенні інвентаризації виявлено нестачу товару 1200*0,2 = 240 1200 240 14400 39. Сума торгової націнки на товар ,якого не вистачає 1200*21,174367/100 = 254,09 254,09 40. Списано витрати, пов’язані з нестачею товару 1200+240 = 1440 1440 41. Віднесено на винну особу розмір збитку 1440 42. Збиток відшкодовано із заробітної плати 1440 43. Нараховано за електроенергію по торговому залу 1560 44. Нараховано заробітну плату продавцям 36000 45. Проведено відрахування ЄСВ по. 44 36000*0,22 = 7920 7920 46. Нараховано амортизацію за основними засобами адміністративного призначення 1070 47. Нараховано заробітну плату адміністрації 22000 48. Проведено відрахування ЄСВ 22000*0,22 = 4840 4840 49. Списано доходи від реалізації товарів 702:1100000-183333,33 = 916666,67 704:3853,71-642,29 = 3211,42 916666,67 3211,42 50. Списано інші доходи 711:7200 716:1440 7200 1440 51. Списано собівартість реалізованих товарів 867081,96+15688,95 -2859,43 – 54,96 = 879856,52 879856,52 52. Списано адміністративні витрати 2500+1070+22000+4840 = 30410 30410 53. 3 Списано витрати на збут 920+1560+36000+7920 = 46400 46400 54. 3 Списано інші витрати 1440 55. 3 Списано фінансові витрати 95:1450 1450 56. 3 Визначено податок на прибуток 916666,67- 3211,42 + 7200+ 1440 – 879856,52- 30410 – 46400 – 1440- 1450 = -37461,27 - 57. 3 Визначено і списано фінансовий результат діяльності 37461,27