0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:834726)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 11
Рік виконання: 2023
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Протягом звітного періоду підприємство ТзОВ «Ecobusiness Group» (ТзОВ «Ecobusiness Group», зареєстроване в селі Мости Великолюбінської територіальної громади, Городоцького району Львівської області) придбало: 1) основні матеріали на суму 321800 грн ( в т.ч. ПДВ) 2) допоміжні матеріали на суму 251800 грн ( в т.ч. ПДВ) 3) пакувальні матеріали на суму 101800 грн ( в т.ч. ПДВ) 4) меблі (необоротні активи) на суму 221800 грн ( в т.ч. ПДВ) Підприємство заплатило: 5) за електроенергію – 61800 грн ( в т.ч. ПДВ) 6) за водопостачання і водовідведення – 9800 грн ( в т.ч. ПДВ) 7) плату за розрахунково-касове обслуговування рахунка у банку – 7800 грн ( в т.ч. ПДВ) 8) за послуги зв’язку, Інтернет – 10800 грн ( в т.ч. ПДВ) 9) за оренду основних засобів 9300 грн ( в т.ч. ПДВ) 10) благодійну допомогу працівникам (таблиця 1) 11) внески у фонд недержавного пенсійного страхування (таблиця 1) 12) штраф на суму 6800 грн ( в т.ч. ПДВ) Також підприємство: 13) нарахувало амортизацію основних (виробничих) засобів на суму 13800 грн 14) амортизацію нематеріальних необоротних активів 7800 грн 15) нарахувало заробітну плату з нарахуваннями( таблиця 1) Всі придбані матеріали списані у собівартість у цьому ж періоді. Заплановано прибуток підприємства в розмірі 10% від собівартості. Обчислити: 1) Виплачену заробітну плату кожному працівнику(1 бал) 2) Суму ПДФО до сплати до бюджету(1 бал) 3) Суму ВЗ до сплати до бюджету(1 бал) 4) Податкові зобов’язання підприємства з ЄСВ(1 бал) 5) Податкові зобов’язання підприємства з податку на прибуток(1 бал) 6) Податкові зобов’язання підприємства з ПДВ(1 бал) 7) Фінансовий результат підприємства(1 бал) 8) Скласти звіт про фінансові результати (1 бал) 9) Здійснити розподіл нарахованих податків та ЄСВ між бюджетами та спеціальними позабюджетними фондами (2 бали) Таблиця 1 – Заробітна плата та інші виплати працівникам підприємства Працівники Посадовий оклад Премія Кількість дітей працівника Заява на податкову соціальну пільгу Відпрацьовано працівником Благодійна допомога Внесок за договором недержавного пенсійного страхування Директор 15900 2900 1 + Всі робочі дні місяця 2600 Працівник 1 10800 3 + Всі робочі дні місяця 3900 Працівник 2 7300 2 + Всі робочі дні місяця Працівник 3 10900 1900 0 – Всі робочі дні місяця Працівник 4 6500 2 + Всі робочі дні місяця Працівник 5 8900 1500 3 + Всі робочі дні місяця Працівник 6 10100 1600 1 + Всі робочі дні місяця Працівник 7 10400 0 + 0,5 робочих днів місяця Працівник 8 9400 2 – 0,25 робочих днів місяця 2900 Обов’язковим є представлення ходу розв’язання та проміжних розрахунків, а також групування результатів проміжних розрахунків в таблицях2-8
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Протягом звітного періоду підприємство ТзОВ «Ecobusiness Group» (ТзОВ «Ecobusiness Group», зареєстроване в селі Мости Великолюбінської територіальної громади, Городоцького району Львівської області) придбало: 1) основні матеріали на суму 321800 грн ( в т.ч. ПДВ) 2) допоміжні матеріали на суму 251800 грн ( в т.ч. ПДВ) 3) пакувальні матеріали на суму 101800 грн ( в т.ч. ПДВ) 4) меблі (необоротні активи) на суму 221800 грн ( в т.ч. ПДВ) Підприємство заплатило: 5) за електроенергію – 61800 грн ( в т.ч. ПДВ) 6) за водопостачання і водовідведення – 9800 грн ( в т.ч. ПДВ) 7) плату за розрахунково-касове обслуговування рахунка у банку – 7800 грн ( в т.ч. ПДВ) 8) за послуги зв’язку, Інтернет – 10800 грн ( в т.ч. ПДВ) 9) за оренду основних засобів 9300 грн ( в т.ч. ПДВ) 10) благодійну допомогу працівникам (таблиця 1) 11) внески у фонд недержавного пенсійного страхування (таблиця 1) 12) штраф на суму 6800 грн ( в т.ч. ПДВ) Також підприємство: 13) нарахувало амортизацію основних (виробничих) засобів на суму 13800 грн 14) амортизацію нематеріальних необоротних активів 7800 грн 15) нарахувало заробітну плату з нарахуваннями( таблиця 1) Всі придбані матеріали списані у собівартість у цьому ж періоді. Заплановано прибуток підприємства в розмірі 10% від собівартості. Обчислити: 1) Виплачену заробітну плату кожному працівнику(1 бал) 2) Суму ПДФО до сплати до бюджету(1 бал) 3) Суму ВЗ до сплати до бюджету(1 бал) 4) Податкові зобов’язання підприємства з ЄСВ(1 бал) 5) Податкові зобов’язання підприємства з податку на прибуток(1 бал) 6) Податкові зобов’язання підприємства з ПДВ(1 бал) 7) Фінансовий результат підприємства(1 бал) 8) Скласти звіт про фінансові результати (1 бал) 9) Здійснити розподіл нарахованих податків та ЄСВ між бюджетами та спеціальними позабюджетними фондами (2 бали) Таблиця 1 – Заробітна плата та інші виплати працівникам підприємства Працівники Посадовий оклад Премія Кількість дітей працівника Заява на податкову соціальну пільгу Відпрацьовано працівником Благодійна допомога Внесок за договором недержавного пенсійного страхування Директор 15900 2900 1 + Всі робочі дні місяця 2600 Працівник 1 10800 3 + Всі робочі дні місяця 3900 Працівник 2 7300 2 + Всі робочі дні місяця Працівник 3 10900 1900 0 – Всі робочі дні місяця Працівник 4 6500 2 + Всі робочі дні місяця Працівник 5 8900 1500 3 + Всі робочі дні місяця Працівник 6 10100 1600 1 + Всі робочі дні місяця Працівник 7 10400 0 + 0,5 робочих днів місяця Працівник 8 9400 2 – 0,25 робочих днів місяця 2900 Обов’язковим є представлення ходу розв’язання та проміжних розрахунків, а також групування результатів проміжних розрахунків в таблицях2-8