0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організаційно-методичні підходи до обліку, аналізу та аудиту розрахунків з покупцями та замовниками (ID:833444)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 60
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
З М І С Т Стор. ВСТУП……………………………………………………………………. 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ ТА АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………. 6 1.1. Економіко-правовий аналіз діючої нормативної бази та критичний огляд спеціальної і наукової літератури з обліку, аналізу та аудиту розрахунків з покупцями та замовниками………………………………. 6 1.2. Організаційно – економічна характеристика підприємства ТОВ «Хюндай Мотор Україна»………………………………………………. РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ ТА АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ ПО ТОВ «ХЮНДАЙ МОТОР УКРАЇНА»………………………………….. 22 2.1. Порядок організації облікового процесу та аналізу розрахунків з покупцями та замовниками………………………………………………. 22 2.2 Організація аудиту розрахунків з покупцями та замовниками……. 34 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ ТА АУДИТУ РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ ПО ТОВ «ХЮНДАЙ МОТОР УКРАЇНА»……………………………. 44 ВИСНОВКИ……………………………………………………………… 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………... 54 ДОДАТКИ………………………………………………………………... 60
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Кожен господарюючий суб’єкт у процесі господарської діяльності взаємодіє із іншими підприємницькими структурами. Всі є контрагентами - юридичними особами. В одних продукцію чи послуги фірма купує і їх називають постачальники, а іншим, навпаки, підприємства реалізують власну продукцію чи послуги – це покупці і замовники. Усі умови роботи, зазвичай, прописують в угодах, а пізніше і у первинній документаації в кожній операції. Задачею бухгалтера є систематизація інформації, враховуючи при цьому усі операції та виведення їхніх фінансових результатів. Отож, можна сказати, що бухгалтерський облік розрахунків із покупцями і замовниками вказує на ефективність діяльності усього підприємства. Фінансове становище підприємств також в значній мірі залежить від ефективно організованої системи управління дебіторською заборгованістю. Для одержання своєчасної і об’єктивної інформації існує необхідність раціональної організації процесу аналізу дебіторської заборгованості, що є запорукою прийняття економічно - обґрунтованих рішень. Хоча наявність повної, правдивої і достовірної інформації щодо реального стану розрахунків є задачею бухгалтерського обліку, проте не завжди ці дані збігаються із реальністю. Акціонерів і менеджерів підприємства в першу чергу інтересує справжній стан розрахункової дисципліни, що можна побачити завдяки здійсненню аудиторських перевірок, адже стан розрахункової дисципліни є підґрунтям для прийняття управлінських рішень. Тому організація обліку, аналізу та аудиту розрахунків з покупцями і замовниками є важливою частиною головних управлінських задач. Інформаційна основа роботи. Питання організації, обліку, аналізу та аудиту розрахунків з покупцями та замовниками висвітлено у працях багатьох науковців не лише із облікової, а і з правової точок зору. Серед вітчизняних науковців проблемні аспекти щодо обліку, аналізу і аудиту розрахунків з покупцями та замовниками досліджували Бержанір І. А., Беркут Ю. Ю., Верига Ю. А., Грищенко Д. В., Гуцаленко Л.В., Дубина Д.Г., Журавська І. Л., Ільченко Є. О., Кияшко О.М., Клюс Ю. І., Майборода О. В., Макаренко А. П., Меліхова Т. О., Мераджи Л.І., Нашкерська М.М., та інші. Дослідження обліку, аналізу та аудиту розрахунків з постачальниками та підрядниками знаходить своє відображення і в працях зарубіжних вчених, таких як Л.А. Бернстайн, М.Ф. Ван Бред, Е.С. Хендріксен та інших. Мета та завдання роботи. Головна мета дипломної роботи полягає у дослідженні і обґрунтуванні теоретико - методологічних аспектів організації обліку, аналізу та аудиту розрахунків з покупцями та замовниками на підприємстві та визначення напрямів їх удосконалення.