0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Порядок ведення трудових книжок та перехід на електронні (ID:831594)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 27
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….…….3 РОЗДІЛ 1 ТРУДОВА КНИЖКА – ОСНОВНИЙ ДОКУМЕНТ ПРАЦІВНИКА……………………………………………………………….....…5 РОЗДІЛ 2 ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ТА ЗБЕРІГАННЯ ТРУДОВИХ ………...….8 2.1 Заповнення трудових книжок……………………………………….......……9 2.2 Внесення до трудової книжки відомостей про роботу……………………10 2.3 Заповнення трудової книжки при звільненні………………………...……13 2.4 Вкладиш до трудової книжки………………………………………………14 2.5 Відновлення трудової книжки (дублікат)…………………………………15 2.6 Документація з обліку трудових книжок…………………………………..18 РОЗДІЛ 3 ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ КНИЖОК.…….……….…19 3.1 Переваги та недоліки електронних трудових книжок………..………..….20 3.2 Перехід на електронні трудові книжки…………………………………….23 ВИСНОВОК…………………………………………………….………..………24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….……25 ДОДАТКИ…………………………………………………….….………………27
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Дотримання стандартів з діловодства у практичній роботі органів управління та документування сприяє встановленню чіткого організаційно-технічного порядку, викоріненню бюрократизму й тяганини. Опанування прийомів раціональної роботи з документами дає змогу скоротити час на їх складання, оброблення й пошук, організувати чіткій контроль за проходженням та виконанням документів. Правильно підготований і належним чином оформлений документ – це свідчення культури виконавця. Одним із таких документів є трудова книжка. Трудова книжка – це основний документ про трудову діяльність працівника, який підтверджує страж роботи, а також дає змогу власнику при прийнятті на роботу мати уяву про досвід роботи працівника. Питання щодо ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і облік регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників». За час існування трудових книжок їхне дослідження неодноразово досліджувалося такими науковцями, як : Горбатенко В. П., Голєва Н.П., Шемшученко Ю. С., Зяблюк М. П., Шевчук С. В. та ін. Трудова книжка є документом із високим рівнем стандартизації − точному та правильному їх заповненню приділяють максимум уваги. Порядок заповнення трудових книжок та вкладок до них, обліку їх та видачі в разі звільнення чи втрати тощо регламентує “Інструкція про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах та організаціях”. Правильно заповнена трудова книжка гарантує безпроблемне оформлення пенсії та отримання відповідної винагороди за набутий стаж. Метою роботи є здійснення різноаспектного аналізу процесів обігу, ведення та заповнення трудових книжок в умовах інформатизації суспільства, також введення та перехід на електронні книги. Досягнення мети передбачає виконання таких завдань: − окреслити місце трудової книжки серед інших документів щодо особового складу; − узагальнити відомості з нормативно-правових актів, що регламентують процес ведення трудових книжок; − визначити проблеми, що виникають при заповненні трудових книжок, окреслити шляхи та способи їх вирішення згідно з документами, які регулюють їх ведення; − вивчити впровадження та перехід на електронні трудові книжки в Україні. Для досягнення мети та виконання поставлених у роботі завдань застосовано такі методи дослідження − метод індукції та дедукції, методи аналізу та синтезу, методи порівняння, узагальнення та систематизації. Об’єктом дослідження є трудова книжка як основний документ, що засвідчує трудовий стаж особи. Предмет дослідження – основнівимоги та правила ведення, заповнення та облік трудових книжок. Структура курсової роботи: складається зі вступу, трьох розділів, загального висновку, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи становить 28 сторінках та має 17 джерел у списку літератури. Також разом з курсовою ідуть окремо додатки та готова призентація з захистом роботи.