Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Дотримання стандартів з діловодства у практичній роботі органів управління та документування сприяє встановленню чіткого організаційно-технічного порядку, викоріненню бюрократизму й тяганини.
Опанування прийомів раціональної роботи з документами дає змогу скоротити час на їх складання, оброблення й пошук, організувати чіткій контроль за проходженням та виконанням документів.
Правильно підготований і належним чином оформлений документ – це свідчення культури виконавця. Одним із таких документів є трудова книжка.
Трудова книжка – це основний документ про трудову діяльність працівника, який підтверджує страж роботи, а також дає змогу власнику при прийнятті на роботу мати уяву про досвід роботи працівника.
Питання щодо ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і облік регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників».
За час існування трудових книжок їхне дослідження неодноразово досліджувалося такими науковцями, як : Горбатенко В. П., Голєва Н.П., Шемшученко Ю. С., Зяблюк М. П., Шевчук С. В. та ін.
Трудова книжка є документом із високим рівнем стандартизації − точному та правильному їх заповненню приділяють максимум уваги.
Порядок заповнення трудових книжок та вкладок до них, обліку їх та видачі в разі звільнення чи втрати тощо регламентує “Інструкція про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах та організаціях”.
Правильно заповнена трудова книжка гарантує безпроблемне оформлення пенсії та отримання відповідної винагороди за набутий стаж.
Метою роботи є здійснення різноаспектного аналізу процесів обігу, ведення та заповнення трудових книжок в умовах інформатизації суспільства, також введення та перехід на електронні книги.
Досягнення мети передбачає виконання таких завдань:
− окреслити місце трудової книжки серед інших документів щодо особового складу;
− узагальнити відомості з нормативно-правових актів, що регламентують процес ведення трудових книжок;
− визначити проблеми, що виникають при заповненні трудових книжок, окреслити шляхи та способи їх вирішення згідно з документами, які регулюють їх ведення;
− вивчити впровадження та перехід на електронні трудові книжки в Україні.
Для досягнення мети та виконання поставлених у роботі завдань застосовано такі методи дослідження − метод індукції та дедукції, методи аналізу та синтезу, методи порівняння, узагальнення та систематизації.
Об’єктом дослідження є трудова книжка як основний документ, що засвідчує трудовий стаж особи.
Предмет дослідження – основнівимоги та правила ведення, заповнення та облік трудових книжок.
Структура курсової роботи: складається зі вступу, трьох розділів, загального висновку, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи становить 28 сторінках та має 17 джерел у списку літератури.
Також разом з курсовою ідуть окремо додатки та готова призентація з захистом роботи.